register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Bmw M3 E36/E46, ValgeM  
Poster Message
serõi
 
Bmw M3 E36/E46, ValgeM
See asi algas kõik sellest, et 2016 aasta augustis tuli pähe mõte, et kui ma juba ringrajal päris tihti olen, siis peaks üle pika aja ise ka mõne kiirema tiiru tegema. Tehtud-mõeldud, garaažist üks juba veidi aega seal seisnud Bmw 325 välja, kombe selga, kiiver pähe ja rajale. Enne veel tuttuued rajarehvid alla ja puha. Aga juba teisel ringil tahtis tempi näidik endal kaela kahekorra väänata. Ei olnud parata, tuli rajalt maha tulla ja korralikult kõrvetuse eest kaitsva kombe seest vaadata kuidas paisupaagist auru ja pritsmeid lendab. Selge pilt, et mootoriremondiks siin kisub. Kuna kohal ei olnud kedagi, kes oleks olnud vastu ühe soojaga kaanetihendi vahetamisega koos ka tihendi poolt tihendatavate detailide jämedamate vastu vahetamisele, avanes umbes nädal hiljem kuskil kesk leedukate valdusi selline pilt:


Küsite miks? Aga sellepärast:


Ja kuna minu õnneks olid kohe võtta kuldsed käed Jõujaama Ringo ja Siimu näol, oli juba päev hiljem põhjust rõõmustamiseks


To be continued...

____________________________
auto24ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
05.03.2017 at 02:17 2 edits. Last edited 05.03.2017 at 15:58 by serõi
serõi
 
Bmw M3 E36/E46, ValgeM
Nüüd hakkas saama ka selgeks eesmärk, miks me seda autot ehitame - endale lusti pärast sõitmiseks. Algne plaan oli "paneme lihtsalt veidi suurema mootori", aga tegelikult oli selge, et sellest asjast nii lihtsalt enam välja ei pääse. Ikka vähehaaval ägedamaks.

Titaanist originaalkollektor tööpakendis:


Varem all olnud BC Coilide asemele olid riiulilt võtta KW V3 nime kandvad pulgad, esiklaas vahetus elektrilise küttega klaasi vastu (kuna Ringo keeldus kategooriliselt salongisoojenduse ahju autosse tagasipanemast). Käigukang leidis üliägeda ja -täpselt toimiva asenduse


Kuna jaksu ja hoogu oli autole oodata palju, ei olnud pääsu pidurdamisvidinate apgreidist. Inglismaalt saabusid bemmi enda M Performance nime kandvad originaaltükid:




Kettad ujuvad ja läbimõõtu vist ca 330mm



____________________________
auto24ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
05.03.2017 at 02:46
serõi
 
Bmw M3 E36/E46, ValgeM
Selleks, et mootorile hing sisse puhuda oli vaja lahendada elektrivärgenduste mõistatus. Kuna mootori juhtajuna oli soov kasutada originaalaju, siis tuli kõigepealt omavahel toimima panna E46-e mootori elekter ja E36-e ülejäänud elekter, eemaldada ajust originaalimmo (sest me kindlasti ei tahtnud hakata jantima süütevõtmega) ja lahendada hulk muid elektriteemasid. Juhtmejandi lahendas nagu ikka Arvo Speedsterist ja ajule andis õpetuse Dima AutoTunerist. Ja oh seda imet, millalgi vist novembris-detsembris tegi auto esimest korda häält. Täiendavalt said enne dünosse seadistama minekut valmis väljalase ja reguleeritud klapid.

Mootori rauaosa on originaal. Sisselaskest on kadunud õhulugeja, kasutusel on CSL M3 soft ja MAP andur. Düno andis lõpuks Dima käe all väga kena tulemuse:


Kevad on lähenemas suure hooga, hetkel on veel komplekteerida sillad uutest/taastatud detailidest ja anda viimane lihv pisiasjades.


____________________________
auto24ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
05.03.2017 at 02:59 1 edit. Last edited 05.03.2017 at 03:03 by serõi
peep
 
Moderator
Bmw M3 E36/E46, ValgeM
Tea, kas meievanused jäävadki elu lõpuni 90'ndate - 0'ndate bemme putitama ? :D
05.03.2017 at 10:46
onesuspect
Bmw M3 E36/E46, ValgeM
Kuidas see ketas ujub?
05.03.2017 at 18:04
uzzac
 
Bmw M3 E36/E46, ValgeM
See tähendab, et ketta osa ei ole südamikuga liikumatult liidetud, vaid istub pukside peal mis lasevad kettal selle keskosast sõltumata natuke ratta sisse või väljapoole liikuda. Soojusjuhtivuse kohalt on see kõva samm paremuse poole.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
05.03.2017 at 21:47
serõi
 
Bmw M3 E36/E46, ValgeM
Nüüd saab uuesti uued jalad alla:


____________________________
auto24ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
05.04.2017 at 15:41
trs200
Bmw M3 E36/E46, ValgeM
Mis firma saaled sisse läksid? Kas hooratas jäi originaal 2-massiline?
29.04.2017 at 22:25
serõi
 
Bmw M3 E36/E46, ValgeM
Saalesid ei vahetanud, hooratas ja sidur jäid originaalid.

____________________________
auto24ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
30.04.2017 at 22:06
trs200
Bmw M3 E36/E46, ValgeM
Kas oleks võimalik jagada Dima kontakti. Oleks vaja ka üks S54 käima teise kere peal käima panna ning enne teise aju peale ümber ehitamist võiks konsulteerida ka originaalse Siemensi kasutamise mõttekuse osas.
03.05.2017 at 01:14
serõi
 
Bmw M3 E36/E46, ValgeM
Sillaregull ja aku laadimine


6 kolbi ümber ketta


Kepp


Ketas ja nupud


Tagumine nurk




____________________________
auto24ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
12.09.2017 at 15:09
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Bmw M3 E36/E46, ValgeM  
Log in: Username: Password:
Lost account
 
© tqhq.ee 2000 - 2017.