Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Riia OT järelkajaKummardused Avole ja Peebule. Oli taas väga muhe õhkkond ja kiired sõidud. Kahjuks lõpetas 4. käik koostöö ja tuli auto treilale ajada. Kes sõidutamata jäid, saavad Pärnus teinekord uuele katsele tulla.
Riia OT järelkajaVahelduseks on mõnus mõnda teist rada ka peale Auto24ring pruukida, künkad ja orud teevad sõitmise palju põnevamaks, samas betoon jällegi ohtlikumaks - mida muud veel ringraja sõidust tahta
Oma vana 911 996 turbo tulemust sai oma 5 seki paremaks ning peale seda kui 13-ndal ringil 1:33.666 sõitsin siis arvasin, et aitab selleks korraks, rehv oli supersport ning jõud talve seades, sillad ka.
Jutustamise vahepealt ei jäänud kahjuks väga pildistamiseks aega, aga mõned autod jäid siiski kaamera ette...mõned neist vägagi põnevad ning kui omanikel viitsimist võiksid nad "Kurvisõiduautod" teemasse oma suksudest ja nende käekäigust kribada https://www.facebook.com/wirxx/media_set?set=a.1404278586264879.1073742001.100000482547030&type=3
Kui see link ei toimi, siis siit näeb ka https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1404278586264879.1073742001.100000482547030&type=1&l=f01eee8000
Fotokas sai vist aru, et tegemist nostalgilise ringrajaga, mina värve pole piltidel näppinud, aga kõikidel selline mõnus stagnaaegne toon
Tänud Avole ja Peebule viitsimise eest asja korraldada!
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
Riia OT järelkajaAuto24ring on kah aga need pimedad kurvid, künkad, viraažid, betoon, männid, käbid... see oli vägev!
Palun tulevikus korrata, ja/või mõni analoog...Ahvenisto vms?!
Pikk pai korraldajatele! LIKE.
Riia OT järelkajaSiiamaani, kui mõtlen sellele rajale, siis muigan positiivselt.
Algul oli väga jube sõita seal. Betoonääred vahivad näkku ja rada üldse meelde ei jää. Lõpuks kui jäid kurvid meelde, siis ei teadnud, kui kitsad/laiad need kurvid on, sest kurvi lõppu ju ei näinud peaaegu ühelgi kurvil. Kui Kaspar oma Ladaga mulle sõitu tegi, siis peale seda hakkas kõik palju kiiremini paika loksuma ning lõpuks leidsin ka ühe muna üles tooli alt. Päev otsa tasapisi nikerdamist ning päeva lõpuks tundus, et hakkab juba looma...teist muna ma siiski üles veel ei leidnud aga ajaga võib siiski rahul olla. See raja robustsus, auto viskamised jne...see andis ikka ülikõva fiilingu. Minu jaoks olid ägedaimad kurvid see kergituskoht vasakkurvis ning S kurv raja lõpupoole. Seal S'is sai ikka korralikult kiirust arendada, kui tunnetus hakkas tekkima.
Suured tänud Kasparile selle vägeva elamuse eest tema kõrvalistmel ja kummardused Avole/Peebule, et viitsite ikka asja korraldada. Hea meelega näeks Bikerniekit kalendris järgmisel aastal ka
Kes mu Civicust (nr 9) pilte tegi, oleks väga tore, kui saadaksite need mulle (veiko@liqui-moly.ee). Kui on äge ja korraliku resoga pilt, siis on võimalik saada oma pildiga Liqui Moly üle maailma levivasse motorspordi kalendrisse.
Riia OT järelkajaSeda rada võiks nimetada opentrackerite terminoloogias Level2; kui Pärnu auro24ring on omandatud ja teinekord tundub liiga lihtne/ohutu siis uus challenge ootab, kõigest 200km lõuna poole
quote:rustang: Seda rada võiks nimetada opentrackerite terminoloogias Level2; kui Pärnu auro24ring on omandatud ja teinekord tundub liiga lihtne/ohutu siis uus challenge ootab, kõigest 200km lõuna poole
Selle mõtte võiks laiendada kõikidele, mitte ainult opentrackeritele. Mina Riia rajaga päris sõbraks ei saanudki ehk ka enamusele Eestis baseeruvatele võidusõitjatele on Riia "step up", mõnele väiksem, mõnele suurem. Level 3 minu jaoks oli Kloostrimetsa ringrajal puude vahel Ladaga >200km/h kihutamine aga seda võimalust vist enam ei tule.
Riia OT järelkajaEks kui meil oleks vabariigi peale näiteks 4 täismõõdus ringrada, siis kujuneks see pilt ilmselt selliseks, et igal rajal on mingid kohalikud konnad kellel on iga asfaldi millimeeter ja murututt pealuu sisse kulunud, ja siis kõigi teiste jaoks on see jälle "level 2" ehk natuke raskem. Ma isiklikult ei kujuta ette, kuidas mõnes sarjas sõidetakse võidu näiteks 10 või enama raja peal, rääkimata Vormel Ühe 21-st. Seal on tegelikult vaja ikka meeletu töö ja kohanemisvõime kooslust, et igaühe peal nendest (ühe hooaja jooksul!) maksimum võtta.
Ralli on ka päris korralik level, etapi jooksul sadu kurve ja teekate muutub võistluse käigus
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
06.06.2016 at 15:28
2 edits. Last edited 06.06.2016 at 15:32 by Jesper
Riia OT järelkajaOli vinge üritus, minupoolsed tänud korralduskomiteele, tööriistu laenanud kaasvõitlejatele ja eriti Peebule, kes suutis lühidalt ja arusaadavalt selgitada kurvisõidu põhiolemust.
Rada meeldis väga, aga ilmselgelt seal kiiresti sõitmine nõuab rohkem kogemusi, kui mul hetkel pagasis on.
Muuhulgas leidsin kaamerast õppematerjali, kuidas mitte pidurit vajutada ja seejärel roolima hakata. Pärast vahejuhtumit suundusin boksi järeldusi tegema
Riia OT järelkajaMinupoolt ka suur kummardus korraldajatele, väga kihvt kogemus. Kõik sujus, kõik sõitjad olid viisakad ja lugupidavad üksteise vastu (eks ilmselt kõik olid valvsamad ka kui Pärnus).
06.06.2016 at 22:22
1 edit. Last edited 06.06.2016 at 22:23 by madis28
Riia OT järelkajaPeale üritust on kiire olnud aga tahaks nüüd väikese hilinemisega tänada kõiki kes selle pika tee ette võtsid. Tänu teile saame mõelda järgmisel aasta peale ja loodetavasti üritust korrata.
Lisaks rohkele osavõtule mulle väga meeldis, et rajal olid 488GTB, E34, GT3RS, 2101 ja tegelikult polnud auto margil mingit tähtsust, kõik olid samal lainel. Thats the spirit - just sellist üritust me soovime teha.
Kahjuks vist värsket samalaadset pilti pole aga see aastatetagune pilt on alati minu jaoks OT olemuse kokku võtnud. Võtan vabaduse veelkord postitada.
Riia OT järelkaja
Nägin Riia rada esimest korda ja sõidu nautimiseks on see väga mõnus, kuid reaalseks võidusõiduks eelistan siiski Auto24ringi, kus misiganes põhjusel rajalt väljasõitmine kohe hooaega ei lõpeta. Kui siiski peaks tekkima võimalus Riias võidu sõita, ei jäta ma seda kasutamata.
Tänud korraldajatele!
quote:uzzac:
1.38,*** on täitsa aeg Riias ja sinu autoga saab seal kindlasti võidu sõita. Peaks ju Kumho Challange klassi mahtuma ideaalselt?
Veits offtopic, kuid KC jaoks ei ole paraku mootor sobilik. Opelil väga asjalikku 1600 töömahuga mootorit ei ole. Minu 2.0'ga saaks läti rahvuslikku sõita, aga sellejaoks peaks palju tehtud muudatusi tagasi originaali vastu vahetama (seal nõutakse originaalklaase, -difrit, -stabikat jne.). Siis poleks auto ilmselt enam sama kiire ka.
Kui suudan välja otsida eelarvesse mahtuva 1600 mootori koos kastiga, siis pole muidugi välistatud KC sõitmine, aga suht kulukas on võistelda Civicutega, kui Opeli kõige võimsam 1,6 on originaalis lahjem, kui Honda kõige nõrgem 1,6.
Riia OT järelkajaMa eelmisel aastal Avot utsitasin tiba, et Riias teha sõitu ja näha oli, et huvilisi oli palju. Äkki järgmisel aastal mõnes teises lähiriigis oleval rajal teha? Ahvenisto on mul ehedalt meeles, kui väga äge rada. Kindlasti leidub neid huvitavaid radu siin naaberriikides veel aga mul kahjuks kogemust nendega pole. Ülejäänud rahvas võiks ka huvi välja näidata selliste OT väljasõitude osas, siis leiab Avo ja Peep kindlasti ka suuremat motivatsiooni neid ellu viia.
Lisaks kiiresti tegutsedes jõuab veel pühapäevaks Alastarosse kah, ja septembris on Botniaring.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO