register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : VW Polo G40-92 - matukas   1 2 3 4 5  
Poster Message
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas
Täna toodi ukse taha selline asi :)


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
07.04.2008 at 18:05 1 edit. Last edited 18.07.2012 at 14:01 by matukas
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas
Vaikselt edeneb tagapidurite upgrade trumlitelt ketastele. Kunagi sai soetatud roostes komplekt, millelt vaid kasulikud jupid alles jäid. Supportid siis nimelt. Näidise järgi sai soetatud kettad, tolmuplekid, laagrid, klotsid, supportite tihendikomplekt ja võll, kuhu kogu krempel külge pookida. Nood omakorda kinnituvad tagasilla külge.
Enne OpenTrack-i paraku neid paigaldada ei jõua. Vaja veel traatharjaga vanast värvist ja sodist puhastatud supportid rasvatustada ning uuesti värvida. Veel vaja muretseda korralikud pidurivoolikud ja lähebki paigaldus lahti. Käsipiduri trossid tuleb ka ise kombineerida. Kogu sellel piduritejamal on üks eesmärkidest 100-0 km/h alla 30 meetri. Tagapidurite protseduurile järgneb esipidurite jõudluse parendamine. Seejärel vaakumvõimendi kapoti alt vabakutseliseks, peasilinder vahetusse, piduribalansi kang salongi ning põhja all olev pidurdusjõu regulaator samamoodi vabakutseliseks. Skeptikud võivad kommenteerida palju tahavad aga plaan on selline.

Hankisin rehvivalikusse 195/45R15 asemele 195/50R15 Mastersteel Pro-Sport rehvid. Üritab need kuidagi auto alla sobitada. Tõenäoliselt tuleb rehvikaarte kallale minna, kuna juba eelmine mõõt käis esiteljel väheke karmimal kurvitamisel vastu. Heal juhul saab juba 10.05 OpenTrack-il proovida.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
07.05.2008 at 23:23
vvt
  
VW Polo G40-92 - matukas
quote:
matukas: Täna toodi ukse taha selline asi :)

Kas see asi ei oleks mõistlik panna käima hammasrihmaga. Tavalisel mitmikkiilrihmal on pidamine kaunis vilets ja siin üks foorumikasuja kruvis enda puhuril üsna pea rihma pingule nagu pillikeele, mis pole hea ei rihmale ega puhuri laagritele.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
08.05.2008 at 10:02
hents99
  
VW Polo G40-92 - matukas
Ei ole mõistlik. Pidamisega pole probleemi, kui on normaalne ja õigel ajal vahetatud rihm.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
08.05.2008 at 11:12
pppp
VW Polo G40-92 - matukas
quote:
matukas: Käsipiduri trossid tuleb ka ise kombineerida.
Plaanid Polo enda tükke kasutada? Või Golfi omi?
08.05.2008 at 11:26
vvt
  
VW Polo G40-92 - matukas
quote:
hents99: Ei ole mõistlik. Pidamisega pole probleemi, kui on normaalne ja õigel ajal vahetatud rihm.

Huvitav, üks teatud Mazda omanik kurtis mulle kunagi seda libisemise probleemi, kui küsisin, miks rihm on nagu pillikeel pingul. Eks ta ise kommentaarib.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
08.05.2008 at 13:55
Jesper
 
VW Polo G40-92 - matukas
Ühel teatud Mazdal oli võibolla overdrive ka tsipa sinna agressiivsuse poole kalduv :)

Tegelt on kiilrihm kompressoritel üldlevinud, näiteks viimastest uudistest LS9 paistab kiilrihmaga olema.



____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.05.2008 at 14:17
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas
quote:
vvt:Kas see asi ei oleks mõistlik panna käima hammasrihmaga. Tavalisel mitmikkiilrihmal on pidamine kaunis vilets ja siin üks foorumikasuja kruvis enda puhuril üsna pea rihma pingule nagu pillikeele, mis pole hea ei rihmale ega puhuri laagritele.
Pidamine oleneb 'backpressure-st' ehk siis koormusest mõneti. Mu praegune G-puhur on mitmikkiilrihmaga ja peab paremini, kui vana versiooni 2 eraldi kiilrihma. Ja mitmikkiil on odavam. Vanal oli spetsmõõt, mida b-osana ei saanud ja originaalkomplekt 1300 EEK kanti. Mitmik vist sinna 500 kanti, pole veel Eestist pidanud ostma, praegune on conversion-kit raames soetatud. Kui pidamine vilets, tuleb rohkemate kiiludega rihm aretada.

EDIT: Pealegi on mul praegused vända ja geneka rattad mitmikkiil-versioon ja pole mõtet rahaga esialgu lahmida, et sinna hammasrihma-sobilikud rattad tellida/teha.

Käsipiduri trossid upgrade puhul selgub ehitamise käigus. Kiiret pole selle kiire asjaga :) Mul motikas kah, millega auto pukitundide ajal liikuda saab. Ja ühistransport liigub ka ;)


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
09.05.2008 at 00:00 1 edit. Last edited 09.05.2008 at 00:04 by matukas
sfinx
 
VW Polo G40-92 - matukas
G-laaduritel öeldakse küll, et ca 10% läheb kõrgetel pööretel kaduma. Hammasrihma conversioneid on saada kuid puhtalt tänavaautole
on rihma vahetusvälp suht tihe (oli vist mingi 5000 km) ning rihma hind oli ka kallim kui see tavaline mitmikkiil.

09.05.2008 at 00:37
devilc
Moderator
VW Polo G40-92 - matukas
quote:
vvt:Huvitav, üks teatud Mazda omanik kurtis mulle kunagi seda libisemise probleemi, kui küsisin, miks rihm on nagu pillikeel pingul. Eks ta ise kommentaarib.
See teatud Mazda omanik ei viitsinud hakata alumist (väntvõlli otsas olevat) rihmaratast suurema vastu vahetama ja otsustas katsetada, kuidas asi töötab, kui tootja poolt soovitatud 66 mm kompressoriratta asemele 51 mm panna. Ei töötanud eriti hästi. ;) Aga mainit kompressori elu oli üldse raske - pidi teine vahepeal suisa 10% üle valmistaja soovitatud max pöörete käima. :)
09.05.2008 at 00:39
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
11.06.2008 at 22:17 2 edits. Last edited 18.07.2012 at 14:01 by matukas
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas
Kommenteerige siis neid kõveraid. Minu arvates üsna igavad ja sujuvad teised :)
Maksimaalse momendi arvutasin Internetist leitud kalkulaatoriga ümber ja sain 160 Nm.
Need arvud on siis rattast mõõdetuna Maksim-i düno peal.
>140 Nm on kättesaadav vahemikus 2200-5200 rpm graafiku pealt lugedes.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
17.06.2008 at 18:54 3 edits. Last edited 18.06.2008 at 12:30 by matukas
Lembit
VW Polo G40-92 - matukas
Mina uuriks hoolega, mispärast alates 5000 pöördest momendigraafik kukub nagu kivi.
18.06.2008 at 12:32
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas
On mingeid aimusi, mille suunas selle kukkumise põhjuseid võiks vaadata? Küttesegu vms?
Tegelikult tahtsin seda graafikut rohkem selleks, et võrrelda pärast konvertimist (Eaton peale ümberehitamine) olevaga. Siis juba lambda näit kaasatuna.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
18.06.2008 at 12:41 1 edit. Last edited 18.06.2008 at 12:43 by matukas
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas
Vaadates Tehnilise alla postitatud pihustitabelist oma pisikese pihusti andmeid, ütleks, et äkki jäävad juba praegused pihustid nõrgaks ja ei suuda kõrgematel pööretel enam toita?

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
18.06.2008 at 16:14 1 edit. Last edited 18.06.2008 at 16:15 by matukas
rustang
  
Moderator
VW Polo G40-92 - matukas
quote:
matukas: äkki jäävad juba praegused pihustid nõrgaks ja ei suuda kõrgematel pööretel enam toita?

Kas Maksim wideband lambdat ei ühendanud külge? Sealt oleks see ju ilusti näha.
18.06.2008 at 16:43
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas
Ega ma selle dünomise protseduuri sisu ei teadnud ja nüüd tagantjärgi alles hakkasin selle üle mõtisklema. Aga jah, masin lihtsalt käis düno peal. Ei mingit lambadat :)

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
18.06.2008 at 19:26
Erik 78
VW Polo G40-92 - matukas
Hea siis, et laiali ei läinud. Sellised asjad nagu ülelaadimine käivad ainult koos WB `ga.
18.06.2008 at 22:58
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas
No mina ei ole praeguse ülelaadimise juures midagi muutnud peale 2x kiilrihma süsteemi mitmikkiilrihma vastu vahetamisega, mille juures ülekandesuhe jäi põhimõtteliselt samaks. Loodan, et VW insenerid ikka teadsid, mida tegid. Ja siis B&B tuunijamehed VW poolsele 17 kW lisades. Siiani on kõik vastu pidanud ja arvestades 230000 km mootori läbisõitu võib rahul olla.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
18.06.2008 at 23:05
Raceboy
 
VW Polo G40-92 - matukas
WB lambda on iga ülelaadimisega mootori puhul tehtava ümberehitusega kaasakäiv paratamatus. Seda muidugi juhul, kui tahad VEENDUNUD olla, et mootoriga kõik ok on.

Mis rõhuga see jõud saadud on?

Ja pihustiteema: tihtipeale on originaaliski väga piiri peal. Halvim näide: Porsche 911 Carrera (993), kus pihustid on mõeldud töötama 100% koormusega. Tõsi, baasrõhk on 4 bar, aga see teeb lahenduse veelgi halvemaks.

____________________________
www.vems.ee
19.06.2008 at 17:13
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas
Kui kütuserõhku mõtled, siis vist mälu järgi 2,5 bar on Volkaril.
Kunagi mõõtsin ka ise, peast ei mäleta täpselt, aga vist oli see sama tehasenumber.
Aga kui ülelaaderõhku mõtled, siis maksimum läheb sinna 0,6 bar kanti.

EDIT: Kütuserõhk süüte sisse keeramisel 3,0 ja mootori töötamisel 2,5.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
19.06.2008 at 23:45 1 edit. Last edited 20.08.2008 at 01:32 by matukas
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas
Hea raffas, andke ideid käsipiduritrossi tegijate leidmisel.
Nimelt trummel -> ketas konvertimisel on vaja see süsteem samuti ise meisterdada.
Üks võimalus oleks ehk võtta G2 GTI kässaritrossid ja kõri/tross lühemaks.

Aga vbl on mõnel teist olemas meistrimehe kontakt, kes mõõdu järgi valmis teeb.
Sel juhul pange see info mulle privaatsõnumiga, et mitte seda teemat liigselt läbustada.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
19.08.2008 at 20:18
Erik 78
VW Polo G40-92 - matukas
Mis sa jamad trossidega, tee parem kohe hüdrauliline käsipidur, saad natuke massi vähemaks ja toimivus on 100 %.
20.08.2008 at 22:07
matukas
  
VW Polo G40-92 - matukas
quote:
Erik 78:Mis sa jamad trossidega, tee parem kohe hüdrauliline käsipidur...
See on tulevikumuusika. Ma igaks juhuks esialgu ei riski. Vbl pole lubatud tegevus. Pean oma TÜV spetsialisti käest uurima.

Tundub, et praegu tuleb G2 trosside alusel teha. Homme saab esialgse variandi kokku klopsida.


____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
20.08.2008 at 23:07
Lembit
VW Polo G40-92 - matukas
quote:
matukas:
quote:
Erik 78:Mis sa jamad trossidega, tee parem kohe hüdrauliline käsipidur...
See on tulevikumuusika. Ma igaks juhuks esialgu ei riski. Vbl pole lubatud tegevus. Pean oma TÜV spetsialisti käest uurima.

Kõik oleneb sellest, mismoodi sa sellele lähened.
Kui vaatepunktist, mis seaduse järgi lubatud - siis tagapidurite setrtifitseerimata ümberehitus seda kindlasti ei ole. Ehk IMO oled juba trummel -> ketas ümberehitusega ebalegaalne.
Kui sellest, mis ülevaatusel kontrollitakse - siis, kui sul käsipidur peab ja lukustub, siis muud seal ei kontrollita ju. OK, kui ta sul välimuse poolest kohe kaugele karjub: "olen isetehtud", siis võib probleeme tekkida.
21.08.2008 at 10:04
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : VW Polo G40-92 - matukas   1 2 3 4 5  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.