register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Toyota MRS '04   1 2  
Poster Message
mideng
Toyota MRS '04
Sai siis täide viidud üks enda pikaajalisem unitsus ja hankida endale auto mis on raja vääriline.
Tegemist on 2004 aasta Toyota MR2'ga.
Sai valitud peale pikemaaegsemat kaalumist ja pendeldamist 350z'i, sw20 ja GT86 vahel aga lõpuks kuna paljud üritused on kardiradadel siis sai võetud ka puhas kart.

Auto prakselt pimesi ostetud Hollandist ja sisse toodud Autowelti poolt. Sai valitud see konkreetne auto kuna tal oli TTE väljaheide, sama aasta mis mu eelmisel autol mis oli hingelähedane ja sarnane värv.

Auto käis saksamaal KÜV'ist läbi kus talle topiti külge TTE väljaheide, madaldati, TTE bodykit ja TTE vedrustus. Millest ma sain teada alles siis kui hakkasin kaasatulnud dokumentatsiooni tõlkima ja uurima. Õnneks müüja enamustest neist teadlik ei olnud.

Praegu kuna ta on ainult paar nädalat mul olnud ja ma olen just käteopilt tulnud siis ma pole jõundud temaga veel palju sõita ja palju teha, tehtud on saadud vaid siit-sealt nipet näpet ja muud tähtsamad tööd mida MR2 tahab.

Tulevikuplaanid sisaldavad paar modifikatsiooni:
väiksemad, kergemad, laiemad veljed (hetkel tahtmine JR12 15",7.5" lai)
Raamitugevdused
Roll bar
Kergendamine siit-sealt
Paremad pidurid

Kuna elu Eesti palga järgi siis nende tegemisega tuleb kannatust varuda.
Plaan on ta esialgu teha igapäeva ja raja sõiduks sobilikuks.




Praegu veidi siit sealt sõidetud ja loodan tuleva nädalavahetus rajal ka seda proovida.


08.05.2017 at 14:39 1 edit. Last edited 08.05.2017 at 14:41 by mideng
Ivalo
 
Toyota MRS '04
Kardiradadele väga hea auto aga Auto24ringi jaoks jääb vast natuke jõudu puudu (kas sinna läheb type-ri K20 mootor peale üks- ühele?:)).
Samas siis saadki rohkem sõitmisele keskenduda ja trajektoore ning pidurduspunkte lihvida.
Pidurivedelik ja klotsid vaata kindlasti üle ja vaheta sobivate vastu (voolikud vist ka viimasel ajal popid üle vaadata :)).

08.05.2017 at 15:09
Garfield
  
Toyota MRS '04
quote:
Ivalo: Kardiradadele väga hea auto aga Auto24ringi jaoks jääb vast natuke jõudu puudu...
Ära seda kommentaari väga tõsiselt võta :)


____________________________
Focus RS
08.05.2017 at 15:46
mideng
Toyota MRS '04
quote:
Ivalo: Kardiradadele väga hea auto aga Auto24ringi jaoks jääb vast natuke jõudu puudu (kas sinna läheb type-ri K20 mootor peale üks- ühele?:)).
Samas siis saadki rohkem sõitmisele keskenduda ja trajektoore ning pidurduspunkte lihvida.
Pidurivedelik ja klotsid vaata kindlasti üle ja vaheta sobivate vastu (voolikud vist ka viimasel ajal popid üle vaadata :)).

Üldse ei imesta kui jääb, aga ta on piisavalt kiire algaja auto jaoks. K20 on peale pandud küll ja ka k24. Osad 900-1000hp buildid jooksid nende pealt, aga endal tahtmist nii palju võimu järele ei ole. Võibolla tulevikus 2zz.

Tahtmine ongi ennem ise heaks saada ja siis auto järgi heaks teha. Ei hakka valetama, puhas algaja olen.
Pidurivedelik on korras ja klotse hakkan ka varsti piiluma. Voolikutega üks halb kogemus on olnud niiet tahtmine nad välja vahetada braided voolikute vastu.


quote:
Garfield:
quote:
Ivalo: Kardiradadele väga hea auto aga Auto24ringi jaoks jääb vast natuke jõudu puudu...
Ära seda kommentaari väga tõsiselt võta :)

Katsun mitte aga eks nädalavahetusel näeb!
08.05.2017 at 15:58
Jaanus K
Toyota MRS '04
Hea valik rajaautoks. Sõitma õppimine võtab võibolla natuke rohkem aega, aga sel ajal on stock mootor täiesti piisav.
Ära siis kurvis gaasi järsult lahti lase :)

Pidurite osas soovitaks yellowstuff klotse ja tavalisi siledaid kettaid, loomulikult korralikud voolikud. Mul kestis selline lahendus samal autol mitu hooaega ja pidurite kohta ühtegi halba sõna öelda ei olnud

08.05.2017 at 18:09
trs200
Toyota MRS '04
K20 on paras aretamine võrreldes 2ZZ ja $$$ teine suurusjärj, aga tulemus on best bang per buck porschekiller. Ca 10k eelarvega ei ole veel välja mõtelnud ühtegi paremat lahendust. Endal sama mõte juba mõnda aega peas mõlkunud pärast SW20 pidamist, mille ehitamine tundus kaalu, juppide saadavuse ja t-top kere tõttu suhteliselt mõttetu. MR-S on tehaseseades kõvasti loogilisema juhitavusega kui esimese otsa SW20, mis on samas ka geniaalne ja nauditav. Küsimus pole nende puhul gaasi maha laskmises, vaid mõttega sõitmises ja kaalujaotuse dünaamika mõistmises.
09.05.2017 at 01:40
ICE
  
Toyota MRS '04
quote:
Sai valitud see konkreetne auto kuna tal oli TTE väljaheide

Pidin kolm korda lugema, et miks keegi teadlikult kellegi väljaheitega auto ostab. Väljalase kõlab gramm paremini :D
Lihtsalt teisipäevahommikune huumor :)

Kui kettaid-klotse-misiganes vaja siis saad alati minult ka küsida (info(at)aftermarket.ee)

____________________________
Petrolheads.ee
09.05.2017 at 09:19
mideng
Toyota MRS '04
quote:
Jaanus K: Hea valik rajaautoks. Sõitma õppimine võtab võibolla natuke rohkem aega, aga sel ajal on stock mootor täiesti piisav.
Ära siis kurvis gaasi järsult lahti lase :)

Pidurite osas soovitaks yellowstuff klotse ja tavalisi siledaid kettaid, loomulikult korralikud voolikud. Mul kestis selline lahendus samal autol mitu hooaega ja pidurite kohta ühtegi halba sõna öelda ei olnud

Aitähh! Paar ehmatust seoses kruusaga on kurvides olnud aga tulles maasturite maalt ei osanud ette kujutadagi et autod võivad nii head olla. Piduriklotsi soovitus tuli küll õigel ajal.

quote:
trs200: K20 on paras aretamine võrreldes 2ZZ ja $$$ teine suurusjärj, aga tulemus on best bang per buck porschekiller. Ca 10k eelarvega ei ole veel välja mõtelnud ühtegi paremat lahendust. Endal sama mõte juba mõnda aega peas mõlkunud pärast SW20 pidamist, mille ehitamine tundus kaalu, juppide saadavuse ja t-top kere tõttu suhteliselt mõttetu. MR-S on tehaseseades kõvasti loogilisema juhitavusega kui esimese otsa SW20, mis on samas ka geniaalne ja nauditav. Küsimus pole nende puhul gaasi maha laskmises, vaid mõttega sõitmises ja kaalujaotuse dünaamika mõistmises.
Pole ise väga mootorivahetust uurinud aga tean et üks kindel must zzw30 saab endale ilmselt k20'ne kui ta suveks müüdud ei saa. Üks potentsiaalselt huvitav projekt paistab olevat ka 1zz üles ehitamine mis annaks küll suure raha põletamise järel 2zz jaksu aga redline oleks 10,000 peal.

quote:
ICE:
Pidin kolm korda lugema, et miks keegi teadlikult kellegi väljaheitega auto ostab. Väljalase kõlab gramm paremini :D
Lihtsalt teisipäevahommikune huumor :)

Kui kettaid-klotse-misiganes vaja siis saad alati minult ka küsida (info(at)aftermarket.ee)
Ma pole eestikeelsete tehniliste terminitega väga sina peale saanud, siiamaani arvan et puksid on midagi sokuga seoses.


Lisaks küsimus: Kas keegi MR-S'i omanikest teaks kus saada ette pukseerimis konksu? Minu oma ei tulnud autoga kaasa. Kas ehituspoodides müüakse sobiva keermega polte vms mis sinna sobiksid? Kas mõne teise auto omad sobivad MRS'ile? Olen leidnud senikaua et MRS võtab Metric 22x2.25 keeret.

Harudlase auto probleemid hakkavad vaikselt välja tulema nüüd.
09.05.2017 at 09:46
peep
 
Moderator
Toyota MRS '04
See on igati aus pill rajale ja niisama lõbutsemiseks aga mina piirduks esimeses postituses tulevikuplaanide all mainituga ja ei hakkaks mootorit näppima. See on libe tee allamäge mille käigus pangaarve saldo langeb aina kiirenevas tempos ja sama kiirenevas tempos tulevad vastu alternatiivsete juba tehases kiireks ehitatud autode hinnad. Tuunimine on eraldi hobi, siin foorumiski on palju häid näiteid aga ringrajal kiiresti sõitmiseks ei ole selle harrastamine ilmtingimata vajalik. Edu igatahes ! :)
09.05.2017 at 11:19
mideng
Toyota MRS '04
Aitähh, ega ei olegi plaanis mootorit katsuda v.a. lapiga kuni vaba raha hakkab liiga palju tekkima ja autot enam igapäevaselt ei lähe tarvis. Kiirust küllaga, kui väheks jääb siis dieedile minna ja jälle kiire olla.
09.05.2017 at 12:14
Garfield
  
Toyota MRS '04
quote:
mideng: Aitähh, ega ei olegi plaanis mootorit katsuda v.a. lapiga kuni vaba raha hakkab liiga palju tekkima ja autot enam igapäevaselt ei lähe tarvis. Kiirust küllaga, kui väheks jääb siis dieedile minna ja jälle kiire olla.
Dieedile siis mõlemad? Auto ja sohver? ;o)
Selle auto juures tuleb panustada tõesti väikesele massile. Sama teema oli aatsaid tagasi ringraja-Yaristega. Vähesed hobujõud kompenseeris hea vedrustus, head pidurid ja väike mass. Kui Sul näpud mutrivõtme jägri sügelevad, siis minu soovitus oleks käesolev aasta võtta nii, nagu auto praegu on (ok-pidurivedelikud jms on elementaarne). Järgmisel hooajal võiks auto juures dieedile saata mugavuslisad, kui neid on - kliimaseade, tavaistmed kergemate vastu vahetada, polsterdus (off) ja keskkonsool üle vaadata (täis tuhatops, hooldusraamat kindalaekas) jne.

____________________________
Focus RS
09.05.2017 at 12:52
mideng
Toyota MRS '04
Auto ja sohver ikka, üksi nukker ju!
Ega ma loodangi väikest massi ja head haarduvust sellest autost. Tahangi kaalu alandada kergemate velgedega esiteks. Praegused kaaluvad 9 kilo tükk. JR12'ned mis mu pilku püüdsid võtaksid pea 12 kilo kokku ratastelt maha. Edasi peab vaatama.
Üks huvitav projektiauto oli Kreeka Time attack MRS, mille omanik suutis kaalu tonni lähedale viia alles pärast poolte kerepaneelide asendamist süsinikiudega, ja kogu sisustuse ja akende eelmaldamisega ja lõpuks ainult kerged veljed ja kummid viisid kaalu tonni ringi. Sellel autol pole väga palju kaalu kaotada kui just kogu mugavus ohverdada. Plaan on roolivõim üks hetk ära võtta.
Aga enne õppida ise sõitma, enamus kiirust tuleb vast ikka oskusest
09.05.2017 at 17:37
Jaanus K
Toyota MRS '04
quote:
mideng: Auto ja sohver ikka, üksi nukker ju!
Ega ma loodangi väikest massi ja head haarduvust sellest autost. Tahangi kaalu alandada kergemate velgedega esiteks. Praegused kaaluvad 9 kilo tükk. JR12'ned mis mu pilku püüdsid võtaksid pea 12 kilo kokku ratastelt maha. Edasi peab vaatama.
Üks huvitav projektiauto oli Kreeka Time attack MRS, mille omanik suutis kaalu tonni lähedale viia alles pärast poolte kerepaneelide asendamist süsinikiudega, ja kogu sisustuse ja akende eelmaldamisega ja lõpuks ainult kerged veljed ja kummid viisid kaalu tonni ringi. Sellel autol pole väga palju kaalu kaotada kui just kogu mugavus ohverdada. Plaan on roolivõim üks hetk ära võtta.
Aga enne õppida ise sõitma, enamus kiirust tuleb vast ikka oskusest


Sel juhul pidi see Kreeka MRS tegelane kuhugi kõvasti kaalu juurde panema, sest stockis on kaal ilma juhita alla tonni.

Kui kaalu hakkad langetama, siis lisaks ees paikneva varuratta eemaldamisele on mõistlik aku kergema vastu vahetada ja see TTE tagapütt riiulile tõsta - ilus küll kahe summutiotsaga, aga kaalult raskem isegu kui stock.

Natuke paremad kere tugevdused tulid juba tehase poolt millalgi 2004a paiku. Sul võivad juba need olemas olla.

Kui rajaautoks, siis esimeses järjekorras laseks korraliku turvakaare sisse panna ja teeks lisaks diagonaalid uste ette, sest ilma katuseta auto puhul on see üks kõige nõrgemaid kohti.
Ma ei tea kui jäik see TTE vedrustus on, aga raja jaoks kindlasti mitte piisavalt jäik, ehk et järgmisena korralik coilover vedrustus ja pärast seda on seadistamist piisavalt, et mootori näppimise mõtted kaovad pikemaks ajaks peast.
09.05.2017 at 21:47
trs200
Toyota MRS '04
1zz ehitamine on suhteliselt mõttetu, sest 2zz ei maksa midagi ja on põhimõtteliselt bolt-on. Kuni k20 maailmast otsa pole saanud, ei ole ka 2zz mõtet tuunida, kui just mingi klassi tehniline seda ei soosi. 2zz ja k20 käivad mõlemad tehasejuppidega 8500rpm+. Kui plaan tõesti mootorisse tõsisemalt panustada, siis ma alustaks kindlasti k20 swapist ja jätkaks juba selle ehitamisega.
10.05.2017 at 02:31
Jesper
 
Toyota MRS '04
Kaalu langetamine on imho ka umbes sama libe tee nagu mootori tuunimine, efekt muutub tagumikuga tuntavaks umbes siis, kui kaal väheneb 100+kg. Seda aga mingite stiilis uksepolstrite ja vaipadega kokku ei saa, eriti nii väiksel autol. Tuleb kogu kere paljaks võtta, mastiks maha, selle asemele uus värv, elektrisüsteemist kõik minema mida vaja pole, pehme katus minema, koostamisel ainult need jupid külge ilma milleta kuidagi hakkama ei saa, motika aku, jne jne. Lõpuks kulub ikka palju raha, tarbimisväärtus kukub kolinal ja kui tüdimus peale tuleb, siis ostjat otsi tikutulega.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
10.05.2017 at 10:51 1 edit. Last edited 10.05.2017 at 10:54 by Jesper
Garfield
  
Toyota MRS '04
quote:
Jesper: Kaalu langetamine on imho ka umbes sama libe tee nagu mootori tuunimine, efekt muutub tagumikuga tuntavaks umbes siis, kui kaal väheneb 100+kg. Seda aga mingite stiilis uksepolstrite ja vaipadega kokku ei saa, eriti nii väiksel autol. Tuleb kogu kere paljaks võtta, mastiks maha, selle asemele uus värv, elektrisüsteemist kõik minema mida vaja pole, pehme katus minema, koostamisel ainult need jupid külge ilma milleta kuidagi hakkama ei saa, motika aku, jne jne. Lõpuks kulub ikka palju raha, tarbimisväärtus kukub kolinal ja kui tüdimus peale tuleb, siis ostjat otsi tikutulega.
Arvan vastu, et ei ole nii hull see asi. "Rinka-Yarise-taksojuhina" võib öelda, et 100kg kõrvalistuja oli +1.x sek ringiajale, seda vanal lühikesel ringrajal, kus sõideti ca' 40sek ringiaegu. Jutt oli nendest asjadest, mis bolt-off kaalu langetaks. Tagavararatas, kliimaseade, tehaseistmed + midagi ehk leiab veel. Näiteks vedrustamata massi vähendamine on teemaalgatajal väga õige lähenemine. Kui turvakaar ja diagonaalid panna, siis võiks näiteks uksed ära kaaluda - tänapäeva autouks kaalub üsna palju ja sealt seest saaks ka üsna mitu kilo minema (turvatalad off). Kõige tähtsam on muidugi "sõita-sõita-sõita". Ja seda ei öelnud Lenin ;)

____________________________
Focus RS
10.05.2017 at 11:48
peep
 
Moderator
Toyota MRS '04
Nende velgede väljavahetamine oleks küll esimene ja õige asi, 12 kg pöörlevat vedrustamata massi on väga palju.
10.05.2017 at 19:38
mideng
Toyota MRS '04
Seda millest Jesper räägib seda ma muretsengi. Kunagi ikka oleks tore paar kergemat kehaosa siia ja sinna aga see jääb ilmselt motoorivahetusega kaugesse, määratlemata tulevikku.

Aga jah raja hetkedeks lendavad enamus asju mida ei vaja ära. AC'd autol pole aga soojendatud istmed miskipärast on. Hakkan ükshetk vaatama mis nende vastu teha saab sest isegi südatalvel on puhurist piisavalt kuuma. Ka kusagil 2kg kaaluvate aftermarket kõlaritega ustes peaks midagi ette võtma üks päev.

Uued veljed on välja vaadatud. Lähvad pool tolli kõhnemaks ja pea poole kergemaks ja hulga vähem blingiks. Kummideks esialgu ilmselt hankookid või nii kuna sai paar kuud haiguslehel oldud.

Lisaks hunnik väiksemaid olmetöid tehtud - kõlarite parandamine, riisise raadio vahetamine, pesu ja vaha ja nii. Igapäeva eluks on ta nüüd valmis.
11.05.2017 at 09:30
Garfield
  
Toyota MRS '04
Istmete vahetamine võidusõidu omade vastu on kahe postiivse omadusega - esiteks kaalu vähenemine ja teiseks, ei pea sa enda püstihoidmisega enam vaeva nägema. Ma ei ole leidnud ühtegi(!) tänavaautot (sh. STI-d, GTI-d, M-paketid jne), millel oleks ringrajakõlbulikud istmed. Sama teema oli proovitud aftermarket pool-võidusõidu istmetega - näide Sparco toodangust - see on pmst samasugune "taburett" nagu originaaliste. Minu lihtne soovitus - korviste või ära tee midagi. Vahepealseid variante pole mõtet katsetada.

____________________________
Focus RS
11.05.2017 at 10:14
Jesper
 
Toyota MRS '04
quote:
Garfield:
Arvan vastu, et ei ole nii hull see asi. "Rinka-Yarise-taksojuhina" võib öelda, et 100kg kõrvalistuja oli +1.x sek ringiajale, seda vanal lühikesel ringrajal, kus sõideti ca' 40sek ringiaegu.
Nojah, Eesti tippsõitjate ringiajad kvalifikatsioonis kõiguvad reeglina poole sekundi sees, selliste tohlakate puhul nagu mina näiteks ei olnud ka haruldane, kui viskas +0.8-0.9 vahel sisse. Ehk siis ma defineerikski "tuntava vahe" selliselt, et ikka vähemalt sekund kukub :) A pigem ma mõtlesin seda, et kuigi kaalu kaotamine võib paljudel juhtudel tunduda "tasuta", siis tegelikult ta ei ole seda pea kunagi - lihtsalt kulu liigub teiste kohtade peale, nagu töötunnid (fcuk see mastiksi maha hõõrumine on ikka õudus, siiamaani eredalt meeles) või hilisema müügiväärtuse langus. Et noh, võib juhtuda et see mootori swapp on isegi kasulikum diil kui rootsuks kergendamine, aga ega ma ka nii täpselt ei tea neid Toyota pulkade hindasid.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
11.05.2017 at 17:16 1 edit. Last edited 11.05.2017 at 17:18 by Jesper
Justin
Toyota MRS '04
Vaatasin, et küsisid rehviteemas rehvilaiuste kohta...

Olen MRS i 9 aastat omanud ja seda aegajalt ka sihtotstarbeliselt kasutanud.

Algul olid autol all 16 tollised veljed(16x7,5 ET30 ees, 16x9 ET15 taga). Käisin läbi erinevad mõõdud:
215/40 16 ees ja 225/45 16 taga - Tundusid minu jaoks ette liialt laiad (kitsama rehviga muutus esiots elavamaks/teravamaks). Tagumised tundusid liialt suured, sest osa jõust läks justkui kaotsi.
205/45 16 ees ja 225/40 16 taga - Tagumised olid juba väga head, kuid seda mõõtu oli/on siin mail saada väga vähe (toyo T1R ja Falken Z912 vms). Esimesed tundusid enamvähem, kuid...
Lõpuks jõudsin mõõtudeni 195/45 16 ees ja 225/40 16 taga. Nii meeldis mulle kõige rohkem.
Üldiselt kasutasin Toyo T1R rehve. Aastaid tagasi olid nad väga head. Viimane jooks tundus teise seguga olevat, vilisesid ja pidamist vähem. Võimalik, et siin mängis rolli see "veljekaitse liist". Kahjuks ma ei mäleta kumb parem oli, kas selle "kaitsega" või ilma(kaldun ilma poole).

Korra proovisin 195/50 15 toyo R888 rehve ees ja taga. Mina nendega sinapeale ei saanudki. Polnud ilmselt piisavalt julgust.

Kuna 16 tollised veljed olid juba väsinud ja liialt rasked soetasin 15 tollised JR12 :) ette 7,5(ET26) ja taha 8,5 (ET 13)
Rehvideks valisin Yokohama AD08R ees 195/50 ja taga 205/50. Kaalusin nad üle kah koos rehvidega: esimesed 14,2kg tükk ja tagumised 15,8kg tükk.
Hetkel auto veel selle komboga sõitnud ei ole. Alla nad mahtusid, esimeste ET võiks ilmselt natuke suurem olla. Taha kannatab MRS il üpris väikse ET ga velgi panna.

Ma ei ütleks, et 15 tolliseid rehve kergem või raskem leida oleks. MRS il on need mõõdud nii keerulised nagu nii. Väga palju on kinni eelistustes. Kellele ema, kellele tütar.



12.05.2017 at 19:45 1 edit. Last edited 12.05.2017 at 19:46 by Justin
mideng
Toyota MRS '04
Aitäh Justin! Kõik küsimused ja mured said vastuse.
Ega JR12 liiga palju välja torgi? Mõtlen sama setupi võtta aga võib-olla 16" sest neile on rehve lihtsam leida.

On pilte ka JR12'tega?
13.05.2017 at 12:00
Justin
Toyota MRS '04
BTW minu liikuril on all coilid ja taga reguleeritavad hoovad (umbkaudsed kalded ees -2 ja taga -1, ...)
Kuna auto pole tegelikult veel JR12 etega garaažist välja veerenud siis ma täit tõde ei tea. Kui probleem tekib, siis pigem esimestega. Visuaalselt tundub minule kõik OK.
Igatahes näeb ta nende 15 tollistega täitsa cool välja, ei igatse 16 tolli järele üldse. 15 tolli jätab mo meelest rehvivalikus vist siiski natuke suuremad võimalused, sest valikusse jäävad ka 50 kõrgusega rehvid. 16 tolli puhul pigem 40 ja kitsamad rehvid ka 45 kõrgusega.
Kaalusin JR12 peale üle minnes ka erinevaid võimalusi pikalt ja tulemus sai just selline.
Samas pole ju ees kitsam ja taga laiem rehv üldse kohustuslikud. Maailmas kasutatakse igasugu kombosid. Minu maitsele sobib siiski ees kitsam. On seal ju kaalu kah u 400kg vs taga 600kg.


JaanusK kunagi juhtis mu tähelepanu ka sellele, et mõne 215 rehvi teekontaktpind on sama lai kui teise tootja 205 jne. Ehk siis tasub süveneda konkreetse rehvi detailidesse ostes.


PS ära unusta, et asi on maitses. See mis sobib minule ei pruugi sinule üldse vastuvõetav olla!
13.05.2017 at 14:01 1 edit. Last edited 13.05.2017 at 14:03 by Justin
mideng
Toyota MRS '04
Opentrackil käidud, auto tuli peaegu tervelt tagasi.
Peamine mure on käigukastiga: kõrgetel pööretel ei lase käike välja tõmmata ega sisse panna. Põgusa uurimise järel võib selle põhjuseks olla tuhat asja.

Samuti soovitati veenduda et ka mootor saab oma õli kätte ringraja tingimustes.

Tänud kõigile üritusel ja vabandused, et ma kõigile ette jäin. Loodetavasti see ei kordu kui ma saan käike vahetada.

15.05.2017 at 09:12
lordvampire
Toyota MRS '04
Lihtsalt omalt poolt piduritest, kuna rada on piduritele nõudlik siis, et kui sõit kiiremaks läheb siis need EBS yello/blue stuffid on olid minu puhul natuke paremad kui originaalid aga üle 1 ringi ikka ei kestnud.
Ferodo juba hakkas tööle, toote/segu vastavalt vajadusele, paraku toimiv/hea asi maksab raha. Sama kehtib rehvidega. Odavam on korraliku asja kasutada ja asjad õieti teha.
Aga auto on lahe... Toyota toodab häid asju... isegi MR-i vaadand, IMHO muidugi mõtleks turbo lahenduse peale... variante mille peale ehitada on mitmeid. Aga nagu Peep ütles, sõitmine/rõõm on põhiline, ükskõik mis selleks vaja on (mitte väljasõidetudaeg/kulutatud raha).
24.05.2017 at 21:49
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Toyota MRS '04   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.