Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Nissan 350z 1000hp projektSai soetatud hobiautoks Nissan 350z 3,5L Twin turbo, mis on algselt ehitatud ja komplekteeritud USA,s. Eestis on seda autot omanud mitu inimest ja erinevatel põhjustel pole auto eriti radadel käinud ja on oma päevad veetnud siiani vaid garaazides seistes. Peale pikka peale käimist nõustus viimane omanik selle iluduse mulle ära müüma
Hetkel siis väikese kokkuvõttena autol küljes Greddy turbokitt, mis suudaks puhuda 700hp jõudu, kuid mootori sisu ja muud osad veel üle 450hp ei toeta.
Veermikus vahetatud enamus osi ja meele teeb heaks see, et eelmine omanik on paigaldanud KW Competition coiloverid. Pidurid on Megan Racingu 355mm 6 kolbi ees ja 330mm 4 kolbi taga, mis peaksid iseenesest olema toimivad asjad antud autol.
Kuna auto on olnud varem täis helitehnikat, siis seda pigimatti ja juhtmete meetreid on eemaldatud tänaseks umbes 50kg jagu, mida pole üldse vähe. Tehasest on auto kusagil 1550kg ja loodan carbon osade ja ebavajaliku eemaldamisega saada kaalu 1250kg peale. Ei mingeid mugavusi, mis võivad tulemust rajal halvendada
Plaanid 2016:
Auto kergemaks
Mootori sisu vahetus, et keerata peale 1000hp
Turbod suuremaks
Juhtaju vahetus Haltechi Proplug in vastu
Kütusesüsteem rajakõlbulikuks
Kergemad veljed, rehvid
Välimus viisakaks ja aerodünaamika paremaks
Turvalisust tõsta
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires
Nissan 350z 1000hp projektMa kõlan vist nagu katkine plaat aga sa tõesti arvad, et suudad selle jõu maha panna selliselt, et selle autoga on ka võimalik kiiresti sõita? See on võimalik, aga siis on ikka meeletult (auto ilmselt hakkab rohkem lennukit meenutama) aerot vaja külge kruvida. Aga jõudu sellegi poolest!
Nissan 350z 1000hp projektRaido, ma kahtleks ka selles aga kui Raigo BMW'ga sõitsin tavarehviga a24ringil ja nägin, et saab väga eduliselt sõita tavarehvi ja 8xx hobujõuga, siis 1000hp ja spetsiaalrehviga ei näe ma erilist küsimust. Ja alati saab jõudu ju käikude järgi ära piirata, et väiksemal kiirusel kogu "pauku" ei tuleks.
Nissan 350z 1000hp projektPlaan teha autole nn ringraja 800hp seade, kus on vähe Torquet ja palju jõudu pöörde kasvades ja kuna olen nende 800-1200hp autodega sõitnud aastaid, siis kokkuvõtteks võib öelda, et gaasipedaal on juhi kasutuses, kes valib ise vajaliku poweri
Aga harjutamist tahab kindlasti, kuid kerge kaal ja palju võimsust on edu võti
Muidugi abiks on korralik aerodünaamika, mille kallal hetkel pead vaevangi
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires
Nissan 350z 1000hp projektProjekti numbriline osa on muljetavaldav ning ebatavaline toorik teeb asja huvitavaks. Muidugi tavaliselt on igal asjal põhjus ja niipalju kui mina olen aru saanud on peamine põhjus miks selliseid autosid rajapäevadel massiliselt näha pole tema kerekonstruktsioonis, mis ei võimalda odavalt kaalu alandada jäädes enamvähem tänavalegaalseks. Aga ilmselt pole probleemi mida turbode lisamisega lahendada ei saaks.
Nissan 350z 1000hp projektNumbriline osa minule kõige lihtsam teostada, kuid see aerodünaamika ja kaalu teema teeb muret, sest see tahab jubedalt katsetamist ja raha. Antud mudel paneb tänaval hea rehviga jõu ilusti maha ja kuna mul on võimalus Haltech juhtajuga seadistada tracktion control nii boosti, süüte, kui ka muude piirajatega, siis seda lihtsam saab.
350Z põhi on olnud tegelikult ringrajal väga edukas, kuid enamjaolt on vahetatud kõik kere detailid carboni vastu ja igasugu tugevustalad on eemaldatud ja asendatud puuriga. Hetkel kindlasti jääb tänavalegaalne, et rohkem sellist autot näidata ja ise ka sellest rõõmu tunda. Näiteks järeltulija 370z Nismo on täna rajal kiirem, kui GTR...
Võimsust saab piirata tänapäeval lihtsalt ja plaanis ongi teha nn 3-4 eri seadet koos erineva boosti kurviga, et tänaval nt -600hp, rajal 800hp madalla väändega ja kiienduseks +1000hp full power. Kui valmis saan, siis demostreerin ka LIVES
____________________________
Nissan 300zx Best ET 1/4 6.63sek 338km/h
www.vkmmotors.ee
Dynotuning
Haltech ECU
Hoosier tires
Nissan 350z 1000hp projektKui jõudu on palju, siis ju pole probleem korralikult downforce tekitada - küll mootor jaksab vedada. Ja kaalu vastu aitab suurem rehvimõõt, vaata mis rullid uuel Camaro Z28 all on 1,8 tonnise massi juures ja masin lausa lendab rajal. Tõsi, laienditega tekib vist legaalsuse küsimus ja kulumaterjale läheb rohkem.