register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT XIX järelkaja   1 2 3 4 5  
Poster Message
meph
 
OT XIX järelkaja
Teen siis lõnga lahti.

Et siis järjekordne õnnestunud üritus. Sain lõpuks rinkaslikki ise nautida. Olgugi, et teine oli päris ajast ja arust, peab tõdema, et pidamine võrreldes minu tavalise kulunud tänavarehviga on ikka öö ja päev. Olgugi, et ise lootsin sekundi võrra paremat aega. Aga noh, eks see ümberharjumine võtab kah omad kilomeetrid aega ikka. Oma rekord sai ikka välja sõidetud :)
10.05.2008 at 20:29
matukas
  
OT XIX järelkaja
Minu täisvereline auto suutis säilitada laadimisrõhu ja päeva lõpuks sai siis 1:10.8xx (22. sõit) kirja.
Põhimõtteline rahulolu on olemas. Tegin 3 sõitu. Esimene 15" Mastersteel Pro-Sport 195/50R15 rehviga, mis ei toonud oodatud tulemust (8. sõit). Ratas ei tahtnud hästi pöördesse minna. Panin 13" 4 aastat vana Yokohama A539 alla ning laksust paranes aeg 3,7 sek ehk siis 1:11.6xx (14. sõit). Nüüd on mõtlemisainet, mida edasi teha rehvide osas. Veel on variant 13" slikki proovida.

Tänud veelkord korraldajatele ja ilmataadile. Kahju, et Avo oma autoga rajal polnud. Uhkeid massinaid oli parasjagu kohal. Jääb oodata veel eksootilisemaid.

EDIT: Kütusekulu ca 25-30 l/100 km kohta.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
10.05.2008 at 21:32 2 edits. Last edited 11.05.2008 at 19:11 by matukas
Kaido
OT XIX järelkaja
Korraldajatele aitäh, vinge üritus & hea seltskond.

Rullnokk, teisest voorust viltuse ninaga.
10.05.2008 at 21:34
Silwer
OT XIX järelkaja
Ilm oli ilus, kõik sujus. Hea on olla üritusel mida ise ei korralda - saab ka sõitmise kõrvalt natuke suhelda teistega... :)

Minu auto oli siis mootori poolest tagasihoidlikus settingus - 200hj ehk siis maksimaalsest võimalikust u. 50 hj vähem. Pööret ei lasknud ka praktiliselt üle 7000. Michelin CUP rehv kestis hästi ja pidamine oli hea. Küll aga ta eriti ei soojenenud ja tagaosa tahtis pidevalt "kergeks" muutuda. Seda pidamise puudumist sai muidugi burnoutiga tiba ravida. Aga üldse tundus et see uus pidurite ja suurte rataste setup on nagu liiga üledimensioneeritud minu auto jaoks, DS2500 klots tahtis ka soojendamist saada enne kui tööle hakkas. Samas kui ta juba töötas siis nagu ei olnud viga - pika sirge lõpus tundus et võtsin just nimelt tänu piduritele paljudele kõvasti järgi.

Parimaks ajaks jäi 1.04,41 racechrono järgi aga see ei olnud päris õigesti asetsevate koonustega sõidetud. Kui need mõned 1.04 ajad välja jätta siis järgnevad parimad ajad olid 1.05,xx. Seega võib lugeda et enda uut isiklikku rekordit siiski ei püstitanud.

Eks peab analüüsima miks see nii oli aga pakun et lihtsalt seetõttu et seekord ma ei võtnud mingeid riske ja sõitsin nn kindla peale.





____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
10.05.2008 at 22:33
jura
OT XIX järelkaja
Oli tõesti jälle väga mõnus, tänud... isegi diisel pereautoga - 110Kw, 1585 kg ja pea täis paagiga - 1.12.1xx (pidurivärk küll ei kõlba kuhugi)... rajal veedetud kiirete ja jahutusringide keskmine kütusekulu oli meeldiv 13,9l sajale... samas ega üle 4000 pöörde väga ei lasknud. Esimesed rehvid sai ilusasti kiilaks aga tagumised olid "ühtlaselt" kaetud "paksu" ilmselt võõraste rehvide kummikihiga... ehk siis polnudki nagu kulunud vaid veidi kosunud hoopis. Lõpus ilma shikaanita sain u. 2,1 sekundit kiiremini võrreldes paari eelneva sessiooni aegadega.
10.05.2008 at 22:43 1 edit. Last edited 10.05.2008 at 22:45 by jura
nael
OT XIX järelkaja
Tänud korraldajatele.

See üritus läks küll hästi. Sõita said kõik nii palju kui tahtsid. Kasvõi järjest.
Keegi polnud närviline ega midagi. Said nii kiired kui aeglased isegi ühes sõidus hakkama.
Inimesed ei käinud ringiaegu jahtimas vaid rada harjutamas.
Hea töö.

Pilte tahaks :D


Lauri (valge rullnokk)
10.05.2008 at 23:04
lordvampire
OT XIX järelkaja
.. märksõnad et turistiga sosside vastu ei saa enam ... ehtne näide kuidas võrdlemisi hea juhitavuse ja minekuga auto täiesti mõtetuks muutub kui pole korralikke pidureid ja pidamist... ... muidu täitsa nauditav päev ... irww lordvampire@prelude köie otsas koju jälle...

korraldajale komplimendid
10.05.2008 at 23:17
Lend
OT XIX järelkaja
Tere, kas sõiduajad kusagile ka üles lähevad?
10.05.2008 at 23:21
sfinx
 
OT XIX järelkaja
Tiptop päev seljataga. Kuna neljapäeval selgus, et rajaauto vajab uut plokki ja kolbe osalesin täiesti stock igapäevaautoga, millega sai enda üllatuseks alla 1.10 isegi sõidetud. Ise rahul.
Kas tänasel üritusel ei tulnud 60 osalejat kokku? Võrreldes eelmise aasta esimese üritusega sai kuidagi väga lahedalt sõita koguaeg ja ei pidanud järjekorras passima.

Aitäh Avole pumba ja kena orgunni eest.



10.05.2008 at 23:47 1 edit. Last edited 11.05.2008 at 00:27 by sfinx
peep
 
Moderator
OT XIX järelkaja
ajad:

http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=302610


Sai esimene test tehtud Cup'i autole, päris fun aga loomulikult enda sõiduoskuseid tuleb ikka tugevalt täiendada - esimene kevadine sõit on alati mingi kobamine, kuid sinna juurde uue ja veel erilise autoga (st. mu esimene mitte-tänavamasin) on vaja pikemalt harjuda. Viimases sõidus võtsime shikaani välja ja minu elu esimesed neli ringi seal rajal ilma shikaanita andsid ajaks 1.08,5 ja Rene sai 1.07,8 aga kui vähegi trenni teha või muidu andekam olla, siis peaks 1.06 küll suht reaalne olema.
10.05.2008 at 23:52 1 edit. Last edited 10.05.2008 at 23:55 by peep
James Herne
OT XIX järelkaja
Alustuseks ettepanek foorumi loojatele ja kasutajatele: "Kiiresti sõitmine" ja "Eelseisvad üritused" võiks koos olla ühes grupis "Üritused". Praegu on asi kuidagi segane, et osad teemad on ühes ja teised teemad teises grupis. Iga ürituse kohta võiks olla üks teema, praegu on näiteks OT regamine ja järelkaja eraldi, võiks aga olla koos.

Siis tulemustest niipalju, et kõik tulemused ei ole võrreldavad - kindlasti sõitis Corvette tsikaani otse läbi ja keegi ka BMW-ga (seda ütles Egidijus). Iseenesest oli huvitav näha kui palju see juurde annab, nimelt olin Corvette'i veidi aega ennem mööda lasknud ja olin tal sabas, aga peale tsikaani läks vahe kiiresti väga suureks. Iseenesest pole Open Track muidugi võidusõit ja igaüks võitleb enda eelmise korra tulemuse ülelöömisega, aga ma arvan, et pole lihtsalt viisakas rada läbida teistmoodi kui korraldaja on selle ette näinud. Kui mõni Porsche tsikaani otse läbi sõidaks siis see oleks kurjast, sest Porschede tulemused lähevad kirja EPK meistrivõistluste arvestusse.

Suur aitäh Avole - aitäh, et sa oled jaksanud selliseid üritusi teha - mida me teeks ilma sinuta? Inimesi, kes teiste jaoks midagi teevad, on ju väga-väga vähe. Inimene on loomult rohkem ärakasutaja kui andja.

____________________________
jamesherne.com
11.05.2008 at 10:11
rustang
  
Moderator
OT XIX järelkaja
Tänud kõigile, kes oma ilusad autod rajale tõid!
Foorumi selline ülesehitus on taotluslik, et eelregistrerimine on eraldi lühike konkreetne teema ja tagantjärele jahumine on "kiiresti sõitmise" all nii pikalt kui seda siis tuleb.

Šikaani tegime augu kaheks viimaseks sessiooniks, et BMW Cupi mehed saaksid oma autosid proovida, Corvette oli selleks ajaks juba läinud.

11.05.2008 at 10:21
peep
 
Moderator
OT XIX järelkaja
Shikaan lisab ringiajale 1,5-2 sekundit. Kui keegi otse sõitis, kuna ei "mahtunud" ära, siis erilist võitu pole, sest ta on juba sirge peal maha pidurdanud ja tuleb järgnevasse kiiresse kurvi aeglaselt.
11.05.2008 at 10:29 1 edit. Last edited 11.05.2008 at 10:29 by peep
rustang
  
Moderator
OT XIX järelkaja
Ringiaegade logide toorfailid saadaval alltoodud aadressil:

http://www.opentrack.pri.ee/ajad/OTXIX/
11.05.2008 at 10:59
Silwer
OT XIX järelkaja
quote:
James Herne:Siis tulemustest niipalju, et kõik tulemused ei ole võrreldavad - kindlasti sõitis Corvette tsikaani otse läbi ja keegi ka BMW-ga (seda ütles Egidijus).

Ma arvan et see olin mina. Ma küll ei tea milline täpselt oli Egidijuse auto aga ühes sõidus ma vaatasin mitu ringi järjest ühe leedu Porsche tagumist numbrimärki hästi lähedalt aga tundus et selle juht ei suvatsenud peeglitesse vaadata või siis oli lihtsalt nii äss mees et ei pidanud vajalikuks teisi mööda lasta. Ja kuna mul võimsust autol siiski niipalju ei ole et sirge peal temast puhtalt möödasõita siis tegin möödasõidu shikaani otse läbides. Mingit aega ma sellega ei võitnud kuna terve sellele eelnenud ring oli vaid üks paras munemine.


____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
11.05.2008 at 12:04
tmac
 
OT XIX järelkaja
Minu esimene open track ka siis selja taga ja tuleb tunnistada ,et ma olen ikka oma elu natuke valesti elanud. On tõesti ägedam kui otsesõit. Sai siis kaasreisijana taavi type-ris ja Jaani Mersu Evos 2 sõitu kaasa tehtud ja see on ikka päris AND THE MAC MEANS päris äge.



PS. kui ainult see meph ei tüütaks koguaeg oma piniseva häälega

____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h
11.05.2008 at 12:09
wirx
  
OT XIX järelkaja
Käsi sai jälle soojaks sõidetud...kui II sessioonil stabiilsuse üle hulga aja ringrajal maha võtsin sai kohe mitu korda äpardutud...viimased sessiooni aga kulgesid juba mõnusalt pidamise piiril...otsene kasu opentrackist sõidu oskusele :)
Avastasin, et racechrono on ikka mõnus asi...rajal olles kindlasti parem, kui driftbox(olgugi, et tsipa ebatäpsem 5hz vs 10hz), samas ringiajad mida võrdlesin ühtisid 1:03:x täpsusega alati...meeldis splittide mõõtmise võimalus ja lõpuks näitab ka välja splittide parima aja, mis minul tuli 1:01.3...ehk siis ikka väga koba olen sõitjana, kuna isegi mu parimas sõidus oli 10st splitist ainult 3 parima ajaga...
Vaadates eelmise aasta viimase OT aega(1:03.2) ning selle aasta(1:03.8) võin suht julgelt öelda, et kulunud täisslikk võttis tutika toyoga võrreldes vähemalt pool sekundit maha ajast...ja seda oli ka sõites tunda, et kurvides kippus külg kiiremini ette jooksma Toyo-ga...kusjuures see aasta olid mul paremad pidurid(kiire lõpus pidurdasid 180->130 peale pea 10m kiiremini), tsipake kergem auto ning roosteläinud sõiduoskus :)
Korraldusest pole mõtet rääkida, see on nagunii alati väga hea olnud ja egas seegi aasta mingeid muutusi polnud... :)
Kas nr65 Madis Porsche 911 oli hõbedane 911 turbo(996)?

Pilte ja videosi tahaks ka näha

tmac sa võid talle seda otse öelda, pole vaja opentracki foorumis arutada isiklike suhteid ;)


and24 pildid http://fotoalbum.ee/photos/and24/sets/455889/?page=1&seek=0

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
11.05.2008 at 12:26 4 edits. Last edited 11.05.2008 at 12:38 by wirx
ziim_
OT XIX järelkaja
jah, Madis sõidab hõbedase 996T-ga.
Rohkem pilte klikkides alloleval fotol.


11.05.2008 at 12:40 1 edit. Last edited 11.05.2008 at 12:40 by ziim_
James Herne
OT XIX järelkaja
quote:
Silwer: ühes sõidus ma vaatasin mitu ringi järjest ühe leedu Porsche tagumist numbrimärki hästi lähedalt aga tundus et selle juht ei suvatsenud peeglitesse vaadata või siis oli lihtsalt nii äss mees

Need on eriti nõmedad vennad, kes peeglise ei vaata, aga ma ei usu, et see Egidijus oli (tumepunane 944). Ta sõidab ka sama kiiresti kui sina, 1.04


____________________________
jamesherne.com
11.05.2008 at 12:41
wirx
  
OT XIX järelkaja
leedukad vist ei tea, et tuleb mööda lasta, ma ka mitmest üritasin mööda punnida...õnneks mul sirgel sellega probleemi ei olnud :p
super hea aeg 944 kohta oli Egidijusel...palju tal jõudu/massi/sõidu oskust muidu ka on?

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
11.05.2008 at 12:46
James Herne
OT XIX järelkaja
quote:
wirx: võin suht julgelt öelda, et kulunud täisslikk võttis tutika toyoga võrreldes vähemalt pool sekundit maha ajast...

Ausalt öelda ma olengi mõelnud, et kas Toyo R888-l peale hinnaeelise ka midagi on. Mõtlesin siin isegi juba nende peale, kuna Peep kasutas neid Evol ja sina ja... Aga samas ega ma kuskilt pole kuulnud, et need mingid imerehvid oleks. Tänavaslikkidest vist Michelin Pilot Sport Cup'i vastu ei saa miski. Enda kogemus eelmisest aastast on ikka nii mega, et ei unusta seda kunagi. Ühe päevaga sõidab muidugi siledaks ehk siis rajapäeva rehvi kulu 20+ KEEk. Aga see kaif on seda väärt. Bikerniekilt on kõige eredam mälestus kui peasirgele tulemise 90-kraadist kurvi sai läbida kolmanda käiguga gaas põhjas. See tundus lihtsalt füüsikaseaduste vastane. Või siis kuidas pidurdasid enne kurvi teisest mööda. Ühest M3-st ja Maserati 4200-st õnnestus kurvi pidurdamisel nii mööda sõita, et kui neil pidurituled juba põlesid, siis sõitsin gaas põhjas veel mööda enne kui pidurdama hakkasin. Kummardus Michelinile - maailma parimale rehvitootjale minu arust.


____________________________
jamesherne.com
11.05.2008 at 12:53
Raceboy
 
OT XIX järelkaja
quote:
super hea aeg 944 kohta oli Egidijusel...palju tal jõudu/massi/sõidu oskust muidu ka on?


See oli stock 944 S2 (3,0l R-4, 211 hj), slikid ja kuhjaga sõiduoskust :)

Ise kahjuks sain sõita vähe, kuna pärast sidurivahetust tõuseb laaderõhk käiguvahetusel üle 1 bari ja turbo -> vahejahuti lõdvik lendas nii 2. või 3. kurvis lahti. Pool rada vabalthingavana sõites oli ainuke aeg, mis kirja läks 1.16 :(

____________________________
www.vems.ee
11.05.2008 at 12:57 1 edit. Last edited 11.05.2008 at 12:59 by Raceboy
James Herne
OT XIX järelkaja
quote:
wirx: super hea aeg 944 kohta oli Egidijusel...palju tal jõudu/massi/sõidu oskust muidu ka on?

Egidijus on väga hea juht. Ta on Saugal alati häid aegu sõitnud 944 Turboga. Tal on kaks 911 Turbot ka (ühel 530hp, 315kmh top speed), aga ta ütleb, et 911-ga on tagamootori tõttu liiga raske rada sõita. Kuna seekord 944 turbomootor dynotestis plahvatas enne OT'd, siis tõstis ta sinna 3.0L 211hj 944 S2 mootori vahele. Uskumatu vana, et sellise aja sõitis, aga ta on kindlasti üks parimaid juhte, kes Audrus käinud. Sõitis muidugi võistlusslikkidega.


____________________________
jamesherne.com
11.05.2008 at 12:58 1 edit. Last edited 11.05.2008 at 13:15 by James Herne
tmac
 
OT XIX järelkaja
wirx kas see driftbox või asi sul G-Force ka näitab arvestades kui kõvasti ma pidin esimese parema kurvi ajal ukselingist kinni hoidma oleks huvitav teada ja isiklike suhteid foorumisse ei too ;)

____________________________
Team Ilms-Motorsport
Carbon Destroyer 8.56@274km/h
11.05.2008 at 14:54
wirx
  
OT XIX järelkaja
g sensor puudub gps-il....aga mybe oskab ta teoreetilise arvutada, seda ma ei tea

____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
11.05.2008 at 15:12
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT XIX järelkaja   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.