register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Ford A Legend  
Poster Message
Märt
Ford A Legend
Hei
Mõnda aega tagasi sai hangitud uus mänguasi ja senini on olnud puhas rõõm!
Eile õnnestus teha paar prooviringi ja endalegi üllatuseks on need putukad päris kiired :)

Kui lisada siia veel veidi toorem rehv ja oskustega juht, siis on rõõmu palju!
Märt

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
06.08.2019 at 08:21
SilverGTi
Ford A Legend
Kena sisurohke teema, nagu 911l!
06.08.2019 at 18:26
Märt
Ford A Legend
Vabandused SilverGTI ees päeva rikkumise puhul. Plaan oli veidi pikemalt kirjutada, kuid kahjuks tuli töö vahele.

Legendist lähemalt - tegu on 06.06.2000 valminud Ford 34 Coupe mudeliga, millel on Yamaha mootor ja enamus autost algupärane (algsed malmist pidurisadulad jms). Eelmine omanik lasi masina korrastada 2018 aasta Alastaro sõiduks, kus kuuldavasti õnnestus Masters klassis ka poodiumile pääseda. Mulle selgus veidi hiljem, et Masters = penskarite klass :)

Autoga (ega Legendiga üldisemalt) ei õnnestunud enne ostu meetritki sõita, seega oli puhtalt "põrsas kotis" ostuga.

Mis selgus peale auto koju vedamist:
- pidurid oli peaaegu töökorras, üks esimene ja kaks tagumist pidurdasid. Tänaseks on kõik neli ratast saanud värskenduse ja on korras
- õli asemel oli sees tavott:) Nüüd on kaks korda vahetatud ja on veidi parem. Õlikulu on ca 100ml paagitäie kohta
- ostuhetkel oli sees kaks punast lampi, mille süttimisel on midagi pahasti:) Tänaseks on lisandunud ka õlirõhu kell ja on teada, ert suur lamp on rõhu ja väike taseme näidik:)
- juhtmestik üle käidud ja kontrollitud
- lahtised mutrid kinni keeratud ja puuduvad lisatud

Plaanid edasipidseks:
1. 16.08 teha esimene start Bikernikul BATCC sarjas, eesmärgiks on pääseda lõpuni ja loodetavasti mitte kõige viimasena (Pärnu sõidul oleks saanud tagant kolmanda stardikoha:))
2. Sõidurõõmu on temas palju rohkem GT3-st, seega saab käia ilusate ilmade puhul enda tühjaks sõitmas
3. Auto jääb hoiule Jõujaama A24ringile, kus Ringo käest saab seda paraja raha eest prooviks rentida.


Pilte ei lisa, äkki Silver pahandab :)

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
08.08.2019 at 09:04 1 edit. Last edited 08.08.2019 at 09:05 by Märt
peep
 
Moderator
Ford A Legend
Kipub jah nii olema, et kui sõita võidusõiduks mõeldud tehnikaga siis peale seda igasugused tänav/rada kompromissid enam samasugust feelingut ei paku, ükskõik kui võimsad-kiired nad on.

Julge pealehakkamine on tunnustust väärt ja nii karmis klassis võistlemine annab kindlasti kõvasti oskuseid juurde.
08.08.2019 at 09:58
redbug
Ford A Legend
quote:
Märt: Legendist lähemalt - tegu on 06.06.2000 valminud Ford 34 Coupe mudeliga, millel on Yamaha mootor ja enamus autost algupärane (algsed malmist pidurisadulad jms).

Arvasin, et see välimus on tal lihtsalt toruraami plastikust "pakend", mille piisava osavuse korral võib kasvõi Batmobile omaga asendada.

Kõrvalt vaadates on jäänud mulje, et selle auto juhitavus ei ole lihtsate killast. Millist tehnoloogiat vedrustuses pruugitakse? Kas edasine väljakutse võistlustel saab olema pigem seadistusega mängmine?
Kui palju taoline aparaat kaalub ja millist võimsust Yamaha mootor seal peal arendab?

13.08.2019 at 15:05
Jesper
 
Ford A Legend
"Algupärane" tähendab siin kontekstis siiski algupärast Legendsi, mitte algupärast Fordi :) Vt siin on selle klassi ajalugu lühidalt kirjas: https://en.wikipedia.org/wiki/Legends_car_racing

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
13.08.2019 at 15:24
Märt
Ford A Legend
Tegu on tõesti algupärase Legendiga, mis valmis 2000. aastal, mitte algupärase Fordiga:) Toruraam peaks olema kõigil sama ja plastik ümber on veidi erinev.
Juhitavus on selline mitte kõikse lihtsam jah.. Kaalu on vähe, XJR1300 mootor on piisavalt võimas, et põhjagaasiga saab end murult leida. Mingeid võimsusnumbreid kahjuks pakkuda ei tea, wiki pakub 100kw.

Kuna kõik masinad "peaks" olema sarnased, siis võidab see, kes paremini sõita oskab ning kelle mehaanik paremini viilib :) Minu oma müügikuulutuses oli eraldi mainitud, kes tegi viimased ettevalmistused sõiduks, kelle kokkupandud mootor on jms...

Lisa saab lugeda ka lähipiirkonna maaletooja käest:

http://www.legendscars.fi

Car specifications
Wheelbase: 1,854 mm
Overall width: 1,524 mm
Overall length: 3,200 mm
Height: 1,168 mm
Engine: Yamaha
Horsepower: 140 hp (100 kW)
Weight: 590 kg with driver
Tires: 205/60R13 Federal SS595 (pavement)
American Racer 13 inch (dirt)
Wheels: width: 7" / diameter: 13"
Suspension: coil over with Bilstein shocks
Frame: full tubeframe with integral rollcage
Harness: FIA-approved five-point

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
13.08.2019 at 16:39
Märt
Ford A Legend
Reedene start Bikerniekil jääb kahjuks ära, osalejate vähesuse tõttu Legende seekord stardist ei leia :(
Sommidel endal on nädal hiljem sõidud, ju siis ei ole huvi nii palju sõita

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
13.08.2019 at 16:41
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Ford A Legend  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.