register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : GT4 RS  
Poster Message
ESipp
 
GT4 RS
OT foorum ja GT4 RS teemat polegi veel tehtud ega lahatud?! Internet juba mõnda aega kihanud tänaseks.

Huvi pärast kuulaks siinsete inimeste arvamusi ja mõtteid selle uue mudeli osas. Hetkel võrreldakse kogu aeg GT3-ga, kas see on üldse aus võrdlus ja kumma ise valiksite - mootor küll sama aga üks keskel teine taga?
Weissach paketi jms olulise ja minu arvates RS juurde kuuluvate lisadega (muidu võiks juba GT4 eelistada) on auto hind ca 200k, mis tundub väga palju. Pigem eelistaks siis täiesti uue disaini ja interjööriga GT3, millega ka kaaluvahe olematu (+20kg) kuigi visuaalselt auto suurem... või märksa soodsam ja juba väga hea GT4.

Selline huvitav võrdlus jäi silma:














____________________________
On the 8th day, God created boost.
26.11.2021 at 11:11
peep
 
Moderator
GT4 RS
Seda Weissach paketti pole sõitmiseks vaja. Porsche ei ole juhuslikult maailma kasumlikkeim autotootja per ühik. Suurt osa ostjaid hinnalipik ei huvita, kuna neil autodel hinnalangus peaaegu puudub. GT3 on objektiivselt muidugi parem aga kuna teda reaalses elus ei saa letihinnaga osta siis ega GT4RS ka halb valik ole. Mulle meeldib, et ta on kompaktsem. Mootori asukohast väga vahet pole, isegi kahtlustan, et GT4'ga on piiri peal keerulisem sõita.
26.11.2021 at 16:46
hall
 
GT4 RS
Caymani (718) teljevahe on suurem kui 911-l (992) ja mootor asub “õigemas” kohas. Samasugune teljevahe erinevus on ka varasemate Caymanite ja 911 vahel olnud. Kuna GT4RS on sisuliselt 991-he kaasaegne, siis peaks teda võrdlema 991 GT3-ga (või isegi RS-ga?), mille facelift versiooni mootorgi ju GT4RS-l on. Nende omavahelises võrdluses arvan, et just Cayman on objektiivselt parem auto. Võrdluses 992 GT3-ga ei oska praegu seisukohta võtta.

Igatahes tundub ta olevat väga põnev auto, millega päriselus kohtumist kohe täitsa ootan.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
27.11.2021 at 13:46 1 edit. Last edited 27.11.2021 at 13:48 by hall
TCOFF
GT4 RS
Eesti liiduvabariiki jagati ainult paar autoostuluba nagu aru sain. Seega linnapildis ja rajal neid vist palju nägema ei hakka. Kuna neid nii vähe on, siis pigem hakkab hind jälle tõusma. :)
28.11.2021 at 21:34
ESipp
 
GT4 RS
Hea tutvustav ja GT4ga võrdlev video:


Piiratud koguses neid iseenesest ei toodeta.

____________________________
On the 8th day, God created boost.
28.11.2021 at 23:30
peep
 
Moderator
GT4 RS
Panin kokku min varustusega RS'i ainult sõitmiseks ja hinnaks tuli 150 k. Teise versioonina sellise kus kõik olemas ja see tuli 163 k. Viimasega võrreldava konfiga GT4 on 130 k. ehk ca. + 30 k. küsitakse RS lisade eest. Polegi kõige hullem...aga kui rajal ilma kindlustuseta sõita siis peab finantsilise valu lävi kõrge olema. Sakslastel näiteks kasko kehtib aga meisugustel pole mingit mõistlikku varianti riske maandada.

See arvamus, et Cayman on piiril keerulisem kui 911 on tegelikult pärit VLN'i boksides kuuldust, endal igasugune kogemus puudub. Tol ajal võrreldi GT4 Clubsport (981) vs. GT3 Cup (991).
29.11.2021 at 17:21
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : GT4 RS  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.