register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega  
Poster Message
MESHUGGAH
  
E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega
Tervist poisid. Kas on kellegil kogemusi kuidas seadistada "tagurpidi" amorte? Eelpinget, kõrgust.
Kaalujaotust sooviks ka teha. Me juba tegime seda, aga kuna kõik muud asjad olid valesti reguleeritud....

____________________________
www.angelar.ee
25.07.2017 at 16:01
MESHUGGAH
  
E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega
Sellised: http://www.bc-racing.co.uk/rm-series-coilovers

____________________________
www.angelar.ee
01.08.2017 at 11:18
Ivalo
 
E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega
Kodulehel on ju kõik kirjas? Lihtsalt kuna compress ja rebound sama nupu all ja pead leidma kompromissi, mõlemaid (nii compressi kui ka reboundi) pehmeks või jäigaks korraga panna ei saa.
Kõrgust saab neil reguleerida alumisest mutrist ja vedru eelpinget ülemisest. Kaalujaotuse jaoks on vaja auto nurgakaaludele panna.
01.08.2017 at 12:35 1 edit. Last edited 01.08.2017 at 12:35 by Ivalo
ICE
  
E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega
Mul endal samad kasutusel. Soovitan kasutada auto24ringil Jõujaama teenuseid seoses kaalujaotusega. Panevad jaotuse paika, keerad amordid pehmeks. Teed mõned ringid, muudad. Jne jne. Kuniks tundub hea.
Eelpinge tehasest on selliselt, et vedru ei loksuks, thats it. Kuna kõrgus on reguleeritav keermestatud käändmikust, pole vaja eelpingega jamada.

____________________________
Petrolheads.ee
01.08.2017 at 12:37
MESHUGGAH
  
E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega
Algul oli vist liiga madal ja pehme, kurvis tagumine välimine amort oli nii öelda põhjas, kohe viskas külje ette. Siis tõstsime tagumiku kõrgemaks ja tegime jäigemaks.

____________________________
www.angelar.ee
01.08.2017 at 15:12 1 edit. Last edited 24.10.2017 at 11:31 by MESHUGGAH
MESHUGGAH
  
E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega
Sai korda. Tagumiku lasime madalamaks 3cm, testisime Tabasalus, kruttisime pehmemaks ees ja tagant, saime 43,40 mõttetu Federaliga, auto kaal endiselt 1370kg. Pole paha, enne seda sõitsime Raplas juba 52,71, nii et nüüd peaks veel kiirem olema. JõuJaama lähen ikka külla kevadel, vaatame üle kui me salongi välja tõstame.

____________________________
www.angelar.ee
24.10.2017 at 11:22
trs200
E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega
Federal ei ole tegelikult uuest peast üldse aeglane rehv.
24.10.2017 at 16:29
MESHUGGAH
  
E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega
Aeglane ta ei ole, aga Tabasalus ja Raplas on Toyo R888 vähemalt 0,5-0,7s temast kiirem, Audrus sekund. Rääkimata slickidest mis on veel parem valik.

____________________________
www.angelar.ee
25.10.2017 at 14:02
trs200
E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega
Ma arvan, et siis mõtled 595 vs R888 ja sellisel juhul peaks ka proovima, kas vahe on nii suur. FZ-201 paneb R888-le ikkagi pika puuga, nagu AR-1 ja ilmselt veel mõni. R888 hinna ja kvaliteedi suhe on niimoodi võttes üks viletsamaid.
26.10.2017 at 17:36
MESHUGGAH
  
E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega
Me sõidame 235/40/17 Federal 595RS-R´iga. FZ 201 on tavaline ja on S. Arvan et S on pehmem ) http://racingtires.pl/#page=1&min_price=40&max_price=365&option_value%5B18%5D%5B%5D=99&option_value%5B17%5D%5B%5D=86&option_value%5B16%5D%5B%5D=81

____________________________
www.angelar.ee
01.11.2017 at 14:47
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : E36 BC Coilovers Series RM - Probleem seadistusega  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.