register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Kõiksugu portimine.  
Poster Message
rsuvi
Kõiksugu portimine.
Huvitav video portimise tehnoloogia kohta. Abrasiivse massiga

05.06.2017 at 21:56
Lynx
Kõiksugu portimine.
Extrude honing is 30-year-old tech. A tube of goo does not know what NOT to remove. It removes everything it touches and that's not right. The fact remains, a porter with knowledge of the dynamics of flow will do a better job.
Porting is an art!?

Jänkid ei saa ikka veel asjadest õigesti aru ;)
20.07.2017 at 14:21 1 edit. Last edited 20.07.2017 at 14:24 by Lynx
anryo
  
Kõiksugu portimine.
Pigem on see ikka poleerimine - portimine tuleks enne seda ära teha.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
31.07.2017 at 15:44
hents99
  
Kõiksugu portimine.
Nagu meil kohalik portimine.....kõik augud võimalikult suureks :D Käsitsi, silma järgi, umbkaudu mõõtes jne.
Paraku ei mõõdeta enne ja pärast tulemust. 90% juhtudest muutub voolavus kehvemaks, aga seepärast ei mõõdetagi, et pärast hakkab halb.

Portimine on ka kõige keerulisem protsess kogu mootori tuuningu juures.
Annab kõige vähem tulemust ja seepärast tehakse seda heal juhul viimasena, kui mujalt juba kõik võetud on.

Oluline on kogu süsteemi voolavus, mitte ainult üks väike osa (kaane osa), mis on enivei juba reeglina 10x paremini disainitud kui mistahes muu omavalmistatud süsteemi osa.



____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
31.07.2017 at 16:44
uzzac
 
Kõiksugu portimine.
Vabalthingaval on pea ikkagi A&O. Kui see ei toimi pole vahet mis kolb/keps, CR või kepsu/vända suhe on. Liigselt porditud pea lahja nukaga samuti pole otstarbekas. Üldiselt kehtib põlemise juures fakt, et mida rohkem hapniku seda vingem leek.

Usakad pole ehk parim näide kuna kubatuur võimendab tulemust, kuid siiski siiski.


____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
01.08.2017 at 09:56
hents99
  
Kõiksugu portimine.
Pole mingit vahet, kas on vabalthingav või laetud. Mootor on mootor ja auku ei puhuta ega imeta mõõdust välja.

Pea ongi a ja o. Nagu inimesel, seepärast ei soovitagi sellist asja igaühele usaldada, eriti kui puuduvad vastavad riistad.
Nii lihtne ongi.
Juurde saada on raske, aga pekki keerata pöördumatult, väga lihtne.

Sõltub ka algmaterjalist veidi, aga üle 5-10% voolavust parandada on juba raske.
Kui ei lõika cnc, siis eeldaks ka dekaadidejagu kogemusi.

Kõik on teoorias tore ning lihtne ja tuunima ikka peab. Minu mõte oli pigem selles, et teha tasuks jõukohaseid tegusid, et hea tulemuseni jõuda.



____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
01.08.2017 at 19:19
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Kõiksugu portimine.  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.