register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Honda Civic - Aivar  
Poster Message
aivar_a
Honda Civic - Aivar
Tere!

Mannergute mõõduvõttudest on tekkinud suurem huvi ringraja osas, millest tulenevalt sai mõned nädalad tagasi sõbralt endale kaubeldud veidi nokitsetud 1998a Honda Civic HB. Auto sihtotstarbeks saab olema ringrada ja OT, igapäeva liikluseks olemas eraldi daily driver + lõbusõiduks veel üks mannerg. Olles suhteliselt "roheline" ringraja osas, siis otsustasin siia teema tekitada vajadusel hea nõu hankimise tarvis.

Veidi infot auto tehnilise poole pealt:

Minu kätte jõudis järgnevas seisus
Mootor:
Integra Type-R pealt tulnud B18C6 - 140kw
Fidanza kerge hooratas (3,5kg)
Alumiinium rihmarattad
Kõrgema surveastmega kolvid (täpsem info puudub)

Käigu osa:
Short shifter
S80, torsen LSD
Peaülekanne 4,7

Väljalase:
Teadmata päritoluga summuti, eemaldatava silencer.

Veermik:
Koni "oranžid" amordid koos koni madaldusega
Poly puksid
Taga reguleeritavad camber õõtsad

Sisu:
Type-R EP3 istmed, muus osas suht stock.

Tulenevalt sihtotstarbest olen esimese hooga juurde hankinud/hankimas:
1. EP3 istmed liiga kõrge padjaga, kiivriga pea laes. Enda taguots suhteliselt laiaks veninud ja korvistet raske leida, kuid lähiajal peaks jõudma üks Sparco Evo iste, millesse loodan sisse mahtuda.
2. 6p rihmad, hetke seisuga lähen vist RRS EVO6 teed.
3. Turvakaar+istme kinnitused, läheb töösse eeldatavalt ülejärgmine nädal.
4. Sai alla kruvitud uued R888R rehvid (205/50) ja leidsin ka kasutatud OZ supperleggera 7x15 veljed (5,2kg/tk).
5. Olemas oil baffle, vaja külge pookida veel.
6. Tellitud SPC camber/caster esimesed õõtsad (http://www.spcalignment.com/component/spc/?task=part_description&pid=62010®ion=Euro&make=Honda&model=Civic&year=1996%20-%202000&from=EuroFrom&to=EuroTo). See tundus kõige lihtsam/parem lahendus casteri reguleerimiseks, peaks jõuda kohale juuni keskpaigas.
7. Ette paigaldatud ferodo ds2500, taha läks ferodo performance. Pidurivedelik sai ka rajale vastav.

Eelmise omaniku poolt audrus sõidetud 1:31.16, esimene eesmärk hetkel sama suurusjärk kätte saada ning siis talvel mõtteid/plaane edasi liigutada.

Paar pilt ka:



Aivar
05.06.2016 at 14:47
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Honda Civic - Aivar  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.