Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
4 punkti vööd ja IsoFixKüsin laiemalt silmaringilt - kas keegi on näinud-kohanud-kuulnud, 4-punkti turvavööd, kus küljed lähevad originaalpoltide alla aga õlavööd tahaistmele nende IsoFix kinnituste külge? Või on IsoFix nii nõrk konstruktsioon, et sinna ei tohiks turvavööd kinni panna.
4 punkti vööd ja IsoFixStandardi (ECE R14) järgi testitakse Isofix kinnitust 8kN jõuga ja sõiduauto kolmepunktivöö kinnitust 13,5-ga, seega tugevuse vahe justkui on tuntav. Aga praktikas ma ei usu, et tootjad selle kinnituspunkti konstruktsiooni nii täpseks häälestavad, et vaevu-vaevu ületab standardi nõude.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
4 punkti vööd ja IsoFixJa võib ka nii siis ju arvutada, et 3-punkti vöö kinnitused kokku on 3x13,5kN=40,5kN. Õlavööde kinnitamisel isofixi aga 2x13,5kN+2x8kN=43kN. Ehk siis isegi rohkem kui vaja
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
4 punkti vööd ja IsoFixAsja mõte: kui sellised vööd oleks olemas, siis paneks need rajapäeval lisaks juurde. Originaal 3p vöö alla (ei tohi ära võtta) ja siis 4p vööd nende peale. Ülakeha on istmes paremini fikseeritud ja saab sõitmisega tegeleda, mitte enda püstihoidmisega.
quote:Garfield: Asja mõte: kui sellised vööd oleks olemas, siis paneks need rajapäeval lisaks juurde. Originaal 3p vöö alla (ei tohi ära võtta) ja siis 4p vööd nende peale. Ülakeha on istmes paremini fikseeritud ja saab sõitmisega tegeleda, mitte enda püstihoidmisega.
Kui sul originaal turvavöö kinni, siis võid ilmselt sinna peale veel püksitraksid või pesunööri või pagan teab mida tõmmata, ilma, et avatud liiklusega teedel politseil midagi öelda oleks. Suletud liiklusega/eravaldustes liigeldes aga pole politseiga asja, peaasi, et valduse peremehe jaoks asi ok on
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
4 punkti vööd ja IsoFixSee Schrothi variant on täitsa hea, ainult alumiste küljekinnitustega on küsimus "kuidas"? Kas ma võin selle väikse Schroti jupatsi sama poldi alla keerata, kus originaalvöö? Ma kardan, et TÜV selle peale hästi ei vaata.
Viie aasta pärast, kui esimese TÜV aeg käes, keerad jupatsid korraks küljest ära... Kui Focus üldse majapidamises alles on sel ajal.
Ma pigem muretseks selle pärast, mispidi sul seal need püropadrunid sikutavad ja toimetavad, mis kolmepunktivööst paugu korral lõtku välja tirivad.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
quote:Jesper: mispidi sul seal need püropadrunid sikutavad ja toimetavad, mis kolmepunktivööst paugu korral lõtku välja tirivad.
Püropadrun peaks tõmbama õlarihma ehk olema ainult ukseposti sees, äkki seal rulliku juures?
Toyota väidab, et tõmmatakse õlavööd ja lastakse veel järgi ka, et rihm ise saatuslikuks ei osutuks:
Aga see on tavaliselt paremal pool all ja sõidab koos tooliga edasi tagasi:
Kaks püropadruni varianti seega. Mina paneks originaalvöö alla ja 4p lisavööd pealepoole. Lisavööd tahavad siis ikkagi mingeid lisakinnitusi. Garantii ajal (ja muu surramurraga) autot ei taha kohe puurima-viilima hakata.
4 punkti vööd ja IsoFixMis autole lähevad?
Mul Mustangil olid 4-punkti vööd pidevalt paralleelselt tehase omadega peal. Külgede kinnitused läksid tehase omade alla ja tagumiste jaoks oli Mustangil juba tehasest tagaistme all vägev kronsa, kuhu sai mõlemad õla omad fiksida.
IsoFix kohta ei oska kahjuks öelda, need paistavad suht nõrgad välja pealevaadates?
Ford Focus RS 2018, tagaistme all vägevat kronsat ei ole.
Nojah, aga targemad siin teavad eespool, et IsoFix on ka ok.
Ma need käljepealsed kinnitused sain teha nende silmuspeaga kinnituspoltidega, mis Sabelt 4-punkti vöödel kaasas oli. Poldi alla läks siis tehase vööde kinnitused (keere sobis täpselt) ja silmuspeadesse sai siis kinnitada vööde otstes olnud sulguriga kiirkinnitused. Segane jutt sai, aga ehk on siiski arusaadav.