register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Reeglite täpsustus vaheseinte kohta  
Poster Message
Jesper
 
Reeglite täpsustus vaheseinte kohta
3.8.3 Vaheseinad, mis eraldavad sõitjateruumi mootoriruumist ja pakiruumist, peavad olema algsel kohal ning tule- ja vedelikukindlad.

Mis tähendab tule- ja vedelikukindlus? Kas seda et tule ja vedeliku mõjul ei tohi vahesein ära lahustuda/sulada või seda et piltlikult öeldes ei tohi vedelikuga täitunud pagasiruumist tilkagi sõitjateruumi lekkida, või midagi vahepealset?

Mul on probleem just tagumise vaheseinaga, seal sees on:
- suusaluuk, mille kinni müürimine on lihtne,
- mitmeid väiksemaid auke juhtmete jms jaoks, mille kinni ehitamine on tüütu aga tehtav,
- probleem nr 1 on tagaakna esine, mis lähemal vaatlusel osutus kolmemõõtmeliseks konstruktsiooniks ilma ühegi lihtsa kohata kuhu plekktahvlit kinnitada ja kus sees on hunnik ventilatsiooniavasid ja kellegi tuuninguhuvilise poolt sisse saetud kõlariaugud.

Põhimõtteliselt ma mõtlesin et suurema mure saaks aknalaua puhul lahendada sirge tahvliga pagasiruumi poolel, mis ühe laksuga kogu selle porno ära isoleerib, aga no selle asja 100% vedelikukindlaks saamine tundub olevat üsna suur projekt. Ja ma ei saa ausalt öeldes pihta mis tuld ja vedelikku seal pagasiruumis üldse on, bensiinivoolikud lõppevad ju tagaistme all ja akule oleks sada korda lihtsam akukarp ümber panna.

Mis tasemeni ma seal möllama pean?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
17.04.2008 at 16:18 1 edit. Last edited 17.04.2008 at 16:20 by Jesper
rolantsik
Reeglite täpsustus vaheseinte kohta
Tule ja vedeliku kindlus on järjekordne sõnakõlks,mida ei tasu sõna sõnalt võtta.
Tegelikult ei ole peale elusa raua ükski asi tulekindel ja vedeliku kindel ka :)
18.04.2008 at 09:55
rustang
  
Moderator
Reeglite täpsustus vaheseinte kohta
Kindlasti aitaks siinkohal kod Kooviga suhelda.
18.04.2008 at 11:04
hall
 
Reeglite täpsustus vaheseinte kohta
quote:
rolantsik: Tule ja vedeliku kindlus on järjekordne sõnakõlks,mida ei tasu sõna sõnalt võtta.
Tegelikult ei ole peale elusa raua ükski asi tulekindel ja vedeliku kindel ka :)

Ma ei suhtuks reeglitesse nii, et mõni asi on sõnakõlks. Selle punkti mõte on tõenäoliselt olnud eelkõige see, et tuli ja vedelikud liiga lihtsalt mootoriruumist salongi ei pääseks ja et see sein asuks oma algselkohal. Pagasniku osa on vist mingi kaasnenud rudiment, sest mina küll sellel olulist mõtet ei näe.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
19.04.2008 at 20:58
rolantsik
Reeglite täpsustus vaheseinte kohta
quote:
serõi:
quote:
rolantsik: Tule ja vedeliku kindlus on järjekordne sõnakõlks,mida ei tasu sõna sõnalt võtta.
Tegelikult ei ole peale elusa raua ükski asi tulekindel ja vedeliku kindel ka :)

Ma ei suhtuks reeglitesse nii, et mõni asi on sõnakõlks. Selle punkti mõte on tõenäoliselt olnud eelkõige see, et tuli ja vedelikud liiga lihtsalt mootoriruumist salongi ei pääseks ja et see sein asuks oma algselkohal. Pagasniku osa on vist mingi kaasnenud rudiment, sest mina küll sellel olulist mõtet ei näe.


Tule ja veekindlust mõõtmiseks on olemas teatud ühikud.

Selle sõnastuse järgi ei ole ükski auto tule ega vedeliku kindel,sest pedaalide ja rooli juurest tilgub ikka midagi läbi
20.04.2008 at 12:34
Jörm
 
Reeglite täpsustus vaheseinte kohta
Sellega on nii, et see istme selja tagune auk pane kenasti kinni ning pleki servade vahele pane silikooni. Juhtmete läbiviivud (sinna lähevad vist spidoka juhtmed) tee kah kummiga servad või silikooniga.
Aknalaud on juba keerulisem teema, meie panime ühe sirge pleki sinna peale. Kui huvitab tule ja vaata.

Selle asja mõte on selles, et pagasnikus on tihti lisaks akule ka bensupaak (meil pole), mis paugu korral võib lekkima hakata. Meil on ainult aku, mis tagurpidi olles lekkima hakkab ja mingitel kehvadel tingimustel võib see leke ka sõitjat tabada, mis olukorras kus sa ei saa autost välja, oled pilditu näiteks, võib tekitada päris hullusid kahjustusi nahale. Seega ei ole vaja allveelaeva tihedust, aga sellist, et asjad ei lainetaks sinu poole

____________________________
Amper Racing
04.07.2008 at 10:59
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Reeglite täpsustus vaheseinte kohta  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.