Poster |
Message |
spark |
AlfaSport MTÜ Track Day 11.05.2008
AlfaSport MTÜ
Track Day
Est-Ring, Audru Vald, Pärnumaa
Pühapäeval 11.05.2008
JUHEND
1.AEG JA KOHT
1.1 Sõidutreeningu korraldab Alfasport MTÜ. Sõidutreening toimub Pühapäeval, 11. mail 2008. a. Pärnu maakonnas, Audru ringrajal. Rada on avatud 10.00 – 20.00
2. REGISTREERIMINE
7.1 25.04.2008 ... 04.05.2008 Algab registreerimine Alfafoorumi, Saabneti ja CCG liikmetele ehk nn. „klubi inimesed“ (registreerumine on toimunud peale osalustasu laekumist).
7.2 Osalemistasu peab olema laekunud 06.05.08
7.3 05.05.2008 algab registreerimine ülejäänud vabadele kohtadele ehk nn „külalistele“. Ja lõpeb 09.05.2008 või, kuni kohti jätkub.
7.4 Registreerumiseks saata e-mail erki@alfasport.ee
Registreerumiskirjas ära märkida:
Osaleja nimi
Auto mark ja mudel
Auto võimsus kW
7.5 Registreeruda saab maksimaalselt 50 osalejat.
3. PROGRAMM
3.1 Audru ringrajal juba kohal viibijatele:
10.00 - Kohtunike ja esimeste osalejate koosolek.
10.15 - Rada avatakse sõitudeks ilma ajavõtuta
3.2 Tallinnast liikujatele:
09.30 - kogunemine Pilot Motors esisel parkimisalal. (EMADEPÄEV)
09.45 - kolonnis liikumine võistluspaika;
10.00 - kolonniga liidetakse Laagri Maksimarketi parklas ootavad autod
12.00 – osalejate üldkoosolek, rajaga tutvumine;
12.30 - sõitude algus koos ajavõtuga
17.00 - ürituse lõpetamine ja kiiremate motiveerimine
18.00 - Rada avatakse taas sõitudeks ilma ajavõtuta
20.00 - Raja sulgemine
21.40 – Päike loojub ... loodetavasti õigel ajal
4. ÜRITUSE KÄIK
4.1 Rada avatakse sõitudeks 10.15
4.2 Rajale lastakse sõitma korraga max 8 autot
4.3 11.50 sõitmise vaheaeg. Algab ajavõtu transponderite kinnitamine autodele
4.4 12.00 Algab osalejate koosolek. Peale koosolekut rajaga jalgsi tutvumine
4.5 12.30 Ohutusauto järel rajaga tutvumine ja transponderite kontroll.
4.6 Ajasõidud toimuvad 6 …10 auto kaupa rajal. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe (ca 150-200m). Järgneb 5 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.
4.7 Starditakse kahes elavas järjekorras vaheldumisi, parempoolne järjekord aeglasematele autodele ja vasak kiiretele. (Võimaluse korral saadetakse nn. „klubi inimesed“ ja „külalised“ eraldi rajale)
4.8 Möödasõidumanöövri ohutuse eest rajal vastutab möödasõitva auto juht, möödasõidetava auto juhil soovitatakse möödumise hõlbustamiseks kiirust veidi vähendada, hoida raja paremale servale ja möödujale parema suunatulega märku anda. Mees-mehe-vastu võidusõit on keelatud!
4.9 Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga auto ürituselt kõrvaldada.
4.10 Autos võib olla ajasõitude ajal kuni 1 kaasreisija.
4.11 Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile
4.12 Kokkuvõtlik ajavõtulogi avaldatakse veebis aadressis
5. OSALUSTASU
5.1 Osalustasu on 450.-kr ja tasutakse ülekandega Alfasport MTÜ arveldusarvele (arve number saadetakse teile vastuseks registreerimis meilile), hiljemalt 09.05.2008. Vabade kohtade olemasolul saab tasuda kohapeal sularahas, sel juhul on osalustasu suurus 500.-kr.
6. ÜLDISED REEGLID
Allpool toodud reeglid on kohustuslikud kõikidele osavõtjatele. Korraldaja jätab endale õiguse kõrvaldada treeningpäevalt osalejad, kes reeglitest kinni ei pea.
6.1 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel. Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjatele või kolmandatele osapooltele ning mis võivad häirida võistluste kulgu.
6.2 Kõikidel osalejatel peab olema ette näidata juhiluba, auto tehniline pass, volitus (vajadusel) ja kehtiv kohustusliku liikluskindlustuse poliis.
6.3 Kiiver on kohustuslik! Turvavöö peab olema kinnitatud. Kui autos on kaassõitjaid, peavad ka nemad kiivrit kandma ja olema kinnitatud turvavööga.
6.4 Boksipiirkonnas on kiirusepiirang 10 km/h. Olulise rikkumise korral eemaldatakse rikkuja.
7. ÜRITUSE EESMÄRK
7.1 Üldise liiklusohutuse tõstmine ning parandada osalejate autovalitsemisoskust piirsituatsioonides ja seeläbi suurendada liiklusohutust
7.2 premeerida mitterahaliste auhindadega nn „klubi liikmeid“, kes sõidutreeningu käigus on sõitnud parimaid ringiaegu, ajavahemikul 12.30 …17.00
7.3 Premeeritavad klassid
7.3.1 kuni 125kW
7.3.2 kuni 155kW
7.3.3 alates 156kW
8. REHVID
8.1 Kasutada ei tohi naastrehve;
8.2 Lamellrehvide kasutamine on lubatud (siiski mitte soovitatav);
8.3 Eelistatuna näeb korraldaja tänavasõiduks mõeldud suverehve.
9. VASTUTUS
9.1. Ürituse korraldaja ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.
9.2. Osaleja vastutab tema kätte usaldatud transpondri eest. Kaotatud või lõhutud transpondri
eest nõutakse hüvitis.
9.3 NB! Siiski ei saa välistada, et juhul kui ürituse käigus tekib kahju kas autodele või inimestele, keelduvad kindlustusseltsid seda kahju hüvitamast. Seega kui osalejal puudub oma kindlustusseltsi kirjalik kinnitus kindlustuskatte olemasolu kohta antud üritusel, tuleb arvestada, et kindlustuskate puudub ja osaleja on kohustatud kõikvõimaliku tekitatud kahju hüvitama oma taskust. Sama kehtib loomulikult nende suhtes, kelle autod on üldse vabatahtlikult kindlustamata
Edit: parandasin punktiis 5.1 kuupäeva
Edit2: REGISTREERUNUD
Kuni 125kW
Sten Suban - 110kW - Alfa Romeo 147 Selespeed
Viljar Sepp - 70kW - VolksWagen Scirocco
Kaspar Jürgens - 103kW - BMW318i
Henrik Eeltee - 110kW - Alfa Romeo 147 selespeed
Mike Calamus - 120kW - Mitsubishi FTO
Indrek Laanetu - 75kW - Alfa Romeo 75
Lauri Ulm - 125kW - BMW 325i
Siim Iljašenko - 110kw - Seat Ibiza FR
Magnar Meinart - 122kW - Alfa Romeo GT
Priit Luman - 110kW - Alfa Romeo 147
Tanel Unt - 125kW - Seat Toledo
Andrus Kuusik - 114kW - Alfa Romeo 156
Janis Murnieks - 110kW - Alfa Romeo 156
Lauris Balins - 104kW - Alfa Romeo 155
Kristo Kaul - 81kW - Alfa Romeo 75
Margus Käo - 107kW - Mazda MW-5
Mario Pildre - 114kW - Alfa ROmeo 145
Ruslan Pleshanov – 55 kw – IZ Kombi
Kuni 155kW
Tõnu Sikk - 155kW - Lancia Delta Integrale
Joonas Pajupuu - 142kW BMW 328i
Taavi Liis - 139kW - Alfa Romeo 75
Toomas Sai - 138kW - Alfa Romeo 164
Erki Marmor - 142kW - Audi A4
Kristjan Kotkas - 148kW - Honda Civic type R
Mikk Koppel - 146kW - Nissan Sunny GTi
Alates 156kW
Tiit Luman - 191 kW - Alfa Romeo 159 Q4
Andre Luman - 184 kW - Saab 9-5 Aero
Stelle Bend - 184kW - Alfa Romeo 156GTA
Ivo Aasma - ?kW Saab 9000
Toomas Leemets - 184kW Volkswagen Golf GTI
Illimar Libe - 210kW - BMW 540
Kaspars Kositis - 184kW - Alfa Romeo 156GTA
____________________________
Seitsekümmend Viis |
29.04.2008 at 12:23 |
6 edits. Last edited 09.05.2008 at 09:28 by spark
|
nael |
AlfaSport MTÜ Track Day 11.05.2008
Kas mitteklubilised võivad oma meilid registreerimiseks saata ka varem või alles 5-ndal? |
29.04.2008 at 13:07 |
|
spark |
AlfaSport MTÜ Track Day 11.05.2008
quote: nael: Kas mitteklubilised võivad oma meilid registreerimiseks saata ka varem või alles 5-ndal?
põhimõtteliselt võib
aga pange kirja (kõikse parem oleks pealkirja juurde) "mitteklubiline", aga meile hakkate tagasi saama ikkagi, alates 05.05.2008
____________________________
Seitsekümmend Viis |
29.04.2008 at 14:12 |
|
zeke |
AlfaSport MTÜ Track Day 11.05.2008
Ei loe välja kas suur või väike ring?
____________________________
MX-5, 116 |
29.04.2008 at 15:23 |
|
nael |
AlfaSport MTÜ Track Day 11.05.2008
Zeke: Suurel ringil peaks olema.
Kas shikaan ka on? |
29.04.2008 at 15:32 |
1 edit. Last edited 29.04.2008 at 15:33 by nael
|
spark |
AlfaSport MTÜ Track Day 11.05.2008
suur ring ja shikaan
____________________________
Seitsekümmend Viis |
29.04.2008 at 16:54 |
|
zeke |
AlfaSport MTÜ Track Day 11.05.2008
Äkki saaks selle arv nr ja saaja maili margus@tac.ee saatsin selle reg. maili ära ja sai vastuse et regatud aga tahaks raha kanda.
____________________________
MX-5, 116 |
09.05.2008 at 21:43 |
|
spark |
AlfaSport MTÜ Track Day 11.05.2008
quote: zeke: Äkki saaks selle arv nr ja saaja maili margus@tac.ee saatsin selle reg. maili ära ja sai vastuse et regatud aga tahaks raha kanda.
see probleem sai kohapeal lahenduse ...
____________________________
Seitsekümmend Viis |
11.05.2008 at 22:14 |
|
|