Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Pidurdus tehnikad.Mäletan, et kunagi oli antud liigutus mis videol näha 7:03 teemaks. Kas tõesti ainult klotside lähemale toomine, või miskit muud teemaks. On teaduslikku seletust ?
Pidurdus tehnikad.Lisaks klotside lähemale toomisele ka ketaste ja klotside puhtastamine ennem pidurduspunkti algust, pedaali "üles" toomine ja natukene ka töötemperatuuri säilitamine. Seda liigutust on eriti hästi näha, kui endurance sõite pimedas vaadata ja autodel pidevalt sirgete peal pidurituled vilguvad, eks see ole ka küllaltki tõhus viis taga sõitjat ehmatada.
Mina kasutan seda vasaku jalaga tulede effekti(ilma kiirust muutmata) vahetevahel Tallinna tänavatel, kui keegi tuleb tagant poolt liiga lähedale autot uurima ja minul parajasti kuhugi põgeneda pole - enamasti aitab
Ilmselt on neid põhjuseid veel aga elu on näidanud, et võidusõite võidetakse ka ilma seda tehnikat kasutamata, seega ma ei ole kindel, kas see väga suurt mõju omab.
22.03.2018 at 08:43
1 edit. Last edited 22.03.2018 at 08:45 by Rouch R
Pidurdus tehnikad.Mina kasutasin Siksil seda nippi pidevalt, sest pika sirge lõpuks oli vibra teinud oma töö klotsidega ja pidur ei olnud lõpuni jäik. Paar kerget vajutust enne pidurduspunkti andis pedaalile palju parema tunnetuse ja jäikuse.
quote:uzzac: Mina kasutasin Siksil seda nippi pidevalt, sest pika sirge lõpuks oli vibra teinud oma töö klotsidega ja pidur ei olnud lõpuni jäik. Paar kerget vajutust enne pidurduspunkti andis pedaalile palju parema tunnetuse ja jäikuse.
Mina enda Siksil ei kasutanud jälle üldse. Aga noh mis mina nüüd võidusõitmisest tean :o))) Akki on tõde kuskil seal, et osad autod (loe: pidurisüsteemid) vajavad seda, või vähemalt on mingi positiivne effekt, osad jälle mitte.
Pidurdus tehnikad.Ma jälle olen kasutanud seda seljataga sõitva konurendi eksiteele viimise võtet. Üks kõige paremini väljatulnu oli just uzzaki vastu Riias enne katelt olevale paremkurvile eelneval lõigul
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
quote:serõi: Ma jälle olen kasutanud seda seljataga sõitva konurendi eksiteele viimise võtet. Üks kõige paremini väljatulnu oli just uzzaki vastu Riias enne katelt olevale paremkurvile eelneval lõigul
Ahjaa - minu ajal ei olnud Super1600 klassis pidurituled vajalikud ja tagasõitvat konkurenti ehmatada ei saanud. Taga olid ainult udutuled ja enne kurvi lüliti kallale minna ei olnud hea mõte.
quote:serõi: Ma jälle olen kasutanud seda seljataga sõitva konurendi eksiteele viimise võtet. Üks kõige paremini väljatulnu oli just uzzaki vastu Riias enne katelt olevale paremkurvile eelneval lõigul
Jajaa, meenub küll
Ise olen ka seda teinud erineva edukusega. Tagasõites oli hea 30-40m enne pidurduspunkti korra esitulesid vilgutada, eriti Riia esimesse teravasse lähenedes õnnestus eessõitja sundida pikaks pidurdama.
Aga sirgel pedaaliga klõpsimine muutus aktuaalseks peale 4-kolviga sadulate peale minemist. Siksi originaal pudinatega ei mäleta, et oli vajalik.
Pidurdus tehnikad.Sirgel pidurdamise kohta saatsin enda huvi rahuldamiseks brembole kirja. Eks annan teada, kui nad vastavad
Pidurdus tehnikatest veel nii palju, et üks pidurdamisega seotud sõidutehnika, mis minu jaoks hiljuti uudisena tuli oli see, kui Chris Harris seletas mingis videos kuidas ta esiveolisel diffri lukku efektiivsemalt kasutab.
Tehnika seisneb siis selles, et gaas tuleb põhja vajutada juba pidurduse kestel, et mootori jõud diffri lukukustada jõuaks, siis pidi jõu vajalikul hetkel paremini maha saama.
Mäletan nagu, et see jutt oli selles videos, kuid kiirel videot läbi klõpsides ei leidnud seda kohta enam üles.
Pidurdus tehnikad.Järgneva video teise kommentaari vastuses on põhjalik seletus olemas
Üks põhjustest uzzac poolt välja toodud paigasti vibreerinud klotsid ja nende uuesti lähedale toomine.
Teiseks, keema läinud pidurivedeliku korral saab pedaali jälle jala all kindlamaks.
quote:Rouch R: Pidurdus tehnikatest veel nii palju, et üks pidurdamisega seotud sõidutehnika, mis minu jaoks hiljuti uudisena tuli oli see, kui Chris Harris seletas mingis videos kuidas ta esiveolisel diffri lukku efektiivsemalt kasutab. Tehnika seisneb siis selles, et gaas tuleb põhja vajutada juba pidurduse kestel, et mootori jõud diffri lukukustada jõuaks, siis pidi jõu vajalikul hetkel paremini maha saama.
See on täitsa OK ja oma difrilukuga tänava-Golfil sai opentrackil seda kasutatud. Ainult sellel meetodil vajutad gaasi põhja hetk enne "full-brake" lõppu, mitte keset sirget enne mahapidrudamist. Golfil oli see veel selleks vajalik, et turborõhk (TDI-l võttis natuke aega) üles ja vedu taha saada õigeks hetkeks. Sama asi oli ka kellegi ST220-ga (ka lukuga masin oli), lukk tuleb "kinni sõita" enne apexit.
EDIT: Samas ma ei mäleta, et seda oleksin teinud oma ketaslukuga rinka-Siksil. Ehk ketalukk on ju kogu aeg "peal" ja poole vaja kinni sõita - see rohkem nende ATB (torque biasing) difrite teema.
____________________________
Focus RS
23.03.2018 at 10:37
1 edit. Last edited 23.03.2018 at 10:39 by Garfield
Pidurdus tehnikad.Vanasti Volgaga sõites oli ikka enne pidurdamist tarvis süsteemis surve üles taguda, kas siis viletsa peasilindri tihendi või õhku sisse saanud süsteemi puhul.
Rinkal vast pigem ka vaja keemaläinud vedelikust "mullid välja suruda".
See konkurendi eksitamine selliselt mulle uus ja üsna üllatav põhjus.