register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Spa 15.05  
Poster Message
peep
 
Moderator
Spa 15.05
15 mail on paar siinse foorumi kasutajat sõitmas Spa rajal Belgias. Kui on veel huvilisi, siis on hea võimalus suurema pundiga minna. Konkreetne rajapäev on ilma mürapiiranguta, ehk saab ka kõvemat häält tegeva autoga peale aga muidugi, kui pärast on soovi Ring'il sõita, siis parem oleks 95 db kanti jääda.

Huvilised võiksid mulle mailida, et juba täpsemalt rääkida ja rajapäeva kohta leidub infot siin:

http://www.rma-limited.com/
10.02.2008 at 21:55
Wolle
  
Spa 15.05
Spa on üks euroopa parimaid radasid. Olles selle läbi jalutanud (mitte sõitnud) siis võin öelda, et see on suhteliselt keeruline algaja jaoks.
Jah kogemuse mõttes võib Peep ehk rohkem rääkida, kuid tavavaataja seisukohast sai peale Belgia GP'd avatudraja ajal see läbi jalutatud ning peab tunnistama, et uuendatud rada ei ole nii keeruline kui vana kuna seal on suuremad turvaalad.

P.S. sai ka sügisel Nürnburgi ääres käidud aga selle stardisige ei järnud just nii kõhedat muljet kui Ardennidesse rajatud rada ning loomulikult selle "Force le resistance" ehk Eau Rouge mis oli päriselus lihtsalt kõhedusttekitav( et mitte öelda hirmuäratav ;))

____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest

Ford. At least they circled the problem.
10.02.2008 at 23:08
-XR-
Spa 15.05
quote:
Wolle: Spa on üks euroopa parimaid radasid. Olles selle läbi jalutanud (mitte sõitnud) siis võin öelda, et see on suhteliselt keeruline algaja jaoks.
Jah kogemuse mõttes võib Peep ehk rohkem rääkida, kuid tavavaataja seisukohast sai peale Belgia GP'd avatudraja ajal see läbi jalutatud ning peab tunnistama, et uuendatud rada ei ole nii keeruline kui vana kuna seal on suuremad turvaalad.

P.S. sai ka sügisel Nürnburgi ääres käidud aga selle stardisige ei järnud just nii kõhedat muljet kui Ardennidesse rajatud rada ning loomulikult selle "Force le resistance" ehk Eau Rouge mis oli päriselus lihtsalt kõhedusttekitav( et mitte öelda hirmuäratav ;))

Nürburgring on küll selline, et võib öelda, et ma isegi kardan seda.
Suvel sai seal üks ring tehtud, ei hakand autot väga pigistama, sest sellega oli vaja ka pärast koju jõuda.

Aga jube on see Nürburgring küll. Teised imho ei tundu nii jubedad.

Isegi simulaatoritega mängides on Nürburgring (just see turistikas) mu meelest kõige jubedam.
Spa on aga jube mõnus. Võib öelda, et mul lemmikring isegi. Hockenheim ka meeldib väga.

Kuigi auto peaks maikuuks valmis saama, ei saa tulla. Terve maikuu hängin Austraalias. Loodan seal ka korra mingile rajale saada.
Vähemalt Melbourne-i ringi vaatan küll ära. Sealkandis on päris palju autosõiduvõimalusi. Kardirajad ka korralikud.

10.02.2008 at 23:44 1 edit. Last edited 10.02.2008 at 23:45 by -XR-
peep
 
Moderator
Spa 15.05
Loomulikult tuleb ohtu tunnetada aga tegelikult pole see asi päris nii, et sõidad seal ringi ja külm hirmuhigi on otsa ees.:D Ikka täitsa mõnus tunne on ja peab kella jälgima, et autole liiga ei tee, sest ega tänavamasinaga üle 20 min korraga pole hea sõita aga on jube raske sundida end boksi keerama, tahaks ikka "ühe veel"..

Spa peal sõites on tunne, et enam paremaks minna ei saa, kuni lähed Nordschleife peale ja selgub, et saab küll.:) Aga see ei tähenda, et ühte saab teisele eelistada, sest tegelikult ei ole nad eriti võrreldavad. Spa on väga sile, lai ja suurte turvaaladega ning seal võib ka kogenematu juht kiirelt sõita jäädes normaalse riski piiridesse. Nordschleife on vähemalt sama kiire aga seal lihtsalt pole eriti mõistlik nii vähe ohutusvaru jätta kui Spa'l. Lisaks pole ta kaugeltki sile.

Spa juures on oht eelkõige see, et seal on mitmeid kurve, mida saab läbida täiskiirusel, minu autoga ca. 200'ga mõne kiirema autoga veel palju kiiremini. Kui siis juhtub käest minema, võivad tagajärjed olla suht nutused. Aeglasemates kurvides on seal üldjuhul piisavalt ruumi, et saaks hoo maha võtta kui välja läheb. Nordschleife'l on samas enam-vähem iga käestminek karistatav ehk selle võrra võtad seal ettevaatlikumalt.

Need kaks rada annavad täiesti erineva sõiduelamuse, kuid mõlemad on kahtlemata väga head omal moel.
11.02.2008 at 11:10
que
 
Spa 15.05
deem - sõidan just nädal aega varem autoga läbi euroopa ... ehh nii napilt. Eks tuleb üksi Nürkale minna.
13.02.2008 at 14:16
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Spa 15.05  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.