register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Nissan 200SX RS13 - 1989, Motary  
Poster Message
Motary
  
Nissan 200SX RS13 - 1989, Motary
Pärast tänast sauga külastust postitan enda masina ka siis siia:

Spec:

1989 Nissan 200SX RS13

Mootor:

CA18DET
2.5" väljalaske süsteem peale
downpipe'i Simonsi reso ja lõpupütiga
Apex'i power intake õhufilter
Cometic 1.8mm plokikaanetihend
Garret T28 turbo
Uued saaled ja kolvirõngad
Õliks Castrol EDGE 10W-60
Keisei BOV
600x300x76mm Vahejahuti V-asendis
Nissan Almera elektriline ventilaator
Õlipüügipaak
Walbro 255L/H bensiinipump
Goodridge'i 150 mikroniline kütusefilter


Ülekanne:
Kaaz 2-way LSD

Veermik:

Rota D2 veljed 17x8,5 +20
BFGoodrich G-force 225/45/17 rehvid

Sisustus:

Autometer ES rõhukell
Sparco Corsa iste
Sabelt 6p Formula rihmad
Sabelt RAC rool
Driftworks kiirvahetusots
Driftworks spin-turn käsipidurinupp
Momo vahetükk
Sony Xplod CD mängija

Tavaline auto :)

Pildid

Rajaautoks saamisel on vaja kindlasti parandada pidurite võimekust ja paigaldada sobilik vedrustus.

Tänane Sauga oli väga lahe, kõik sõbralikud ja lahked :D
29.04.2008 at 23:46 1 edit. Last edited 30.04.2008 at 00:01 by Motary
SiimFeldmann
Nissan 200SX RS13 - 1989, Motary
quote:
Motary:



Rajaautoks saamisel on vaja kindlasti parandada pidurite võimekust ja paigaldada sobilik vedrustus.




and more power is needed ;)
29.04.2008 at 23:56
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Nissan 200SX RS13 - 1989, Motary  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.