register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW E30 V8TT  
Poster Message
rsuvi
BMW E30 V8TT
Algselt planeeritud driftiauto ehitus on viimased 2 aastat suunda võtnud rohkem ringraja ja time attacki poole.
Originaalis oli 318IS mida olen hobikorras ümber ehitanud 4-5 aasta jooksul. Kuna vaba aega vähe, siis on progress olnud aeglane. Tegu on olnud pigem stressimaandus projekiga. Kindlat valmimiskuupäeva pole paika pannud, kuid soov on aastal 2017 teha kasvõi 1 ring Auto24 ringil vabas tempos. Hetkel teha jäänud elekter, erinevad pisikesed kinnitused, veermik ning natukene värvitööd.

Spec laias laastus selline:

MOOTOR M62B44 ilma vanoseta.
Torukollektorid, peale kollektoreid 2x60mm, keskel X
2xTD04HL-15T turbot
Juhtaju NIRA i7X Motorsport
VAG süütepoolid
Käigukast 6 käiguline manuaal e39 M5 küljest
Kerge hooratas/ Sachs racing sidurikorv ja ketas
Tagadiffer typ188 LSD 4.27 ülekanne, muudetud rampidega.
Suvi Performance kütusepaak, sisseehitatud vahepaagiga, 2 SAAB 9-3 V6 paagisisest kütusepumpa

SALONG
SUVI Performance turvapuur, seotud amordikannud, tagasillatala ja differ
OMP 6 punkti turvavööd
Sablet Rool
MB E klassi reguleeritav roolisammas
Mirco RS2 korvistmed
SUVI Performance Pro EVO käiguvahetaja
SUVI Performance Pro EVO hüdrauliline käsipidur
SUVI Performance Pro EVO pedalbox
SUVI Performance istmekinnitused

VEERMIK/PIDURID
Ette tulevad e36m3 kettad, brembo 4 kolvised supportid, Ferodo klotsid, omavalmistatud käändmikud, E46 roolilatt, crmo õõtshoovad uniballidele +50mm laiema rööpega.
Tagasild on veel natuke lahtine. Aga plaanis samuti crmo õõtsad, sillatala jääb e30 oma kuid natukene tugevdatud. pidurid e36 alt.
Veljed 17"

Väliselt saab auto endale M-tech 2 laiendid.
DSC_0221 by SUVI Performance
DSC_0223 by SUVI Performance
DSC_1167 by SUVI Performance
DSC_0197 by SUVI Performance
DSC_0201 by SUVI Performance
DSC_0207 by SUVI Performance
DSC_0224 by SUVI Performance
29.05.2017 at 13:08 2 edits. Last edited 29.05.2017 at 13:11 by rsuvi
hents99
  
BMW E30 V8TT
Väga kena!!! Korralikud asjad tehaksegi ise, eks! :)

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
29.05.2017 at 16:30
ats16v
BMW E30 V8TT
Kas need turbod sinna veits väikseks ei jää?
29.05.2017 at 20:39
rsuvi
BMW E30 V8TT
quote:
hents99: Väga kena!!! Korralikud asjad tehaksegi ise, eks! :)

Tänan. Seda autot on kasutatud ka kui õppeplatvormi. Kuidas ehitada puuri, kuidas paigaldada ebastandartne mootor, väljalase jne.


quote:
ats16v: Kas need turbod sinna veits väikseks ei jää?

Esialgu on neid sinna rohkem kui küll. Nende turbodega saab sellest mootorist 350-400kw ja 600-700nm (98 vs e85)Ligikaudu 1100-1200kg kaaluval autol ilma erilise aerodünaamikata ka seda jõudu maha saada suhteliselt keeruline. Aga eks elu näitab :)
30.05.2017 at 11:44 3 edits. Last edited 30.05.2017 at 11:47 by rsuvi
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : BMW E30 V8TT  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.