Poster |
Message |
Motary |
Nissan 200SX RS13 - 1989, Motary
Pärast tänast sauga külastust postitan enda masina ka siis siia:
Spec:
1989 Nissan 200SX RS13
Mootor:
CA18DET
2.5" väljalaske süsteem peale
downpipe'i Simonsi reso ja lõpupütiga
Apex'i power intake õhufilter
Cometic 1.8mm plokikaanetihend
Garret T28 turbo
Uued saaled ja kolvirõngad
Õliks Castrol EDGE 10W-60
Keisei BOV
600x300x76mm Vahejahuti V-asendis
Nissan Almera elektriline ventilaator
Õlipüügipaak
Walbro 255L/H bensiinipump
Goodridge'i 150 mikroniline kütusefilter
Ülekanne:
Kaaz 2-way LSD
Veermik:
Rota D2 veljed 17x8,5 +20
BFGoodrich G-force 225/45/17 rehvid
Sisustus:
Autometer ES rõhukell
Sparco Corsa iste
Sabelt 6p Formula rihmad
Sabelt RAC rool
Driftworks kiirvahetusots
Driftworks spin-turn käsipidurinupp
Momo vahetükk
Sony Xplod CD mängija
Tavaline auto
Pildid
Rajaautoks saamisel on vaja kindlasti parandada pidurite võimekust ja paigaldada sobilik vedrustus.
Tänane Sauga oli väga lahe, kõik sõbralikud ja lahked |
29.04.2008 at 22:46 |
1 edit. Last edited 29.04.2008 at 23:01 by Motary
|
SiimFeldmann |
Nissan 200SX RS13 - 1989, Motary
quote: Motary:
Rajaautoks saamisel on vaja kindlasti parandada pidurite võimekust ja paigaldada sobilik vedrustus.
and more power is needed |
29.04.2008 at 22:56 |
|
|