register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Sidurikettad.  
Poster Message
anryo
  
Sidurikettad.
Kas meil on Eestis kedagi, kes oskab siduriketastel katteid vahetada? Vastavalt kliendi "soovidele" siis muidugi.
Autoks on loomulikult Camaro aga seal ei tohiks vist vahet olla.
Olen paar päeva mööda foorumeid kolanud ja ei leia omale sobivat sidurit, mis oleks tugevama haardega kui stock, kuid samas pole niii on/off kui mingi racing sidur.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
13.06.2008 at 12:45
rustang
  
Moderator
Sidurikettad.
Pidurimeistri OÜ evib mingeid "rahvaralli" katteid, kus stockist rohkem vaske ses on.
13.06.2008 at 13:17
xjan
Sidurikettad.
http://www.specclutch.com -st ehk miskit sobivat valida?

____________________________
BMW 1M ...
13.06.2008 at 19:19
Erik 78
Sidurikettad.
Vaata ka:

www.centerforce.com

On väga positiivne kogemus nende dualfriction ketta ja korvi komboga, sõidetavus on väga hea. Müüb topparts, või netipoed.
14.06.2008 at 15:20
anryo
  
Sidurikettad.
Nii Spec kui Centerforce olen vaadanud küll.
Camaro puhul kasutavad KÕIK aftermarket tootjad sama originaalkorvi, mis mul autol juba olemas on.
Küsimus on vaid selles, et nii Spec kui CF kettaid jagatakse foorumites kaheks: ühed mis ei kannata palju rohkem jõudu kui originaal ja teised mis kannatavad, kuid kestavad vaid 4-5k miili linnasõitu. Ja need viimased on liiga "kanged". Oleks hea, kui saaks midagi sinna kahe vahele.
Aga kui Eestis ei tehta sellist tööd, siis peab nii ehk naa tellima.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
16.06.2008 at 09:53
peep
 
Moderator
Sidurikettad.
Ma kasutasin 2 a Pidurimeistris tehtud ketast, millel "veoauto" katted ja kestis ilusti ringrada sõita + mõned dragi võistlused. Spec kevlar ketas kestis poole vähem.
16.06.2008 at 10:55
Erik 78
Sidurikettad.
Centerforce`i dualfrictin kasutab lamellidel lisaraskustega korvi, mida nagu originaaltootija ei kasuta... Oled kindel, et kõik performance ettevõtted kasutavad originaal korvi?
16.06.2008 at 11:19
peep
 
Moderator
Sidurikettad.
4 gen F-Body ühe kettaga sidurid on kõik sama korviga ja Centerforce loetakse suht saastaks tooteks konkreetse auto puhul. Parim kompromiss mugavuse ja pidamise vahel on 2kettaga sidur, kuid see on kallim.
16.06.2008 at 11:32
rustang
  
Moderator
Sidurikettad.
Päris kasulik võib olla ketas käes Pidurimeistrist läbi astuda, seal vähemalt üks põhitegija teab siduritest päris palju.
16.06.2008 at 12:18
anryo
  
Sidurikettad.
Voh-voh,
Juba hakkab jutt õiges suunas minema - ma olen ise ka sama kaugele jõudnud uurimisega. Ilmselt ongi kõige mõttekam sidur näpus sealt läbi astuda.
Peep, sulle üks küsimus, kas sa kasutasid ise omal LT1 korvi või LT4 korvi? Neil on ainult väikene vahe ja keegi konkreetselt ei tea, kas LT4 oma on ikka "kangem" või ei ole. Oli sul oma auto juures kogemust? Sest selle auto puhul ei kiideta eriti ühtegi tootjat. Tundub sama teema, mis kojameestega - on kallid ja sitad, ning odavad ja sitad. :)

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
16.06.2008 at 14:54 1 edit. Last edited 16.06.2008 at 14:54 by anryo
peep
 
Moderator
Sidurikettad.
Tavaline korv oli, kusjuures kasutatult ostetud. Ma ütleks, et arvestades $ kurssi osta Mcleod'i 2kettaline ja unusta kogu teema.
16.06.2008 at 15:02
BlueStang
 
Sidurikettad.
Tere, ei hakanud uut teemat tegema, aga panen oma mure siia ka üles:

Seoses käigukasti upgrademisega (carbon-fiiber syncrod etc), läksid lihvimisele ka korv ning hooratas.

Mure on aga sidurikettaga (õigemini siduriketta lamellidega, mille külge katted kinnitatakse), need on u 1mm tasapinnalisusest väljas ja Pidurimeister ei julge katteid peale panna.

Targad raamatud räägivad, et siduriketas ei tohi 1/3 peal katte laiusest (äärest arvates) visata rohkem, kui 0,5 mm.



Kas siin keegi oskab või teab keegi kedagi, kes oskab siduriketast sirgestada?


Tänud ette!
11.01.2012 at 18:40
Raceboy
 
Sidurikettad.
Kas uut ketast ei taha osta? Need on niisamagi odavad ja sirgestamise teema tundub väga mõttetu tegevus aja- ja rahakulu arvestades...

____________________________
www.vems.ee
11.01.2012 at 23:29
vvt
  
Sidurikettad.
Lisaks on seal selline "aga", et see ketta plekksisu on valmistatud vedruplekist ja kui see on liigselt kuuma saanud, siis uuesti kuumutades omandab see seninägemata vorme.
Viskav ketas tähendab muidu kehva lahutamist (suuremat kaasavedamist), mis raskendab käiguvahetust ja kulutab sünkronisaatoreid.
Umbes analoogset kala teeb ka viltu jooksev surveplaat.
Üldiselt igasugu vibrade ja värkide vastu aitab uus sidur.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
08.03.2012 at 13:29
BlueStang
 
Sidurikettad.
Ega jah, mul siis Cobrale läks Erkki nõu abil alla selline ketas:

Lisaks sai kast süsinikfiiber sünkrorõngad ja shifter vahetus Steeda Tri-Ax vastu.
11.03.2012 at 00:43
Jackson
Sidurikettad.
Viisin täna oma 911/993 siduriketta Pidurimeistrisse katmisele, kuna panen uue RS ühemassilise hooratta ja vana oli koos hoorattaga veidi kooniliseks kulunud. Meistri käsi ponud jõudnud pakendist seda rohkem kui 1/3 ulatuses välja tõmmata, kui koges, et Porsche oma.

Respect!
15.11.2012 at 21:54
rollingjack
 
Sidurikettad.
quote:
Jackson: Meistri käsi ponud jõudnud pakendist seda rohkem kui 1/3 ulatuses välja tõmmata, kui koges, et Porsche oma.

Respect!


:) sa vist ei jõudnud mu viimast posti lugeda. Ta oli just uute katetega RS-i siduriketta üle leti mulle tagasi andnud.

Mälupilt säilis.
15.11.2012 at 22:42
Jackson
Sidurikettad.

17.11.2012 at 13:34
Ivalo
 
Sidurikettad.
Ei hakanud uut teemat tegema, see sobib siia ka. Kas sellise korviga on mõtet midagi teha või läheb prügikasti?
Ketas sai Pidurimeistris uued katted aga korvi hakkasin alles täna vaatama ja selline pilt avanes.
Peab hooratta ka igaks juhuks üle vaatama, vaevalt et see paremas olukorras on.




Pildid on telefoniga tehtud ja pole väga kvaliteetsed. Tööpinna tõmbasin lahustiga värskelt üle, see tõi eriti hästi kõik defektid esile.
06.06.2013 at 22:17 1 edit. Last edited 06.06.2013 at 22:38 by Ivalo
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Sidurikettad.  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.