register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : LSD conversion kit, aka Lunchbox LSD  
Poster Message
rasmus
LSD conversion kit, aka Lunchbox LSD
Tervist!
On kellegil siit kommuunist kokkupuudet või mingitki kogemust nn “lunchbox LSD” ehk “LSD conversion kit”iga?

Tegemist on lihtsa vedrudega metallkarbiga, mis paigaldatakse avatud differentsiaali satelliitide vahele ning peaks tekitama piiratud libisemisega differentsiaali efekti. Teoorias tore, aga...
Netis ringi tuhlates leiab veidi infot, aga ükski pole ammendav ega minuarsust piisavalt põhjalik - kui head efekti see loob? Kuidas koos püsib? Sisuliselt luuakse kogu friktsioon satteliitidelt, mitte ei ole erinevate friktsioonketaste ja spetsiaalse korpuse vahel hajutatud.
Järgmisele hobiautole (e46 BMW, 188k differ) ei ole teatavasti tehase LSD komplekti võtta (kui ei taha tervet m3 tagasilda osta), Quaife ja muud aftermarket tükid on gramm kulukad ning kuna auto liiguks ka tänaval ei ole keevisdiffer just kuigi adekvaatne lahendus.
08.12.2018 at 14:20
HoCi
  
LSD conversion kit, aka Lunchbox LSD
Ühes näoraamatu grupis alles küsiti sama asja kohta.
Vastan siia sama:
Mõned esivedustes proovinud seda. Algul nagu töötaks aga lõpuks on õli metallipuru täis ja kokkuvõttes pikka pidu pole.

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
08.12.2018 at 18:28
hents99
  
LSD conversion kit, aka Lunchbox LSD
Kui õige differ kallivõitu, siis ajab asja ära küll.
Satelliitide ühtlustamine nö lukustus ei ole eriti tugev.
Pigem sobib otse kiirendamiseks, et vältida 1 ratta vedu....ja eelkõige talvel kerge tagaosa ja tagaveoga.



____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
08.12.2018 at 22:45
Graabel
LSD conversion kit, aka Lunchbox LSD
Selle E46 M3 tagasilla varjat ei ole kõige parem ja odavam!
Ma läbisin selle ürituse (E46 328) ja lisaks tuleb teha ka nn custom kardaan...
Lisaks originaal E46 M3 differ ei kannata väga rada sõita, annab otsad. Tean omast kogemusest ja ka googlist võib selle kohta lugeda.
Odavam oleks olnud kohe mingi aftermarket LSD osta... seda eriti siis kui sa lased kogu selle töö teha töökojas.
10.12.2018 at 16:40
Henri_
 
LSD conversion kit, aka Lunchbox LSD
Minu E46 ja sõber Siimu (kasutaja ICE) omal on seetõttu pandud alla E36 TYP188 LSD differ. Temal on offset nö paigast ära ja kasutab minuteada erineva pikkusega 330i pooltelgi, minul on differ jällegi keskel ja kasutan X5 pooltelgi 330 õõtsade ja käänmikutega. ABSi ja ASC toimima jätmise jaoks pidi abs võrud ümber tõstma jne.

Iseasi, kas see praegu E36 diffrite hindasid arvestades enam mõistlik tegevus on...

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
10.12.2018 at 20:39
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : LSD conversion kit, aka Lunchbox LSD  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.