register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)  
Poster Message
peep
 
Moderator
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
Ja juba põhjalikum ülevaade ringrajal sõitmise kohta:

http://phors.locost7.info/contents.htm
06.04.2008 at 13:48 1 edit. Last edited 07.04.2008 at 09:43 by peep
-XR-
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
Liiga hull raketiteadus imho. Vaevalt näiteks F1 sõitjad nende valemite jms järgi sõidavad.
06.04.2008 at 20:20
rustang
  
Moderator
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
quote:
-XR-: Liiga hull raketiteadus imho. Vaevalt näiteks F1 sõitjad nende valemite jms järgi sõidavad.
See "raketiteadus" on inseneride armeele, kes neid autosid konstrueerivad ja häälestavad.
06.04.2008 at 21:32
-XR-
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
quote:
rustang:
quote:
-XR-: Liiga hull raketiteadus imho. Vaevalt näiteks F1 sõitjad nende valemite jms järgi sõidavad.
See "raketiteadus" on inseneride armeele, kes neid autosid konstrueerivad ja häälestavad.

F1 inseneridele kindlasti, aga mitte OT rahvale ;)
Ma mõtlesin eelkõige selle viimase peebu postituse lingi all olevaid pdf-sid.
Paksult igasugu valemeid täis.

Imho siitrahvale piisab täielikult ka Going Faster raamatust ning muidugi palju palju trenni.

Aga noh.. ma räägin ikka ainult enda eest. Seega, kui te arvate, et need valemid panevad teid kiiremini sõitma,
siis miks mitte ;)
06.04.2008 at 22:16 1 edit. Last edited 06.04.2008 at 22:17 by -XR-
Raceboy
 
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
Haritus pole kunagi mööda külgi maha jooksnud ja IMO on ainult positiivne, kui niisama lobisemisele võib oma juttu ka seda kinnitava valemi/arvutuskäiguga toetada.

____________________________
www.vems.ee
06.04.2008 at 22:52
-XR-
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
quote:
Raceboy: Haritus pole kunagi mööda külgi maha jooksnud ja IMO on ainult positiivne, kui niisama lobisemisele võib oma juttu ka seda kinnitava valemi/arvutuskäiguga toetada.

http://phors.locost7.info/phors22.htm <-- vaata näiteks seda lehekülge.
Loed läbi ja jätad meelde ja veel nii hästi, et võid pärast edasi ka rääkida ja ringrajal kindlasti tuletad meelde,
et mis valemi järgi sa siis ikka täpselt mingit liigutust teed?

Füüsika doktori kirjutatud materjal on imho OT sõitjate jaoks küll "natuke" overkill.

Tegelikult tundub, et ma olen siin ainuke, kes pole maailma parim füüsik, autojuht, võidusõitja, mehhaanik, kõikvõimalike valdkondade insener jne jne...
Miks te siis kõik mõnele F1 tiimile ei tööta või NASA-s vms?

On ju olemas ütlus, et inimene, kes arvab et ta teab kõike ei tea tegelikult mitte midagi - kasvõi omas valdkonnas.
IT valdkonnas töötades ma näen päris tihti neid kõigeteadjaid ja kõigeoskajaid.
Mul lihtsalt ei jõua kohale miks peab nii jubedalt koguaeg pingutama.
Opentrack ja kõik sellega seonduv peaks ju fun olema ja inimesed peaksid sellest rõõmu tundma,
mitte foorumis koguaeg üksteisele "ära panema" jne jne..

[vabandused üldistuste pärast, siin on täitsa mõnusaid indiviide ka]
06.04.2008 at 23:08
Jesper
 
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
Ma pean ausalt öeldes ütlema, et lugesin selle PHOR-i kunagi ammu läbi ja üldiselt ta on mul bookmarkides kogu selle aja olemas olnud, aga mingeid häid vastuseid sealt pole nagu saanud. See ongi just nagu mingi valemite spikker, inimesele kes nende taga peituvat juba une pealt jagab, kiireks järgi vaatamiseks. Või mina ka ei tea. Igatahes selles osas nõustun XR-iga et valemipuru asemel on üldjuhul võimalik ka natuke huvitavam raamat leida ja selles osas ei nõustu, et valemeid ja asju üldse vaja ei läheks.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
07.04.2008 at 00:03
joonas
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
Väga hea, et keegi selliseid linke teistega jagab. Keda ei huvita, see ei pea lugema, samas võib keegi enda jaoks midagi huvitavat leida.
Tänan.

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
07.04.2008 at 01:04
devilc
Moderator
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
quote:
-XR-:

/--/ Miks te siis kõik mõnele F1 tiimile ei tööta või NASA-s vms? /--/

Opentrack ja kõik sellega seonduv peaks ju fun olema ja inimesed peaksid sellest rõõmu tundma,
mitte foorumis koguaeg üksteisele "ära panema" jne jne..
Ja kuidas täpselt Sinu postitus nendest "ärapanijatest" eristus?
07.04.2008 at 02:00
Raceboy
 
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
Asi pole kõigeteadmises või ärapanemises, aga kui eesmärgiks on enda ja auto parem tundmaõppimine, siis selleks on IMO materjalid, kus mingi reaalne alus (peale kuskilt-miskit foorumitarkuse stiilis nende sõbrad ütlesid et on nii) olemas igati mõistlik.

Ja XR miks sa arvad, et siin foorumis kõik mingid raketiteadlased on? Lihtsalt äkki on inimestel HUVI sellega tegeleda ja sügavuti minna? Hobi kui selline tähendabki, et inimene valdab teemat praktiliselt professionaali tasemel, aga teeb seda oma lõbuks.

Ise ei pea ennast mingiks teadlaseks, aga üht-kaht asja tean autodest ja arvan, et sooviks oma teadmisi sel alal küll täiendada, sest tumedat maad on veel väga palju. ilmselt kehtib sama paljude teistegi siinsete liikmete kohta.

Lisaks on heade tulemuste taga kindlasti vähemalt elementaarsed teoreetilised teadmised, ilma nendeta on kahjuks kogu autondus pimeduses kobamine.

____________________________
www.vems.ee
07.04.2008 at 09:36
peep
 
Moderator
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
Pealkiri muudetud, saan aru, et see oli põhiline mure XR'il.
07.04.2008 at 09:43
rustang
  
Moderator
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
Niikaua kui auto on ette antud ja vedrustus ei ole seatav ei oma kogu see teooria erilist tähendust. Kui me aga räägine vähegi "racing" vedrustusest siis näiteks Audru raja kontekstis kui uue kurvi esimeses pooles on auto alajuhitav aga teises pooles ülejuhitav siis kas seada amorte, stabikaid, vedrusid, külgkaldeid, kokkujooksu, järeljooksu, ackermani, bumpsteeri, rehvirõhke, kliirensit või neid kõiki korraga? Kui lugeda kokku kõik need muutujad mida muuta saab siis selle võrrandi lahendamine on päris keeruline.

Aga mis füüsika doktoritesse puutub, siis Peebu linkides kasutatud matemaatika on valdavalt keskkooli tasemel.
07.04.2008 at 09:51
-XR-
Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)
quote:
peep: Pealkiri muudetud, saan aru, et see oli põhiline mure XR'il.

Tänud.
Seda ma oma esimeses postituses mõtlesingi, et see on väheke overkill OT jaoks.

Nüüd natuke süvenedes antud materjali ja natuke füüsika tunde meelde tuletades ei ole asi tõesti midagi väga hullu,
igatahes loomulikult tänud selle eest, et linke jagatakse!

Kiitus tegijale ka, et ta sellist raamatut on nõus täiesti tasuta jagama.
07.04.2008 at 12:52
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : Ringrajasõit edasijõudnutele (teooria vallas)  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.