Poster |
Message |
peep Moderator |
Nn. kõverate piduriketaste sündroom
Eelmisel suvel murdisin pikalt selle üle pead, miks mu autol külmalt väga hästi toimivad kettad kuumana rämedalt vibreerima hakkavad ?
Siin on selgitused:
http://www.stoptech.com/tech_info/wp_warped_brakedisk.shtml |
03.02.2008 at 23:14 |
|
ICE |
Nn. kõverate piduriketaste sündroom
Väga vajalik info, ise avastasin eelmine aasta Ahvenistol ootamatult tugevamal pidurdamisel tõsist vibratsiooni. Loodetavasti ei ole kettad kõverad vaid EBC lagunenud klotsid.
____________________________
Petrolheads.ee |
04.02.2008 at 09:35 |
|
peep Moderator |
Nn. kõverate piduriketaste sündroom
Kui väga hull ei ole veel, siis ehk karmi racing klotsi kasutamine aitab, nii nagu seal kirjas.
Ma saan asjast nii aru, et ketast peaks võimalikult efektiivselt jahutama, sest isegi kui klots kannatab kuuma, siis on suurem tõenäosus vältida klotsimaterjali ebaühtlast siirdumist koos sellest tulenevate tagajärgedega. |
04.02.2008 at 15:42 |
|
Garfield |
Nn. kõverate piduriketaste sündroom
Meie maadlesime üksvahe ka sama asjaga, kuid viga tuli kohe välja, sest ketastele jäi see sulanud klotsimaterjal teatud kohtadesse ketaste külge. See oli siis, kui kasutasin aukudega kettaid - aukudevahelisele alale tekkisid sõidu käigus klotsi jäänukid. Peale igat sõitu oli vaja kettaid puhastada. Siis viskasin aukudega kettad minema ja kasutasin soontega kettaid - probleemi ei mingisugust (peale klotside kiirema kulumise).
____________________________
Focus RS |
04.02.2008 at 16:04 |
|
raimo_r |
Nn. kõverate piduriketaste sündroom
Minu 530d tarvitab ATE Powerdisc kettaid ja ATE klotse ning peale seda mainitud probleem kadus. Lisaks on ketta hind soodsam kui esindusest originaalvaruosa osta (tavaline b-osa ketas ei kesta eriti). Lisaks on märja ilmaga pedaalitunnetus väga hea.
http://www.autoosad.ee/pilt/ate.swf
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
10.02.2008 at 15:31 |
|
vvt |
Nn. kõverate piduriketaste sündroom
Ennevanaste sai Haapsalu lennuka peal proovitud, palju vana 520 välja läheb ja pidurdus 200-60 jäi kaunis viimasele hetkele. Paari katsega oligi vibra sees, asja lahendas klotsi väike töötlemine vana käiakivi peal.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
10.02.2008 at 20:44 |
|