register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT49 järelkaja   1 2  
Poster Message
ICE
  
OT49 järelkaja
Suured tänud korraldajatele! Ilm oli mõistlik, autosid palju aga sõita sai rohkem, kui ise jaksasin.

Oma 1.30 aegadega (E46 330) olin aeglase sessi jaoks natuke liiga kiire ja kiire sessi jaoks tundusin endale liiga aeglane. Seega sõitsin mõlemas :D Samas polnudki ringiaeg eraldi eesmärk, pigem läbitud ringide arv ja sellest saadav kaif. Pikimal sessil lasin 23 ringi jutti. Liiga kuradi mõnus.
Kevadel saab siis austustväärivale 50. OpenTrackile juba tulla.

Ps. Raidole kiiret moti leidmist!


____________________________
Petrolheads.ee
12.09.2016 at 13:25
Ivalo
 
OT49 järelkaja
Tänud jah vahva ürituse ees, mis mulle küll kahjuks suhteliselt lühikeseks jäi (27,5 ringi) aga senikaua kui sõita sai oli äge. :D
Vabandust ka tekitatud seisaku eest aga see polnud tõesti plaanis.
Pole veel autot laiali kiskunud aga pidurisüsteemis midagi andis järgi. Pidureid kiire lõpus enam polnud, proovisin korduvalt. :)

Mingit varasemat väsimist või pehmeks minemist ei eile ega ka varem sama setupiga pole olnud.
Vedelik oli uus Motul RBF660 (vahetatud juulis, sõitnud mingi ~100 ringi Tabasalu ja ~70 ringi Auto24ringi pluss siis see eilne 27,5 ringi), esimesed kettad olid ka alates eelmisest Auto24ringil sõitmisest nagu ka HAWK blue klotsid. Ehk et alla saja ringi sõitnud, klotsist on läinud vast viiendik maksimum.
Voolikud on armeeritud. Pidurikolvide mansetid on kolm aastat vanad, ehk et paberil on need nõrgim lüli aga eks lahti võttes selgub.

Sõitsin turvaliselt, madalama boositga, koos kaasreisijaga, isegi sõidukostüümi ei hakanud veel selga panema, kuna sai proovitud kas transponder töötab ja dash samuti ringiaegu näitab. Toyod ja kõrgem boost olid plaanis päeva teiseks pooleks.

See ring kui välja sõitsin oli tippkiirus veel eriti madal (181,6 km/h), muidu oli 195 kandis.
Ainus asi mis jäi tegemata oli käiguga pidurdamine, omaarust panin pärast esimese üllatuse mõõdumist kolmanda aga tegelikult läks viies.
Samas ma pole kindel kas see oli halb, sest selle hoo pealt rattad lukku tõmmata, siis võibolla oleks katus juba enne rehvivalli oodanud.

Autoga peab nüüd mõtlema, kõige lihtsam oleks tehnika teisele kerele ümber visata aga hetkel on mõõt täis ja pigem prooviks mõnda tehase autot ehitamisele vahelduseks. Eks näis mis mõtted kevadel liiguvad.

Kui kellelgi on huvi mingite asjade vastu, võib märku anda. Mootor oleks kõige väärtuslikum koos Moteci asjade ja ajuga aga eks eraldi võib ka mõelda, lihtsalt siis lähevad juhtmestik ja confid ja seaded kaotsi.

Järgmise korrani, millal iganes see siis ka ei oleks! :)
12.09.2016 at 14:49
HoCi
  
OT49 järelkaja
See, et palju rahvast oli, ei häirinudki nii väga. Sõita ja roostet maha sai nühkida ikkagi nii palju, kui ise viitsisid. Ilm suutis end ka õnneks korralikult ülal pidada, kuigi nägi terve päev välja korralikult ähvardav.
Tänud korraldajatele ja nende abiväele!

EDIT: Raido õnnetus oli (arvestades kiiruseid) minu silmis õnneliku lõpuga...juht ja kaasreisija jalutasid auto juurest ise minema ning juht suutis veel naljagi visata. Selliste riskidega see tehnikasport ongi. Kahju lihtsalt, et see pidurite sõlme allaandmine raja kõige kiiremas osas pidi juhtuma, oleks äkki siis ka tehnika tervemaks jäänud.
Eks paljud läksid tõenäoliselt peale seda oma pidurivedeliku taset, klotse ja voolikuid üle vaatama? :)

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
12.09.2016 at 14:49 3 edits. Last edited 12.09.2016 at 14:57 by HoCi
hall
 
OT49 järelkaja
quote:
Vabandust ka tekitatud seisaku eest aga see polnud tõesti plaanis.

Ära selle pärast muretse, lipukohtunikud said seda aega kenasti lõunapausina kasutada ;)

Aga tegelikult oli see ikka väga õnnelikult lõppenud õnnetus. Tundub isegi veidi uskumatu, et sellise hoo pealt sellise laksu juures olid autos olnud inimesed terved. Turvapiirded ja - varustus tegid just täpselt seda tööd nagu vaja. See otse piirdesse sööstmine sellise hooga nägi väga hirmutav välja. Hoole ja armastusega pikalt ehitatud ilusast autost on loomulikult kahju.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
12.09.2016 at 16:13
Hulk
OT49 järelkaja
Samuti tänud korraldajatele ja kõigile osavõtjatele meeldejääva päeva eest. Seekordne osavõtt oli väidetavalt rekordiline.

Üks pilt briifingust neile, kes kohale ei jõudnud (ukse/klaasitaga oli meid veel):

12.09.2016 at 16:27
lordvampire
OT49 järelkaja
Tänud korraldajatele!

Kiidan ka üritust ja korraldust. Rahvast oli tõesti rohkem kui uksest sisse mahtus. Aga ei tea, mahtusid kõik koos ilusti rajale ära. Lõpu poole oligi lahedam, nagu kohapeal mainiti. Ise plaanisin ka lõpupoole selles konditsioonis autoga sõidetud ajale (1.29.2) lähemale saada, aga tagumised piduriklotsid ei arvand nii :D. Nii et 1.33.xx jäi selleks korraks... aga jään rahule, sõita sai ja ilm oli ka täitsa ok sügise kohta.

Proovisin uut programmi ka ... 1.33 ring siis incar Toyota Celica GT4


Edit: youtube-i settingutest pange kohe HD peale... muidu kaunis udune.




12.09.2016 at 20:49 3 edits. Last edited 12.09.2016 at 20:57 by lordvampire
Lennart
OT49 järelkaja
quote:
ICE: Suured tänud korraldajatele! Ilm oli mõistlik, autosid palju aga sõita sai rohkem, kui ise jaksasin.

Oma 1.30 aegadega (E46 330) olin aeglase sessi jaoks natuke liiga kiire ja kiire sessi jaoks tundusin endale liiga aeglane. Seega sõitsin mõlemas :D Samas polnudki ringiaeg eraldi eesmärk, pigem läbitud ringide arv ja sellest saadav kaif. Pikimal sessil lasin 23 ringi jutti. Liiga kuradi mõnus.
Kevadel saab siis austustväärivale 50. OpenTrackile juba tulla.

Ps. Raidole kiiret moti leidmist!

Sellest sinu teemast tulenevalt (et ühe sessi jaoks tundus sul aeglane ja teise jaoks kiire ja lõpuks sõitsid mõlemas...) saigi korraldajale tehtud järgmiseks hooajaks ettepanek: teha kolm eri sessiooni (Fast,Medium,Slow) ja märgistada autod erivärvi kleepsudega (mida kontrollitakse ka vastavalt sessioonile,et pääseks rajale) Sessioonid võiks olla max.20 minutit ja isiklikult usun,et oleks kõigil mõnusam sõita.
Kuna aeg on palju edasi läinud ja ka tehnika areneb siis hetkel on see aegade vahe millega "pääseb" näiteks kiiret sessi sõitma liiga suur kuid selle kleepsu süsteemiga tuleks paremasse sessiooni pääsemiseks nii öelda "aeg välja teenida" (kleepsud saaks jagada olemasolevate aegade põhjal jne.)
Ise osalesin augustis just sellise süsteemiga sõidupäeval Audrus ja see toimis väga hästi! Tempo sessioonil oli palju ühtlasem ja kellegil polnud probleemiks,et autod hakkasid nagu "tagurpidi vastu tulema"
Tänud loomulikult korraldajatele!!! ja tegelikult oli ju väga lahe,et hakatakse ka aru saama milline Privileeg Auto24ring Eestis on!
12.09.2016 at 21:32
HoCi
  
OT49 järelkaja
20min. sessiooni poolt oleks isegi. Käisime paar nädalat tagasi Ahvenisto rajapäeval, kus olid 20minuti pikkused sessioonid ja see tundus väga mõnus. Asi selles, et 30minutit enamus nagunii ei pauguta rajal järjest. Isegi, kui sõidad 15minutit, siis teiseks sõiduks ei jõua enam naljalt peale samal sessioonil, sest vahepeal oleks vaja lasta ka autol natuke maha jahtuda. Pakkusin ka kohapeal seda 20min. sessiooni lahendust Avole...võiks kasvõi proovida ühe korra ja siis rahvas otsustab, kuidas on mõnusam?
Samuti oleks selle värviliste klepsude poolt, et jaotada rahvas sessioonidesse, siis oleks ehk autode kogus rajal ühtlasemalt jaotatud?

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
12.09.2016 at 21:56 1 edit. Last edited 12.09.2016 at 21:58 by HoCi
S4BiT
OT49 järelkaja
quote:
Lennart:
quote:
ICE: Suured tänud korraldajatele! Ilm oli mõistlik, autosid palju aga sõita sai rohkem, kui ise jaksasin.

Oma 1.30 aegadega (E46 330) olin aeglase sessi jaoks natuke liiga kiire ja kiire sessi jaoks tundusin endale liiga aeglane. Seega sõitsin mõlemas :D Samas polnudki ringiaeg eraldi eesmärk, pigem läbitud ringide arv ja sellest saadav kaif. Pikimal sessil lasin 23 ringi jutti. Liiga kuradi mõnus.
Kevadel saab siis austustväärivale 50. OpenTrackile juba tulla.

Ps. Raidole kiiret moti leidmist!

Sellest sinu teemast tulenevalt (et ühe sessi jaoks tundus sul aeglane ja teise jaoks kiire ja lõpuks sõitsid mõlemas...) saigi korraldajale tehtud järgmiseks hooajaks ettepanek: teha kolm eri sessiooni (Fast,Medium,Slow) ja märgistada autod erivärvi kleepsudega (mida kontrollitakse ka vastavalt sessioonile,et pääseks rajale) Sessioonid võiks olla max.20 minutit ja isiklikult usun,et oleks kõigil mõnusam sõita.
Kuna aeg on palju edasi läinud ja ka tehnika areneb siis hetkel on see aegade vahe millega "pääseb" näiteks kiiret sessi sõitma liiga suur kuid selle kleepsu süsteemiga tuleks paremasse sessiooni pääsemiseks nii öelda "aeg välja teenida" (kleepsud saaks jagada olemasolevate aegade põhjal jne.)
Ise osalesin augustis just sellise süsteemiga sõidupäeval Audrus ja see toimis väga hästi! Tempo sessioonil oli palju ühtlasem ja kellegil polnud probleemiks,et autod hakkasid nagu "tagurpidi vastu tulema"
Tänud loomulikult korraldajatele!!! ja tegelikult oli ju väga lahe,et hakatakse ka aru saama milline Privileeg Auto24ring Eestis on!

Mina oleksin ka igati sellise süsteemi poolt, Medium kiiruseklass oleks täpselt paras ning üle 20min ei näe samuti mõtet järjest sõita.
12.09.2016 at 22:18 2 edits. Last edited 12.09.2016 at 22:19 by S4BiT
BlueStang
 
OT49 järelkaja
quote:
lordvampire:



Vägev osavõtt seekord, OT muutub aina käidavamaks ürituseks - tänud korraldajatele, kes selle vedamisega vaatamata kaasneda võivatele riskidele tegelevad.

Endal jäi päev lühikseks - pidurid said vist liiga head :D Selles videos 0:09, 1:08 ja 1:28 kurvides otse minevad pidurdusjäljed kõik minu omad. Otsustasin, et jätan päeva pooleli, enne kui sein või mõni teine auto ette jääb. Mingi 5 minutit peale transpondri ära andmist nägin, kuidas rajakohtunikud ATV-de peale jooksid...


13.09.2016 at 20:09 2 edits. Last edited 13.09.2016 at 20:12 by BlueStang
rustang
  
Moderator
OT49 järelkaja
Parimad ringid siin (pdf).
13.09.2016 at 20:49
rustang
  
Moderator
OT49 järelkaja
Mis puudutab parandus-muudatusettepanekuid 2017 aasta OT kohta siis kuulasin neid Pärnus ja loen ka siin hea meelega. Vähe on maailmas asju mida ei saaks paremini teha. Aga õnneks on kevadeni aega atra seada. Toon välja mõned argumendid.

Kes mäletab aegade alguse OT-sid siis sessioonid olid meil täpselt 10-ringilised, korraga rajale läks fikseeritud arv autosid, kiiretel ja aeglastel olid eraldi elavad järjekorrad. Sebimist ja korraldamist oli väga palju aga möödasõite toimus rajal vähem, soojendus- ja jahutusring oli kõigil korraga. Mis oli ju tore aga... Päris sinna formaati tagasi siiski ei kipuks.

Kiire-aeglase kleepsul on (lisaks sellele, et keegi peab süsteemi aktiivselt haldama) üks probleem: see kehtib juhi ja auto kombinatsioonile (ja olukord muutub kui peaks hakkama sadama). Meil on päris palju autosid, millega sõidavad erinevad juhid. Ja on juhte, kes proovivad ürituse jooksul erinevaid autosid.
13.09.2016 at 21:32
Hulk
OT49 järelkaja
quote:
BlueStang:
...

Minu poolsed kiitused Mustangi Sound Engineeringule (isegi kui see tahtmatu). Väga hea ja kõrvatorkav hääl.
14.09.2016 at 10:06
ICE
  
OT49 järelkaja
Ma ka seda praegust formaati ei torgiks, sest vähemasti mul olid mõlemas sessis sõitmisel omad eelised. Kiirematega koos pidid harjutama aeg-ajalt peeglisse vaatamist (hea harjumus juurutada) ja aeglasematega koos olles möödasõitmise kunsti ja valmisolekut. Minuarust on see möödasõidu kultuur OpenTrackil ikka väga mõistlikul tasemel tänasel päeval.

____________________________
Petrolheads.ee
14.09.2016 at 10:25
Lennart
OT49 järelkaja
quote:
ICE: Ma ka seda praegust formaati ei torgiks, sest vähemasti mul olid mõlemas sessis sõitmisel omad eelised. Kiirematega koos pidid harjutama aeg-ajalt peeglisse vaatamist (hea harjumus juurutada) ja aeglasematega koos olles möödasõitmise kunsti ja valmisolekut. Minuarust on see möödasõidu kultuur OpenTrackil ikka väga mõistlikul tasemel tänasel päeval.
Selge see,et igaüks vaatab seda asja oma mätta otsast kuid minu ja ka paljude teiste arvates on hetkel samal sessioonil kiiruste vahed lihtsalt liiga suured.Kui kellegile meeldib rohkem peeglisse vaadata või siis möödasõitu harjutada (mis on ilmselt rajal kõige ohtlikum manööver...) siis nii on kuid idee oli mitte muuta formaati vaid seda täiustada!
Isiklikult arvan,et sinu hetke sõidutempo sobiks just sinna Medium sessiooni kus sul oleks ka endal rahulikum ja mõnusam sõita ja ei peaks nii palju peeglisse vaatamist harjutama jne :)
(Ei ürita sellega midagi isiklikku sulle öelda!)
14.09.2016 at 12:19
xjan
OT49 järelkaja
Olin ka korra kiiretega rajal, muidu olid möödasõidud ok-d, kuid ilmselt kuna sõitjate koosolek oli eesti keeles, siis ilmselt mõnele muukeelsele ei saanud selgeks, et kiires kurvis mööda ei minda...

____________________________
BMW 1M ...
14.09.2016 at 12:41
Lennart
OT49 järelkaja
quote:
rustang: Mis puudutab parandus-muudatusettepanekuid 2017 aasta OT kohta siis kuulasin neid Pärnus ja loen ka siin hea meelega. Vähe on maailmas asju mida ei saaks paremini teha. Aga õnneks on kevadeni aega atra seada. Toon välja mõned argumendid.

Kes mäletab aegade alguse OT-sid siis sessioonid olid meil täpselt 10-ringilised, korraga rajale läks fikseeritud arv autosid, kiiretel ja aeglastel olid eraldi elavad järjekorrad. Sebimist ja korraldamist oli väga palju aga möödasõite toimus rajal vähem, soojendus- ja jahutusring oli kõigil korraga. Mis oli ju tore aga... Päris sinna formaati tagasi siiski ei kipuks.

Kiire-aeglase kleepsul on (lisaks sellele, et keegi peab süsteemi aktiivselt haldama) üks probleem: see kehtib juhi ja auto kombinatsioonile (ja olukord muutub kui peaks hakkama sadama). Meil on päris palju autosid, millega sõidavad erinevad juhid. Ja on juhte, kes proovivad ürituse jooksul erinevaid autosid.

Nagu Avo on siin välja toonud selle,et paljudel autodel on kaks juhti.
Kui kellegil oleks idee kuidas näiteks selle kleepsu süsteemi puhul see probleem lahendada siis tuleks julgesti teada anda!
14.09.2016 at 12:59
ICE
  
OT49 järelkaja
Nagu Avo ütles, et kui on häid mõtteid arenguks siis jumala eest. Selle vastu pole kellelgi midagi :)

____________________________
Petrolheads.ee
14.09.2016 at 13:02
Erik 78
OT49 järelkaja
quote:
xjan: Olin ka korra kiiretega rajal, muidu olid möödasõidud ok-d, kuid ilmselt kuna sõitjate koosolek oli eesti keeles, siis ilmselt mõnele muukeelsele ei saanud selgeks, et kiires kurvis mööda ei minda...

Meil oli isegi tõsine sõnavahetus Boxis ühe Läti MINI juhiga, kes tõsiselt jäigi arvamusele, et tema ei hakkagi kedagi mööda laskma, ega suunda näitama, kuna teised ka ju nii ei tee??? Tundsin end nagu ATM`ga rääkivat...
14.09.2016 at 13:08
H.E
  
OT49 järelkaja
Sai ka üle pika aja opentrackil käidud. Väga äge oli kõik.
Proovisin nii kiiret kui aeglast gruppi, sest jäin 1.32-ga täpselt kahe grupi vahele. Kõik taandub osalejata mõistlikkuse peale. Mannergutest on juba teada, et kui "võidusõit" käib siis mööda ei lasta. Kriitiliseks läheb siis kui on autod pea samakiired või veelhullem, kurvis kiire auto läheneb sellele, kellel sirgel kiirust rohkem. Ise lasin paaril korral rahulikul ringil vahe sisse, kuid alati pole ka sellest abi.
Mulle tundub, et kolm gruppi ajab asja keeruliseks ja sõita saab vähem. 20min sessioonid tundub hea mõte.

____________________________
Raketibaas
14.09.2016 at 15:26
Lennart
OT49 järelkaja
quote:
H.E: Sai ka üle pika aja opentrackil käidud. Väga äge oli kõik.
Proovisin nii kiiret kui aeglast gruppi, sest jäin 1.32-ga täpselt kahe grupi vahele. Kõik taandub osalejata mõistlikkuse peale. Mannergutest on juba teada, et kui "võidusõit" käib siis mööda ei lasta. Kriitiliseks läheb siis kui on autod pea samakiired või veelhullem, kurvis kiire auto läheneb sellele, kellel sirgel kiirust rohkem. Ise lasin paaril korral rahulikul ringil vahe sisse, kuid alati pole ka sellest abi.
Mulle tundub, et kolm gruppi ajab asja keeruliseks ja sõita saab vähem. 20min sessioonid tundub hea mõte.

Keeruline on sinu mõttekäigust aru saada?
Kolme grupi ja lühema sessiooni mõte peaks olema see kui selle tulemusel saaks tõeisti rohkem sõita. Mitte rohkem kellegist mööda sõita vs kedagi mööda lasta.
Mis mõte oleks vaid sessiooni aega lühendada? Arvan,et siis oleks ühel sessioonil liiklus rajal veel tihedam.
14.09.2016 at 21:17
peep
 
Moderator
OT49 järelkaja
Kõigepealt Raidole üks mehine õlalepatsutus, sellised juhtumised, kuigi osa elust, pole kindlasti meeldivad.

Mis seda kiiruse järgi jaotamist puutub siis kas päev algaks kõigepealt kvalifikatsiooniga, et "õige kleeps" saada ? Aga kui "kontrollringil" jääb 2 sajandikku puudu/üle ? Või väljastame hooaja kleepsu ? Kas normist aeglasemalt/kiiremini sõitmise korral võtame kleepsu ära ja anname uue ? Kohe esimese normist kõrvalekaldunud ringi puhul või näiteks 5 puhul ? Kas anname mingi aja pärast võimaluse uuesti "õiget" taotleda ? Kas erinevate rehvide kasutamise korral peaks samal autol kaks kleepsu olema ? Kas mõõdame parimat ringiaega või näiteks 5 ringi keskmist ? Milline kleeps anda autole mis sõidab klassi piiri peal kord üle kord alla ? Kas mõjuva põhjuse olemasolul võib lubada aeglasemalt/kiiremini sõitmist ? Kes otsustab mis on mõjuv põhjus ? Kas vihmaga sõitmiseks teeme eraldi kleepsud ? Need on vaid mõned võimalikud küsimused, 50+ inimest suudavad kordades rohkemat küsida.

Samas tore, et osalejatele asi korda läheb ja ettepanekuid tehakse. See paneb mõtlema, kuna probleemid iseenesest on ju reaalsed. Iseasi on muidugi, et palli on lihtne õhku visata, kinni püüdmine ei pruugi sama lihtne olla. Ühesõnaga, pikk talv on ees, mõtleme kuidas asja paremaks saab ja kindlasti midagi muudame.

Seniks, tänud kõikidele osalejatele, oli tore hooaeg see 2016.
14.09.2016 at 23:33 3 edits. Last edited 14.09.2016 at 23:42 by peep
rustang
  
Moderator
OT49 järelkaja
Top100 nüüdseks uuendatud (aitäh Joonas!), seekord tehti mitu esikümne aega.
15.09.2016 at 08:52
HoCi
  
OT49 järelkaja
See TOP100 esiots muutub vägisi Porschede pärusmaaks :D

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
15.09.2016 at 11:32
S4BiT
OT49 järelkaja
Uue süsteemiga on küsimusi küll väga palju, mina oma seisukohalt näen seal suurimat plussi sellel, et nii olekski reaalselt vähem autosid korraga rajal kui on kolm "gruppi", mind segas see rahvahulk kõige rohkem. Nendesse jaotamisel võiks siiski jämedalt võtta auto keskmise suutlikuse, ega hetkelgi mõni sõidab kiires kes on piiri peal oma ajaga ja vastupidi, päris paika ei saaks seda kunagi. Eks sõita saaks vist tegelikult vähem, kui gruppe on rohkem, vaevalt keegi viitsib seda üritust ajaliselt pikendada, kuid reaalselt korrektset ringi sõita saada ilma segamata on suurem võimalus. Mingit märgistust peale kleepima hakata polegi võibolla mõtet, igal sõitjal on lihtsalt keskmise aja järgi teada millal ta sõitma peaks minema ja kui tunneb, et keskmine aeg on kiiremaks v aeglasemaks läinud siis vahetab "gruppi".
15.09.2016 at 11:42
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT49 järelkaja   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.