register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT XIX järelkaja   1 2 3 4 5  
Poster Message
Raceboy
 
OT XIX järelkaja
Driftbox näitab kiirendusi igas suunas, tal on sisseehitatud akseleromeeter.

____________________________
www.vems.ee
11.05.2008 at 16:46
Lend
OT XIX järelkaja
Mida täpsemalt näitavad aegade tabeli tulbad? Strengths?
11.05.2008 at 22:01
rustang
  
Moderator
OT XIX järelkaja
Need tagumised tulbad on transpondri-spetsiifilised - näitavad näiteks transpondrilt saadud signaali tugevust ja müra, võibolla on mingi signaalinivoo kust allapoole ei loeta tulemust usaldusväärseks vms.
11.05.2008 at 22:16
Cardo
 
OT XIX järelkaja
Suured tänud korraldusele ja sügav kummardus.
Enda väjasõidetud parim aeg 1.08.289 ... oleks võinud paremgi saada, aga mõneaastane puudumine Sauga rajal ja katsetustel pikakslastud pidurdus, tegid slikist tõesti F1 kommentaatoreid meenutades kandilise rehvi. Kummikiht oli kadunud ia riie väljas, sellise jõnksutava rehviga enam miskit teha polnud. Tõstisn rehvid küll ringi, aga eriti miskit ei paranenud. Väikene vabandus ka siniste suitsupahvakate tekitamise eest tagasirgel sikaanis, järgmiseks sõiduks tuleb karterituulutus läbi kogumispaagi ühendada, esimesel korral ehmatas pisut ennastki ära :) . Nii madala esiotsa vedrustusega tekkis vähemalt kiires stardisirgele tuleku kurvis pidevaid põhjakontakte teepinnaga, Rapla rajajaoks ehk on see seting sobiv, kuid antud rajal tuleks vist tsipa kõrgem ja suurema käiguga vedru muretseda, äärekivide võtmine oli võimatu, auto kaotas poolenisti juhitavuse ja hakkas rajalt väljapoole põrkama, iga seting vististi ei sobi äärekivide ründamiseks.
Ülejäänud seltskond oli tõesti tsiviliseeritud ja mingit katmist ja mittemöödalaskmist rajal ei täheldanud.

Ootan ka pilte fotograafilt, ehk suudan miskit üles riputada. Tänud BMW haininade toetajaskonnale !
11.05.2008 at 22:54
rustang
  
Moderator
OT XIX järelkaja
Silweri kiire näputööna tekkinud koondtabel, mida veidi modifitseerisin. 2. lehel on ajad, mis kindlasti ilma šikaanita sõidetud. Iseasi, et ürituse alguspoolel ei saanud esimest korda ametis olev kurikakohtunik oma tööülesannetest päris õigesti aru ja kohati võis mitu ringi järjest tulistada otse läbi pikaliaetud koonuste. Selle puudujäägi järgmiseks ürituseks likvideerime, kindlasti saab seal olema kaks korralikult instrueeritud kohtunikku.
12.05.2008 at 10:15
python
 
OT XIX järelkaja
Lahe üritus, sai üle pika aja jälle isu täis sõidetud. Kuigi nagu aasta esimene OT ikka kergelt roostes ning isiklikku raja rekordit seekord üle sõita ei õnnestunud. Samas ega pole mõtet alguses väga pressida ka. Selle aasta Toyo hakkas korralikult pidama alles viimastel ringidel võrreldes eelise aasta sõidetud r888-ga mis soenes juba esimesel paaril ringil. DS2500 klots töötas hästi kuigi boksi tulles läks jälle vedelik keema. Aga eks need pisivead saab juuni Bikerniki sõiduks kõrvaldatud:9.

Suured tänud toreda ürituse eest korraldajatele ka minu poolt.

P.S. CUPi autod nägid päris vinged välja. Korraliku velje ja rajarehviga võib täitsa fun olla nendega sõita.
12.05.2008 at 10:42
que
 
OT XIX järelkaja
Rohkem CUPi promo palun :) - ehk siis pilte palun eriti huvitaks CUP autod.

P.S Kas see Ford Focus mis nimekirjas on oli tavaline Focus?
12.05.2008 at 11:02 1 edit. Last edited 12.05.2008 at 11:04 by que
matukas
  
OT XIX järelkaja
quote:
que:...
P.S Kas see Ford Focus mis nimekirjas on oli tavaline Focus?
...
Väga ei usu, kui minu auto ajaga kõrvutada.
Aga pilte tahaks küll rohkem juba näha. IT-riik ju meil :)


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
12.05.2008 at 11:22
rustang
  
Moderator
OT XIX järelkaja
quote:
que:
P.S Kas see Ford Focus mis nimekirjas on oli tavaline Focus?

Ford Focus ST 2007

12.05.2008 at 11:39
peep
 
Moderator
OT XIX järelkaja
Ma võin vabalt Cup'i promo teha. Seni olen sõitnud suhtelisel võimsate autodega ja viimasel ajal ka spets rehviga. Nüüd istusin oluliselt lahjema mootoriga masinas, millel all kitsas ja tagasihoidliku pidamisega tänavarehv. Oluliseim vahe ei ole mitte hobujõududes ega G-jõududes, vaid selles, et Cup'i annab juhile palju rohkem tagasisidet tema sõiduvõtete kohta. Võimas auto ja hea rehv teevad iseenese sõiduoskuste hindamise raskeks, sest kogu aeg on kiirust ja pidamist ning ajadki tulevad justkui head - isegi kui mitte kõige ratsionaalsemalt sõita. Cup'i autoga sõitmine on väga erinev, iga viga ja ebaratsionaalsus on selgelt tunnetatav. Ma sain selle ühe üritusega enda oskustest parema pildi, kui terve hooaja Evo ja R888'ga sõites. Madalaid ringiaegu on tore vaadata aga tihtipeale ei ole nende taga just palju infot.

Lisaks sellele, kuigi tegu pole "täisverelise" võidusõiduautoga, oli ta ikkagi päris palju erinev tänavamasinast ja täitsa ehe tunne on sellega rajal sõita. Plokkdifriga tagavedu ainult lisab sõidurõõmu ning arvestades ülalkirjutatut, ma näen isegi plussina neid tänavarehve - ongi parem valik minusuguste "õpipoiste" jaoks. Tulevastel hooaegadel pidavama rehvi peale minnes on juba paremad oskused kaasa võtta.

Positiivne märk oli minuarust veel see, et keskmised ringiajad olid minul ja Rene'l väga lähedased, mille põhjal ootan, et sama kehtib ka teiste suhtes ning oodata on võrdset võidusõitu. Mis ongi kogu asja mõte. See on muidugi esialgne spekulatsioon, eks tulevik näitab.
12.05.2008 at 12:54
meph
 
OT XIX järelkaja
Superluks... ei osanud ise arvatagi, et nimekirjas seekord nii kõrgele platseerusin :)

Ilma shikaanita on seda rada siiski võrdlemisi tänavaseades ja raske autoga päris kõhe ikka läbida, peab mainima. Minu puhul on jah silwer täiesti õigesti viimase sessi aja shikaanita nimekirja pannud. 160+kmh lauget võtta peale sirget on ikka üksjagu närvikõdi... mingi ring läks veidi laiaks ja sai selle kiiruse pealt veidi kõrvalt mulda ka haugatud ja elu tahtis täitsa silme eest läbi käia korra :)
12.05.2008 at 13:05
BlueStang
 
OT XIX järelkaja
vaatasin jah, et mephi kodutee läks väga rahulikult (nagu mul endalgi)
enda sõidu kohta pole midagi kommenteerida, sõit nagu tavarehviga stock 95 mustang gt-ga ikka - mees oli vahepeal rooste läinud st u pool sekundit aeglasem, kui sügisel
12.05.2008 at 13:26
Riho
OT XIX järelkaja
Esimene kord Open Trackil.
Auto: Mustang GT '07.

Kokkuvõte: väga hea üritus.
Autost - selle raja jaoks liiga raske sõiduk. Nordschleife'le sobis paremini. Kasti õli (automaat) läks 4-5. ringil kuumaks, pidurid pehmeks jne. Samuti on kastil käiguvahetuse kiirus liiga aeglane. Tehase rehv, veidi kulunud juba ka, ei ole ka kindlasti sobivaim.
Keskmine bensiinikulu: 46 L/100km. Ürituse keskpaigaks (kell 15.30) said piduriklotsid otsa.

Parim aeg: 54 Riho Ford Mustang GT 1:11.653 114.050

Järgmiseks korraks ehk leian kusagilt kergema-sobivama auto. Rajale tagasi tulen kindlasti.:)

Jõudu korraldajatele!
Riho
12.05.2008 at 18:03 1 edit. Last edited 12.05.2008 at 18:03 by Riho
que
 
OT XIX järelkaja
quote:
Riho:
Auto: Mustang GT '07.
Tehase rehv,

On mis rehv?

quote:
Riho:
Järgmiseks korraks ehk leian kusagilt kergema-sobivama auto. Rajale tagasi tulen kindlasti.:)

Üritus ju ikka selleks ongi, et sa oma autoga vallatleda/harjutada saaksid tänava või rajakonditsioonis, mis täpselt endale vaja on...

quote:
peep
keskmised ringiajad olid minul ja Rene'l väga lähedased

Seda on tore kuulda, muidugi täpsemalt näeb hiljem, aga siiski.

P.S Paistab, et kõik on sõiduga nii ametis, et pilti enam ei tehtagi.
12.05.2008 at 20:03
wirx
  
OT XIX järelkaja
tegelikult saab ka edukalt raske autoga sõita saugal...cayennel on tühimass 2600kg ;)

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
12.05.2008 at 20:38
Stephan
OT XIX järelkaja
Meie telefoni stopperiga saime Wirx su Cayenne´i ajaks 1.09 kahe nädala eest teisipäeval mõõtes. Ma sõitsin golfiga sama aega. minu auto kaal 980kg sõidus ja jõud mingi 130hp paremal juhul.

Kahjuks ise ei saanud seekord rohkem kui 2 seanssi ja 7 ringi kokku teha. laupäevase sooja ilma jaoks oli jahutusradikas selgelt liiga väike ja jahutusvedelik kees juba esimesel paaril ringil. esimese korra ja 7 ringi kohta 1.11.536 tänavarehviga polegi golfi jaoks kõige hullem. teises sõidus tuli esimesega võrreldes 0.7 sekundit maha. oleks vaid veel sõita saanud...

üritus oli hea korraldusega loe sujuv ja seltskond muhe. hea oli see, et pealelõunal muutus järjekord lühikeseks ja hõredaks nii, et sõita oleks saanud nii palju kui isu ja tehnika kannatas.

12.05.2008 at 20:52 1 edit. Last edited 12.05.2008 at 20:56 by Stephan
LS1
OT XIX järelkaja
Mõned pildid üritusest: http://www.kahur.ee/album/main.php?g2_itemId=12
12.05.2008 at 21:55 1 edit. Last edited 29.05.2008 at 14:14 by LS1
pprz
 
OT XIX järelkaja
Kahjuks sain vaid 5-6 sessiooni kohal olla ja vaadata, aga taas tore päev, tänud korraldajatele!




S

____________________________
sergeizjuganov.com
13.05.2008 at 00:10
rustang
  
Moderator
OT XIX järelkaja
Tulemuste excelist mõned vead leitud ja parandatud, kes veel vigu märkab andke palun teada.
13.05.2008 at 11:52
ol.
OT XIX järelkaja
üleskutse kõikidele lugejatele ja teie sõpradele, kes tegid laupäeval raja ääres pilti. palun vaadake oma filmirullid ja mälukaardid uuesti üle, sest musta materjali hulgas võib veel olla kaadreid, millel eriti kiired autod pole tervenisti peale mahtunud. olen väga tänulik, kui keegi leiab pildi rajal tuiskavast ford focusest.

PS tänud korraldajatele ning Jamesile kutse ja õpetussõnade eest.
13.05.2008 at 14:51
que
 
OT XIX järelkaja
quote:
ol.: üleskutse kõikidele lugejatele ja teie sõpradele, kes tegid laupäeval raja ääres pilti. palun vaadake oma filmirullid ja mälukaardid uuesti üle, sest musta materjali hulgas võib veel olla kaadreid, millel eriti kiired autod pole tervenisti peale mahtunud. olen väga tänulik, kui keegi leiab pildi rajal tuiskavast ford focusest.

PS tänud korraldajatele ning Jamesile kutse ja õpetussõnade eest.
Aega vaadates, on su autol kõik originaal - soovitan soojalt vedrustust jäigemaks teha, pääsed sellest lõputust kiikumisest :) ja diffrit soovitan ka soojalt.
13.05.2008 at 15:52
xjan
OT XIX järelkaja
Mustangi vedrustuse muudab kardinaalselt paremaks KW V3kit , mida oleme paigaldanud ca 3-4 masinale juba Eestis. Kui ma ei eksi, siis ühel kliendil vist see ka üle kuna masina müüs maha eraldi. Kui huvi, võta ühendust...

____________________________
BMW 1M ...
13.05.2008 at 16:43
Cardo
 
OT XIX järelkaja
Kas keegi õhu ja rajakatte tempi ka üles täheldas ?

Lisan mõned pildid :





13.05.2008 at 17:53 1 edit. Last edited 13.05.2008 at 23:34 by Cardo
RKsilver
 
OT XIX järelkaja
on kellelgi veel pilte kes tegid ?

Aitäh !
13.05.2008 at 23:44
wirx
  
OT XIX järelkaja
wax pane ülejäänud ka üles :p
need ma sain talt varem kätte 140ga külgees kruusa peal Porschega - http://www.wirx.ee/pildid/main.php/v/porsche/saugal/


____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
13.05.2008 at 23:57
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT XIX järelkaja   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.