Poster |
Message |
Marvin |
BaTCC - Nankang Endurance Academy
Nagu ringrajasõidu matuste teemas viidatud, on olemas veel üks võimalus laias laastus mis iganes sündsa turvavarustusega autoga odavalt võidu sõita:
http://batcc.eu/2019/07/11/first-steps-in-endurance-racing-nankang-endurance-academy-first-round-in-a-month/.
Nankang Endurance Academy eesmärgiks ongi just soodsa sissejuhatuse võimaldamine kestvussõidu maailma astumiseks. Mitmeski mõttes tundub just see olevat kõige loogilisem samm mannergutest päris-võidusõidu poole.
Möönan, et meil ehk Rohelist Muna ja Rohelist Seepi mannergusarjas sõidutaval ning rajapäeva-Yarist ehitaval sõpruskonnal on pähe tulnud mõte, et Pärnu etappi võiks kaasa sõita küll. See võib vabalt olla rumal mõte, kuid mõtete rumalus pole meid õnneks senini tagasi hoidnud.
Selleks, et see mõte saaks teoks saada, on vaja paari litsentsiga keskeltläbi kiiret sõitjat. Sellega saame hakkama - mõni võidusõiduhuviline žurnalist ometigi kahe kuuga litsentsi ära tehtud saab. Teiseks on vaja sõitjatele turvavarustust. No selle laenutavad/rendivad/ostavad nad ise kokku. Küll aga jääb sellega üles veel üks fundamentaalne probleem - auto. Sobiliku turvavarustusega ja/või mõistlikult kiiret autot meil ei ole ja paari kuuga ei teki ka. Seega tuleb see masin rentida.
Et Nankang Endurance Academy tehnilised tingimused on üsna vabad ning meie mitte eriti pirtsakad, oleme avatud pakkumistele A2000 või A3000 klassi auto rendiks. Esiveolistega oleme hetkel rohkem kokku puutunud, kuid näiteks cupi-bemmi ei põlga ka ära. Sabaotsatunne ütleb, et sobivaid autosid peaks Eestimaa garaažides oma tähetundi ootama kümnete kaupa. No näidake need välja . Ja kui välja ei näita - tulge rajale. Odavamalt ei ole võimalik päris kestvussõidu maitset suhu saada.
Reeglid: https://batcc.eu/wp-content/uploads/2016/04/nankang-academy.pdf
Tehnilised: https://batcc.eu/wp-content/uploads/2016/04/nankang-technical.pdf
|
14.07.2019 at 11:11 |
1 edit. Last edited 14.07.2019 at 11:14 by Marvin
|
|