register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : s1600 mootor  
Poster Message
jass161
s1600 mootor
Klassi nõuded nõuavad, siis plaan 2liitrisest 1.6 teha. Vändakäik läheks 93mm 73.9mm. Kaane hingamisest peaks 1.6 küll olema. Sinna paneks lihtsalt uued klapid, vedrud, taldrikud, puksid jne ja muidugi hüdrotõukurite eemaldus. Ja muidugi teine nukkvõll panna. Selline lühikirjeldus suuremahulisest tööst. Mis teie sellest kombost arvate? Tuleks sellest mingit arvestatavat jõu ja väände nr?
31.01.2016 at 12:30
Lembit
s1600 mootor
No sedavõrd detailse informatsiooni pealt pakuks, et tuleb umbes 174Nm ja 302hj. :)
See, missuguse eelarve juures need numbrid tulevad, vajaks siiski algandmete täpsustamist. Pakuks, et suurusjärk umbes 20k€...
31.01.2016 at 13:53
jass161
s1600 mootor
Kõik detailid koos igasuguste pudinatega on 7k+ plokki puurimine ning kaane kerge ülekäimine. Kogu krempel vast max 10k koos komplekteerimise ja häälestusega. 20k saab muidugi tellida sodemost õige asja, aga nii palju pole paraku vahendeid. Eks tibusi loetakse peale düno. Kui 220-230hp oleks täitsa ok. Ma mõtlesin, et äkki keegi on eestis taolist short stroke mootorit teinud.
31.01.2016 at 14:28 2 edits. Last edited 31.01.2016 at 14:32 by jass161
bagiauto
 
s1600 mootor
Mis mootor, mis klass jne. Kui saladus pole...
31.01.2016 at 14:51
jass161
s1600 mootor
quote:
bagiauto: Mis mootor, mis klass jne. Kui saladus pole...
Salatseda pole midagi siin. Renault clio f4r ja rallikrossi s1600 klass.
31.01.2016 at 15:27
bagiauto
 
s1600 mootor
Las ta olla lühike, kuid teha spets vänt, kolvid ja kepsud ? Kepsud ja kolvid nagunii vaja aga väntvõlli tegemine suht kallis lõbu ja kui sõita tahad, siis ainult ühe väntvõlli peale lootma jääda kahtlane. On ju päris hea 1.6 mootor ka olemas. See kahene ju paras kolakas... ja see pole iseenesest mingi näitaja, et see kahene vormel renault peal ka kasutatud. Tegemist rullnookuriga mootoriga. Kui teed hüdro tõukuri pealt ümber, siis vaja kuidagi klapivahet reguleerida, aga kui nukid peal, siis kaan pealt kinni... Hakka mõõteavasid tegema... Kindlasti saab kõike teha, kuid kas see kaan seda väärt on?
31.01.2016 at 18:56
jass161
s1600 mootor
Asjad on juba tehtud ja moto kiti müüakse: http://www.xrallyparts.com/PBCatalog.asp?ItmID=2622139. Ise ei kombineerinud kokku seda. Eks malmplokk on raske jah aga paraku k4m peale ehitades läheks see veel kallimaks. K4m juures ei saaks kasutada olemasolevaid sisse -ja väljalaset ning kasti. Pärast klapivahet reguleerida on kõige pisem mure. Mõttekuse kohapealt muud varianti praegu pole.
31.01.2016 at 23:42
bagiauto
 
s1600 mootor
Ega tegelikult polegi väga viga. Hästi ei usu, et päris see 220 hj. originaal kollektoritega välja tuleb aga kui valmis jupid olemas, siis anna aga minna. Malmplokk iseenesest just hea- alumiiniumist tükivad olema liiga vedelad (mõningad erandid välja arvata).
01.02.2016 at 10:32
jass161
s1600 mootor
Sisselase on hetkel ktr itb ja väljalase on ka mingi 4-2-1. Hetkel on tehtud 2l vahel ja võimsust 172kw. Eks tibusid loetakse peale düno jh :D
01.02.2016 at 13:49
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : s1600 mootor  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.