register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!   1 2 3  
Poster Message
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Head foorumi kasutajad.

Tundus, et täna võiks olla õige päev tutvustada siinsetele lugejatele midagi millega juba viimased 1.5 tegelenud olen aga täiesti võimalik, et osa teist on selle toote kohta juba lugenud selle aasta aprillikuu Top Gearist.



Eeldan et enamus siin on igasuguse data-loggerite ja sarnaste tehnoloogiavidinatega kursis seega ei hakka pikemalt seletma ja asun kohe asja juurde:

Specs:
50 Hz GPS engine
OBDII interface
3-axis gyroscope and accelerometers
High resolution altimeter
Digital compass
Direct CAN input
Additional analog and frequency inputs
32 GB internal memory on SD-card
Bluetooth
Weight: 35 g
Dimensions: 95mm x 50mm x 12mm

Toode tuleb müüki koos service app-iga, mis annab pidevalt seadmesisest tarkvara uuendada. Service app nii iOS kui ka Android.

Toode ühildub enamike populaarsete ringraja äppidega (Harrys Laptimer, RaceChrono jne) ning aja jooksul teeme ühilduvuse veel ca 20 erineva tarkvaraga. Lisaks on Wivel avatud igasugustele uutele rakendustele. Miks Wiveli peale on lihtne näiteks võidusõidu äppi teha on see et teeme tarkvara arendaja elu väga palju lihtsamaks seeläbi et GPS-i täpsusarvutused käivad toote sees mitte mobiiliäpis ehk me filtreerime enne kui ta üle bluetoothi välja läheb. Kasutades data-fusion algoritme saame GPS-i täpsust kordades tõsta ja tõenäoliselt oleme võimelised GPS-i liikuvust lühiajaliselt kuvama ka siis kui GPS-i levi pole.

Rohkem infot toote kohta leiate siit:
http://www.wiveltracker.com/
https://www.facebook.com/wiveltracker/


Kuna pean opentracki seltskonda oluliseks ja igasugune tagasiside on oluline, siis hea meelega jagan teiega täiendavat informatsiooni mis artiklist välja jäi ja vastan igasugu küsimustele.
23.05.2016 at 11:31 1 edit. Last edited 23.05.2016 at 11:34 by audiophile
xjan
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
OBD-ta ka toimib?

____________________________
BMW 1M ...
23.05.2016 at 11:33
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Jah, see asi istubki OBD otsas :). Saad visualiseerida datat mis sealt tuleb ja ka kasutada wivelit veakoodide scanniks ja kustutamiseks.
23.05.2016 at 11:42
hents99
  
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Wow. Aga jah, OBD`ta - Kas töötab?

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
23.05.2016 at 11:47
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Sry, lugesin liiga kiiresti:

Jah, töötab ka OBD-ta. Selle jaoks on olemas

Täiendav süütevoolu ja massi ja plussi sisend
5x analoog sisend 0-5 volti
3x digitaal sisend (rpm-ile või mõnele muule digitaal signaalile)
Direct can - paljudel aftermarket ajudel on can output olemas

Kõik muud sensorid mis seadmes sees töötab ka eduliselt ilma ODB-ta.
23.05.2016 at 11:52
HoCi
  
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Ohoo, väga kõva asi! Kas seda saaks juba Läti Open Track'il proovida/katsetada mingitmoodi? :)

"Haaratakse toru ka üle sinihamba" - mingi handsfree teema või saan valesti aru?

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
23.05.2016 at 12:25 1 edit. Last edited 23.05.2016 at 12:30 by HoCi
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Nii ruttu kahjuks veel ei saa, esmase esitluse ja testid saab kindlasti tehtud aga need jäävad pigem Juuli/Augusti kuusse.

Telefoniga ühendus käib jah üle sinihamba kuhu reaalajas andmed saadetakse. Kes aga soovib detailsemat analüüsi kui mobiiliäpid seda võimaldavad, siis oleme selle tarvis projekteerinud tootele ka sisemälu micro-SD näol. Mingi aja pärast on võimalik ka datat detailsemalt vaadelda..ja lugeda maha seda mis kaardile salvestatakse. Programm mis seda datat visualiseerib ei ole veel selgunud aga töö selle nimel käib. Ilmselt ise seda looma ei hakka..aga samas kui on keegi kes seda programmi sooviks kirjutada ja loogikat mõelda siis oleme avatud diskussiooniks.

Väike selgitav video ka:
https://vimeo.com/167707040
" target="_blank">https://vimeo.com/167707040
23.05.2016 at 13:05 2 edits. Last edited 23.05.2016 at 13:08 by audiophile
Graabel
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Mis sellise asja hinnaks kujuneb. Hetkel on just plaanis soetada omale uus gps.
23.05.2016 at 13:07
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Meie baaskomplekt hakkab maksma 289 eurot ja olenevalt komplektsusest juhtmetest jne. on hind kallim. Usume, et enamusele piisab obd-st tulevast datast, aga kui soovitakse lisaandureid kasutada või kui autol ei ole OBD-d siis tuleb seadmele juurde selline pisike terminal kuhu külge vajalikud sensorid ja vool ühendada. Paneme lähinädalatel üles ka ettetellimise kampaania, kus toode on müügil oluliselt odavamalt, kui on letihind.

Markus

23.05.2016 at 13:14
Ivalo
 
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Loggereid on ju nii palju ja erinevaid, miks peaks teie oma ostma, kas ainult hinna pärast?
Olen ise aastaid kasutanud driftboxi koos MiMiga ja sellest on opentracki huvilisele rohkem kui küll.
Eriti kui auto on stock, siis mida sellest obdst ikka logida, midagi põnevat sealt tõenäoliselt teada ei saa.
(kindlasti olete juba kõik kenasti läbi mõelnud ja vastused olemas, seega paluks mitte küsimusi negatiivsena võtta) :)
23.05.2016 at 22:45
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Hind -
Driftbox ei ole ju natuke kallim vaid peaagu 3 korda kallim kui Wivel

Piiratud funktsionaalsus
Driftbox teeb sul ainult ühte asja eks? ja teda ei saa upgradida üle neti ja tal on piiratud funktsionaalus kuna tegu on n.ö kinnise tootega

Wiveli lisafunktsionaalsust
piirab vaid tarkvara. Mida rohkem äppe luuakse seda suurem on selle toote väärtus ja laiem kasutusvaldkond. Me oleme omalt poolt teinud nii hea riistvara kui võimalik koos kõige võimalike anduritega ja konfiguratsioonidega

OBD II ei ole ju ainult logimiseks. Mobiiliäpid võtavad sealt ka pöörded, mootori temperatuuri ja veel palju muud mida reaalajas saad videosse salvestada.

Wivelil on analoogsisendid igasugu wheelspinni lisaandurite jne mõõtmiseks

Wivel võimaldab ka veakoode kustutada - mida driftbox ei tee.

Täpsus -
me üritame toote arenusega jõuda vähemalt 5x täpsemaks kui on muud GPS-il põhinevad seadmed. Sellist täpsust kommertsriistvaraga saavutada on võimalik ainult diferentsiaal GPS-i kasutades (peab olema eraldi mast raja ääres) või siis data fusion algoritmidega (kasutad GPS-i täpsuse tõstmiseks nii OBDII, gyro kui ka akseleromeetri andmeid).

Suurus
Wivel on pisikene- kaob sisuliselt autosse nii ära et teda pole nähagi, ja tänu sellele ei pea teada peale rajapäeva lõppu sealt eemaldama..ta sõidab sinuga alati kaasa nagu auto alarm näiteks.

Open source
Wivel on open source ehk sinna peale saavad kõik tarkvara arendada.

Kasutusvaldkond
Wivel sobib ka mootorratastele ja kartidele kuna ta on pisike ja kaalub ca 40 grammi.

Praegu rohkem ei tule meelde aga jah, Driftbox on vanakool aga ilmselt väga hästi toimiv vanakool professionaalselt tootjalt.



Loomulikult ei halvusta sarnaseid tooteid, pigem oleme mõelnud kuidas asja kaasaaegsemalt ja paremini teha..
24.05.2016 at 13:08 2 edits. Last edited 24.05.2016 at 13:55 by audiophile
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Kes tahab rohkem teada, siis meie blogi postis on veidi täpsemalt kirjas mis teeb Wiveli eriliseks võrreldes konkurentidega

http://www.wiveltracker.com/blog/uudis/2016/06/07/wivel-not-your-average-obdii-device
08.06.2016 at 16:47
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Nii, mu petrooleumiga täidetud peadega sõbrad. Kokkuvõtvalt, poolteist aastat on möödas sellest, kui hakkasime arendama uudset tehnoloogiat, mis iga tehnikafänni auto või mootorratta küljes võiks olla. Tänaseks on asjad nii kaugel, et toode on tootmiseks valmis ja vajan Teie tuge, et saada kokku vahendid esimese seeria tootmiseks. Sellega seoses on mul Teile kõigile suur palve!! Kui teil on võimalik, siis panustage meie käimas olevasse kampaaniasse jagades kampaania linki oma ringkondades või ostke https://igg.me/at/getwivel/x/12005726 toode kohe oluliselt soodsamalt, kui ta hilisemalt maksma hakkab. Luban, et panustan edu korral Eesti autosporti ja nendesse üritustesse, kus me ikka aeg-ajalt kokku saame. Tänud ette!!

Toode on hetkel saadaval limiteeritud koguses 169 euroga. Sama paketi letihind hakkab olema edaspidi 289.-
21.06.2016 at 16:45
HoCi
  
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Kuidas tal toide on? Lugesin, et sisemist akut tal vist pole. Ühesõnaga saab toite kas läbi OBDII või tuleb eraldi toitejuhe panna?

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
21.06.2016 at 17:57 1 edit. Last edited 21.06.2016 at 18:02 by HoCi
lauri_s
 
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Ei ole varem nende kickstarteri laadsete lehtedega tegelenud, see oleks vist asi millele õla alla paneks küll. Aga küsimus - kui mingil põhjusel nüüd kampaania Teie jaoks feilib ja asja ei saa, mis saab sellest makstud rahast?

Lauri
21.06.2016 at 20:34
Maik
  
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Üldreegel peaks olema,et kui kampaania ei läinud läbi siis saavad kõik osalejad raha tagasi. See peaks ju kuskil faq-us kirjas olema.

Videot vaadates jääb natuke mõistmatuks,mida see 2-st tükis olemine annab. Mälukaarti saab ju ka küljelt panna ja veekindlust ta ju juurde ei anna?
Tegu vist gps antenni osaga,mis andis lihtsalt eraldi tükki panna?

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
22.06.2016 at 01:07 1 edit. Last edited 22.06.2016 at 01:11 by Maik
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Jah,

Toode saab voolu OBDII pordist. Sõidukid millel seda pole näiteks rallikad, klassikud, mootorrattad nende jaoks on meil olemas teine juhtmete sett mis annab võimaluse toide, mass süütevool, can, ja analoog sisendid manuaalselt külge panna. Toode ise on sama kõik aga juhtmete komplekti veidi teine ja lisandub obd pistiku asnemele väike lisaterminal, mille saab paigutada kas kapoti alla või salongi, armatuuri alla..kuhu iganes.

quote:
HoCi: Kuidas tal toide on? Lugesin, et sisemist akut tal vist pole. Ühesõnaga saab toite kas läbi OBDII või tuleb eraldi toitejuhe panna?
22.06.2016 at 11:41
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Me saadame kohale kõik tellimused mis on tehtud, midagi ei jää saatmata, seda reguleerib meie ja rahasutsplatvormi vaheline leping. Tõsi risk on alati olemas aga samas kehtib ka fakt et kui osaled siis saad toote pea 2 korda odavamalt kui ta retail olema hakkab.

quote:
lauri_s: Ei ole varem nende kickstarteri laadsete lehtedega tegelenud, see oleks vist asi millele õla alla paneks küll. Aga küsimus - kui mingil põhjusel nüüd kampaania Teie jaoks feilib ja asja ei saa, mis saab sellest makstud rahast?

Lauri
22.06.2016 at 11:43
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
See kahes tükis annab selle et GPS-i antenn on võimalik viia ka salongist välja, seda juhtudel kui näiteks esiklaasis olevad küttetennid GPS-i signaali segavad. Teisisõnu see eemaldatav tükk ongi GPS antenn mida saab lihtsalt pikendusjuhtmega edasi viia. GPS-i täpsus oleneb väga palju selles kui palju satelliite ümber on. Teine funktsionaalsus on tal see et kleint saab sinna samasse kinnitusse ühendada ükskõik millise välise antenni ta juba varasemalt ostnud on.



Meie GPS-i antenni sees ei ole magnetit, sellel lihtsal põhjusel et see magnetiseeriks ära kogu elektroonika ja keeraks digitaalse kompassi ja veel mõned komponendid. Mootorratastel näiteks annab selline võimalus paigutada wivel istme alla kindlasse kohta ja viia ainult antenn välja..ülejäänud komponendid töötavad ju ilma antennita.

Mis seda mälukaardi pesa puudutab siis korpuse välisküljele ava tekitamine on veekindluse ja tolmu mõttes oluliselt viletsam lahendus. Meile meeldis see clean look ja kui antenn küljes siis ei teakski et mälukaart seal sees on.

MIs kampaanias osalemist puudutab siis alati on risk olemas, mitte ainult meil vaid ka suurtootjatel. Üldiselt igasugused skeemitamised ja pettused on kohe aru saada kui vaatad sotsiaalmeedia feedi või kodulehte ja materjalide kvaliteeti kasvõi. Kõige sitemal juhul võib delivery võtta plaanitust rohkem. Kui tegu on n.ö flexible goal kamaaniaga tähendab see seda et sa oled kohustatud iga pisema detaili ka ära saatma isegi siis kui raha kokku ei saa.


quote:
Maik: Üldreegel peaks olema,et kui kampaania ei läinud läbi siis saavad kõik osalejad raha tagasi. See peaks ju kuskil faq-us kirjas olema.

Videot vaadates jääb natuke mõistmatuks,mida see 2-st tükis olemine annab. Mälukaarti saab ju ka küljelt panna ja veekindlust ta ju juurde ei anna?
Tegu vist gps antenni osaga,mis andis lihtsalt eraldi tükki panna?
22.06.2016 at 11:50
xjan
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Kickstarteris on kas rahastatud või ei lähenemine e. kui soovitud summat täis ei saada, siis raha kantakse tagasi.
Indiegogo-s on natuke erinevaid lähenemisi, sh. WIVELil siis flex mudel, mis jah ka ebaõnnestunud kampaania puhul jätab siiski raha müüjale koos kohustusega tarnida lubatu.

____________________________
BMW 1M ...
22.06.2016 at 13:08
Jesper
 
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
quote:
audiophile: Mis seda mälukaardi pesa puudutab siis korpuse välisküljele ava tekitamine on veekindluse ja tolmu mõttes oluliselt viletsam lahendus.
Sellele kirjutaks alla kuue käega, kui mul neid nii palju oleks. Mina ei ole veel näinud sellist SD kaardi lahendust, mis võimaldab korraga hõlpsat ligipääsu ja on turvaline ning sodikindel, valida saab neist ühe ;)

Ja teatav modulaarsus on alati hea idee, annab võimaluse süsteemi hiljem uute ideede lisandumise korral laiendada. Peaasi, et mooduli pistiku kaudu oleks piisavalt prosele ligipääsu võimalusi lahti jäetud.



____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
22.06.2016 at 16:03 2 edits. Last edited 22.06.2016 at 16:31 by Jesper
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Annan teada et viimased 4 komplekti on saadaval 169 euroga (lett 300+km)

Pakett sisaldab:
OBDII kaablit
Seadet ennast koos jala ja kinnitusega
Boonusena Harrys laptimer tarkvara (19.90 EUR)


27.06.2016 at 18:54
evald112
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Kas tehakse eraldi ühildatavus MS, VEMS, HALTECH jms programmeeritavatele ajudele, mis ilmselt enamik purpose-built masinatel peal?
04.07.2016 at 10:24
audiophile
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Meil on olemas CAN-i sisend. Kui Konkreetsel ajul on can-i väljund siis saab need kaks asja omavahel ühildada
http://www.vems.hu/files/MembersPage/NanassyPeter/AIM_support/AIM-ECU%20protocol.pdf

Markus
05.07.2016 at 14:17
Märt
Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!
Tere Markus,

Kuidas kulgeb arendamine? Kas on lootus kevadeks kätte saada?

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
21.02.2017 at 09:40
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Wivel -THE WORLD’S FIRST ACTIVITY TRACKER FOR CARS AND MOTORBIKES!   1 2 3  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.