Poster |
Message |
rustang Moderator |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
"OT63 Winter Wonderland" ehk talvevõlumaa toimub 6. veebruaril 2021.
Juhend on allalaetav siin.
Registreeruda saab otse Audruringi veebis ning lisajuht peaks lisama ka
selle toote siin.
Ilmarisk on maandatud s.t. ebasobiva ilma korral makstakse raha tagasi.
Ajagraafik nagu ikka:
09:00 väravad avatud
10.30 sõitjate koosolek
11:00-17:00 sõidusessioonid
Rehvidest on lubatud tänavalegaalsed naelad või lamellid, rehve jälgitakse hoolega. Pakiauto naelad vms unustage ära
|
15.01.2021 at 13:01 |
6 edits. Last edited 18.01.2021 at 14:26 by rustang (Moderator)
|
Umbertto |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Kas (vist) on rinkal lubatud ainult lamellid ? Naastrehvid on out ? |
15.01.2021 at 15:04 |
|
zeke |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
FB posti järgi on tänavalegaalne naelrehv lubatud. Niikaua kui jää maas on.
____________________________
MX-5, 116 |
15.01.2021 at 15:14 |
1 edit. Last edited 15.01.2021 at 15:15 by zeke
|
peep Moderator |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Andres proovib tekitada piisavalt jääd, et saaks terve päeva naastuga sõita. Mingeid pakiauto naelu jms. kodukäsitööd ei oodata aga tavalise naelrehviga võib osaleda. Kui asfalt välja tuleb siis muidugi enam naelaga peale ei saa aga nagu öeldud, selle vältimiseks tehakse mis teha annab. |
15.01.2021 at 15:23 |
|
Kaido |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Hea algatus, kui just kivi pähe ei kuku, siis tuleb kohale minna. |
15.01.2021 at 19:17 |
|
Garfield |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
quote: peep:Mingeid pakiauto naelu jms. kodukäsitööd ei oodata aga tavalise naelrehviga võib osaleda.
Inimestel on ikka midagi "peas kinni" Nael ja nael ja kas ikka natuke naelam nael ka võiks olla. Nagu oleks mingi võidusõit suure auhinna peale. Tulge sõitma selle rehviga, millega igapäevaselt sõidate. Minu autol on all kolmandat talve sõitev lamell ja mina tulen sellega. Ärge hakake endale nüüd selleks ürituseks mingeid "speciale" sebima. Kellel on naelrehvid, nendel on lihtsalt oht need pekki keerata, kui asfalt välja sõidetakse.
Üks soovitus, võibolla kordaks selle ka koosolekul üle. Libedaga peab hoidma pikemat pikivahet kui suvel. Kui kellelgi lappama või spinni läheb, saab reaalselt ainult tagasõitja tagada ohutuse. Ja sellest tulenevalt kõik muu, möödasõiduks näita suunda juba varem jne.
____________________________
Focus RS |
16.01.2021 at 16:17 |
|
hall |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Garfieldi öeldu puha tõde. Konkreetse ürituse spetsiifikat arvestades võib tekkida olukordasid, kus välja sõites jäädakse kinni ja pukseerimise tõttu muu sõitmine seiskub. Plaanime tõmmata kuskile mingi joone selles osas, et mingist kordade arvust rohkem puksiiri aktiveerimine tähendaks sõitjale sõitmise lõppemist sel korral. Mõttes on olnud 5 korda seada selleks piiriks. Mis arvatakse sellest plaanist?
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
16.01.2021 at 17:59 |
|
Kaido |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Viis korda on enam kui küll, see peab olema ikka suht lootusetu vana, kes nii tihti suudab kõhu peale ära parkida. Mina sain täna ühel korral hakkama, et otsasõitu vältida, aga kaevata polnud kah kellelegi, sest sõitsin ise möödumise lootuses liialt lähedal. |
16.01.2021 at 19:02 |
1 edit. Last edited 16.01.2021 at 19:04 by Kaido
|
Garfield |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Huvitav, kuidas see kord slow-fast määramine käib? Kui vihm on "great equalizer" siis lumi ja jää peaks olema "greatest equalizer"
____________________________
Focus RS |
18.01.2021 at 15:36 |
|
rustang Moderator |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Garfield, mõttest käis meil läbi jaotused nael vs lamell või ka 2wd vs 4wd aga kõige universaalsem on siiski aeglane vs kiire, enesetunde järgi. |
18.01.2021 at 16:16 |
|
Cardo |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
See listi koostamine peaks lihtne olema, sest üldiselt sellistes tingimustes tavaliselt need kuiva ilma kiired on aeglased ja vastupidi |
19.01.2021 at 00:38 |
|
x z |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Kuidas seda driftimise keeldu jäärajasõidu kontekstis mõista tuleks (juhendi punkt 5.10)?
Kas uue registreerimise rakenduse puhul enam registreerunud osalejate nimekirja näha pole võimalik? |
20.01.2021 at 16:29 |
|
hall |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Talvise OT mõistes ei loeta driftimiseks lume-/jäärajasõidul elementaarset külglibisemist kurvides. Mittesobivaks driftimiseks kvalifitseerub sirgetel “ussi” sõitmine eesmärgiga tekitada külglibisemist ka sirgetel.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
20.01.2021 at 17:52 |
|
rustang Moderator |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Ilmaprognoos on soodne, nädala keskel lubatakse lund juurde ja sulale ei lähe.
Mõned julged on end juba kirja pannud - kes plaanib tulla siis soovitan aegsasti tegutseda, nii on kõigil lihtsam. |
01.02.2021 at 13:13 |
|
Ivalo |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Olles jaanuaris erinevaid jääradasid külastanud, arvan, et võiks seda Audruringi talverada natuke rohkema infoga pakkuda. Värske videoklipp rajast ei teeks paha, veel parem kui droonivideo koos pardakaameraga oleks, et saaks aimu sellest, miks sinna võiks tulla. Hetkel konkureerib see mitmete väga kvaliteetsete jääradadega üle kogu Eesti, kus ~15 EURi eest saab ennast tühjaks sõita.
Edit: Leidsin Mannergute klipi, sealt saab aimu kes väga tahab. Endal tekkis kohe küsimus et kas jääd alla kasvatatud pole ja loodetakse et lumi kestab?
|
02.02.2021 at 00:15 |
3 edits. Last edited 02.02.2021 at 00:26 by Ivalo
|
lordvampire |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
100eur on päris jõhker number jah, nagu veits raha maitse hakkab tulema. Tegelt suvel ka... vaikselt kisub Grand Tourismo poole ära see üritus. Paljud kellega rääkind ütlesid et 70eur tundus palju mõsistlikum... ja nii väga enam OT-le ei nii entusjastlikult ei kipu tulema, et sõitu harjutada. |
04.02.2021 at 20:21 |
|
Kaido |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Mind võite vabalt kehvikuks pidada, aga sellel ettevõtmisel näikse olevat paar plussi. Esiteks piletiraha, mis hoolitseb mõistliku liikluse eest, sest mujal toimuv on ülerahvastuse tõttu kohati päris metsik ja võid mitu tundi nühkida, ilma et ühtki puhast ringi tehtud saaks. Teiseks raja laius, sest sellega saavad konkureerida vaid veekogudele tekkivad rajad, mis lähevad käiku ilmselt alles eeloleval nädalavahetusel. Abiks nelikveoga harjumisel, kui kitsates oludes jänku sõitma õppimist segab. Kolmandaks sile aluspind, kus pole vallide liigutamisest/laiali sõitmisest ja jääkuhjatistest põhjustatud auke ning mida ei sõideta piikidega roopasse. Kinnitallatud lumega rada kannatab tänavanaela päris hästi, olen sõitnud Soomes kõvale alusele rajatud tallatud lumega radadel, mis kestsid üsna ilusasti (paarkümmend autod kümnest viieni, ca tunnise lõunapausiga). Lisaks on tegu ajaloolise sündmusega, sest heitlike ilmaolude tõttu ei tea keegi, millal järgmine lumine OT jälle tulemas on (kui üldse). |
05.02.2021 at 00:24 |
|
hall |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
05.02.2021 at 07:46 |
|
hall |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
quote: Hetkel konkureerib see mitmete väga kvaliteetsete jääradadega üle kogu Eesti, kus ~15 EURi eest saab ennast tühjaks sõita.
On palju kohti, kus saab isegi lausa tasuta sõita.
quote: 100eur on päris jõhker number jah, nagu veits raha maitse hakkab tulema. Tegelt suvel ka... vaikselt kisub Grand Tourismo poole ära see üritus. Paljud kellega rääkind ütlesid et 70eur tundus palju mõsistlikum...
Gran Turismo osavõtutasu on umbes €2k. Pisike vahe on veel ikka sees mu meelest?
Ja kui päevaga kulutad kütusele paarsada, rehvidele “tonni”, piduritele “viis sotti” ja päeva lõpus restoranile veel portsu otsa, siis kui suur on kogupaketis rajapileti kui kogu selle kompoti kõige olulisema komponendi osa?
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
05.02.2021 at 07:53 |
|
hall |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
quote: Endal tekkis kohe küsimus et kas jääd alla kasvatatud pole ja loodetakse et lumi kestab?
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
05.02.2021 at 08:10 |
|
peep Moderator |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Ma ei usu, et OT näol on tegu ringraja jaoks suure kasumiga ettevõtmisega. Kunagi kui me Avoga kahekesi seda korraldasime siis oli eesmärk hooaja kokkuvõttes nulli saada, me ei võtnud endale mingit tasu peale ise rajal sõitmise. Kui sai valmis uus rada ja tekkis seda teenindav professionaalne meeskond siis olukord muutus ja pidigi muutuma, kuna raja ja meeskonna ülalpidamine ning edasi arendamine maksab raha ja need kulud tiksuvad peale 24/7/365. Kuid me saime uue raja, boksid, admin hoone jpm. Mäletate ju meie kunagist tuules laperdavat telki ja ümber kukkuvat pabertahvlit ? Loodetavasti keegi korraldab praegugi sarnaseid õhinapõhiseid üritusi aga ei ole ju halb, et meil on nüüd olemas selline võimalus ? |
05.02.2021 at 09:59 |
|
hall |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Paakauto töös:
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
05.02.2021 at 13:02 |
|
zeke |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Reklaami oleks võib olla tõesti rohkem vaja.
Jääraja osas tõesti on võimalusi palju üle Eesti. Selles mõttes on konkurents tihe ja igaüks saab valida kas/mis/kus.
1:1le võrdlust siiski Audruga ei saa teha, Aurduring on siiski alaline ehitis kus saab soojas pissil käia ja garaazis autot seadistada.
Mannergute 24.5 ajal oli ikka väga hea sõita. Autosid limiteeritud ja puudusid igas kurvis vastassuunas"liikuvad" Bemmid. Väljasõidualad ja sile.
OT on ikkagi organisseritud üritus kus saab ringiaega jne teada. Võrdlus viiskan kümpsi ja sõidan järvel/põllul 30 autoga samal ajal pole päris 1=1. Suva rajal võistluste formaat pole ka enam kümpsi eest.
Ka suvised üritused ju täiesti normaalses(isegi odavas) hinnaskaalas kui arvestada, et tegemist on hästi kulgevaja organiseeritud üritusega.
Ülejäänud euroopa hindadest ka väike ülevaade(Peep kindlasti osakab 10neid näiteid tuua)Zolder
Andres kirjeldas tegelt hästi jooksevkulu vs osalustasu(va kui on väga kerge auto).
Edit: Bikernieki saab ka rada sõita- suuskadega
____________________________
MX-5, 116 |
05.02.2021 at 17:14 |
1 edit. Last edited 05.02.2021 at 17:16 by zeke
|
Jesper |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
Hoidke jah silm peal, et Andres nende osalustasudega liiga rikkaks ei saaks - muidu ostab endale mingi majasuuruse purjeka, jätab kõik mannergud, 100kW-d, OT-d ja lambad sinnapaika ning kolib kuhugi Vahemerele kõhtu soojendama
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
05.02.2021 at 18:15 |
1 edit. Last edited 05.02.2021 at 18:17 by Jesper
|
hall |
OT63 6.veebruaril, registreerumine avatud
OT63 rajajoonis
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
05.02.2021 at 21:35 |
|