register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 911 C4S '09  
Poster Message
z_man
Porsche 911 C4S '09
Porsche haigus on vaevanud erinevate 944 sümptomitega juba pikemat aega ja on kulmineerunud 2017. aastal sellise aparaadiga, mille eesmärgiks on igapäevakasutus ja mõned vahelepõiked aeg-ajalt ringrajale.

Porsche 911 Carrera 4S PDK 2009
Mootor: 3,8L vabalthingav DFI 283kw
Käigukast: 7 käiguline PDK (tippkiirus saavutatakse 6. käiguga, 7. käik on trassil kütuse säästmiseks)
Veoskeem: 4-vedu
Mass: 1585kg
Stock 0-100kmh: 4.3 sek

Olulisemad lisad tehasest:
030 Sports Chassis (With Pasm) (20mm madalam vedrustus, seadistatavad amordid, LSD tagasillas, etc)
603 Xenon + Dynamic Cornering Light
640 Sport Chrono Package Plus (mis see on)
680 Bose Sound Package (suhteliselt tagasihoidlik heli)
P01 Adaptive Sports Seats With Driver Memory Package (lisaks tavalisele veel õhuga pumbatavad küljetoad istme padjal ja seljatoel)

Tuba on täis nahk; sh armatuur, piilarid, uksepaneelid.

Hiljem paigialdatud lisad:
991 OEM sport spoiler lip
997 GT2 side skirts
TechArt Type III rear wing
Maxspeed X-pipe
Maxspeed reguleeritav väljalase
Alcantara Sport Steering Wheel (GT3) käiguvahetus labadega.
Wheel spacers 7mm ees ja 15mm taga - Porsche soovitus (tehasest tulles istuvad rattad liiga koopas sees, kuna OEM setup peab võimaldama lumekettide kasutamist).






Ringraja kogemus on täiesti puudulik.
2017 aasta oktoobri lõpus väikese härmatisega sai Auto24ringil ettevaatlikult mõned prooviringid tehtud - ajaks 1.29.0
2018 hooajal proovin, kuidas juhi-auto combo tööle hakkab ja millised ajad reaalsed oleks.
05.01.2018 at 15:52 1 edit. Last edited 05.01.2018 at 15:53 by z_man
Lennart
Porsche 911 C4S '09
quote:
z_man: Porsche haigus on vaevanud erinevate 944 sümptomitega juba pikemat aega ja on kulmineerunud 2017. aastal sellise aparaadiga, mille eesmärgiks on igapäevakasutus ja mõned vahelepõiked aeg-ajalt ringrajale.

Porsche 911 Carrera 4S PDK 2009
Mootor: 3,8L vabalthingav DFI 283kw
Käigukast: 7 käiguline PDK (tippkiirus saavutatakse 6. käiguga, 7. käik on trassil kütuse säästmiseks)
Veoskeem: 4-vedu
Mass: 1585kg
Stock 0-100kmh: 4.3 sek

Olulisemad lisad tehasest:
030 Sports Chassis (With Pasm) (20mm madalam vedrustus, seadistatavad amordid, LSD tagasillas, etc)
603 Xenon + Dynamic Cornering Light
640 Sport Chrono Package Plus (mis see on)
680 Bose Sound Package (suhteliselt tagasihoidlik heli)
P01 Adaptive Sports Seats With Driver Memory Package (lisaks tavalisele veel õhuga pumbatavad küljetoad istme padjal ja seljatoel)

Tuba on täis nahk; sh armatuur, piilarid, uksepaneelid.

Hiljem paigialdatud lisad:
991 OEM sport spoiler lip
997 GT2 side skirts
TechArt Type III rear wing
Maxspeed X-pipe
Maxspeed reguleeritav väljalase
Alcantara Sport Steering Wheel (GT3) käiguvahetus labadega.
Wheel spacers 7mm ees ja 15mm taga - Porsche soovitus (tehasest tulles istuvad rattad liiga koopas sees, kuna OEM setup peab võimaldama lumekettide kasutamist).






Ringraja kogemus on täiesti puudulik.
2017 aasta oktoobri lõpus väikese härmatisega sai Auto24ringil ettevaatlikult mõned prooviringid tehtud - ajaks 1.29.0
2018 hooajal proovin, kuidas juhi-auto combo tööle hakkab ja millised ajad reaalsed oleks.

Sa vist ise ei saanudki aru kui kiire sa selle "härmatisega" rajal olid :) Kui olid tõesti esimest korda ringrajal siis ei jää muud üle kui öelda,et oled talent.
Selle ajaga on Opentracki üritusel sul top100 tabelis koht garanteeritud!
06.01.2018 at 23:06
hall
 
Porsche 911 C4S '09
See aeg härmatisega rajal esimesel korral on väga tubli tulemus.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
06.01.2018 at 23:49
z_man
Porsche 911 C4S '09
quote:
Lennart:
Sa vist ise ei saanudki aru kui kiire sa selle "härmatisega" rajal olid :) Kui olid tõesti esimest korda ringrajal siis ei jää muud üle kui öelda,et oled talent.
Selle ajaga on Opentracki üritusel sul top100 tabelis koht garanteeritud!


Rajal tegelikult _päris_ esimest korda ei olnud aga ma ei kujuta ette palju see rolli mängib, et kogemus pärineb aastast 2011, kui samal rajal sai sõidetud 12 ringi universaal Passatiga (siis olid ringiajad ca 1.39 kanti). Aga jah, eelnevat kogemust mootorispordiga pole.

Kuidas suhtuda RaceChrono pakkumisse, et optimaalne ringiaeg võiks olla 1.27.66 - kui stabiilseid aegu võrreldes optimaalsega kogenud sõitjad teevad?

2018 hooajaks võiks valida ka uued piduriklotsid - kas Porsche OEM klotsid või on olemas mõni mõistlikum valik (arvestades igapäevakasutust, kus pidurid peavad vaiksed olema)?

07.01.2018 at 10:48
Lennart
Porsche 911 C4S '09
quote:
z_man:
quote:
Lennart:
Sa vist ise ei saanudki aru kui kiire sa selle "härmatisega" rajal olid :) Kui olid tõesti esimest korda ringrajal siis ei jää muud üle kui öelda,et oled talent.
Selle ajaga on Opentracki üritusel sul top100 tabelis koht garanteeritud!


Rajal tegelikult _päris_ esimest korda ei olnud aga ma ei kujuta ette palju see rolli mängib, et kogemus pärineb aastast 2011, kui samal rajal sai sõidetud 12 ringi universaal Passatiga (siis olid ringiajad ca 1.39 kanti). Aga jah, eelnevat kogemust mootorispordiga pole.

Kuidas suhtuda RaceChrono pakkumisse, et optimaalne ringiaeg võiks olla 1.27.66 - kui stabiilseid aegu võrreldes optimaalsega kogenud sõitjad teevad?

2018 hooajaks võiks valida ka uued piduriklotsid - kas Porsche OEM klotsid või on olemas mõni mõistlikum valik (arvestades igapäevakasutust, kus pidurid peavad vaiksed olema)?



Eks kogu "kompott" mängib ringi ajas ju oma rolli (pidurid,rehvid raja-temp jne.) Kuid eks tegemist ole hea autoga ka!
Pidurite asjus leiad siit foorumist ilmselt kogu vajaliku info,sellel teemal peaks olema palju postitusi.
07.01.2018 at 14:06 1 edit. Last edited 07.01.2018 at 14:07 by Lennart
hall
 
Porsche 911 C4S '09
Aastal 2011 oli veel vana rada, kus kiire aeg oli tiba üle minuti.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
07.01.2018 at 18:51
z_man
Porsche 911 C4S '09
quote:
serõi: Aastal 2011 oli veel vana rada, kus kiire aeg oli tiba üle minuti.

My bad, käisin vahetult peale avamist - mais 2013 võis siiski see olla.
07.01.2018 at 21:07
uzzac
 
Porsche 911 C4S '09
1:29 on väga hea tulemus juba ükskõik millise autoga esimest korda rajal sõites.

Mis puutub su küsimusse optimaalne vs stabiilne, siis hea sõitja suudab hoida tempo optimaalsele ajale väga lähedal kui vaja. Kestvussõidus on palju muutujaid (kütuse kogus, vahe konkurentidega, rehvi jääk jne) ja ringiaeg on kõikuv, kuid sprindis pannakse kohe kõik lauale kui vahe konkurentidega just väga turvaline pole. Heades tingimustes 10-15ringi 0.2-0.3sek sisse sõita ei tohiks probleemiks olla.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
08.01.2018 at 15:35
Joel
 
Porsche 911 C4S '09
Kas tahtsidki just C4S või oli Turbo ka kaalumisel? Nuusin ise ka väikestviisi ja olen aru saanud, et PDK'ga 997.2 on igal juhul rohkem väärt kui on täna nende hinnavahe 997.1'ga.

____________________________
2xV8
11.01.2018 at 15:21
peep
 
Moderator
Porsche 911 C4S '09
997.2'l on uuem ja töökindlam mootor, kindlalt parem variant.
11.01.2018 at 17:53
z_man
Porsche 911 C4S '09
quote:
Joel: Kas tahtsidki just C4S või oli Turbo ka kaalumisel? Nuusin ise ka väikestviisi ja olen aru saanud, et PDK'ga 997.2 on igal juhul rohkem väärt kui on täna nende hinnavahe 997.1'ga.

Jah, sai ka Turbot piilutud - 997.1 turbo manualide hinnad on kosmosesse minemas ja 997.1 tiptronicut ei tahtnud. 997.2 turbode hinnad on veel kõrgemad. C4S PDK oli selline enamvähem kompromiss, kuigi manual oleks rohkem meeldinud.
12.01.2018 at 09:51
Joel
 
Porsche 911 C4S '09
Aitäh! Ma olen just vaadanud neid Turbosid kergelt investeeringu mõttega ka, et võib-olla sellisel juhul oleks 997.1 manuaal isegi otstarbekam kui 997.2 PDK. Osad ahhoitavad kõvasti seda Metzgeri mootorit, mis uuendusega välja vahetati.

1.29 on kahtlemata väga hea aeg. Kui palju auto selle käigus väsimise/kuumenemise märke ilmutas?

____________________________
2xV8
15.01.2018 at 13:04
z_man
Porsche 911 C4S '09
quote:
Joel: Aitäh! Ma olen just vaadanud neid Turbosid kergelt investeeringu mõttega ka, et võib-olla sellisel juhul oleks 997.1 manuaal isegi otstarbekam kui 997.2 PDK. Osad ahhoitavad kõvasti seda Metzgeri mootorit, mis uuendusega välja vahetati.

997.1 Turbo oma Metzgeri mootoriga (ja manualina) on tõenäoliselt investeeringuna parem, kui bitcoin või Tallinna Vee aktsia.

quote:
Joel:1.29 on kahtlemata väga hea aeg. Kui palju auto selle käigus väsimise/kuumenemise märke ilmutas?

Sellise tempo juures ei tundnud minged väsimuse või ülekuumenemise märke - enamus ringe läksid sinna 1.30.0 kanti - see tundus selline mugav ja turvaline kulgemine; paaril ringil sai pisut kiiremalt proovitud aga tunda oli, et vajan kümneid ringe, et otsida õiged pidurduspunktid ja kiireim trajektoor.
23.01.2018 at 10:47
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 911 C4S '09  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.