register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : GT-klassi nõuetele vastava auto ehitamine  
Poster Message
Raceboy
 
GT-klassi nõuetele vastava auto ehitamine
Kuna praegu käsil oma auto kokkuladumine ja mõistetavatel põhjustel (turboauto) mujal kui GT- klassis osalemine kõne alla ei tule (sedagi teadmata aja pärast), siis äkki kogenumad mehed (jaan tatikas, rustang?) annavad mõne asjaliku näpunäite (mingi asja kohta, mis võib kahe silma vahele jääda)?

Küsimuse püstitus on vast veidi ebamäärane, aga siiski :) Point selles, et tõsisemad tegemised auto juures oleks kohe nõuetekohased vältimaks hilisemat lammutamist ja uuesti tegemist. Siinkohal ei pea silmas tooli/turvavöösid, mis tuleb niiehknaa sarja sisenemisel värskeimad osta...

Veel selgituseks ka seda, et seal klassis sõitmine ei tähenda reaalsustaju kadumist ja võidulootust, vaid see oleks ainus mõistlik väljund autoga päris võidusõitu harrastada....

____________________________
www.vems.ee
07.01.2008 at 08:36
Jesper
 
GT-klassi nõuetele vastava auto ehitamine
Ma küll ei kvalifitseeru kogenumaks meheks, aga kui ma nüüd seda tehniliste reeglite tabelit päris tagurpidi ekraanile ei mananud, on sinu Porsche miinimumkaal 1396 kg (koos juhiga). Kui sa just jõulupraadidele mehemoodi pihta ei andnud, siis on kõvasti ehitamist et auto kaalu saada. Maksimaalne ballastikujuline lisaballast on jälle 75kg, nii et ülejäänu tuleb kuidagi viisakal moel leida, mingid pigimatid-woofrid-möllud sisse vms :)

Täiendus: eksisin jah, vabandused.
07.01.2008 at 09:50 2 edits. Last edited 07.01.2008 at 18:19 by Jesper
Lembit
GT-klassi nõuetele vastava auto ehitamine
Jesper, minuarust oled sa ikka kaalutabelile valesti pihta saanud. Mootori kubatuuri korrutad koefitsendiga ja siis alles vaatad kaalu, mitte vastupidi.
Antud juhul siis 2000 x 1,7 = 3400 ja vastavalt 3400 ccm auto miinimumkaal koos sõitjaga on 988 kg. Peaks sisse mahtuma ilusti

GT ei ole mitte päris ainus võimalus mees mehe vastu asfaldil sõita. Vähemalt 2007 aastal oli ka superkrossi asfaldietappidel vabaklassis turboautod teretulnud.
Kui esireast teistel eest minema saad, siis ei tohiks väga suuri trügimiseprobleeme kah olla.
07.01.2008 at 10:24
Raceboy
 
GT-klassi nõuetele vastava auto ehitamine
Minu auto miinimumkaal koos juhiga on 988 kg (1984 cm3 x 1,7 (2klapiline turbo) = 3372 cm3).

No näis, ma esimesel aastal ilmselt ei trügiks enivei kuhugi, üritaks autoga rohkem sinapeale saada. Aga on sellised põhimõttelised asjad, mis veidi segadust reeglites valmistavad. Näiteks on öeldud et pagasiruum peab kokpitist eraldatud tule- jm kindla vaheseinaga. Mul aga on luukpära ja vahel on ainult turvapuuri ristid. Et siis see tuleb eraldada ikka?



____________________________
www.vems.ee
07.01.2008 at 10:30
Lembit
GT-klassi nõuetele vastava auto ehitamine
Kui sa punkti 13.2.13. silmas pead, siis minuarust ei pea sa sinna midagi juurde ehitama, kui sul paak on originaal ja põhja all.
Mine võta EAL'st GT tehniline kaart, nad ütlevad sulle kohe, mida sa ümber pead tegema kui pead.
07.01.2008 at 10:42
Kaido
GT-klassi nõuetele vastava auto ehitamine
Võta palun ühendust mehega, kellel nimeks Raul Koov (5137561) - kuni sinnamaani välja, et ta tuleb ja vaatab vajadusel projekti ise üle. Helistades võid mainida, et said klassivanemalt kontakti.
07.01.2008 at 11:48
Raceboy
 
GT-klassi nõuetele vastava auto ehitamine
Tänud Kaido, võtan ühendust!

____________________________
www.vems.ee
07.01.2008 at 18:17
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : GT-klassi nõuetele vastava auto ehitamine  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.