register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Ford Sierra 2,0i Mannerg #171   1 2 3  
Poster Message
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
quote:
Lembit:
Ei saa praegu täpselt aru, kui lihtsaid vahendeid sa silmas pead. Kiirelt pealevaadates oleks 100 kW cupi reeglite järgi esicamberi paikasaamiseks minimaalselt vaja: rellakas, keevitus, puurpink/drell. Mingeid veel lihtsamaid vahendeid vaja?
Ja usu mind selle autoga edasi arenedes - ühel hetkel jääb tagasilla geomeetria probleemiks ja siis tõesti ei ole midagi teha. :)

Ise mõtlesin MK1 Scorpio õõtsa ja stabikat kasutada, aga mida seal läbi lõigata ja keevitada oleks, ei hammusta praegu läbi.
Mis selle Sierra tagasilla geomeetria juures nii problemaatiline on? Et kokkujooksu ei saa reguleerida? Või liigrasked õõtsad koos rummudega? Eks veovõllid lisavad ka oma, esiveol neid seal pole. Samas näen, kuidas esiveo mehed iga sõit oma tillukesi tagaratta laagreid vahetavad ja nende pliiatsijämeduste murduvate tagatelgedega hädas on.
18.09.2020 at 15:43
Lembit
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Me vist räägime veidi erinevatest teemadest:
Mina räägin sellest, kuidas silla geomeetriat parandada 100 kW cup'i reeglite raamistikus.
* Esisilla juures tegeleks mina esmalt "Roll Center"'i kõrgusega, ning viimases reeglite täienduses punkt 4.6.3 võimaldab seda.
* Tagasilla probleemide põhiteema on see, et Roll Center, kokkujooks, camber gain ja muud olulised parameetrid on omavaheline kompromiss ja neid ei saa niimoodi hästi paika, et saaks säilitada vedrustuse käiku (vaja jäiki vedrusid, et rattakalded erinevate telgede ümber mõistuse piirides hoida). Jäigad vedrud veoteljel aga vähendab jõu mahasaamist. Kuigi, võib-olla seda 4.6.3 sõnastust hoolega lugedes võib ka saada STA probleemidele leevendust aga igatahes mitte eriti odavalt.

Seda, missuguste riiulilt leitavate teiste autode tükkidega Sierra vedrustust paremaks saab, ma küll ei oska pakkuda. See on ilmselt rohkem MM teema, kus sellistele aretustele väga tähelepanu ei pöörata tehnilises.
Lihtsalt esirattale kalde juurdesaamiseks saab ka:
* otsida esisillale sellised amordid, kus amortiseeriv element ja püstak ise ei ole lahutamatult ühest tükist ja selle osa, kus käänmik püstaku külge kinnitub maha lõigata ja nurga all tagasi keevitada.
* ilmselt on võimalik ka käänmikku kuumutada ja painutada
* või õõtsale mingi pikendus vahele keevitada
* või üldse uus õõtshoob teha vms.
Ma siiski soovitaks esimese asjana roll centeriga tegeleda. Võimalik, et selle kordasaamisega kaob ka vajadus väga suure negatiivse camberi järele, kuna kere kaldub vähem.
22.09.2020 at 16:47
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Mootor koos ja peale tõstetud, käib :)
24.09.2020 at 17:58 1 edit. Last edited 09.07.2021 at 20:35 by charger
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Nüüd tuleb veel lisatulede kronsa keevitada ja juhtmestik vana kere pealt ringi tõsta, et saaks need ette keerata
24.09.2020 at 18:00 1 edit. Last edited 09.07.2021 at 20:37 by charger
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Ette lähevad alla uued sussid, vaja on vahetada veel tagumised piduriklotsid ja käigukasti õli
25.09.2020 at 08:29 1 edit. Last edited 09.07.2021 at 20:38 by charger
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
quote:
Lembit: Me vist räägime veidi erinevatest teemadest:
Mina räägin sellest, kuidas silla geomeetriat parandada 100 kW cup'i reeglite raamistikus.
* Esisilla juures tegeleks mina esmalt "Roll Center"'i kõrgusega, ning viimases reeglite täienduses punkt 4.6.3 võimaldab seda.
* Tagasilla probleemide põhiteema on see, et Roll Center, kokkujooks, camber gain ja muud olulised parameetrid on omavaheline kompromiss ja neid ei saa niimoodi hästi paika, et saaks säilitada vedrustuse käiku (vaja jäiki vedrusid, et rattakalded erinevate telgede ümber mõistuse piirides hoida). Jäigad vedrud veoteljel aga vähendab jõu mahasaamist. Kuigi, võib-olla seda 4.6.3 sõnastust hoolega lugedes võib ka saada STA probleemidele leevendust aga igatahes mitte eriti odavalt.

Seda, missuguste riiulilt leitavate teiste autode tükkidega Sierra vedrustust paremaks saab, ma küll ei oska pakkuda. See on ilmselt rohkem MM teema, kus sellistele aretustele väga tähelepanu ei pöörata tehnilises.
Lihtsalt esirattale kalde juurdesaamiseks saab ka:
* otsida esisillale sellised amordid, kus amortiseeriv element ja püstak ise ei ole lahutamatult ühest tükist ja selle osa, kus käänmik püstaku külge kinnitub maha lõigata ja nurga all tagasi keevitada.
* ilmselt on võimalik ka käänmikku kuumutada ja painutada
* või õõtsale mingi pikendus vahele keevitada
* või üldse uus õõtshoob teha vms.
Ma siiski soovitaks esimese asjana roll centeriga tegeleda. Võimalik, et selle kordasaamisega kaob ka vajadus väga suure negatiivse camberi järele, kuna kere kaldub vähem.
Mõned kommentaarid selle jutu juurde.
Kasutame autol praegu tavalist madaldussarja - vedrud+KYB gaasamordid. Taga on vedrudel jäikust juba piisavalt, eriti kui auto peaks veel kergemaks muutuma, aga väga lühemaks neid enam teha ei saa, sest juba praegu käivad mõnes kohas läbilöögipuksid vastu. Samas rattal ruumi oleks koopasse mahtuda veel küll ja amordikäiku ka jagub. Samas tuleb jätta varu ka juhuks, kui saad kanda edukusballasti :D
Sierra esimesed käändmikud on sellise ehitusega, et seal painutada, lõigata-keevitada ega amordist eralda pole midagi. Ülemised amordikinnitused on kerel nii lahendatud, et sealt camberit juurde võtta ei saa. Õõtsale vahele keevitama ei hakka, Scorpa õõts on kohe juba pikem ja kuna teda toetab edasi-tagasi suunal vaid stabikas, siis läheb V6 Scorpa Ø28mm stabikas, mis on esimeste pukside jaoks laiema vahega. On küll võimalik osta ka CNC tehtud teise amordikinnitusnurgaga käändmikud, aga selle võimaluse jätaks juhuks, kui esimene lahendus ei ole piisavalt hea. Vedru praeguste amortide puhul enam lühemaks teha ei saa, siis ei jääks talle max allaliikumisel enam pinget peale - võib vahele viltu kukkuda.
Aga eks kokkuvõttes on nii, et kui auto piisavalt kiiremaks saab, tekivad uued küsimused, mida on vaja lahendama hakata. Hetkel veel ei tea, mis need on :D
25.09.2020 at 08:53
Lembit
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
quote:
charger:
quote:
Lembit: Me vist räägime veidi erinevatest teemadest:
Mõned kommentaarid selle jutu juurde....Samas tuleb jätta varu ka juhuks, kui saad kanda edukusballasti :D
OK. Me rääkisimegi erinevatest teemadest.
Kuna eduksballasti jutu järgi on kergelt aimatav, et plaanid selle autoga 100 kW cupist osa võtta, siis minu soovitus oleks reeglitevastaseid modifikatsioone mitte avalikus foorumis kajastada.
Tõenäoliselt pole Sierra ja Scorpio õõtshoobadel/stabikatel pealevaadates suurt vahet ja inimeste arv, kes neid silma järgi eristada suudavad, oleks üsna väike. Nüüd aga teavad kõik konkurendid, et kui su Sieeral eesotsas rinkale sobiv kalle paistab, ja teistest eespool lõpetad, siis on põhjust su autot protestida... :D
27.09.2020 at 14:41
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
On ka variant, et tehn tingimused räägitakse läbi ja tehakse sellised muudatused, mis lubavad autosid mõistlike kuludega ohutult ehitada. Ei pea suur geenius olema, et aru saada situatsioonist, kus 10€ tehasetükk teise mudeli küljest on mõistlikum, kui õõtsa pooleks lõikamine ja jupi vahele keevitamine. Pidurid võid ju misiganes masina küljest võtta, kuidas see vähem ohutu on, kuigi reeglitepärane?
Minu arusaama järgi on 100kW Cup autod natuke paremad mannergud, millele lisatakse võidusõitmiseks vajalik turvavarustus. Meie toorik on juba üle 30a vana ja talle pole kõiki osi uuena isegi enam saada, teatud hetkedel on mõistlik, kui võib kasutada kasvõi 5-6a nooremate sõsarmudelite sõlmi. Anoh, eks korraldaja lõppkokkuvõttes otsustab, osalejatel on huvisid kindlasti rohkem kui küllaga :)
27.09.2020 at 20:00
Marvin
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Mingisse võistlusklassi võistlema minemine võiks alata selle määramisest, missugune on ambitsioon. Kui ambitsioon on nalja saada, siis võib teha mida iganes. Aga kui soov on olla pjedestaali kõrgeimal astmel, järgneb platvormi valik - ja selle määravad reeglid.
Kunagi kirjutas Gordon Murray oma kolumnis ajakirjas Car, kuidas ta oma pojale ehitatud seebikarp (ehk siis mäest allaveeremiseks mõeldud jõuallikata liikur) diskvalifitseeriti kooli seebikarbivõistluselt liig kallite materjalide kasutamise eest - mis sellest, et kodanik Murray need tükid McLareni prügikastist välja koukis. Ja see oli ka tema enese hinnangul õige käitumine, sest need materjalid ei ole kõigile kättesaadavad, ehkki rangelt võttes oli tema auto igati eelarve sees. Moraal - reeglite vaim on olulisem kui kirjatäht, kuid seda mitte sedapidi et reeglitega vastuolus olemist võiks vaimuga õigustada, vaid sedapidi, et ka kirjatähe järgi korrektne sõiduk võib seda sisuliselt mitte olla - ja siis on kirjatähe muutmine kohane. Loota aga, et reegleid painutatakse kellegi kirjatähega kooskõlas mitte oleva auto järgi ei ole eriti jätkusuutlik. Kui on tegemist rangelt mitte-võidusõiduga, siis on laias laastus ükskama kõik. Kui aga on tegemist võidusõiduga, tähendaks selline painutamine reeglite järgi sõitjatele liiga tegemist - ja niimoodi lihtsalt ei tehta.
27.09.2020 at 20:43
hall
 
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
quote:
charger: On ka variant, et tehn tingimused räägitakse läbi ja tehakse sellised muudatused, mis lubavad autosid mõistlike kuludega ohutult ehitada.

Algsest suht standardauto versioonist jõudsime läbi meeletu jauramise väga väheste piirangutega “pisiekese vabaklassi” reegliteni ja ikka on liiga piirav ja peaks vabamaks laskma? Äkki siis juba lihtsalt öelda, et piisab kui on 4 ratast, tool ja rool? Aga miks siis mitte juba ka rataste arv vabaks lasta, libada ka lenksu ja sadulat? ;) :D


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
27.09.2020 at 21:18
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Ma ei ole hoolimata Lembitu märkustest veel põhjalikult Cup reeglitesse süvenenud, seega reeglite teema oli puhtalt spekulatsioon. Pisike vabaklass on üsna hea lähtepunkt soodsale kuni 100kW mootoritega võidusõiduvõimalusele. Kõigepealt katsume selle 8h sõidu ära teha, siis kuulame edasi, mida keegi teab sellest, kuidas kõige odavamalt kõige kiiremini sõita saab :D
27.09.2020 at 22:05
peep
 
Moderator
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Odav vabaklass tõi mulle kohe meelde Citroen 2CV sarja, kus on selline asi olemas. Illustreeriv pilt ;)

28.09.2020 at 09:54
hents99
  
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Tuli kohe meelde see pilt Citroenist :)


/OT off

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
28.09.2020 at 10:36
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
quote:
peep: Odav vabaklass tõi mulle kohe meelde Citroen 2CV sarja, kus on selline asi olemas. Illustreeriv pilt ;)


Kas selline vaatepilt Audru rajal oleks taunimistvääriv või pigem südantsoojendav? ;)
28.09.2020 at 13:54
Henri_
 
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
quote:
charger: On ka variant, et tehn tingimused räägitakse läbi ja tehakse sellised muudatused, mis lubavad autosid mõistlike kuludega ohutult ehitada. Ei pea suur geenius olema, et aru saada situatsioonist, kus 10€ tehasetükk teise mudeli küljest on mõistlikum, kui õõtsa pooleks lõikamine ja jupi vahele keevitamine. Pidurid võid ju misiganes masina küljest võtta, kuidas see vähem ohutu on, kuigi reeglitepärane?
Minu arusaama järgi on 100kW Cup autod natuke paremad mannergud, millele lisatakse võidusõitmiseks vajalik turvavarustus. Meie toorik on juba üle 30a vana ja talle pole kõiki osi uuena isegi enam saada, teatud hetkedel on mõistlik, kui võib kasutada kasvõi 5-6a nooremate sõsarmudelite sõlmi. Anoh, eks korraldaja lõppkokkuvõttes otsustab, osalejatel on huvisid kindlasti rohkem kui küllaga :)

Teile küll seda juba öeldi, aga mehed - vale tooriku olete valinud. Sierra on kallim, raskesti kättesaadavamate varuosadega, läbiaetum ja kehvema juhitavusega, kui paljud sobilikud uuemad autod. Ühtegi ratsionaalset põhjendust pole küll Sierraga jätkamiseks. Kui ikka soov Sierraga võistelda on nii suur, siis tuleb reeglid välja kannatada ja nende raames toimetada :)

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
28.09.2020 at 14:08
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Einoh, ärme seda teemat nüüd ainult Sierra juhtumiks tee! Eesmärk võiks ju olla mitmekesine ja põnev stardirivi, mitte selle ühe ainsa "õige" tooriku tuvastamine, millest sünniks monoklass.
28.09.2020 at 14:52
Marvin
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
quote:
charger:
quote:
peep: Odav vabaklass tõi mulle kohe meelde Citroen 2CV sarja, kus on selline asi olemas. Illustreeriv pilt ;)
...

Kas selline vaatepilt Audru rajal oleks taunimistvääriv või pigem südantsoojendav? ;)
Sõltub sellest, kas oled pealtvaataja või kaasvõistleja. Pealtvaatajale - mida kirevam, seda lahedam. Kaasvõistlejana on aga 2CVst sellise moodustise vastu sõitmiseks konkurentsivõimelise sõiduki ehitamine ebamõistlikult kallis ning klass sureb välja. See on ka põhjus, miks tekkis kõrvale Citroen C1 monoklass. Ühe sellise ehitamist kajastab nüüd Project Binky Youtube-kanal.
28.09.2020 at 20:48 1 edit. Last edited 28.09.2020 at 20:49 by Marvin
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Minu nägemuses on Mannergutest välja kasvanud Cup siiski veel lahe ning lõbus ettevõtmine, mitte sajandikke taga ajav karm võidusõit, sest mis auhinna seal peale endaga rahulolu ikka saab?
Ja reeglites mikroskoobiga jälje ajamine, erinevad JOKK tõlgendused ning muu kräpp käib kogu selle jandi juurde :D
29.09.2020 at 09:00 1 edit. Last edited 29.09.2020 at 22:13 by charger
peep
 
Moderator
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Mis seda sitika teemalist OT'd puudutab siis kuskilt on meeles, et vabaklassi 2CV ehitamise eelarve on ca. € 80 k. Nad sõidavad Spa rajal sama kiiresti kui mina suutsin kunagi sõita Evo IX'ga millel olid R888 rehvid all. :D Massidesse selline asi vaevalt läheb.

Mistahes sarjas muutub võitmine iga aastaga rohkem resurssi nõudvaks, olenemata reeglitest. Puhtalt kasvõi trenni ja testimise pealt. Küll saab konkurentsi tasandada ja üks viis seda teha on mõistlikud ning stabiilsed tehnilised reeglid. Lisaks, võitmine on tore aga niikuinii ei saa kõik võita. Olulisem on, et oleks palju sõitjaid ja see on ikka ja jälle seotud sarja atraktiivsuse (sh. erinevad autod) ja sinna sisenemise kuluga. Praegu on meie võistlusklasside "turg" nii tühi, et iga mõistlike reeglitega sari peaks käima minema. Hetke suurim väljakutse on vist teadlikkuse tõstmine selles mõttes, et turvalisuse pealt ei ole lihtsalt võimalik kokku hoida. Ükski korraldaja ei saa ega taha sellist riski võtta ning mis peamine, roolis olijatel on ainult 1 elu ja tervis. Ükskõik kui palju maksab turvavarustus, see on kõige paremini investeeritud raha.

Igatahes olete mega tublid oma Sierra projektiga ! Jutumehi on alati rohkem kui neid kes reaalselt tegutsevad. Pange samas vaimus edasi ja fun on garanteeritud !
29.09.2020 at 09:15
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Kui tundub, et miski läheb liiga hästi, et olla tõsi, siis tegelikult see polegi :D
Nimelt käis peale suurema koormusega proovisõitu mootor nagu õmblusmasin. Kahtlustasime õhukese kaanetihendi, ploki tasaseks freesimise ja kaane lihvimise kompotti, et klapid said pähe. Samas oli hääl ka tühikäigul. Kaamera küünlaaugust sisse ja kõik ilus. Hüdrotõukurid? Njahh, niipea, kui õli 90°C soojaks sai, hakkas tiksumine peale. Viskasime tutikad noname tõukurid (sain ühe projektiostuga kaasa) vanarauakasti ja peale läksid endise plokikaane seest INA tõukurid - probleem kadunud. Sooja õliga olid uued tõukurid pesades nii pehmed, et see ei saanudki normaalselt toimida.
Homme Audruringil näeme :)
02.10.2020 at 19:31
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
MM24, 03.10.2020
Tingimused olid igati soodsad, stardirivi pikk ja fiiling hea :)
Tegime 239 ringi, parima ajana läks kirja 1:40,133
Siiski päris kõik ei sujunud: esimese 10 minuti sees hakkas lekkima jahutussüsteemi voolik: klambri kõrvale oli tekkinud lõhe, kust pritsis vedelikku ja auru. Lõikasime selle vooliku 2cm lühemaks ja klamber uuesti peale. Asukoht oli üsna nigel, aega kulus ja esimesed läksid juba 14 ringiga eest ära. Esimesel tankimisel oli üllatus, et 3. ja 4. tankur ei väljastanud bensiini, pump käib, aga mitte tilkagi püstolist ei tule ??? Asusime siis töötava tankuri järjekorda, sest uuesti rajaleminekuks kütust juba nappis.
Rajakasutuseks soetatud käigukasti polnud enne katsetada saanud ja siingi oli tagasilöök. Kiiremad 1. ja 2. käik olid väga head, aga aeglasem 3. käik ei sobinud sellele rajale üldse. Kolmes kurvis jooksis piirajasse ja 1..2 sekundiks 4. vahetada polnud otstarbeks, eriti veel seepärast, et selle käigu sünkrod vist pmst puudusid. Loetud korrad õnnestus vaikne ülesvahetus teha. Kui peaülekanne praegusest veel aeglasem panna, siis tuleb muidugi uuesti katsetada, aga esialgu oleks mõttekas vana kasti 3. käik tagasi panna.

Tiimide tase on kenasti tõusnud, rajale läks 54 autot ja neist kestis lõpuni päris arvestatav osa ning 13 tiimi sai parima ringi kirja ajaga 1:40,xxx
Sõidetakse stabiilselt ja esimesed kolm tegid 8h jooksul 254, 252 ja 250 ringi.
Loodetavasti ilmub mingil hetkel kogu protokoll ka, ise kahjuks ei jõudnud piisavalt kiiresti fuajeesse telekat pildistama :)
04.10.2020 at 22:12 1 edit. Last edited 05.10.2020 at 14:25 by charger
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Panen märgi maha ühe piduriklotsi arutelu kohta.
Kasutame oma Sierral Bosch tänavaklotse. Eestis laos ei hoita, aga on tellitavad 2-3 tööpäeva jooksul. Peavad vastu väga hästi, kuigi grip pole Ferodo 2500-ga samaväärne. Aga meie kerge auto all on pidamist küllaga. Ei ole tavalistest palju kallimad ka: esimeste komplekt 25€, tagumistel 18€. Esimesed kestavad 8h sõidu ka kuivaga vabalt ära, tagumised käivad 2 sõitu, põlema ei lähe. Ferodo 2500 esikomplekt maksis 175€ ja kestis 6 sõitu.
06.10.2020 at 17:40
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Oleme siiani sõitnud KUMHO Ecsta XS KU36 205/50R15 rehvidega ja need olid väga hea hinna/pidamise suhtega. Saime ühe jooksuga enamasti terve hooaja hakkama, kahju et neid enam saada pole, ei teagi kohe, mida edaspidi alla panna. Parem esirehv näeb peale 8h ja 240 ringi välja selline

Taga on rattakalded paremini paigas, seal kulub rehvi üsna vähe ja siis ka ühtlaselt.
07.10.2020 at 21:08 1 edit. Last edited 09.07.2021 at 20:43 by charger
charger
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
Kellel on kogemusi Westlake Sport RS rehvidega? http://www.westlaketyre.com/mea/index.php/productcars/info/PassengerCars/sportrs/206
Väidetavalt sobivad rajakasutuseks ja hind paistab OK olema, aga ei leidnud Eestist nendega tegelevat tarnijat, mitmed veebimüüjad ntx ei tarni väljapoole Uk-d jne.
Nägin viimasel MM-il selliseid ühe treila peal Audi veljel 195/50R15 mõõdus.
08.10.2020 at 13:21
aivar_a
Ford Sierra 2,0i Mannerg #171
quote:
charger: Kellel on kogemusi Westlake Sport RS rehvidega? http://www.westlaketyre.com/mea/index.php/productcars/info/PassengerCars/sportrs/206
Väidetavalt sobivad rajakasutuseks ja hind paistab OK olema, aga ei leidnud Eestist nendega tegelevat tarnijat, mitmed veebimüüjad ntx ei tarni väljapoole Uk-d jne.
Nägin viimasel MM-il selliseid ühe treila peal Audi veljel 195/50R15 mõõdus.

Neid toob maale minuteada Rehvipunkt (Jüris). Driftis levinud rehv, kuid rajal kiirestisõidul olnud tagasiside kõiku, pidi üle kuumenema ja tsükleid liiga hästi ei talu. Käisin enne mannegrut ka rehvipuntkis uurimas, nad tellivad hiinast aasta mahu korraga, kuid see kevad ei julgetud vist ladu täis tellida ja hetkel siis põud nendega, ehk järgmine aasta tuleb jälle. Sama rehvi müüakse ka Goodride Sport RS nime all. Kui ma ei eksi, siis oli neil rehvidel ka M+S märge peal :D
08.10.2020 at 13:40
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Ford Sierra 2,0i Mannerg #171   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.