register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Eelseisvad üritused : Vaba rada Audrus igal teisipäeval   .. 2 3 4 5 6 7 8 ..  
Poster Message
mart154
 
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
quote:
matukas:
quote:
peep: Minu BMW'l on esimeste piduriketaste temperatuuride vahe shikaaniga vs. ilma ca. 200 C...
Kas kasutasid temperatuurikleepse, et seda vahet tead või 'termomeetrit'? Kas Eestis on saadaval need kleepsud üldse?


Antud kleebiseid sai vähemalt mingi hetk härra Jaan Tatika käest?
02.07.2008 at 10:44
peep
 
Moderator
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
Kasutasime temperatuuritundlikke värve.
02.07.2008 at 10:45
HrHunt
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
Järgmine aasta ehk hakkan OTl osalema siis paistab kuda selle shikaani ja piduritega on. Üldise ohutuse koha pealt oleks shikaan väga teretulnud - ma konkreetselt ei kavatse sellest kiirest kurvist "täie pa*aga" läbi kütma hakata - vähemasti mitte puurita autoga. Eilse seisuga oleks sisenemiskiirus olnud ca 170 spido järgi ja kui natuke eelmisest kurvist väljumist timmida siis ehk kuni 180. See kisub juba liiale.

____________________________

02.07.2008 at 11:22
Garfield
  
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
quote:
HrHunt: Eilse seisuga oleks sisenemiskiirus olnud ca 170 spido järgi ja kui natuke eelmisest kurvist väljumist timmida siis ehk kuni 180. See kisub juba liiale.
Kisub küll liiale. Ma ei saa aru, kui inimesed sõidavad kiiret kurvi 170km/h ja saavad ringiajaks 1:13 siis mida nad ülejäänud ringraja osal teevad. Selle kohta oli lausa oma teema: http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=345.
Aga see on õige, et alustad vaiksemalt ja tasapisi tõstad kiirust.


____________________________
Focus RS
02.07.2008 at 11:31
HrHunt
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
quote:
Garfield:Kisub küll liiale. Ma ei saa aru, kui inimesed sõidavad kiiret kurvi 170km/h
Väike arusaamatus - kui ma plokki ei pidurdaks OLEKS sisenemiskiirus 170 km/h :) Ma arvan see ongi koht kus ma ehk kõige rohkem aega kaotan. Muudes kurvides on rohkem timmimise küss aga seal on küll "no way" teema. Aga see selleks. Kui mul natuke videomaterjali koguneb teen ehk eraldi teema siis võivad kõik tänitada mis ma valesti teen. Ma ei häbene et ma veel natuke koba olen.


____________________________

02.07.2008 at 11:42 1 edit. Last edited 02.07.2008 at 11:43 by HrHunt
devilc
Moderator
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
quote:
HrHunt:Ma arvan see ongi koht kus ma ehk kõige rohkem aega kaotan. Muudes kurvides on rohkem timmimise küss aga seal on küll "no way" teema.
Ei ole. 1:13 ringiaeg on nii aeglane, et Sa pead kaotama aega igal pool ja väga palju. Võrdluseks: šikaaniga rajal sõitsin Golf GTI ja tänavarehviga (245 hj, avatud differ) 1:07.8. OK, ilm oli hea, rehvi maas ja hirmsasti sai punnitud kah, aga MPSiga võiks üldse ringiaegadest rääkima hakata, kui šikaanita rajal tuleb 1:08.x. Auto on ilmselt võimeline veel paar sekundit kiiremaks ajaks.
02.07.2008 at 14:31
HrHunt
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
quote:
devilc:võiks üldse ringiaegadest rääkima hakata, kui šikaanita rajal tuleb 1:08.x
Sry et mainisin, rohkem ei tee.

____________________________

02.07.2008 at 14:42
Garfield
  
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
Vähemalt HrHunt on õige attitudega, andes aru oma võimetest ja sõites nii kiiresti, kui kuppel lubab. Mulle meeldivad sellised, kes ei ole stiilis "parem-katus-kui-see-Civic-minust-kiirem-on". Ja lõpuks, harjutamine teeb meistriks. Muidugi on hea, kui keegi kogenenud sõitja "teed näitab" - saab lihtsalt kiiremini kiiremaks.

____________________________
Focus RS
02.07.2008 at 14:42
hall
 
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
quote:
HrHunt:
quote:
Garfield:Kisub küll liiale. Ma ei saa aru, kui inimesed sõidavad kiiret kurvi 170km/h
Väike arusaamatus - kui ma plokki ei pidurdaks OLEKS sisenemiskiirus 170 km/h :)

Enne "kiiret" kurvi blokeeruvat pidurdamist oleks ikka päris huvitav näha :) Tavalise tänavaautoga piisab ehk kergest vasaku jala pidurist või korraks gaasijala tõstmisest, et kiirus kurvi jaoks sobivaks saada. Mul on tunne, et see blokki pidurdamise väide on taaskord väike "kalamehejutt".


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
02.07.2008 at 15:30
que
 
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
Vast on sassis kurvi nimed - MPS ei ole nt. Focus STst nii palju parem ja ST ei saa enne kiiret 170 kätte, ilmselt kiire sõitja saaks lähedale, aga tegelikult käib ikka ilmselt jutt stardieelsest kurvist.
Ja aeg näitab, et
1. Oled esimest-teist korda rajal
2. Autol nadi vedrustus, mis on ka testides välja tulnud
3. Lisaks ei võtnud sa ilmselt ESP/DSC vms. maha

Järgmine kord juba OTl paar sekki veel maha, siis järgmine kord veel natu. Blokiga MPS3 peaks devilc pakutud Golfi ajale päris lähedale saama.
Sirvi OT sikaaniga aegasid, siis saad aimu mis autod mis aega umbes sõidavad.
Jaksu - kiire aeg eeldab tavaliselt ka natuke off-roadi :), niiet oled alustanud õigest otsast tasakesi.
Ise olen väljas käinud, vaat pea, et igast kurvist :) (loomulikult v.a kiire kurv)- väga lõbus oli (sest auto ja ise jäime alati kokkuvõttes terveks).

Asja point on tegelikult see, et kasutad oma MPS3 sihtotstarbeliselt, mitte pole maanteeHunt...
04.07.2008 at 11:54
HrHunt
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
Nujah, eks ma olingi teist korda rajal, lisaks on mitte panna offroadi 10x suurem prioriteet kui kiire aeg - seibideks sõitmiseks tuleb eraldi käru hankida. Küll aga on see eelviimase kurvi kiiruse teema üks huvitav teema - üritan miski nokia välja ajada (5hz GPS olemas) ning ära fikseerida mis see "enne kurvi kiirus" täpselt on. Väike see igaljuhul ei olnud, kuna "uutest kurvidest" välja kiirendamine oli pmst ainus koht kus sai täie raha eest keci antud. Kõrvalistuja keda just 911nega sõidutati kommenteeris et "võttis sama palju sisse kui porsche" :) Aga see on kõik subjektiivne mull ja nüüd on see koht kus on vaja hard evidence. Tegeleme.

____________________________

06.07.2008 at 00:16
kronja
 
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
väike ring küll, aga see samune "kiire kurv" (mitte küll NII kiire, nagu suurt ringi sõites):



OT, ei tea kas tänapäeva noored üldse mäletavadki neid aegu, kui saugal sai enamasti väikest ringi sõita ja vaid väga suure õnne korral ka suurt... :)
16.07.2008 at 01:55
tehnik
  
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
Plokikaane tihend sai lõpuks ära vahetatud, seega lähen 22-l jälle katsetama.
18.07.2008 at 17:14
HrHunt
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
quote:
kronja:väike ring küll, aga see samune "kiire kurv" (mitte küll NII kiire, nagu suurt ringi sõites):

Kuda selline manööver Civicuga üldse võimalik on... Tüüp ehmatas lasi kõik pedaalid lahti vehkis aint rooliga?


____________________________

20.07.2008 at 10:58
sfinx
 
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
Sisse keeramisel suur kiirus ja kui siis juba sisse keeranuna üritad gaasjala tõstmisega asja parandada läheb korra tagaots kergeks = pidamine väheneb. Suhteliselt lihtsalt juhtub.
20.07.2008 at 11:32
HrHunt
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
Hm nojah, retsept on lihtne, mul on endal ka seal saba läinud. Lihtsalt siin tundus, et päästmiseks oli miljon aastat aega - libisemine üsna rahulikult arenes. Enda auto viskab taguotsa ära nagu oleks jalaga saanud. Õnneks saab ta sama kiirelt jälle sirgeks tagasi.

____________________________

20.07.2008 at 12:01 1 edit. Last edited 20.07.2008 at 14:59 by HrHunt
kronja
 
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
quote:
sfinx: Sisse keeramisel suur kiirus ja kui siis juba sisse keeranuna üritad gaasjala tõstmisega asja parandada läheb korra tagaots kergeks = pidamine väheneb. Suhteliselt lihtsalt juhtub.

väga täpne :)

seal oli isegi nii, et mumeelest perse _hakkas_minema_ ja ma enam-vähem alateadlikult (tagaveoga tunduvalt rohkem kogemusi) lasin gaasipedaali lahti korraks ja siis oli kohe spin kirjas ka :)
edit: kui ma ei eksi, siis väikest ringi sõites on seal kurvis väike kõrguste vahe..
20.07.2008 at 20:43 1 edit. Last edited 20.07.2008 at 20:44 by kronja
Impreza_dude
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
keegi täna ka rajale?
22.07.2008 at 12:50
devilc
Moderator
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
Mina. Alates ~19:00.
22.07.2008 at 14:10
tehnik
  
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
Mina peaks jõudma 17 kindlasti, kui mitte varem.
22.07.2008 at 15:22
kronja
 
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
vihma ei lubata, ilmselt astun ringiks-paariks läbi (palju sõita kahjuks ei saa, kuna vedrustus on kruusaseades, klotsid on otsa saamas ja rehvid on tavalised tänavaplönnid..) :)
22.07.2008 at 15:31
devilc
Moderator
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
Käisime Margo Superboxsteriga (nagu James ta ristis; tegemist on eelmise Boxsteri mudeliga, millel 911 3.6 mootor, GT3 pidurid ja istmed jne jne, aga pole tagaotsa pidamist - viimasega siiski saime asja tiba paremaks) kohal, ajaks õnnestus võõrast autost meelitada 1:05.3. Kusjuures enne kiiret kurvi näitas spido juba 185 km/h. Ilm oli ilus ja autosid kah üsna palju.

Üks S2000 suutis jälle tiigis ära käia ja terveks jääda. :D
22.07.2008 at 23:43 1 edit. Last edited 22.07.2008 at 23:44 by devilc
-XR-
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
quote:
devilc: Käisime Margo Superboxsteriga (nagu James ta ristis; tegemist on eelmise Boxsteri mudeliga, millel 911 3.6 mootor, GT3 pidurid ja istmed jne jne, aga pole tagaotsa pidamist - viimasega siiski saime asja tiba paremaks) kohal, ajaks õnnestus võõrast autost meelitada 1:05.3. Kusjuures enne kiiret kurvi näitas spido juba 185 km/h. Ilm oli ilus ja autosid kah üsna palju.

Üks S2000 suutis jälle tiigis ära käia ja terveks jääda. :D

Margo koguaeg on kurtnud selle tagumise otsa kohta.
mis rehv tal on?
23.07.2008 at 00:25
devilc
Moderator
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
quote:
Margo koguaeg on kurtnud selle tagumise otsa kohta.
Selleks me rajal käisimegi, et kontrollida, kas vahepealsed muudatused (tagasilla kokkujooks paika ja amordid pehmemaks) aitavad. Aitasid küll, enam ma selle masinaga sõites hirmu ei tundnud, aga tähelepanelik pidi olema ja meelitada tuli mõnevõrra rohkem, kui kiireks sõiduks vaja. Päris hea veel pole - tundub, et aparaat vajab ikkagi rajarehvi, enne kui kõik korralikult koos toimima hakkab.

Rehvid olid 225/265 ContiSportContact 2. Taha on nüüdseks laiemad tellitud, kuna praegustest käib mootori võimsus üksjagu üle. Nagu ütlesin, oleks õige Pilot Cup või R888, aga see tahab enne ühe mootori tüüpvea likvideerimist.
23.07.2008 at 09:34
Lembit
Vaba rada Audrus igal teisipäeval
quote:
devilc:
quote:
Margo koguaeg on kurtnud selle tagumise otsa kohta.
Selleks me rajal käisimegi, et kontrollida, kas vahepealsed muudatused (tagasilla kokkujooks paika ja amordid pehmemaks) aitavad.
Kui palju seal kokkujooksuks sai?
Kui mootoril võimsust jagub, võib spetsifikatsioonist veidi suurema kokkujooksuga kah proovida. Kui rehvi üle ei kuumuta, siis see peaks pidamist pigem veel paremaks tegema.
23.07.2008 at 11:53
opentrack.tqhq.ee foorum : Eelseisvad üritused : Vaba rada Audrus igal teisipäeval   .. 2 3 4 5 6 7 8 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.