Marvin |
Bilstein B6 vs Koni
Teema ei ole vastust saanud ja ega mina ei oska ka öelda, kumb neist nüüd parem on. Küll aga väidab minu vanaautot putitav tegelane, et Koni on ainuke õige asi selle minu vana briti auto jaoks. Tal oli mingi tehniline argument ka, miks see nii on, aga seda ma enam ei mäleta
Raske ja võimsa esiveolisega sõites ei tee amort imet - kurvis kalduvad need ikka ja esirehvid saavad kiiresti sõites ka ruttu otsa. Minu Mondeo ST220ga ei ole mulle rajale mineku mõte isegi pähe tulnud, sest kuidagimoodi tundub, et kaks korda kergem ja kaks korda lahjem Yaris pakub ringi peal rohkem emotsiooni. Pealegi maksavad selle osad eimiskit - viimatised, pühapäeval Audrus mustaks uduks muundunud Brembode asemele ostetud piduriklotsid läksid näiteks maksma massiivsed 4.72.
850 T5 või T5R on toredad autod kahtlemata, kuid mina käsitleks neid pigem GT-autona, millega saab kogu perega kiiresti ja mugavasti kaugele sõita. Rajavõimekus on kõrvaline. |