Poster |
Message |
rustang Moderator |
2008 ürituste vaba raja turvalisus
quote: Silwer: Enne ürituse algust on vaba rada üritusel osalejatele ja siis saab natukene harjutada ...
Hoidke siis ka vaba raja ajal autodel silm peal, et ei juhtuks nii nagu ükskord Tabasalus... |
28.04.2008 at 08:48 |
|
mart154 |
2008 ürituste vaba raja turvalisus
quote: rustang:
Hoidke siis ka vaba raja ajal autodel silm peal, et ei juhtuks nii nagu ükskord Tabasalus...
quote:
11.00-11.45 Registreerumine, samal ajal on rada avatud registreeritud osalejatele tutvumiseks
14.45-15.15 Vaba rada osalejatele
Usun, et edaspidi ei tohiks ehk samasuguseid probleeme tekkida |
28.04.2008 at 09:55 |
|
Silwer |
2008 ürituste vaba raja turvalisus
quote: rustang:Hoidke siis ka vaba raja ajal autodel silm peal, et ei juhtuks nii nagu ükskord Tabasalus...
Püüame anda endast parima. Reeglites on kõige muu hulgas kirjas ka järgmine:
**Harjutussõidud e. "vaba rada" on vaid võistlusel osalejatele ja registreeritud võistlussõidukitele.
**Möödasõidud on keelatud nii võistluse kui ka harjutussõitude ajal. Mööduda tohib vaid siis kui teie ees olev auto on täielikult seiskunud ja pannud tööle ohutuled. See kehtib ka rajalt väljasõitnud autost möödumisel.
**Kiiver ja muu turvavarustus: Kiiver on kohustuslik kõikidel üritustel. Sobivad auto/moto kiivrid. Loomulikult peab rajal sõites olema ka turvavöö kinnitatud (traksid lubatud). Turvapuur/turvakaar on lubatud. Tulekustuti on kohustuslik, selle suurus ja kinnitus peab minimaalselt vastama LE nõuetele. Võistluse ajal ei tohi olla autos lahtisi esemeid.
**Peakohtunikul on õigus kõrvaldada võistluselt võistlejad kes eiravad antud reegleid, ei allu korraldajate korraldustele või kelle autost lekib vedelikke.
**Vaidluste korral jääb viimane sõna alati EBK BMW Cup peakohtunikule.
**Võistlemine ja pealtvaatamine on vabatahtlik ja toimub igaühe omal vastutusel. Kasko ja tavaline liikluskindlustus rajal ei kehti. EBK ei vastuta sõitjate ja pealtvaatajate turvalisuse eest.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
28.04.2008 at 11:25 |
1 edit. Last edited 28.04.2008 at 11:27 by Silwer
|
rustang Moderator |
2008 ürituste vaba raja turvalisus
Super, mul lihtsalt valusad isiklikud mälestused, junõu.... |
28.04.2008 at 12:37 |
|
HrHunt |
2008 ürituste vaba raja turvalisus
quote: rustang: Super, mul lihtsalt valusad isiklikud mälestused, junõu....
Ma tegelt ka veidi pelgan Annaks ikka raha kokku rookida kui keegi MPSi sirgeks sõidab. Seekord vist veel vaatan, kui kõik möödub verevalamiseta - ehk järgmiseks etapiks ajaks kiivri välja jne. Punkte naguinii ei saa non-bemmid nii et ses mõttes vahet pole.
____________________________
|
28.04.2008 at 13:08 |
|
Silwer |
2008 ürituste vaba raja turvalisus
No ei tasu nüüd peljata neid EBK üritusi. Sellist idiootsust nagu Tabasalus pole kunagi varem EBK üritustel toimunud (neid üritusi on korraldatud juba väga ammusest ajast) ja ei toimu ka sellist "pulli" tulevikus.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
28.04.2008 at 13:32 |
|
que |
2008 ürituste vaba raja turvalisus
Lihtsad asjad paika - kasutage alati kiivrit - siin vaba teisipäev kontekstis on mitu inimest ilma kiivrita rajal käinud - pole mõtet.
Teine asi mida võiks üritustel kasutada oleks, konksud külge kohe päeva alguses (kel pole püsi) - kui keegi välja paneb saab ta kiirelt kätte ja edasi... |
11.06.2008 at 02:57 |
|
HrHunt |
2008 ürituste vaba raja turvalisus
Kui on (vana kooli) rallikas siis kiiver selge see... Samas kui on kaasaegne auto kus on turvakardinad ja kõik viled - on sel niiväga mõtet? Kõikidele otsestele löögipiirkondadele peaksid padjad ette tulema + kiiver suurendab kaelavigastuse riski, eriti kui treenimata jope kael nagu kaamelil.
____________________________
|
11.06.2008 at 08:58 |
|
que |
2008 ürituste vaba raja turvalisus
quote: HrHunt: Kui on (vana kooli) rallikas siis kiiver selge see... Samas kui on kaasaegne auto kus on turvakardinad ja kõik viled - on sel niiväga mõtet? Kõikidele otsestele löögipiirkondadele peaksid padjad ette tulema + kiiver suurendab kaelavigastuse riski, eriti kui treenimata jope kael nagu kaamelil.
Mul tegelikult teadmised puuduvad - lähtusin radade nõudmistest - igal rajal on kiiver nõutav. Kusjuures sul nagu võiks õigus olla, aga kui välja lendad vms. - meil oli sama teema korralike rihmadega, mida tavaautosse ei soovitatud - nüüd ongi nii, et pooltel on pooltel pole...
Edit: no paljudel autodel neid turvakardinaid ikka on? |
11.06.2008 at 09:39 |
1 edit. Last edited 11.06.2008 at 09:41 by que
|