register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Sportmannerg   .. 11 12 13 14 15 16 17  
Poster Message
Rouch R
 
Sportmannerg
quote:
BlueStang:...ja vóib vist öelda, et ameeriklane

keegi liikuri ära arvab, siis sellele teen Sauga rinkal kohvi välja
Mida tähendab vist ameeriklane?
375 kw, V8, 4 vedu, mitte maasturist ameeriklast mina tuvastada ei suuda. Aga tunnistan, et see mäng on siin päris huvitav :)

____________________________
E55
28.06.2019 at 15:27
r.i.h.o
Sportmannerg
Toyota Tundra trd Supercharged klapiks suht täpselt sisend andmetega.



____________________________
1,2 liitrit puhast powerit
28.06.2019 at 19:46
Märt
Sportmannerg
kui maastur pole, siis ka mina ei suutnud midagi kuuglist leida :)
Põnev igatahes!

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
28.06.2019 at 22:25
BlueStang
 
Sportmannerg
quote:
Rouch R:

Mida tähendab vist ameeriklane?

Selle vistiga on jah selline lugu, et mark/brand nagu pole ameerika, aga tehtud on selle margi/brandi see konkreetne mudel ameerikas.


____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
28.06.2019 at 22:57
BlueStang
 
Sportmannerg
quote:
r.i.h.o: Toyota Tundra trd Supercharged klapiks suht täpselt sisend andmetega.



naturaalselt hingav on, sucks

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
28.06.2019 at 23:08
AndresS1
 
Sportmannerg
MB AMG C 63 S
28.06.2019 at 23:08
BlueStang
 
Sportmannerg
quote:
AndresS1: MB AMG C 63 S

2400kg vist ikka ei kaalu see pakutud liikur?

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
29.06.2019 at 00:23
Rouch R
 
Sportmannerg
Minu pakkumine eelmisega suht samasse auku, eks paistab kummal rohkem õnne on - Mercedes-Benz C 63 AMG S T

Edit: Kaal ei sobi

____________________________
E55
29.06.2019 at 00:28 1 edit. Last edited 29.06.2019 at 00:35 by Rouch R
BlueStang
 
Sportmannerg
natuke pakute liiga ägedaid ja uusi liikureid - tegelikult leidsin selle otsides endale universaal-nahaalset pere- ja töölkäimise sõidukit, mis natuke liiguks, aga tänavapildis eriti silma ei paistaks, aga samas vähe soliidsem välja näeks - et nagu kerge multi-purpose sleeper või nii

aga arvamine ei saagi kerge olla, sest isegi tootja ei pidavat täpselt teadma, kui palju seda mudelit tehti, aga arvatakse, et üle 100, aga alla 200 tk kuskil (isegi mobile.de-s pole ühtegi hetkel pakkumisel ja usas vist üks on müügis ebay.com-is)

kui mulle ülalmainitud kriteeriumitele vastavalt otsides see vastu tuli, siis kaua ei mõelnud - eriti, kui roolilt paddled ja menüüst lap timeri leidsin lisaks sellele, et 2,4 tonni visatakse 0-100ni 4,5 sekundiga :D

aga vist pea kaks aastat surfasin - uuemad liikurid kuidagi ei meeldi (nagu mingid nuti-hybriid-seebikarbid) ja elektriautot siiski veel vara soetada, kuigi järgmine auto on plaan ikka täiselektriline soetada juba, kui asi vähe arenenud on aku laadimiskiiruse poole pealt

seetõttu siis saigi viimase fossiilipõleti valikuga vist vähe üle võlli mindud

Edit: seda ka, veel, et kuna teema venib pikaks ja solgib Sportmannergu teemat, siis äkki saavad moderaatorid selle ära splittida siit

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
29.06.2019 at 08:15 4 edits. Last edited 29.06.2019 at 10:17 by BlueStang
r.i.h.o
Sportmannerg
Ega muud varianti enam rohkem ei ole kui MB R63 amg.
kaal klapib, võimsus klapib, tootmis maht, kiirendus 4,5seki , vabalthingav V8 ja labadega käguvahetus ning ameerikamaal kokku ka pandud :)

____________________________
1,2 liitrit puhast powerit
29.06.2019 at 09:58
BlueStang
 
Sportmannerg
nujah, r.i.h.o-le kohvi ja võib teemarisustuse ära kustutada

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
29.06.2019 at 10:16
charger
Sportmannerg
Kas SM vallas on ka mingeid arenguid olnud, tuleval hooajal läheb käima? Seemendaja ntx juba hullut sügeleb :)
Paar aastat mannergu putitamist on viinud seisu, kus peaks vähese roostega kere leidma, sinna puuri panema ja siis muu tehnika selle pleki peale ringi tõstma. Tahaks selgust, kas on mõtet ja kuidas?
Mõtlesin, et äkki seda võidurelvastumise asja pole siiski vaja nii hirmsasti karta, las jääb igale tema varandus alles, saaks asja üldse liikuma. Pärast selgub, kas ja kuidas on kägistada vaja ja kas siis tekivad kuskile autovabrikud, kes rikaste ostjate najal head äri teevad, et sari osalejatega täita ;)
26.08.2019 at 20:13
hall
 
Sportmannerg
quote:
Pärast selgub, kas ja kuidas on kägistada vaja ja kas siis tekivad kuskile autovabrikud, kes rikaste ostjate najal head äri teevad, et sari osalejatega täita ;)

Kujutad sa seda kuidagigigigi ette, et millalgi pärast on võimalik mingeid praegusega sarnaseid piiranguid hakata rakendama? :D Kisa tõstab taeva maast lahti :D

Nendele rikastele ostjatele keskenduvate autovabrikute tekkel ei ole ju praegugi ühtegi takistust, aga näe kuramused ei taha tekkida meile siia :D

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
26.08.2019 at 20:45
charger
Sportmannerg
Ikka annab rakendada ja ega sellest kisast ei pea liigselt hoolima. Alati on keegi, kellele miski ei meeldi. Väga ei usu, et keegi sellesse sarja mingeid überpüsse ehitama hakkab. Võib ju siis sõitjate koosoleku kokku võtta ja anda lahendamist vajavad küsimused ette ning koosolek lõpeb siis, kui lahendused on leitud :D
Omast taskust võin öelda, et kui rahaline kulu ehitamiseks polegi nii suur, siis aega läheb jõhkralt ja kui see rahaks lüüa, oleks mahavistud vaevast päris kahju. Iga mutri lahtisaamine võtab aega, kõike on vaja puhastada ja poldipoes oled pidevalt oma kuli :)
Müügikohustuse vms puhul ongi kõige suurem tegija, kuidas keegi oma aega hindab (või siis ostab sisse ja saab kohe selge numbri kätte).
27.08.2019 at 15:16
charger
Sportmannerg
Nüüd, kus Mannergute hooaeg on värskelt läbi saanud, teen ettepaneku aruteluks tuleva hooaja Sportmannergu teemal, et oleks sügisel võimalik reeglistik paika saada ja kevadeks ootaks min 10-t puuriga riistapuud rajale :)
Seoses sellega, et 170±1 autod (tiimid SS ja HR) ning nende juhid osutusid MM indeksi jaoks liiga kiireteks, püüan asja omalt poolt tagant lükata. Ma ise olen üsna liberaalne igasugu piirangute suhtes ja pooldan alustuseks minimaalselt reegleid, muidugi turva osas peaks kõik vajalik säilima. Arvan, et ei ole vaja püüda ette näha kõiki maailma probleeme ja neid siis hiidpika juhendiga välistama asuda, sest see on nagunii võimatu. Pigem lahendaks jooksvalt neid kitsaskohti, mis reaalselt tekivad. Näiteks sõitjate koosoleku otsustena, kus korraldajal on ka tugev hääleõigus.
Arvamused, kas viimane reeglite projekti variant on vastuvõetav või peaks seal midagi muutma?
Võitja on nagu kestvussõidus ikka, vähima ajaga suurima ringide arvu läbija? Minu vaates on muidugi võitjad pmst kõik, kes palju sõita saavad ja end sealjuures hästi tunnevad :)
Kas müügikohustus esimesel hooajal on üldse teema? Kuna esimese sõidu järel seda pole ja kui ntx hooajal on 3 sõitu, siis see ei jõuagi eriti tööle hakata... Oksjon peale viimast sõitu? :D

Kuna osavõtutasu per tiim sõltub registreerujate arvust, on arutluse all olnud ka võimalused korrldada üritus 3-tunnisena rajaõhtu raames, mõne teise võistlusega samal päeval/nädalavahetusel jne, kui siiski piisavat hulka sõitjaid eraldi ürituse tarbeks kokku ei saa. Siin oskab Andres ilmselt paremini teostatavaid variante pakkuda.
02.10.2019 at 22:56
Märt
Sportmannerg
quote:
charger: Nüüd, kus Mannergute hooaeg on värskelt läbi saanud, teen ettepaneku aruteluks tuleva hooaja Sportmannergu teemal, et oleks sügisel võimalik reeglistik paika saada ja kevadeks ootaks min 10-t puuriga riistapuud rajale :)
Seoses sellega, et 170±1 autod (tiimid SS ja HR) ning nende juhid osutusid MM indeksi jaoks liiga kiireteks, püüan asja omalt poolt tagant lükata. Ma ise olen üsna liberaalne igasugu piirangute suhtes ja pooldan alustuseks minimaalselt reegleid, muidugi turva osas peaks kõik vajalik säilima. Arvan, et ei ole vaja püüda ette näha kõiki maailma probleeme ja neid siis hiidpika juhendiga välistama asuda, sest see on nagunii võimatu. Pigem lahendaks jooksvalt neid kitsaskohti, mis reaalselt tekivad. Näiteks sõitjate koosoleku otsustena, kus korraldajal on ka tugev hääleõigus.
Arvamused, kas viimane reeglite projekti variant on vastuvõetav või peaks seal midagi muutma?
Võitja on nagu kestvussõidus ikka, vähima ajaga suurima ringide arvu läbija? Minu vaates on muidugi võitjad pmst kõik, kes palju sõita saavad ja end sealjuures hästi tunnevad :)
Kas müügikohustus esimesel hooajal on üldse teema? Kuna esimese sõidu järel seda pole ja kui ntx hooajal on 3 sõitu, siis see ei jõuagi eriti tööle hakata... Oksjon peale viimast sõitu? :D

Kuna osavõtutasu per tiim sõltub registreerujate arvust, on arutluse all olnud ka võimalused korrldada üritus 3-tunnisena rajaõhtu raames, mõne teise võistlusega samal päeval/nädalavahetusel jne, kui siiski piisavat hulka sõitjaid eraldi ürituse tarbeks kokku ei saa. Siin oskab Andres ilmselt paremini teostatavaid variante pakkuda.

Jõujaama Mannerg osales sel aastal eriti edukalt BaTCC 4 etapil ja tuli baltikumi meistriks. Ehk kui on vaja lihtsalt sõita võidu peale, siis ei pea oma sarja tegema vaid võib ka osaleda juba olemasolevas sarjas :) Neil on nüüd 2 tunnine Nankangi noorteakadeemia juures neile, kes 6 tunni sõitu kalliks pidasid.
http://batcc.eu/


____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
03.10.2019 at 10:23
charger
Sportmannerg
Mis see BEC6h osalemine maksis? Neil oli see aasta 2 sõitu Audru rajal ja ülejäänud Eestist väljas?
03.10.2019 at 12:31
Märt
Sportmannerg
quote:
charger: Mis see BEC6h osalemine maksis? Neil oli see aasta 2 sõitu Audru rajal ja ülejäänud Eestist väljas?

Jõujaama Ringo teab neid osalustasusi, makstud sõitjana ma seda ei tea:)

2* Bikernieki, 1* A24 ja 1* Botniaring oli selle aasta kavaks. Järgmise aasta plaan oli neil ka kuskil olemas, kuid võimalik on ka ainult ühel etapil osaleda.




____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
03.10.2019 at 14:50
uzzac
 
Sportmannerg
Võistkond TIIGER on peale esimest tavamannergut hakkamist täis ja puur on kevadeks plaanis.

Paneme kollektiivist kokku ka teise pundi, auto tuleb üsna kindlasti ka puuriga just Sportmannerguid silmas pidades. Üks endine kiirem mannerg on selleks välja valitud, kas kaubaks läheb selgub lähipäevil peale ülevaatamist.

Viimase sõidu ajal sai Andresega mõtteid vahetatud ja esialgne võistluskava võiks olla midagi sellist:
1h võistlused iga kuu teisel teisipäevasel rajaõhtul. 19:00-20:00.
Üks kuni mitu pikemat distantsi hooaja vältel, sõltuvalt osalejate tekkest.
Mida rohkem osalejaid 1h sõitudel, seda tõenäosem on mitme pikema etapi toimumine.

Kõik kes kardavad järgmist sammu astuda, siis noh, jänesed šampust ei joo :D
Sarju kuhu Sportmannerg mahub on palju, sõitmata sõidud ei jää.

Reeglid on praegusel kujul juba väga head ja suuri muutusi ma neis ei arva et tegema peaks. Müügikohustus on saanud sõitjate hulgas päris positiivset tagasisidet, piirab korralikult näpust minemist. Uue ehitab selle raha eest kindlasti valmis kui oma töötunde mitte rahasse arvutada. Eks ta selline pundiga tegemine ehk "meeste abi" rohkem on niikuinii.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
03.10.2019 at 15:08
Marvin
Sportmannerg
Roheliste asjanduste tiim pidas eile hooaja lõppu tähistava saun-nõupidamise ning otsustas, et kuna tiimis on erinevaid ideid ja unelmaid ning need omavahel liialt hästi ei ühildu, piirdutakse lähitulevikus ühisosaks olevaga - ehk siis mannergutega praegusel kujul. Kui mõni mannerg või sõitja peaks liig kiireks saama, siis eemaldatakse kiirmannerg lihtsalt MM tsirkulatsioonist, leitakse sellele mõni teine väljund ning võetakse mõni teine mannerg rajale ajada - aeglaste autode puudust Tagadi Rumalate Mõtete Vabriku hoovil ei ole ette näha.
BaTCC reeglites on huvitavaid punkte küll, mis mõtted ulama ajavad, aga kuna keegi peab kogu selle pulli ka kinni maksma, siis 2020 meil täispuuriga võistlusvalmis autot ei teki.
04.10.2019 at 22:00
Marvin
Sportmannerg
quote:
charger: Mis see BEC6h osalemine maksis? Neil oli see aasta 2 sõitu Audru rajal ja ülejäänud Eestist väljas?
Minimaalsed kulud on juhendites kirjas. Rohkem saab alati kulutada :).
200 EUR on hooajaks registreerimine, sisuliselt numbri reserveerimine. 600-750 EUR on ühe võistluse osavõtutasu, sõltuvalt ette registreerimise ajast.
Kõige suurem kulu tundub olevat seotud rehvidega - minimaalselt 4 rehvi soetamine ette antud tarnijalt igaks sõiduks on kohustuslik. Kui ma reeglitest õigesti aru saan, siis peavad kõik ühel etapil kasutatavad rehvid olema just selleks sõiduks ostetud ja markeeritud. See tähendab, et mõte igaks juhuks hooajaks varuks ostetavatest vihmakatest ei tohiks töötada ning ainus koht vale etapi jaoks soetatud rehvide kasutamiseks on vabatreeningud. Parandatagu mind, kui eksin.
Logistika maksab ka miskit - etapid mitmes riigis, auto tuleb kohale vedada. Kütus tundub juba peenraha kõige selle kõrval.

Rehvide hinnad on siin: https://batcc.eu/wp-content/uploads/2016/04/appendix-3-bec-1.pdf. Mitte tapvalt kallis, aga ikka selline võidusõidurehvi hind :). Summa summarum ei jää ühe etapi hind alla 3000 mitte kuidagi. Tehnika ehitamiseks planeeriks veel mingi umbes 5000 eelarvesse ning kolmeetapilise hooaja hind tuleb 15000. Nelja etapi korral on see summa pigem 20000.

Kas miskit on neis arvutustes valesti?

04.10.2019 at 22:26 1 edit. Last edited 04.10.2019 at 22:27 by Marvin
Jesper
 
Sportmannerg
Oot sa nagu reaalselt kardad, et pärast kuut tundi ühtede rehvidega ringi kupatamist neist veel midagi alles on või?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
05.10.2019 at 02:01
Marvin
Sportmannerg
quote:
Jesper: Oot sa nagu reaalselt kardad, et pärast kuut tundi ühtede rehvidega ringi kupatamist neist veel midagi alles on või?
Ei, seda hirmu pole :). Küll aga loen ma reeglitest välja seda, et ka vihmakad peab iga kord vähemalt nädala ette tellima - ka siis, kui neid tegelikult vaja ei lähe. No ja üheks korraks tellitud ning ära kasutamata rehviga teisel sõidul enam sõita justkui ei tohiks.
Las praktikud räägivad, kuidas tegelikult on :)
05.10.2019 at 09:59
Jesper
 
Sportmannerg
Ei pea :) Ostad varuks ja siis tassid seda seni kaasas, kuni vihma tuleb. Minuarust seal oli mingi selline süsteem ka, et sa ei pea otseselt kõiki rehve välja ostma - kui näiteks arvad et ehk saab kahe komplektiga hakkama, aga äkki ikka ei saa, siis tellid rohkem ja positiivse stsenaariumi korral ei pea kasutamata rehvide eest maksma. Aga kõige targem on neis asjus Andis Meilandsile kirjutada, ta ei hammusta, või noh vähemalt mind ei julenud hammustada :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
05.10.2019 at 11:51 3 edits. Last edited 05.10.2019 at 12:37 by Jesper
charger
Sportmannerg
quote:
Jesper: Oot sa nagu reaalselt kardad, et pärast kuut tundi ühtede rehvidega ringi kupatamist neist veel midagi alles on või?
Me sõitsime eelmine aasta Mannergut terve hooaja ühtede Kumhodega, ehk pmst 4x6h. Aga eks vihmased suvesõidud säästsid kah.
05.10.2019 at 16:20 1 edit. Last edited 05.10.2019 at 16:20 by charger
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Sportmannerg   .. 11 12 13 14 15 16 17  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.