register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno   1 2  
Poster Message
Kuuno
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
otsustasin siia kolida oma autoga kuna eesmärk ikkagi rohkem ringrada nühkia ja äkki saab kasulikku infot :)
tehnilisest poolest hetkel
2.0 mootor
wiseco kolvid +1mm
pauteri kepsud
garrett gt2876r turbo
tiali 38mm wg
greddy bov
boschi ja walbro kütusepumbad (paagi sees ja peale reservuaari)
780cc pihustid
vems mootori juhtimine
arpi kaanepoldid-orig metallist kaanetihend
surveaste 8.5:1
clutchneti 6 labaga ketas ja jäigem korv
3" custom väljalase

siiani tulemustest sõitnud ainult miili ja kiiruseks sai 231kmh ja 5 käik piirajas

valmismisel 315mm kettad ja 4 kolviga supportid
teel eestisse D2 racing coiloverid koos pillowballidega


24.01.2008 at 15:05 2 edits. Last edited 01.02.2008 at 15:55 by Kuuno
Kuuno
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
mõned pildid nüüd hetkel käsil olevast tegemisest ehk pidurid


esiteks siis ketas ise..315mm (bmw m3 e36)



kogu posu mis tuleb kokku sobitada



abivahend aukude puurimiseks



ketas küljes ja support näidisena peal
kettale tuleb veel tsentreerimisrõngas!!



flanstide materjali saan täna kätte ja siis läheb freesimiseks tööjuures.
suhtlesin Tiiduga windorfist ja ta andis ideid kuidas parem teha oleks. Midagi keerulist iseenesest ei ole:)
materjal ise on alumeci alumiinium ja 2tk hinnaks tuli alla 700eeki
24.01.2008 at 15:08 1 edit. Last edited 01.02.2008 at 15:56 by Kuuno
rustang
  
Moderator
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
Kiired autod on alati teretulnud!
Mulle on ka Tiit alumecist ühed flantsid teinud, väga head tulid ja töötavad juba teist aastat. Aga milleks Sulle üldse flantse vaja on, Porsche sadulad ei mahu või?
24.01.2008 at 16:15
Kuuno
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
hyundai käändmike kylge läheb kinnitus originaalis külje pealt-käändmikud on ikka hyundai omad seal...
brembod lähevad aga otse kinnitusega ja nende vahele panengi flantsid... :)

niipalju ka veel et 1 korra saugal suurt ringi šikaaniga sõitnud ja aeg oli siis 1.10.xxx
ni zimmermann kui tava piduriketas mõranesid ära selle 1 üritusega...
vaatab mis peale pidurite ja vedrustuse tegemist saab

edit 3: paigaldatud sai ka õlicooler mida originaalis üldse pole
nissan 200sx vahetükk temp anduriga avaneb õigel tempil et kõik liiga maha ei jahtuks...
24.01.2008 at 16:21 4 edits. Last edited 01.02.2008 at 15:56 by Kuuno
Garfield
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
quote:
Kuuno: zimmermann kui tava piduriketas mõranesid ära selle 1 üritusega...
vaatab mis peale pidurite ja vedrustuse tegemist saab
Tuttav lugu, puuritud Zimmermann ja Ferodo Performane DS2000 "kustusid" 3. ringil. Õigemini effektiivsus vähenes märgatavalt.
Aga probleem ei ole niivõrd pidurites, vaid auto kaalus. 90% OT-l sõitvatest autodest on "ülekaalulised", see tapab ka kõvemad pidurid ära.
Kui sõita puhast suurt rada, siis ei oleks veel nii hull, pika sirgega jahutab ikkagi teatud määral, aga see lisashikaan on piduritele juba liiast. Aga see on jälle turvalisem.


____________________________
Focus RS
24.01.2008 at 17:16
Kuuno
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
ma ei tea kas see jääb mul ainult sooviks saada auto 1T kaalu ligi, aga eks paistab
selleks peab vist ulmelisi asju ette võtma
tehasekaal on 1350kg aga reaalset kaalu ei tea!
Hetkel sisu tyhi ja kont minema visatud...
24.01.2008 at 17:58
Raceboy
 
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
Sellest on vähe. Et 1000 kg piirimaile saada, pead kogu mastiksi jm (kui seda üldse on Hyundail?) maha kraapima. Enamasti tuleb seda kokku kuskil 50-60 kg ümber.

____________________________
www.vems.ee
24.01.2008 at 20:22
hall
 
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
quote:
Kuuno: ma ei tea kas see jääb mul ainult sooviks saada auto 1T kaalu ligi, aga eks paistab
selleks peab vist ulmelisi asju ette võtma
tehasekaal on 1350kg aga reaalset kaalu ei tea!
Hetkel sisu tyhi ja kont minema visatud...

1 000 kg ei tundu väga võimatu olevat isegi ilma väga ulmeliste asjadeta. Eriti kui turvapuuri sees pole. Endal kogemus Golf 3-e ja 4-ga, mis tavaolukorras peaks selle undaiga samas kaalus olema. Mõlemad autod on ilma juhita ja koos turvapuuriga ca 950-960 kg.


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
24.01.2008 at 20:24 1 edit. Last edited 24.01.2008 at 20:24 by hall
Kuuno
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
quote:
Raceboy: Sellest on vähe. Et 1000 kg piirimaile saada, pead kogu mastiksi jm (kui seda üldse on Hyundail?) maha kraapima. Enamasti tuleb seda kokku kuskil 50-60 kg ümber.

hyundai on väga hea auto ja tal on küll mastiks :D ok se selleks
igast summutavaid elemente on tal küll ja sealt saaks kaalu alla omajagu vast...
detailidest on uksed ja tagumine luuk päris rasked...need peab kergeks saama..
24.01.2008 at 20:52
Garfield
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
quote:
Kuuno: selleks peab vist ulmelisi asju ette võtma
Päris ulmelisi ei pea. Põhimõtteliselt vaata igat detaili sellise pilguga:
- kas ilma selleta midagi juhtuks (kere nõrgeneks, juhitavus halveneb, jne)
- kas seda saaks millegi kergemaga asendada
- esteetika (kas jupi eelmadamine muudab auto nii koledaks, et enam ei taha sellega sõita)
- mida kõrgemal teepinnast jupp asub, seda kriitilisem peaks olema
Ja siis saab sealt kilode viisi asju välja visata.


____________________________
Focus RS
25.01.2008 at 11:07
Lembit
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
Lisaks piduritele soovitaks ma mõelda ka jahutusele ja aerodünaamikale.
See suur auk esistanges ei näe just väga aerodünaamiline välja. Ilmselt oleks võimalik ka väiksemast august parema aerodünaamika juures vajalik õhukogus läbi lasta.
Jahutuse kohapealt soovitan kontrollida lõngajuppidega, kas kapotil ikka kõikidest avadest tuleb õhk välja. Enamasti on tuuletunnelit näinud autodel see avademajandus veidi teistmoodi lahendatud (suuremad avad ja ainult kapoti esimesel kolmandikul), ning ma ei välistaks võimalust, et sul klaasile lähemal olevatest avadest hoopis õhk kapoti pealt kapoti alla liigub.
Õliradiaatori võib jahutuse poolest vabalt ka veeradiaatorist tahapoole panna. Õli temperatuur on niipalju kõrgem, et veeradiaatori juba läbinud õhk on õli jahutamiseks veel piisavalt jahe.
Samuti soovitaks väljalaskekollektori ära teipida või sinna mingi muu temperatuuriisolatsiooni tekitada. Niipalju, kui mina tean, siis ringrajal on turboautodel üks tõsisemaid probleeme kapotialuse temperatuuri (ja ka muude temperatuuride) majandamine.
25.01.2008 at 11:46
matukas
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
Lisan siia omapoolse hoiatuse.
Kui tahad auto jätta TÜV kõlbulikuks, siis peaks ARK tehnikaosakonnaga läbi arutama, mida salongis tohib teha, mida mitte. Vastasel juhul aitab vist sellest jamast välja vaid EAL tehniline kaart või tuttav TÜV mees :)
Politsei võib aga peedistada igal juhul.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
25.01.2008 at 12:08
HoCi
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
No tühjaks visatud salongiga nagunii ei tohiks liigelda tegelikult ju.

Aga tuult tiibadesse Kuuno ja kevadel näita siis kõvat aega saugas :)

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
25.01.2008 at 12:17
Kuuno
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
tänan! väga head mõtted sain siit!
ÜV poolest on nii, et selel auto puhul on praegusel hetkel testi kas ainult sõber kuskil või siis EAL kaart, sest muudetud on ju elektroonika ja mootori ja kütuse süsteemi poolest kõike...
kolle läheb teibi alla kindlasti, praegu hoidsin teda lahti tegelikult selleks, et näha kuidas keevitus vastu peab :)
augu poolest esistanges on mõned ideed ja võetud siit.
võibolla auk on seal ikakliiga suur, aga õhku on paremini juhitud vähemalt?


tean et avade poolest suurim kala peaks olema kohe kapoti alguses..ehk seal on selline koht mis pms kergitab kapotti üles! ilmselt tuleb lihtsalt kapoti otsast kuni stange alguseni üleminek teha

eile sai kella 2ni treimist vaadatud ja õpitud kui nii võib öelda...
mõlemad flantsid on valmis ja vaja minna keermepuuri ostma poeenkeerme jaoks
õhtul panen ka pilte millised jupid väljanäevad

edit- siin veel sama auto sisu..eks võtan jälge mis asjad minema visatud
käsipiduri ja käigukangi plastik kõik minema jne :)

25.01.2008 at 12:28 4 edits. Last edited 01.02.2008 at 15:58 by Kuuno
Garfield
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
quote:
Kuuno: siin veel sama auto sisu..eks võtan jälge mis asjad minema visatud
käsipiduri ja käigukangi plastik kõik minema jne
Irw @ tuhatoos...
Tead, palju kogu see armatuur + lisakellade hunnik kaalub? Esiteks, ei jõua vähemalt rajal olles neid nagunii jälgida, teiseks, "korralikul" autol võiks selle asemel olla väike instrument, mis kõike jälgib ja vajalikku sulle näitab. Näiteks selline. Armatuur KOGU täiega välja, klaasile kerged al-torud ja roolisamba peale 1 kellake. Ehk see on teemakohane, kui autost ikka selline "peaaegu rajaauto" saab, mida nagunii treileriga transad.
Pidurite jahutuse võiks võtta õhu vahejahuti mõlemalt poolt - ehk mida keskemalt auto pikitelje suhtes, seda parem. Eks seda pead uurima, kust saab toru vedada jne.
Edit - link oli vikane...

____________________________
Focus RS
25.01.2008 at 14:40 1 edit. Last edited 25.01.2008 at 14:42 by Garfield
hall
 
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
quote:
Garfield:
quote:
Kuuno: siin veel sama auto sisu..eks võtan jälge mis asjad minema visatud
käsipiduri ja käigukangi plastik kõik minema jne
Näiteks selline.

Või popim kellamajanduse asendaja:




____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
25.01.2008 at 16:04
Kuuno
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
nyyd kõik olemas
ise sain niipalju teha kui treida tsentreerimisrõngad ketastele... flantsidega aitasid kaastöölised
jätsime rohkem liha kui enamasti vist jäetakse, aga kindlam tunne jäi endale nii...

mis nyyd rohkem silma hakkas kui kõik ilusti kyljes et ketas on suurem kui nendele supportitele ette nähtud, aga ei hullu vast ei ole...klotsid on tervenisti vastu pinda aga supporti allosas on vaba kettapinda...
arvamused ni head kui halvad teretulnud!










25.01.2008 at 23:27 1 edit. Last edited 01.02.2008 at 16:00 by Kuuno
rustang
  
Moderator
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
quote:
Kuuno: flantsidega aitasid kaastöölised

Flants ei ole vist siinkohal õige termin, kronstein äkki? Flantsi sünonüüm on äärik.

Ketta suurem diameeter ei ole iseenesest halb, ratta pidurdusjõu õlg on suurem.
25.01.2008 at 23:48
mart154
 
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
quote:
rustang:
quote:
Kuuno: flantsidega aitasid kaastöölised

Flants ei ole vist siinkohal õige termin, kronstein äkki? Flantsi sünonüüm on äärik.

Ketta suurem diameeter ei ole iseenesest halb, ratta pidurdusjõu õlg on suurem.


Juttu käib vast ka "tsentreerimisrõngastest"

Aga Kuuno, lahedad vahendid sul seal töökaaslastel :)
Sellised kuluksid endalegi ära
26.01.2008 at 00:08
anryo
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
Selle teemaga haakub natuke ka järgmine lehekülg, kus kangemast otsast saadaval näiteks: http://www.kore3.com/proddetail.php?prod=10151-01, kus ainult suppordid 4tk on kokku ~1000.- USD.
On küll rohkem USA'katele, kuid ma arvan, et tasub kaalumist. Pidurid on ju pidurid, mis vahet seal on, millele need on tehtud. Eesti talupoeg oskab need ka Hyndaile installida, kui vaja...

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
26.01.2008 at 00:24 1 edit. Last edited 26.01.2008 at 00:25 by anryo
Kuuno
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
kui hindadest rääkida, siis usa foorumis hõikas üks tyyp juna et temakogu komplekt maksis sama palju kui mu supportid kokku
ehk ta sai 4 kolviga wilwoodid, 298mm kettad, klotsid, metll voolikud 400eur eest
need hinnad seal usas ei ole kohati normaalsed... vaatasin järgi-wilwoodi keskmise osata 298mm kettad 30usd-no ei sa olla

tööjuures on jah paljud vajalikud asjad olemas, väga suureks abiks olnud kogu auto tegemise juures :)
26.01.2008 at 00:45
Silwer
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
Noh sa oled lihtsalt selle "Porsche" kirja eest kõvasti maksnud. 4 kolviga brembo pidureid leiab ka odavamalt. Pildil näidatud musta värvi suportid ostis tuttav u. 2000 eek eest komplekt:





____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
26.01.2008 at 01:03
Kuuno
  
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
long story short on see et ostsin endale algselt BIG redid mis on peaksid suts suuremad ja uuema porsche omad olema
väga kenad olid ja alles korda tehtud aga puudu oli se pulk mis klotse kinni hoiab
tuttav pakkus et vahetab need oma supportite vastu kunata tahaks suuremaid kettaid panna
ma olin nõus ja ni läks
ei tea kasnee dkonkreetsed oleks odavamad olndu siis, aga ta ostis lisavidinaid teistele mingi ~1500eest
hind oli siis eelmise aasta paiku 6k minumäletamist mööda
26.01.2008 at 01:44
Raceboy
 
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno
Need, mis Kuunol on, on monoblockid, ehk siis tavapärastest brembo 4kolvilistest tiba etemad ja uuema tehnolgoogiaga valmistatud suportid.

Tavapärane hind ühe paari Brembo 4kolviliste suportite eest on 3000-6000 kr, olenevalt suporti mõõdust, tehnoloogiast jne. Porsche nimega pole siin pistimist miskit.

____________________________
www.vems.ee
26.01.2008 at 03:24
jaan tatikas
 
Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno


Vasakul tavaline suport , parempoolsed monoblock-id ehk ühest al. kamakast valmistatud .
26.01.2008 at 11:17
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Hyundai Coupe 2.0T - Kuuno   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.