Poster |
Message |
compact |
Nukkvõlli keevitamine
Murelaps siis BMW M10 mootori nukkvõll, millega postiljon vist pesapalli proovis mängida.
1 sil poolses otsas kild väljas, täpsemalt siis sirgelt murdunud hammasrata flantsi küljest poolkuu kujuline tükk, pragu poolitab täpselt 2 poldiauku.
Siin üks illustreeriv pilt:
Kuna tegemist on suht defka nukaga, siis ehk prooviks veidi remontida. Mõtlesin et prooviks MIG keevitusega kinni punktida, sealt ju mingeid väga suuri jõudusid läbi vist ei käi? Samas on kahtlused, kuidas selline rabe materjal keevitusele allub ja kas kõrge temperatuur seal rohkem kurja ei tee?
Siin foorumis palju iseehitajaid koos, ehk keegi sarnase probleemiga enne kokku puutunud? |
30.08.2017 at 21:15 |
1 edit. Last edited 31.08.2017 at 19:15 by compact
|
charger |
Nukkvõlli keevitamine
Kulunud Sigulli nukad ju keevitati spets elektroodiga täis ja lihviti mõõtu või kasvatati peale, et tõususid muuta, ei juhtunud midagi. Olen ise malmist rihmarattaid kokku tagasi keevitanud, ei läinud kah pärast ükski laiali. Ainult teraga töödelda on keevituse kuuma saanud osa väga kehv, jube kõvaks läheb. Lihvida on OK, aga treitera alt lendas tuld välja. Seega keermestamine oleks küs? |
30.08.2017 at 21:52 |
|
Jesper |
Nukkvõlli keevitamine
quote: charger:jube kõvaks läheb
Mul on need eestikeelsed metallide termotöötluse terminid meelest läinud ja peas sassis, aga noolutamine peaks aitama, inglise keeles "tempering". Malmiga pole proovinud, aga terase puhul saab kenasti praeahjus vajaliku temperatuuri kätte, et keevitusel tekkinud "tükk" enam-vähem töödeldavaks muutuks, vastavad aja-temperatuuri graafikud ja asjad on kõik netist leitavad.
NB! Elukaaslase olemasolu korral on oluline jälgida konspiratiivse tegevuse parimaid praktikaid, et vältida termotöötlustsükli ootamatut katkestamist.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
31.08.2017 at 11:40 |
2 edits. Last edited 31.08.2017 at 11:47 by Jesper
|
jaan tatikas |
Nukkvõlli keevitamine
Uus nukkvõll 140.- |
31.08.2017 at 15:28 |
|
compact |
Nukkvõlli keevitamine
quote: jaan tatikas: Uus nukkvõll 140.-
Harilikke tehase harjavarsi saab jah sellise raha eest, mul Shricki oma vähe kangemate tõusudega mis katki läks. Neid minuteada nii soodsalt ei jagata.
Aga editisin veidi pilti, punasega näidatud kuidas pragu reaalselt jookseb.
Jah, praeahjus noolutamine, ma pole päris kindel kas tasub õlimaitseliste küpsetistega riskida.
Ja midagi keermestada ma seal ka pigem ei tahaks. Ise mõtlesin, et keevitamise ajaks varjestaks need avad kuidagi ära (kasvõi polt sisse). See äramurdunud tükk sobitub suht hästi oma kohale tagasi ja keere jääb sedasi terveks.
Kui jutt käib elektroodiga keevitamisest, siis selline aparaat on täitsa olemas ja mingeid elektroode on kindlasti ka riiulis.
Küsimus pigem selles kui kõva vooluga lasta, ja kas tõesti vaja spetselektroode? Milliseid siis ja kust osta? |
31.08.2017 at 19:26 |
1 edit. Last edited 31.08.2017 at 19:28 by compact
|
Ivalo |
Nukkvõlli keevitamine
Kui sul korralikult tehtud mootor on, osta pigem uus. Peaks see nukaratas sealt hiljem minema lendama, on jama kui palju.
Uus Schricki nukk on 400 kanti kiiruga otsides. Mis nuka täpsed parameetrid on? |
31.08.2017 at 23:01 |
|
jaan tatikas |
Nukkvõlli keevitamine
284 M10 Schrick nukkvõll 310.- |
01.09.2017 at 07:07 |
|
bagiauto |
Nukkvõlli keevitamine
ära keevitagi seda tagasi- seda malmi pole vaja kiusata... Tee uued augud terve osa sisse ja keermesta. See, et poldiring ei jää sümmeetriline ei loe midagi. Nõrgaks see kindlasti ei jää. |
01.09.2017 at 23:13 |
|
compact |
Nukkvõlli keevitamine
Selgitan siis oma projekti tagamaid natuke miks ma sellise poolpiduse asjaga üldse jändan.
Üritan ühte klassikalist racerit ehitada, esialgu on prioriteediks kere ja vedrustus heaks saada, hea mootor (ja kiirus) tuleb hiljem.
Neid kasutatud BMW M10B18 mootoreid nimelt saab täna veel aegajalt päris tasuta (nina alt läks üks töökorras isend vanarauda). Mina enda oma eest maksin whopping 75 euri.
Nukkvõll on samuti second hand ja maksis umbes sama palju. Iseenesest ei peaks ma seda nukka üldse paikama, kindlustus korvas postiljoni tekitatud kahjud.
Seetõttu ei kiirusta ma sellesse mootorisse uut 300 eurist nukkvõlli soetama.
quote: bagiauto: ära keevitagi seda tagasi- seda malmi pole vaja kiusata... Tee uued augud terve osa sisse ja keermesta. See, et poldiring ei jää sümmeetriline ei loe midagi. Nõrgaks see kindlasti ei jää.
Kas need vanad nukkvõllid on tõesti malmist, ma arvasin, et valuteras... kuidas malmist nukid sellele valule nii hästi vastu peavad?
Aga malmi keevitamisega ma ise kindlasti ei viitsi riskida, nagu aru olen saanud on see tulemus alati küsitav.
|
02.09.2017 at 20:01 |
|
|