register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT XIX järelkaja   1 2 3 4 5  
Poster Message
matukas
  
OT XIX järelkaja
Funny-car

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
15.05.2008 at 11:50
wirx
  
OT XIX järelkaja
oleks pilt teistpidi võiks öelda, et kohe kohe tuleb wheelie :D

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
15.05.2008 at 12:40
Silwer
OT XIX järelkaja
Ma nüüd siis tean miks auto oli esimestes sõitudes hea aga pärast oli neid esialgseid aegasid pea võimatu püüda. Nimelt oli esimese stabika parema püstaku kinnitus murdunud ja sõitsin ilma esimese stabikata. Ehk siis järgmiseks korraks saab stabika normaalselt alla ja saab hakata ka häid aegu püüdma... ;)

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
15.05.2008 at 16:54
lordvampire
OT XIX järelkaja
quote:
wax: Nädalavahetus venis kole pikaks. Jõudsin alles nüüd fotod ülesse :)
http://wax.planet.ee/album/2008_05_10_OT/






superlux... neid pilte oligi vaja .. ei väga head pildid... iga pilt nauditav :)
15.05.2008 at 20:50 1 edit. Last edited 15.05.2008 at 20:51 by lordvampire
python
 
OT XIX järelkaja
Striitreisi foorumist üks link: http://toe.3lite.ee/opentrack
16.05.2008 at 09:12
Kaido
OT XIX järelkaja
Waxi pildid on tõesti ilusad, jääb üle oodata veel newtoni omi. Kiiduavaldused lähevad ka pythoni aparaadile - see on samuti üks haigelt äge tükk.
16.05.2008 at 11:02
matukas
  
OT XIX järelkaja
quote:
Kaido: ... Kiiduavaldused lähevad ka pythoni aparaadile - see on samuti üks haigelt äge tükk.
Aparaadil pole endal jah viga, kuigi šikaani piltide peal ja selles videos (oli vist ikka) tundub vedrustus liiga palju mängivat. Vähemalt võrreldes sama kiirete autodega. Eks ta ise kommenteerib.


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
16.05.2008 at 11:23 1 edit. Last edited 16.05.2008 at 11:23 by matukas
python
 
OT XIX järelkaja
Tänud! Ega see vedrustus endalgi erilist vaimustus tekita aga see mudel on kord sellisena loodud. Tegemist on siis nivoo süsteemiga, kus tegelikult tavalisel vedrul väike roll ning auto seisab-töötab amortide ning õli survega. Saab ka nõks jäigemaks ning madalamaks lasta aga sellel korral oli ununenud asi n.ö tänavaseadesse. Lisaks on tegu täislastis autoga mille kaal ca 1380kg. Muidu ise samuti masinaga väga rahul :)
16.05.2008 at 14:20 1 edit. Last edited 16.05.2008 at 14:21 by python
-XR-
OT XIX järelkaja
Väljamaal olemise tõttu ei saanud kahjuks osa võtta,
aga sain sõiduhimu kompenseerida Dubai ringrajal vormeliga sõitmisega.
Hetkel siin Austraalias ringrajainimestele midagi väga huvitavat küll ei leia.
Igasugu offroadi ja värki aga on piisavalt ;)


See on päris hea pilt väikse Eesti OT kohta:
http://wax.planet.ee/album/2008_05_10_OT/images/ot_by_wax%20583.jpg

wirx, PBoxil saab ka väga edukalt splitte paika panna ning nende järgi aegu vaadata jne..
Imho see ringiaegade näitamine on PBoxil üks paljudest omadustest.
Võrdlesin näiteks meie mõlema nii öelda pereautode logisid.
Vaatasin G-jõudude järgi, et su Cayenne-iga saaks veel ikka kõvasti rohkem pingutada.
PBoxi teeb heaks just see soft, mis tal kaasas on ja see, et datat saab pärast suht piisavalt analüüsida.

17.05.2008 at 17:24
wirx
  
OT XIX järelkaja
saab, kuid sa ei saa neid reaalis vaadata trajektoori järgi, eelnevalt tuleb arvutisse inff panna, racechronoga jalutad auto juures burksi sabasse ning uurid, kuidas sõitsid ja mida paremini teha saaks...cayenne hakkas 2-3a vana tava tänavarehviga kurvides juba piisavalt libisema...paneks mingi sliki alla saaks 2 seki alla selles 1:09-st kindlasti veel

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
17.05.2008 at 23:48
BlueStang
 
OT XIX järelkaja
quote:
matukas: Funny-car

nojah - lahe pilt ju, aga selline see tagasild on, vist pole tagaamordid ka kõige paremad
tuleb teha pidurdus ära enne kurvi, et kurviläbimiskiirus optimaalseks saada ja siis veel enne kurvi keeramist uuesti gaas parajalt peale vajutada, et tagasild maha vajuks ja kurvi ikka ära tehtud saaks - muidu tahab tagasild oma teed minna:)
siin siis ilmselt tabatud seda mahapidurdushetke ilusti

aga jah - natuke veel oleks peale tallanud, oleks tagarattad maast lahti saanud:)

Edit:
quote:
tehnik:
http://toru.ee/view/021a512c73f2

see filmijupp selgitab natuke mõne auto ülihead ringiaega:p
18.05.2008 at 00:15 3 edits. Last edited 19.05.2008 at 09:47 by BlueStang
wax
 
OT XIX järelkaja
quote:
BlueStang:see filmijupp selgitab natuke mõne auto ülihead ringiaega:p

Noh, kõrvalt vaadates lõikasid šikaani ikka päris paljud sirgeks, kui keegi torbiku paigast oli sõitnud (mida juhtus päris tihti). Ja päris kurb oli vaadata, kuidas kõrvalolev rajakohtunik abitult ootas, et saaks elu eest joosta ja selle tagasi püsti panna. Ja siis elu eest tagasi joosta :) Riho oli vist kõige suurem "varastaja", kuid tundus, et see oli tingitud ülekuumenenud piduritest vms. :evil Siiski oli juhte, kes kõigest hoolimata ikkagi šikaani õiget trajektoori pidi läbisid. :)
19.05.2008 at 09:55 1 edit. Last edited 19.05.2008 at 09:56 by wax
Garfield
  
OT XIX järelkaja
quote:
wax: Noh, kõrvalt vaadates lõikasid šikaani ikka päris paljud sirgeks, kui keegi torbiku paigast oli sõitnud (mida juhtus päris tihti). Ja päris kurb oli vaadata, kuidas kõrvalolev rajakohtunik abitult ootas, et saaks elu eest joosta ja selle tagasi püsti panna. Ja siis elu eest tagasi joosta :)
Kas rajakohtunikel side on? Mina soovitaks, et sellel autol, kes torbikule pihta saab, käimasoleva vooru aegasid ei näidata. Lihtne ja karm.


____________________________
Focus RS
19.05.2008 at 11:06
Cardo
 
OT XIX järelkaja
quote:
Garfield:
quote:
wax: Noh, kõrvalt vaadates lõikasid šikaani ikka päris paljud sirgeks, kui keegi torbiku paigast oli sõitnud (mida juhtus päris tihti). Ja päris kurb oli vaadata, kuidas kõrvalolev rajakohtunik abitult ootas, et saaks elu eest joosta ja selle tagasi püsti panna. Ja siis elu eest tagasi joosta :)
Kas rajakohtunikel side on? Mina soovitaks, et sellel autol, kes torbikule pihta saab, käimasoleva vooru aegasid ei näidata. Lihtne ja karm.


Ise ma torbikuid ei kimbutanud, aga see oleks liiga karm. Kasvõi siis kui pidur äkki enam ei pea.
19.05.2008 at 11:14
Lembit
OT XIX järelkaja
quote:
Cardo:
quote:
Garfield:
Kas rajakohtunikel side on? Mina soovitaks, et sellel autol, kes torbikule pihta saab, käimasoleva vooru aegasid ei näidata. Lihtne ja karm.


Ise ma torbikuid ei kimbutanud, aga see oleks liiga karm. Kasvõi siis kui pidur äkki enam ei pea.

Miks liiga karm? Kaotad sõidutreeningul ühe sessiooni ajad. See pole ju võistlus ja ega need ringid sõitmata ei jää sessioonil. Lihtsalt aegasid ei ole.

Mina oleks kahe käega selle poolt, et reegleid pisut karmistataks ja nendest mittekinnipidamise eest ka reaalselt karistatakse. Kasvõi needsamad teemad eelmiselt lehelt, et kollasele lipule ei reageerita ja rajal sõidetakse tagurpidi. See on ohtlik tendents. Järgmisel korral võib keegi juba põhjenduseks öelda, et miks tema võis ja mina ei või.
19.05.2008 at 11:22
wirx
  
OT XIX järelkaja
ma arvan ka, et sõidad ikka enda jaoks neid numbreid välja ning küll sa mäletad ise ka, kui kurikatest mööda sõitsid...
loodetavasti järgmine kord kollane lipp ning väle rajakohtunik välistavad sellise arutelu ;)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
19.05.2008 at 11:27
Jesper
 
OT XIX järelkaja
Sessiooni aegade kaotsiminek oleks hea motivaator nendest torbikutest kaarega mööda sõitmiseks - ma olen täiesti kindel, et pärast selle reegli kehtestamist väheneks torbikute pihta sõitmine 90% :)

St ma ei saa pihta, miks neile torbikutele üldse nii palju otsa peab sõitma, et rajakohtunikul väledaid jalgu vaja on. Kui Bikernekis on kurvide vahel betoonsein, siis seal ei kipu nagu keegi "lõikama". Torbikute mittelennutamine on elementaarne viisakus korraldajate vastu.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
19.05.2008 at 11:38 1 edit. Last edited 19.05.2008 at 11:41 by Jesper
Stephan
OT XIX järelkaja
Mina olin üks torbikulennutajatest Golfiga. Videol (http://toru.ee/view/021a512c73f2) ka kenasti näha kuskil 20 minuti paiku.
Kui rajakohtunikel side toimib omavahel, siis võiks ju torbiku juurest märku anda ajavõttu, milline auto sõitis ja see ajasüsteemi märkida. teiseks panna mõlemale poole rada rajakohtunikud varutorbikuga. Kui peaks juhtuma, et keegi maha sõidab saavad koos üle joosta. Üks korjab torbiku ja teine paigaldab uue. Kollane lipp lehviks ka sel ajal, kuid see nõuab juba kolmandat persooni ja ilmselt liiga keeruliseks läheb.
Internetis jutustades võin ma ju öelda, et jah ma sõidan torbikust mööda, kuid rajal olukorrad muutuvad mingi sekundisajandikega ja alati igas olukorras ei pruugi asi kontrolli all olla.
Liiga karmiks ei ole reegleid teha ala stiilis, kes rajapiiret puutub pakib kotis ja sõidab koju. Ajad võiks ikka kirjas olla, kuid võimalusel märkega ning topi seda hiljem ei lisata.
19.05.2008 at 12:37
James Herne
OT XIX järelkaja
quote:
Cardo:
Ühe pidurduse lasin mina ka pikaks ja pöörasin otsa ümber, kas siis pidanuks poksiteele ära tulema kui rada oli tühi ?

Ükskõik mis, aga ringrajal ei sõideta ühtegi millimeetrit vastassuunas. See on kirjutatud ja kirjutamata reegel.

Teine kirjutamata reegel on, et isegi kui koonused on shikaanis laiali sõidetud, siis sõidad ikka sellist trajektoori justkui oleksid koonused olemas. Fair play.

____________________________
jamesherne.com
22.05.2008 at 02:55 1 edit. Last edited 22.05.2008 at 02:58 by James Herne
James Herne
OT XIX järelkaja
http://wax.planet.ee/album/2008_05_10_OT/pages/ot_by_wax%20243.htm

Mephil ratas õhus - tase! Kuigi rattad maa küljes peaks pidamist ja kiirust rohkem olema...

____________________________
jamesherne.com
22.05.2008 at 03:02
James Herne
OT XIX järelkaja
quote:
wirx: oleks pilt teistpidi võiks öelda, et kohe kohe tuleb wheelie :D
Lahe kild!

____________________________
jamesherne.com
22.05.2008 at 03:05
tehnik
  
OT XIX järelkaja
Võibolla parandabgi olukorda lihtsalt see teadmine, et sõite võidakse filmida (mina üritan järgmine kord ise sõita, seega ei tea kes siis filmib :))
22.05.2008 at 08:51
newton
 
OT XIX järelkaja
Niih, minu pildid kah, sry, et sedavõrd kaua läks, aga olin vahepeal nädala Eestist ära.


24.05.2008 at 23:40
Silwer
OT XIX järelkaja
Ilusad pildid!

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
24.05.2008 at 23:57
wirx
  
OT XIX järelkaja
väga head pildid nagu alati newtoni poolt (y)

huvitav mis sellel pildil toimub - kündmis võistlus :) ?
http://newton.tqhq.ee/images/ot20080510/IMG_1963.jpg

ise vaatan, et olen ka ratta maast õhku saanud
http://newton.tqhq.ee/images/ot20080510/IMG_2481.jpg

Sattus kätte vahepeal ühe ringraja accordi (1000kg 250hj kandis) sauga kurvikiiruste tabel, võrreldes kurvi kiirusi selgus, et just see sama S-i eelne kurv on põhiline koht, kus ma kaotan aega võrreldes accordiga...accordi väljumis kiirus oli 130, minul 100...ülejäänud kohtades oli vahe ~5km/h...accordil ringiaeg 1:00.4 ilma shikaanita....tea kas see nüüd 3-l rattal sõitmise pärast just on, aga midagi teen ma seal totaalselt ikka valesti

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
25.05.2008 at 01:43
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT XIX järelkaja   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.