register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 964 Carrera 4  
Poster Message
autodusa
  
Porsche 964 Carrera 4
Niisiis, sai soetatud omale selline sõiduk, 1990 aastast, 4 vedu ja manuaalkast. Nüüd edasiseks tegevuseks tundub, et vajan kogemustega meeste nõu, et mitte jalgratast leiutada ning samas mõtetuid vigu ennetada, sellest tingituna ka mu postitus.
Auto oli siis seisnud tõonäoliselt väljas päris tükk aega ja seisma oli ta jäänud eelmisel omanikul ilmselgelt jagaja probleemi tõttu, sellele viitasid ostetud varuosad, ning varuosa jagaja, kuid kogu selle asja juurest puudus halli andur. Kuna jagaja oli maas ja jagaja augus mingi kalts ees, ning selle auto tagaluugi õhuvõre vett ei pea, siis alustuseks voolas õlikork maha võttes sealt välja ca 3l puhast vett, seejärel sama palju majoneesi, ehk õli ja vee segu. See küll ehmatas, samas oli lootus, et autot pole üritatudki käivitada sest jagajat ju polnud peal. Sai siis see möga välja lastud, uus õli sisse pandud, sama tehtud ka kastis ja difris. Enne seda sain laenuks ühe alli anduri, mille paigaldasime jagajale, ning kui kõik koos, uus aku peal, vana kütus välja, uus sisse, bensupumba korraolekus veendutud siis südamepõksudes süütevõtme kallale. Mõned ringid, kuni kütus üleval ja auto töötas. Algul tegi üks rullik natuke häält, kuid üldiselt mootor töötas väga ilusti, jälgiti hiljem ka surveid pöördeid jne, kõik viimase peal. Muidugi kärssas kõik, soendussüsteemis oli mootorsit valgunud õli, mis siis isuga seal põlema hakkas. Kuid viimasel korral hakkas seegi kaduma, seega mootori korrasolek selles osas selge. Sai proovisõitki tänavate vahel tehtud ja esimese kogemusena just sellise autoga: väga meeldis!
Nüüd aga, loomulikult on see seisnud auto mootor nagu ta on, õli lekib igast kohast, ning igatahes tahaks ju oma auto mootori otsast lõpuni üle vaadata ning täielikult üle käia. See ongi esimene mure, et mis järjekorras nüüd asju teha, kas võiks mõned asjad juba ette ära tellida, mida 100% vaja jne, või alustueks lihtsalt mootor maha ning siis edasi vaadata? Lisaks kast, sama lugu.
Kuna siin foorumis juba mitu teemat, kus on juba oma ala spetsialistid kõik selle üle elanud, siis loodan abile.

Autost veel, et mõte siis ta ilusti korda teha, ning jätta lihtsalt pühapäeva autoks. Miks mitte isegi mõni ring teha teinekord ringrajal, kui räägitakse, et temaga seal päris lõbus sõita. Ei tea, kas 4 vedu selleks kõige sobilkum on midugi.
Mõned tähelepanekud siis mis silma hakkasid veel:
tõstukil kui rattad maast lahti, siis vedrud ei ulatu oma pesadesse, ehk mingid lühikesed vedrud pandud..vms
Käigukastil üks kinnitus katki, seetõttu on seal tehtud tõelist pornot ning poltidega kinnitatud sillatale peale mingi kummi junn, et kast sinna vastu vist ei kolksuks. Seega kastile vaja see kinnitus taastada.
Esistange miski nö sport/tuuning, mis kindlasti sealt kohe minema lendab ja asemele tuleb originaal. Kel huvi seda kuhugi rinka autole panna, siis on saadval.
Tagaluuk ei ole küll originaal aga hetkel sellega ei kiirusta.
Õhufiltri korpus miskipärast pooleks lõigatud, filtrit sees ei ole. Kas panna asemele originaal või miski K&N nt?
Lisaks vajan endiselt ühte jagaja halliandurit, mis laenuks sai võetud, mis tähendab, et mõni varuosadeks jagaja oleks väga teretulnud.



Üritan viisakalt ka pilte lisada, see on minu jaoks ikka kuramuse keeruline...31 korda edit ja miskit sain hakkama:) vabandan aga ei tea, miks see teine/kolmas pilt nii suured on, mõlemad sama telefoniga tehtud.








____________________________
www.usacar.ee https://www.facebook.com/usacarest
Porsche 964
Ford Mustang Boss 302
MB C43 AMG
06.01.2016 at 00:06 45 edits. Last edited 06.01.2016 at 22:49 by autodusa
rustang
  
Moderator
Porsche 964 Carrera 4
Lahe auto! :)
Mootori osas - mis ta läbisõit ka on?
Ma teeks leakdown testi, et teada saada rõngaste ja klappide tihedus ning otsustaks siis edasi.
06.01.2016 at 10:11
Kaido
Porsche 964 Carrera 4
Sekundeerin, hea valik ja palju õnne.
06.01.2016 at 11:20
Uiskur
 
Porsche 964 Carrera 4
quote:
autodusa:
Lisaks vajan endiselt ühte jagaja alliandurit, mis laenuks sai võetud, mis tähendab, et mõni varuosadeks jagaja oleks väga teretulnud.



Kui ma õigesti mäletan, siis halli andur on sama mis Saab 900-l ja vist ka mõnedel volkswagenitel. Vaata vanalt tükilt Boschi number ja küsi Ad Balticust või Fixusest.
Ja vaheta jagaja rihm ka juba ära kui jagaja laiali.

06.01.2016 at 12:22
autodusa
  
Porsche 964 Carrera 4
tänan veelkord ja ka ette nõuannete eest. läbisõit on 110000km. Rustang, kus seda leakdown testi teha saab?
Jagajast: kuna eelmine omanik on jagajat juba lammutanud/ehitanud,kaasas on uued kaaned, rootorid ja üks rihm, siis tundub nagu, et jagajasse endasse on ta pannud juba uue rihma. Kontrollin muidugi üle selle hiljem.
Jagajal on boschi kood küll aga nt forsis vaatasime VW alli andurit ja see oli teistsugune. Mis mulle aga tundub, on see, et neid andureid eraldi müüakse vist ilma tema all oleva kinnitusplaadita ning peal oleva metallist korpusega,lisaks ei ole neil kaasa porsche pistikuga üenduvat pistikut, seega kogu see komplekt on mul sealt puudu. uurin seda Saabi asja ka.
Lisan veel juurde, et ise ma mootorit otseselt tegema ei hakka, ei ole lihtsalt selle ala mees, seega igasugu tööettepanekud igati teretulnud.


____________________________
www.usacar.ee https://www.facebook.com/usacarest
Porsche 964
Ford Mustang Boss 302
MB C43 AMG
06.01.2016 at 12:36 1 edit. Last edited 06.01.2016 at 12:37 by autodusa
rustang
  
Moderator
Porsche 964 Carrera 4
quote:
autodusa: kus seda leakdown testi teha saab?

110 kkm (mitte miili?) automaatselt suuremat mootoriremonti justkui ei nõua aga "võimalikud on variandid". Mind aitas leakdowniga Jõujaam, neil ka arvestatav 964 ehitamise kogemus olemas. Porsche mootor on sellepoolest huvitav, et mul näiteks täiesti hõredate klappidega töötas mootor nagu miska, stabiilne tühikäik jne.
06.01.2016 at 13:24
erkiko
Porsche 964 Carrera 4
Soovitan ka JõuJaama poole pöörduda, neil on ka tekkinud minu autodest ülejäänud osadest ka teatav varuosade ladu.
Praegu neil üks minu mootor töös ka.
06.01.2016 at 14:06
autodusa
  
Porsche 964 Carrera 4
KM just, auto on Jaapanist

quote:
rustang:
quote:
autodusa: kus seda leakdown testi teha saab?

110 kkm (mitte miili?) automaatselt suuremat mootoriremonti justkui ei nõua aga "võimalikud on variandid". Mind aitas leakdowniga Jõujaam, neil ka arvestatav 964 ehitamise kogemus olemas. Porsche mootor on sellepoolest huvitav, et mul näiteks täiesti hõredate klappidega töötas mootor nagu miska, stabiilne tühikäik jne.


____________________________
www.usacar.ee https://www.facebook.com/usacarest
Porsche 964
Ford Mustang Boss 302
MB C43 AMG
06.01.2016 at 15:22 1 edit. Last edited 06.01.2016 at 22:48 by autodusa
pampkuri
 
Porsche 964 Carrera 4
Mis asi see jagaja rihm on?
Auto äge

____________________________
pamp
06.01.2016 at 23:32
twist
Porsche 964 Carrera 4
quote:
pampkuri: Mis asi see jagaja rihm on?

Teadagi on 964 mootoril kaks süüteküünalt silindri kohta. Alumisi küünlaid toidab ülemine jagaja, ülemisi aga alumine, mis on ülemise jagaja poolt rihmaga veetav. 993 samasugune.


____________________________
Miki
07.01.2016 at 00:16
autodusa
  
Porsche 964 Carrera 4
quote:
twist:
quote:
pampkuri: Mis asi see jagaja rihm on?

Teadagi on 964 mootoril kaks süüteküünalt silindri kohta. Alumisi küünlaid toidab ülemine jagaja, ülemisi aga alumine, mis on ülemise jagaja poolt rihmaga veetav. 993 samasugune.



Justnimelt. Ja sellelt pildilt on just puudu asi mida mul vaja oleks. Kus see küll on:)?

Veel, rääkides sellest leakdownist, saan aru, et see on peamiselt klapivahede ning vast ka nt kolvi tiheduse mõõtmiseks? Kuna auto seisab minu enda kontoriga samas majas, sellise firma nagu Tõukuri juures ning kuna seega samas kõik igasugu klappide, klapivahede ning muude asjade lihvimismasinad, ning mehed käepärast, siis kas on mõtet üldse mõõta, mõtlen just seda, et kui niikuinii need klapid üle käia. Igatahes järg nädal lähen jõujaamast käbi uurin maad. Kui mootor maas siis läheb sisu tegemisse, üritan jätta nii originaali kui võimalik, väike mõte on armatuur uue nahaga üle lüüa aga seda vaatame jooksvalt. Sellega seoses, äkki teab keegi, kust saab porge põrandavaipa parima hinnaga?



____________________________
www.usacar.ee https://www.facebook.com/usacarest
Porsche 964
Ford Mustang Boss 302
MB C43 AMG
07.01.2016 at 20:14
Jesper
 
Porsche 964 Carrera 4
Kui väga tahad Tõukuris mootorit teha lasta, siis on nutikas sinna viia ainult raha ja autot mitte nende kätte anda. Tuleb odavam kui hakata nässu keeratud juppide asemele uusi ostma...

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
07.01.2016 at 21:12
bagiauto
 
Porsche 964 Carrera 4
Windorf on kaane tegemise koht. Ainult, et kui tahad sama head, kui kaaned uuena tehasest olid, siis on jälle jama... lihtsalt sealt tulevad need oluliselt parematena tagasi. Ja enam ei saa öelda, et tegemist Porschega oma originaal headuses :D
07.01.2016 at 21:49
rustang
  
Moderator
Porsche 964 Carrera 4
quote:
autodusa: kas on mõtet üldse mõõta, mõtlen just seda, et kui niikuinii need klapid üle käia.


Einoh kui niikuinii plaanis mootor pulkadeks võtta siis mis seal enam leakdownida. :)
07.01.2016 at 22:45
rollingjack
 
Porsche 964 Carrera 4
hakkame siis tagantpoolt peale- kui tahad parimat sisevaiba hinda siis näiteks saksa ebays on soodsaid 964 vaipasid igasuguseid.
Kui aga tahta võimalikult originaaliga samaväärset, siis Lakewell on selleks üks paremaid kohti.
Pole küll odavaim, aga selle eest kvaliteetne.
Oma autol esiti tegingi ebay vaipadega, aga nüüd on Lakewelli sisu ja seda võib pea originaaliks pidada.

110 tuhat km ei peaks sellise mootori juures veel muret tekitama, nii 160-180 tuhat km on koht, kus väljalaskeklappide juhtpuksid võivad olla juba 1-1,5 mm lõtkuga. Aga ei pruugi, on ka 300000 km sõitnud õhkjahutusega Porsche mootoreid, mida pole kordagi lahti võetud. Jah, algaastate 2,7 magneesiumplokk tahtis vist iga 50000 tagant lahtivõtmist, 3,0 K Jetiga mootor oli juba päris pikaealine ja järjest paremaks need õhkjahutusega mootorid läksid.

Kirjutad, et mootor käis hästi. Ehk alguseks piisaks klapikaante , nukkvõlliajamite kaanetihendite ja vändasimmerite vahetusest, et õli tilkumine vähemaks jääks?

Ja veel, karta on, et see mootor (1990) on ilma silindri ja pea vahelise tihendita. Üldjuhul seda enam peale remonti enam nii kokku ei panda, ja see eeldab 6 uue silindri ostmist.

Ma arvan, et õhufiltri korpus ei ole pooleks lõigatud, ehk on lihtsalt välimine pool puudu?
Pildil olevasse filtrikorpusesse on välimisse poolde augud puuritud, mis "kõvasti kW juurde annavad"


Kas halli andurit eraldi leiad, aga viimases hädas saab Boschist veel 964 uue originaaljagaja tellida.

Vedrud ei ole normaalsed, kui üles tõstes pesast välja tulevad. Mingid lühemakssaeted vedrud tunduvad, aga pildi järgi pole auto nii madal, kui see eeldaks, ma ütleks, et minu oma istub isegi madalamal. Seega lühike ja väga jäik vedru tundub olema kirjelduse põhjal.

G64 käigukast on selline vigur, et seda võib võileivahinna eest leida. Sest seda kasti ei saa ainult tagaveo jaoks kohandada ja kõik, kes tahavad neliveost tagaveolist ehitada, ostavad omale G50 käigukasti.
G64 ehk neliveo kasti ei ihka keegi. Niiet võib lausa katkise kõrva parandamise asemel korras kasti leida.




____________________________
Have fun and be safe!
07.01.2016 at 23:27
Raceboy
 
Porsche 964 Carrera 4
Tegelikult saab G64 kastist tagaveolise teha küll, selleks on vaja teine otsaplaat teha (on tehtud ka) ja plussiks on reguleeritav LSD. Populaarsuse vähesus on tingitud sellest, et tal on käiguhammakad pole ühilduvad G50-ga mäletamist mööda ja see tähendab et rajameestele pole ta atraktiivne. Endal just selline asi käsil, kuna ülekanded sobivad, jõuvaru on piisavalt ja kaste leiab soodsalt.

____________________________
www.vems.ee
10.01.2016 at 22:23
autodusa
  
Porsche 964 Carrera 4
tänud rollingjack, nüüd on kõik kolm meest rääkinud, kellelt ootasin nõu:)
Tundub, et sul võib õigus olla, ei ole mõtet seda mootorit liialt lahti asjata kiskuda. Eile veel katsetasin ning sõitsin sellega, enam ei tulnud isegi õliplekki lume peale. Ja tötab tõesti ilusti. Ühesõnaga, annan vist mootori Carmusesse Oliveri hoole alla, eks siis jooksvalt otsustab mis teeb. Teeb seda mis vaja. Täna siis sisu juba lahti võetud, tehakse lage, istmeid jms. Pärast seda siis mootor, ning viimaseks stange vahetus, värv, poleer.
Õhupuhastaja on ikka kohe täitsa pooleks lõigatud, parem külg tühi. Kas soovitav on originaal karp leida või panna mingi nö tuuning filter?
Mattidest, võtan selle sinu soovitatud firmaga kohe ühendust, loodan, et nad pakuvad ka minule sobivad valget põranda vaipa. See koosneb 20 tükist kui ma ei eksi... Nägin, et pakuvad ka uusi istmekatteid, tundub, et kui värv klapib, on mõtekas need ka võtta, ega see taastamine ka väga odav pole, samas uus on uus.


____________________________
www.usacar.ee https://www.facebook.com/usacarest
Porsche 964
Ford Mustang Boss 302
MB C43 AMG
14.01.2016 at 23:09
rollingjack
 
Porsche 964 Carrera 4
Õhufiltrile soovitan otsida originaalkorpuse. See auto on piisavalt väärtuslik, et teda originaalilähedane hoida.
Originaalfiltri pindala ei jää koonuste omale kuigivõrd alla ja midagi peale suurema sisselaskemüra suvalisest koonusfiltrist ei saa.
Selle kohta võib netist erinevaid dünomõõtmisi leida.

Carmus on mootori jaoks kindel koht, tehtud on selliseid õhkjahutusega mootoreid seal hulga. Ja kui meelde tuletada, oli just Oliver see, kes mulle siduri koonilisuse kontrollimiseks vihje andis.

Kui istmekatted ka vahetada plaanid, siis mina vist valget sisu ehk ei võtaks, aga see on siiski igaühe oma maitseasi, milline sisu südamelähedasem tundub.

Ja vanemate Porschede sisu koosneb tõepoolest paljudest väikestest tükkidest.


____________________________
Have fun and be safe!
15.01.2016 at 18:13
autodusa
  
Porsche 964 Carrera 4
Mnjah, ega isiklikult mulle meeldib see beez rohkem kui valge aga samas Lakewell võtab kogu naha eest pea 4k eur, seega arvan, et kuna kõik muu peale esiistmete on väga heas korras, siis pole mõtet sellist raha kulutada selle tooni pärast. Usun, et kui valge on nagu uus, siis on ta kena kah. Hakkan just vaipa tellima, hetkel veel ainult kaalun, et äkki tellida see beez vaip, piltide järgi peaks ta väga hästi ka valge sisuga sobima. Valge vaip lihtsalt on nii kuramuse valge...ning siis jääks ka võimalus tulevikus väga suure soovi korral see beez sisu panna.
Ahjaa, mida ma varem ei kirjtanud, mul on täitsa puudu sealt miskipärast tagumiste istmete seljatoed. Pean ka need leidma.
Õhufiltri panen siis originaali, eks ta õige ole seal kõik võimalik originaal panna.

Igatahes, sisuga kah läks juba nii, nagu ta tavaliselt ikka läheb:) kogu vana müratõkke jääk ja selle liim puhastatakse sealt täielikult, siis uus müramatt ning seejärel vaip

____________________________
www.usacar.ee https://www.facebook.com/usacarest
Porsche 964
Ford Mustang Boss 302
MB C43 AMG
25.01.2016 at 22:13 9 edits. Last edited 30.01.2016 at 13:34 by autodusa
autodusa
  
Porsche 964 Carrera 4
Üritan siis lisada mõne pildi arengust, siinkohal tänud Ghost'le. Hetkel vaip tellitud ning ootan pakki, et saaks jätkata.





____________________________
www.usacar.ee https://www.facebook.com/usacarest
Porsche 964
Ford Mustang Boss 302
MB C43 AMG
30.01.2016 at 13:43 9 edits. Last edited 02.02.2016 at 22:42 by autodusa
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 964 Carrera 4  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.