register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Eesti rahvuslik ringraja klass   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
rolantsik
Eesti rahvuslik ringraja klass
quote:
Silwer: No näed sa, täitsa sobiv ja soodne isend saada e36 sedaani klassi: http://www.rally.ee/?a=a032&b=6045

:)

See võibolla M3 tehnikaga ?
05.10.2007 at 22:19
peep
 
Moderator
Eesti rahvuslik ringraja klass
Ma pakun, et mistahes lahenduse korral oleks osalejaid alguses 5-7 ja neist ehk 1-2 siinse saidi lugejate hulgast. Kui asi toimib, siis aasta, kahe jooksul pakuks ca 20 autot joonele. Julgustaks otsustajaid tegema võimalikult ratsionaalset otsust laskmata ennast eksitada eelpool mainitud ilu ja enesetunde argumentidest. Minu eelistus kaldub Läti variandi poole, monoauto sari tundub vähem atraktiivne publiku ja sponsorite jaoks ja lisaks Läti variant juba toimib ning oleks kellega ennast võrrelda. Kui otsus olemas, siis võiks online community'tes promo teha, neid loevad tuhanded huvilised, kindlasti mõni tuleb ka reaalselt sõitma.
05.10.2007 at 22:48
Raceboy
 
Eesti rahvuslik ringraja klass
quote:
rolantsik:


Ei ole 4 silindrit,Läti rahvuslikus sõitis vähemalt eelmine aasta väga edukalt Porsche tõugu auto :)
www.924.id.lv
sealt peaks nägema

Selle auto mootor jm oli minu looming ja nüüdseks on auto on nüüd pmst minu omanduses. Omanik otsustas võimsamas klassis kätt proovida.

EDIT: 924-l siiski 4 silindrit:)

____________________________
www.vems.ee
06.10.2007 at 00:34 1 edit. Last edited 06.10.2007 at 00:37 by Raceboy
Raceboy
 
Eesti rahvuslik ringraja klass
quote:
Ma ei ole küll väga objektiivne teatud põhjustel , aga mis seal vahet väga on kas sõidetakse E36 kupee, sedaani või compactiga (või hoopis E30ga, Z3-ga) -- kaalud suhtkoht samas augus, mootorite võimsus ka jne...

Sama võib öelda ka mitmet teist marki sõidukite kohta ju võrreldes E36 BMW-ga.

____________________________
www.vems.ee
06.10.2007 at 00:37
Cardo
 
Eesti rahvuslik ringraja klass
Äkki võiks mõelda ka turule, huvipärast sisestasin sellised andmed auto24- portaali.

Mark BMW
Aasta 1985-2000
Hind 25000-60000
Kütus bensiin
Käigukast manuaal

Tulemuseks meeletu kogus 316(74tk)-318(76tk)- id, terve lehekülg(40tk) 320-e ja mõned üksikud(14tk) 325-d.
Paneb mõtlema mis ? Kui läheb ikka külg küljekõrval andmiseks.

Kui võtta 316 compakt on tulemuseks 26 sõidukit, sellised kered oleks üsna huvitavad- ehk autod oleks võrdsed.

06.10.2007 at 00:45
rolantsik
Eesti rahvuslik ringraja klass
Selle asja idee oleks ikkagi selline,et saaks sõita ka Eestist väljapool.
E36 saaks sõita ka Soomes,lätakatega Baltikumis.

06.10.2007 at 18:16
mart154
 
Eesti rahvuslik ringraja klass
OT: jätke nüüd need BMW-d rahule... juppide ja autode hinnad lähevad ju lakke :D
08.10.2007 at 10:46
Erik 78
Eesti rahvuslik ringraja klass
quote:
mart154: OT: jätke nüüd need BMW-d rahule... juppide ja autode hinnad lähevad ju lakke :D

Aga auto maine ja väärtus tõuseks, ehk rullistumist oleks vähem...võibolla.
08.10.2007 at 14:33
rolantsik
Eesti rahvuslik ringraja klass
Eile ja üleeile lõbusalt aega veetes Sauga rajal,sai ka sõita paar tiiru Lauri(JÖRM) kupee 325i-ga.Suht hea ja rahulik "õppevõidusõidu" auto.
Arutasime ka seal seda dilemmat,kas siis lätlaste järgi või siis teha see bemmiasi ära.

Bemmi asjast siis:kui jätta moto originaaliks,nukad jms.peavad olema orig.plokikaan orig.sisse ja väljalaske kolle orig.õhuvõtt orig kopsiku kaudu(KN plaat lubatud)piduri sadulad orig,pidurite reguleerimine keelatud,piduriklotsid vabad,käigukast 5 käiku,ülekanded vabad,difrilukk lubatud,vedrustus vaba,aero dün.vaba,velg 15" ja 7" lai,rehv kõigil üks 205/50

Oleks suht väga võrdne klass ja väga odav veel,sest kui autole jätta numbrid ette,siis jääks see transa asi ära .

Kõige odavam BMW 325i Auto24 maksab 16 tuhat krooni.
08.10.2007 at 14:55
xjan
Eesti rahvuslik ringraja klass
puuriga jne autoga ei tohi ju liigelda ikka avalikel teedel, kui ka numbrid ees või mis?

____________________________
BMW 1M ...
08.10.2007 at 15:10
Garfield
  
Eesti rahvuslik ringraja klass
quote:
rolantsik: ... käigukast 5 käiku,ülekanded vabad,difrilukk lubatud ... aero dün.vaba ....
Need vabad? Kas ka näiteks dog-ring kast muudetud ülekannetega? Siis ei ole enam odav. Aerodünaamikast võib nii ja naa mõelda, odavam on igal juhul keelata kõik põhjaalune asjandus (näiteks esiteljest tahapoole, v.a. tagaspoiler juhtide enesetunde tõstmiseks ja sponsorkleepsude jaoks).

____________________________
Focus RS
08.10.2007 at 15:11
mart154
 
Eesti rahvuslik ringraja klass
kui plaanida suht vaba vedrustusega e36 sarja, kas siis tasuks üldse keelata coupe ja compact ja e30 ja z3 :)

minu idee: 6-silindrilised, kuni 2.8 liitrit. 12 või 24v. Selline töömaht peaks välistama m3 tehnika.
keredest võiks ju olla lubatud e30 ja e36?

võimsuse/kaalu suhte võiks lisaraskustega paika ajada?

edukaid (esikolmik näiteks) "premeerida" lisaballastiga.
Ballasti suurus maybe muudetav läbi hooaja? Kui ebavõrdsus liiga suureks läheb, saab ballastiga asja võrdsemaks.

Ülejäänud ideed rolantsiku postist oleks täitsa toredad.
Ja Garfieldiga ka nõus...
08.10.2007 at 15:32 1 edit. Last edited 08.10.2007 at 15:34 by mart154
devilc
Moderator
Eesti rahvuslik ringraja klass
IMO samuti, nagu Garfield ütles, aerodünaamikast võiks olla lubatud ainult teistsugune esipamper ja tagatiib. Samuti peaks käigukast olema bemmi originaal, ülekandeid võiks vahetada, aga bemmi teistel mudelitel kasutatud sobivate vastu. Või kui nende kasti ülekanded olid niikuinii suht samad, siis ainult peaülekannet.
08.10.2007 at 15:37
rolantsik
Eesti rahvuslik ringraja klass
Ülekandeid mõtlesime jah BMW orig tooteid,ja kast ka orig.
Puuriga auto jaoks tuleb võtta EAL-ist teh.kaart (N rühm)ja sõida nagu miska :)
08.10.2007 at 15:53
rolantsik
Eesti rahvuslik ringraja klass
Aero alla mõtlesime kooriku ringi.
Ma näiteks ei usu kah,et keegi hakkab odava klassi autol mingit põhjaalust elu ehitama :)
08.10.2007 at 15:55
Lembit
Eesti rahvuslik ringraja klass
Kas Läti reeglid olete juba tõlkest kätte saanud?
08.10.2007 at 15:59
rolantsik
Eesti rahvuslik ringraja klass
Lauri garaazi all on neid e 30 autosid ehiatud päris mitu tk. ja tema ütles,et juppide saadavus suur probleem(lammutus).

E36 kohta oskan tänasel päeval rääkida seda,et eelmine pühapäev oli Amperi E36 päev otsa rajal ja ainus probleem oli tagasillaga:õli hakkas keema.Nac seisis ja läks jälle edasi.Ja nii 5 tundi järjest.See pühapäev sama lugu.Lihtsalt hämmastav,kuidas kestab see pill.
08.10.2007 at 16:00
rolantsik
Eesti rahvuslik ringraja klass
quote:
Lembit: Kas Läti reeglid olete juba tõlkest kätte saanud?

Lubati täna õhtuks.
08.10.2007 at 16:01
Lembit
Eesti rahvuslik ringraja klass
quote:
rolantsik:E36 kohta oskan tänasel päeval rääkida seda,et eelmine pühapäev oli Amperi E36 päev otsa rajal ja ainus probleem oli tagasillaga:õli hakkas keema.
Mis aegasid see Saugal sõidab?
08.10.2007 at 16:08
rolantsik
Eesti rahvuslik ringraja klass
quote:
Lembit:
quote:
rolantsik:E36 kohta oskan tänasel päeval rääkida seda,et eelmine pühapäev oli Amperi E36 päev otsa rajal ja ainus probleem oli tagasillaga:õli hakkas keema.
Mis aegasid see Saugal sõidab?


1.07 sai mingite205/ 65 kõrgete kummidega.
Saaks veel kiiremini,aga taga oli uus kurv õline(keegi tainapea oli öösel salaja sõitmas käinud ja sinna taha äärekivisse karteri maha jätnud)

08.10.2007 at 16:24
Jesper
 
Eesti rahvuslik ringraja klass
Vedrustuse koha pealt oli õhus idee, et valida mingi kindel komplekt, mida saaks hea raha eest hulgi osta, aga kõigil ühesugune.

Mulle jõudis see E36 teema kohapeal veidi paremini kohale kui foorumi kaudu, kandvaks ideeks on teha selline masin mis oleks ühest küljest suht kiire ja mõnus sõita, kuid samas peaks sada aastat vastu. Ja siis paljundada seda masinat kõigile võistlejatele, ainult väga hädavajalike seadistuse (mitte paremate juppidega tuunimise) võimalustega. Kas ta nüüd just päris rahvaklass ikka on, aga noh kui tõesti leitakse kohe alguses ports sõitjaid ja asi käima läheb, siis mõnevõrra rahvale lähemal on küll.

Ma isiklikult nautisin Amperi E36 juures kõige rohkem seda, et keegi teine kruttis sinna jupid külge, tõi ta kohale, valas bensu sisse, jälgis tehnilist seisukorda ja vedas pärast minema :) Päris sanatoorium kohe, ei mingeid muresid.
08.10.2007 at 16:27 1 edit. Last edited 08.10.2007 at 16:28 by Jesper
rolantsik
Eesti rahvuslik ringraja klass
Seda vedrustuse asja sai seal Lauriga vaieldud,et kui näiteks ma ostan Saksast auto,millel on juba mingi street kõvem vedru amort all,miks ma peaks seda vahetama veel hakkama.
Loogiline on ,et keegi ei hakka sinna Penske 3WAy asju alla panema,sest pontu ei ole ju.
08.10.2007 at 16:34
Garfield
  
Eesti rahvuslik ringraja klass
quote:
rolantsik: Loogiline on ,et keegi ei hakka sinna Penske 3WAy asju alla panema,sest pontu ei ole ju.
Selles ongi point, et pole loogiline... kuni esimese tüübini kes seda teeb. Ja siis on kisa palju. Parem juba eos need asjad reguleerida/lubada/keelata.
Edit: Minu arvates ei ole korralik coilover pakett (reguleeritav vedru+amort) nii kallis, et seda mitte lubada. Ja mõelge kui tore on nendega mängida. Kes oskab seadistada, on eesotsa mees. Kes arvab, et oskab, vaatab oma Vboxi ja ei saa mitte aru, miks teised tast paremalt-vasakult mööda sõidavad.


____________________________
Focus RS
08.10.2007 at 16:48 1 edit. Last edited 08.10.2007 at 16:51 by Garfield
Lembit
Eesti rahvuslik ringraja klass
quote:
rolantsik:
quote:
Lembit:
quote:
rolantsik:E36 kohta oskan tänasel päeval rääkida seda,et eelmine pühapäev oli Amperi E36 päev otsa rajal ja ainus probleem oli tagasillaga:õli hakkas keema.
Mis aegasid see Saugal sõidab?

1.07 sai mingite205/ 65 kõrgete kummidega.
Kogu see asi taandub ikkagi hinnale. Kui 60-80k ostab sulle stardivalmis S1600 auto, millega saab sõita kiiremini, ja selle bemmiga saab sõita ainult Eesti arvestuses, siis tundub plaan kahtlane. Soome on ikka reaalselt tunduvalt kallim võidusõidule minna, kui Riiga.
Pigem oleks vast mõtet sinna E36 320 peale sihtida, siis saaks lätlaste klassi ka sisse ja pidada lihtsalt eraldi arvestust.

Kõigil ühesugune vedrustus on kahtlane mõte. Pigem kirjutada reeglitesse võimalus poole hooaja pealt korraldaja suva järgi auto- või sõitjapõhiseid ballaste lisada. Et kui keegi paneb liiga palju raha autosse, siis saab seda tasakaalustada lisakaalu lisamisega.
08.10.2007 at 16:52
rolantsik
Eesti rahvuslik ringraja klass
quote:
Garfield:
quote:
rolantsik: Loogiline on ,et keegi ei hakka sinna Penske 3WAy asju alla panema,sest pontu ei ole ju.
Selles ongi point, et pole loogiline... kuni esimese tüübini kes seda teeb. Ja siis on kisa palju. Parem juba eos need asjad reguleerida/lubada/keelata.
Edit: Minu arvates ei ole korralik coilover pakett (reguleeritav vedru+amort) nii kallis, et seda mitte lubada. Ja mõelge kui tore on nendega mängida. Kes oskab seadistada, on eesotsa mees. Kes arvab, et oskab, vaatab oma Vboxi ja ei saa mitte aru, miks teised tast paremalt-vasakult mööda sõidavad.


coil on jah suht norm,aga mil viisil need päris racing/amort vedru ära keelata?
08.10.2007 at 17:33
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : Eesti rahvuslik ringraja klass   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.