register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Pidurite jahutuse komponentide valmistamine   1 2  
Poster Message
peep
 
Moderator
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Eelmisel nädalal tegelesin auto hooajaks ettevalmistamisega ja nii möödaminnes sai siis ka antud teemat edasi arendatud. Torude installist loobusin, kuna see oleks nõudnud palju aega ja vaeva nõudvaid katsestusi teema alguses oleva lehtri tekitamiseks, esiotsa plastide lõikumist ja isegi siis eriti jämedat toru poleks panna saanud, sest esiosa on igasugu kola tihedalt täis.

Seega sai valitud tehase poolt originaalis pakutavatele sarnane lahendus:





Isegi nendega oli tükk tegemist, et saaks sobivasse kohta ja nurga alla, ning ei käiks mistahes ratta ja vedrustuse asendi puhul vastu velgi ega muid auto osi. Kahjuks jääb efekt numbriliselt mõõtmata aga ehk on mingi tunnetatav vahe ikka olemas ? Igatahes tehas on Evo'le õhku suunavad kanalid põhja alla tekitanud (need on alumisel pildil näha) ja pakub samasuguseid suunajaid müügiks ehk täitsa kasutu see asi vast ei ole.
03.03.2008 at 13:44
joonas
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
quote:
Lembit:
quote:
jaanus: pakun lambist - kõige suurema jahutusefekti annabki see alumiinumist pudinas, kuju pole oluline.
Pakun kogemustest, et suurima jahutuseffekti annab ikkagi voolik, mis jahedat õhku õige koha juurde juhatab. Ilma selle komponendita ei ole ühestki muust komponendist kasu. Samuti ei pea minuarust selle alumiiniumdetaili kuju nii keeruline olema. Oluline on vooliku ots õige koha lähedal kindlalt fikseerida, et ta kuhugi liikuvate asjade vastu ei satuks. Kas seal on mingi eriti fancy kujuga graveeritud logoga alumiiniumitükk või lihtne plekist keeratud kinnitus, ei ole nii suur vahe, kui jahutusega/jahutuseta piduritel.


Millist voolikut oleks mõtet kasutada? Teab keegi sellist, mida oleks Eestis ilusti saada ja sobiks selleks otstarbeks.


____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
30.11.2009 at 17:41 1 edit. Last edited 30.11.2009 at 17:42 by joonas
hall
 
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
quote:
joonas:
quote:
Lembit:
quote:
jaanus: pakun lambist - kõige suurema jahutusefekti annabki see alumiinumist pudinas, kuju pole oluline.
Pakun kogemustest, et suurima jahutuseffekti annab ikkagi voolik, mis jahedat õhku õige koha juurde juhatab. Ilma selle komponendita ei ole ühestki muust komponendist kasu. Samuti ei pea minuarust selle alumiiniumdetaili kuju nii keeruline olema. Oluline on vooliku ots õige koha lähedal kindlalt fikseerida, et ta kuhugi liikuvate asjade vastu ei satuks. Kas seal on mingi eriti fancy kujuga graveeritud logoga alumiiniumitükk või lihtne plekist keeratud kinnitus, ei ole nii suur vahe, kui jahutusega/jahutuseta piduritel.


Millist voolikut oleks mõtet kasutada? Teab keegi sellist, mida oleks Eestis ilusti saada ja sobiks selleks otstarbeks.


Mine vaata nt Hydroscandi poes ringi ja vali sobiv asi välja


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
30.11.2009 at 18:02
joonas
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Hydroskandis olen käinud, kuid seal on hunnik voolikuid ja ma ei tea milline neist on sobiv.

Paljud siit foorumist omavad kogemust piduritele õhu juhtimisel. Sooviks saada tagasisidet, millist voolikut tasub kasutada ja millise läbimõõduga.

Auto on see, mis allkirjas ja tehase ühekolviliste piduritega. Võibolla keegi oskab soovitada mõnda tarka linki.

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
30.11.2009 at 21:07
peep
 
Moderator
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Öko lahendused tunduvad olema ventilatsioonitoruga, kuid iseenesest on see spets toru - võidusõidujuppe müüvatest poodidest saab kindlasti abi. Vahe on minu teada vastupidavuses, venditoru ei kannata pidevat painutamist ?
30.11.2009 at 21:24
Raceboy
 
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Parima bang-for-the-buck lahendusena on võidusõitjad välja pakkunud tolmuimejatel kasutatava gofreeritud plastvooliku. Seda saab praktiliselt niisama (katkistelt tolmuimejatelt) ja see peab painutamist lõpmatuseni vastu.

____________________________
www.vems.ee
30.11.2009 at 21:31
uzzac
 
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
meil kasutusel vent toru. seni on vastu pidanud ja ei kurda. hea jäme laseb palju õhku läbi. hea odav vahetada ka kui katki läheb ja saada on teda ka igas endast lugupidavas ehituspoes.
30.11.2009 at 21:52
jaan tatikas
 
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
quote:
joonas: Hydroskandis olen käinud, kuid seal on hunnik voolikuid ja ma ei tea milline neist on sobiv.

Paljud siit foorumist omavad kogemust piduritele õhu juhtimisel. Sooviks saada tagasisidet, millist voolikut tasub kasutada ja millise läbimõõduga.

Auto on see, mis allkirjas ja tehase ühekolviliste piduritega. Võibolla keegi oskab soovitada mõnda tarka linki.

http://www.lister.co.uk/Uploads/products/pdf/silicone.pdf

Läbimõõt 75 , 100 , 120 laos (Flexible ducting hose type HT ), ülejäänud mõõdud tellimisel . Tel. 51 31 201
30.11.2009 at 21:52
Jesper
 
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
See fooliumist ventilatsioonitoru on bang for the buck küll, üks väike bang ja jälle läheb üks buck otsa :) Töötab, aga tüütab ikka jubedalt ära.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
30.11.2009 at 22:14
uzzac
 
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
5 aasta jooksul täpselt 0 korda seda vahetanud. :)
30.11.2009 at 22:59
kivialune
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
quote:
peep: Mis te arvate, kas on Eestis tegijat, kes sellise asja valmistaks odavamalt kui £ 240 + saatmiskulud eest ?

Selles komplektis olev voolik on kasutusel lennunduses, seega peaks olema tulekindel, kerge, vastupidav ja hind ka vastav..
01.12.2009 at 21:39
matukas
  
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
quote:
kivialune:...tulekindel, kerge, vastupidav ja hind ka vastav..
Tulekindel on vist "väike" liialdus? Tundub selline +260 Celsiust-tüüpi duct olevat.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
01.12.2009 at 22:43
kivialune
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Parandan, tulele vastupidav x tmp ja x minutit (tulekindlaid materjale vist füüsika ei tunnegi :) ). Muud eelist lennunduse jaoks toodetud materjalidel pole, kui, et nad on kindla kvaliteedi kontrolli all ja mida on lubatud, seda nad ka vastu peavad. Jaan tatika pakutavate ja lennunduse torudel väikseid erinevusi on: et lennunduses on ka non metallik traadiga torusid ja on armeeritud fiberglass kiududega, aga eks järelturul ka neid saada.

Edit: Üks väga hea omadus on lennunduses kasutatavatel materjalidel/ toodetel: nad on alati kaalult kerged.
02.12.2009 at 11:23 1 edit. Last edited 02.12.2009 at 11:48 by kivialune
joonas
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Leidisn ühe raamatu väljavõtte, mis kirjutab natuke piduritele õhu juhtimisest.
http://books.google.ee/books?id=sjdDXMWhGIsC&pg=PA187&lpg=PA187&dq=cooling+air+for+brakes&source=bl&ots=ODoEjOefyM&sig=LxV-XovMix3pl0lU8qRUaIww4Aw&hl=et&ei=gpQWS7LaFs3I-QbsvOndBg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=10&ved=0CDMQ6AEwCQ#v=onepage&q=cooling%20air%20for%20brakes&f=false

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
02.12.2009 at 19:56
BlueStang
 
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Tere, kas Eestis kohapeal kuskil saab 3" kuumakindlast silikoonist pidurijahutustoru, soovitavalt musta, mitte apelsinivärvi.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
08.03.2016 at 21:54
ICE
  
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Pane mingi link, et misasi see on. Pole ise veel kohanud.

____________________________
Petrolheads.ee
09.03.2016 at 11:18
BlueStang
 
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
quote:
ICE: Pane mingi link, et misasi see on. Pole ise veel kohanud.

No kõige tavalisemat kuumakindlat silikoon (võib neopren ka olla) pidurijahutustoru ikka mõtlen, 3-e tollise läbimõõduga ja musta kindlasti:


Edit: Sry, pilt sai kuidagi suur.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
11.03.2016 at 08:30 1 edit. Last edited 11.03.2016 at 08:32 by BlueStang
ICE
  
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Ok, ma ei teadnud et seal silikoonisisaldus on. Tellimisel saan pakkuda, kohal ei hoia.

____________________________
Petrolheads.ee
11.03.2016 at 11:24
BlueStang
 
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
quote:
ICE: Ok, ma ei teadnud et seal silikoonisisaldus on. Tellimisel saan pakkuda, kohal ei hoia.

Ok, aga palun pane mulle privasse, palju 11 ft (3,3 m) musta pidurijahutustoru maksab ja kui kiiresti kohale jõuaks.

____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars
11.03.2016 at 21:00
KungLao
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Tlnast Hydroscandiast pole vaadanud?
12.03.2016 at 15:06
zeke
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Blue said lahenduse?

Ice võid mulle ka D 2" hinna privasse panna.

____________________________
MX-5, 116
18.04.2016 at 22:32
BlueStang
 
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Sain just täna kätte. OT-ks jõuab külge kruttida.
21.04.2016 at 22:39
xjan
Pidurite jahutuse komponentide valmistamine
Mul on üle 2.5" toru, oranzhi - endale läks ikkagi 3" vaja...

____________________________
BMW 1M ...
05.05.2016 at 12:29
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Pidurite jahutuse komponentide valmistamine   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.