Poster |
Message |
rsuvi |
BMW E30 V8TT
Algselt planeeritud driftiauto ehitus on viimased 2 aastat suunda võtnud rohkem ringraja ja time attacki poole.
Originaalis oli 318IS mida olen hobikorras ümber ehitanud 4-5 aasta jooksul. Kuna vaba aega vähe, siis on progress olnud aeglane. Tegu on olnud pigem stressimaandus projekiga. Kindlat valmimiskuupäeva pole paika pannud, kuid soov on aastal 2017 teha kasvõi 1 ring Auto24 ringil vabas tempos. Hetkel teha jäänud elekter, erinevad pisikesed kinnitused, veermik ning natukene värvitööd.
Spec laias laastus selline:
MOOTOR M62B44 ilma vanoseta.
Torukollektorid, peale kollektoreid 2x60mm, keskel X
2xTD04HL-15T turbot
Juhtaju NIRA i7X Motorsport
VAG süütepoolid
Käigukast 6 käiguline manuaal e39 M5 küljest
Kerge hooratas/ Sachs racing sidurikorv ja ketas
Tagadiffer typ188 LSD 4.27 ülekanne, muudetud rampidega.
Suvi Performance kütusepaak, sisseehitatud vahepaagiga, 2 SAAB 9-3 V6 paagisisest kütusepumpa
SALONG
SUVI Performance turvapuur, seotud amordikannud, tagasillatala ja differ
OMP 6 punkti turvavööd
Sablet Rool
MB E klassi reguleeritav roolisammas
Mirco RS2 korvistmed
SUVI Performance Pro EVO käiguvahetaja
SUVI Performance Pro EVO hüdrauliline käsipidur
SUVI Performance Pro EVO pedalbox
SUVI Performance istmekinnitused
VEERMIK/PIDURID
Ette tulevad e36m3 kettad, brembo 4 kolvised supportid, Ferodo klotsid, omavalmistatud käändmikud, E46 roolilatt, crmo õõtshoovad uniballidele +50mm laiema rööpega.
Tagasild on veel natuke lahtine. Aga plaanis samuti crmo õõtsad, sillatala jääb e30 oma kuid natukene tugevdatud. pidurid e36 alt.
Veljed 17"
Väliselt saab auto endale M-tech 2 laiendid.
DSC_0221 by SUVI Performance
DSC_0223 by SUVI Performance
DSC_1167 by SUVI Performance
DSC_0197 by SUVI Performance
DSC_0201 by SUVI Performance
DSC_0207 by SUVI Performance
DSC_0224 by SUVI Performance
|
29.05.2017 at 12:08 |
2 edits. Last edited 29.05.2017 at 12:11 by rsuvi
|
hents99 |
BMW E30 V8TT
Väga kena!!! Korralikud asjad tehaksegi ise, eks!
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
29.05.2017 at 15:30 |
|
ats16v |
BMW E30 V8TT
Kas need turbod sinna veits väikseks ei jää? |
29.05.2017 at 19:39 |
|
rsuvi |
BMW E30 V8TT
quote: hents99: Väga kena!!! Korralikud asjad tehaksegi ise, eks!
Tänan. Seda autot on kasutatud ka kui õppeplatvormi. Kuidas ehitada puuri, kuidas paigaldada ebastandartne mootor, väljalase jne.
quote: ats16v: Kas need turbod sinna veits väikseks ei jää?
Esialgu on neid sinna rohkem kui küll. Nende turbodega saab sellest mootorist 350-400kw ja 600-700nm (98 vs e85)Ligikaudu 1100-1200kg kaaluval autol ilma erilise aerodünaamikata ka seda jõudu maha saada suhteliselt keeruline. Aga eks elu näitab |
30.05.2017 at 10:44 |
3 edits. Last edited 30.05.2017 at 10:47 by rsuvi
|
|