Poster |
Message |
Raigo L |
Ford Focus ST - Raigo
Pika mõtlemise, kipitamise ja sõbra soovituse peale sai selline hobiauto soetatud, eesmärgiks siis kõigele muule lisaks eelkõige rajapäevadel sõitmine oma lõbuks. Legendi järgi peaks olema tegu juba praegu täitsa hobikorras rajakõlbuliku autoga, sest eelmine omanik kasutas väidetavalt seda autot nürburgring-il sõitmiseks samamoodi hobikorras, kas see ka tegelikult nii oli seda ei oska öelda.
Samas selle info valguses on juba ilmselt selge, et päris stock ta enam pole, nats on teda ikka eelmine omanik kaasa aidanud ja on lisanud järgmised asjad:
KONI reguleeritavad amortisaatorid
FK KÖNIGSPORT vedrud: 19" Oxigen Conclave valuveljed Focus RS õhuvõtuavad
Lühike käiguvahetus
MTB Friedrich 3" Downpipe
MTB Friedrich 200 Kat
3" Mongoose sportsummuti
Forge BlowOff
Suurem Intercooler
Focus RS sidur ja hooratas
Simoneit Racing Software
Turbo Groove Pidurikettad
Green STuff piduriklotsid
Autoga tuli kaasa ka düno paber mille järgi peaks olema pea 300hj ja 490Nm.
Muljed on autost head, paremad kui oleks osanud oodata ja tundub täitsa selline paras asi olevat algajale. Proovisin ju ka enda eelmise hobiautoga rada sõita mis oli sinna 1000hj kanti ja ega ikka ei tule ei oskusi, ega aega nii võimsa autoga ja oskamatu juhiga, jäi minul tookord ajaks 1.28,0xx ja sõbral sama autoga 1,27.
Eks järgmine aasta paistab, et kas selle autoga õnnestub see 1.28 üle sõita.
Mõned pildid kah, selline on ta siis nö suve seades:
Ja selline nö talveseades:
Talve velgedest saavad ühtlasi ka raja veljed, sest kevadel venitab neile vähe pareminu nakkuvad rehvid peale, mis rehvid täpsemalt pole veel otsustanud.
Päris huvitav mod. on ka see, et salongist saab summuti vabamaks keerata kui kihutamiseks läheb
Plaane midagi muuta esialgu pole, proovib ta nii rajal ära nagu on ja eks siis selgub kas on vaja kuskilt otsast järgi aidata,
____________________________
Ford Focus ST225 |
29.11.2015 at 11:10 |
3 edits. Last edited 29.11.2015 at 11:14 by Raigo L
|
peep Moderator |
Ford Focus ST - Raigo
Kobe igapäevaliikur, Fordil on pereauto kategoorias hea juhitavus. Raja jaoks soovitaks minimaalselt difrilukku ja teisi piduriklotse. Muidu alajuhitavus hakkab sõidurõõmu väga kiirelt segama ja greenstuff klotsid on rajal sama efektiivsed kui seebitükid. |
29.11.2015 at 11:37 |
|
HoCi |
Ford Focus ST - Raigo
Sõitsin ka sellega eile. Ma pole kunagi Fordidest midagi arvanud aga see konkreetne ST sellises seades on küll üks lahe pill. Raigol saab selle autoga lõbus olema rajal.
Minu jaoks uskumatu on see, et täisboost oli 2500rpm (või isegi vähem) juures juba olemas (~1-1,1bar kandis). Rajal on see küll väga lihtsasti sõidetav pill. See summuti klapp on ka väga äge asi. Kui selle lahti lasime, siis hääled on küll väga vägevad. Ei plärise ega karju aga selline mõnusalt kuri müdin ja pehme paukumine.
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
01.12.2015 at 16:31 |
1 edit. Last edited 01.12.2015 at 16:31 by HoCi
|
rookierice |
Ford Focus ST - Raigo
Mul on sellele quaife torsen differentsiaal pakkuda. Ilmselt kõige mõistlikum lisa arvestades seniste modide hulka.
Sai lihtsalt vale ostetud, volvo 5 ja 6käigulistel on erinevad difrid ning poolteljed.
Marti |
09.12.2015 at 11:11 |
|
Garfield |
Ford Focus ST - Raigo
quote: rookierice: Mul on sellele quaife torsen differentsiaal pakkuda. Ilmselt kõige mõistlikum lisa arvestades seniste modide hulka.
Sai lihtsalt vale ostetud, volvo 5 ja 6käigulistel on erinevad difrid ning poolteljed.
+1. See on ringrajal "must have". Kunagi sai testitud (tänud omanikele!) kahte eelmise põlvkonna ST, üks oli korraliku chiptuuninguga, teine Quaife lukuga. Ringiaeg oli praktiliselt sama. Märjal rajal hakkab lukuga esiveoline auto ainult kergemini "otse" minema, kui vale kurvitehnikat kasutada.
____________________________
Focus RS |
09.12.2015 at 11:32 |
1 edit. Last edited 09.12.2015 at 11:33 by Garfield
|
Raigo L |
Ford Focus ST - Raigo
Millegi pärast kahtlustasin(lootsin), et sellel autol on juba lukuga differ, aga täna kontrollisin järgi ja kahjuks seda siiski pole. Otse kiirendades paneb ka praegu jõu uskumatult hästi maha, aga kurvist välja kiirendades kahjuks muidugi mitte .
Kui eelkõneleja pakutud quaife torsen sobib siis tuleb see ära nabida ja kui ei siis tuleb tellida kevadeks.
____________________________
Ford Focus ST225 |
11.12.2015 at 22:15 |
|
Maik |
Ford Focus ST - Raigo
Isiklikult arvan,et meie eesti mõistes,kiireks sõitmiseks (tänav-maantee-rinka) on selline 600+ väga hea juba. Üle selle overkill, vist.
Samas oleks vahva...
Ei saa küll aru miks vahetada tagavedu esiveo vastu :.-/
____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
|
12.12.2015 at 01:29 |
2 edits. Last edited 12.12.2015 at 01:31 by Maik
|
Raigo L |
Ford Focus ST - Raigo
Esiveoline polnudki tegelikult plaanis, aga kuna seda autot saab teadupärast ka suhteliselt bolt-on tükkidega neliveoliseks ehitada siis pole probleemi, kui esivedu ära tüütab teen neliveolisek , siis on muidugi jõudu kah teine samapalju juurde vaja panna, et lõbus oleks .
Vahepeal juhtusid kätte huvitavad asjad mis loomulikult tuleb ikka enda auto külge kruttida
Ette said siis 350x32mm kettad 6-kolviga Brembo sadulatega ja taha tulevad 330x28mm kettad 4-kolviga Brembo sadulatega(pildil taga 320x25mm kettad). Kolmapäeval saan õiged tagakettad kätte ja eks siis hiljemalt neljapäeval saab testida, et kas tuleb ka piduri peasilindrit upgradeda või mitte.
____________________________
Ford Focus ST225 |
14.12.2015 at 22:21 |
1 edit. Last edited 14.12.2015 at 22:22 by Raigo L
|
rookierice |
Ford Focus ST - Raigo
Quaife sobib sinu masinale, selle jaoks ta loodigi, et ST-st RS teha. Vastasin mailile ka.
Porsche pidurisadulad eeldatavasti päris niisama külge ei istu, mille kettaid kasutad? |
15.12.2015 at 10:23 |
|
peep Moderator |
Ford Focus ST - Raigo
Tagapidur on muljetavaldav esiveolise jaoks. |
15.12.2015 at 10:38 |
|
Raigo L |
Ford Focus ST - Raigo
Algselt tegelikult mõtlesingi taha panna ainult suurema ketta, aga kuna fordi enda suport poleks enam sel juhul nagunii sobinud ja porsche omad olid olemas siis läks nii.
Pidurikettad on MB-delt, esimesed w164 kerega ml-ilt ja tagumised w203 kerega c-klassilt ja suportid läksid külge jah vahetükkidega.
____________________________
Ford Focus ST225 |
15.12.2015 at 11:16 |
|
Garfield |
Ford Focus ST - Raigo
quote: peep: Tagapidur on muljetavaldav esiveolise jaoks.
No kui käest ära läheb ja juba tagaots ees kihutad, peab ka ju pidurdama ;o)
____________________________
Focus RS |
15.12.2015 at 14:26 |
|
Raigo L |
Ford Focus ST - Raigo
Väike jõulukink Fordile Fastime OÜ poolt
____________________________
Ford Focus ST225 |
22.12.2015 at 20:58 |
|
Raigo L |
Ford Focus ST - Raigo
Sain ikkagi selle aasta numbrisees teised pidurid alla
Niipalju kui täna proovisin siis tundub igaljuhul kordaläinud upgrade olevat ja fordi piduri peasilinder saab hakkama suurepäraselt nende piduritega, ning jõu jaotus ette vs. taha tundub kah paigas olema , aga eks siis saab paremini aimu kui päike kõrgemalt käib.
Algselt mõtlesin sadulad kollaseks värvida ja vahepeal juba punaseks, aga praegu tundub, et see hõbedane on kah väga hea.
Kui juba puhtaks sai pestud siis mõni pilt veel
____________________________
Ford Focus ST225 |
31.12.2015 at 16:58 |
2 edits. Last edited 31.12.2015 at 17:46 by Raigo L
|
Joel |
Ford Focus ST - Raigo
Hõbedased on väga head. Paremad kindlasti kui värvilised.
See 4WD conversion oleks küll lahe. Uurisin, tehakse nii Ford Kuga kui Volvo S40/V50 juppidest. Mõlemaid peaks lausa siitmailt saada olema. Rinka jaoks ta vaevalt, et midagi oluliselt paremaks teeks, aga ülimalt ägeda auto saaks niimoodi küll.
____________________________
2xV8 |
01.01.2016 at 14:38 |
|
lordvampire |
Ford Focus ST - Raigo
Päris pull pill (Y) |
02.01.2016 at 20:15 |
|
Raigo L |
Ford Focus ST - Raigo
Olen vaikselt uurinud 4wd conversioni jaoks vajaminevat ja iseeneset pole tegu ei pika nimekirja ega ka suure ümberehitusega. Vaja läheks S40/V50 AWD:
K.kasti koos nurk ülekandega(sobib ka S60R-i oma)
Kardaani
Tagadiffrit
Tagumisi pooltelgi
Tagasilla tala
Tagumised rattalaagrid
Kütuse paaki
Ja laias laastus olekski kõik, aga kahjuks just nimelt see nurk ülekanne ei hiilga just tugevusega. Kunagi BSR-i poolt toodetud 4wd focused kasutasid vist üldse mitsubishi evo neliveo pulki.
Nelivedu eeldaks muidugi jõu kahekordistamist, et lõbus oleks.
____________________________
Ford Focus ST225 |
03.01.2016 at 21:50 |
|
Ivalo |
Ford Focus ST - Raigo
Lihtsam ju kohe uus rs osta, kõik olemas ilma ehitamata ja võimsam ka.
Võimsus ei ole ainus oluline faktor, 2000kg 600hp auto on kindlasti igavam ja ressursimahukam sõita/pidada kui 1000kg 300hp.
Ma pigem sõidaks selle autoga nii nagu ta on, peaks piisavalt lõbus olema, saad uute type-R idega võrrelda, neil jõudu sama palju. |
03.01.2016 at 22:17 |
|
Raigo L |
Ford Focus ST - Raigo
Kui ainult OT-il käimise autoga tegu oleks siis oleks tõesti mõistlik sõita nii nagu on, aga tegu on hobiautoga mis võiks ka praeguses paksus lumes lõbu pakkuda. Olen kokku arvutanud, et neliveolisena kaaluks see auto ca 1450kg, kui sellele lisada 5-600hj oleks tegu täitsa hea hobiautoga mis täidab vajadused nii jäärajal, tänaval kui ka ringrajal. Kõik ei peagi ehitama autot mis oleks igast otsast perfektne ühe kindla asja jaoks, mõndadele inimestele sh. mulle meeldib ehitada auto millega oleks eelkõige endal lõbus ja juba algselt rekordeid püüdma ei plaani hakata.
Selle jutu võtaks kokku sellega, et kindlasti tuleb sellele autole nelivedu ja ka jõunumbri lükkan kaugemale, kuid seda ilmselt alles sügisel.
Vahepeal sai autole soetatud uued esimesed kettad, sest praegu küljes olevad 350mm kettad on pärit eelmiselt hobiautolt ja pole enam kõige paremad(läksid audrus millegi pärast kergelt kõveraks eelmise auto all). Kuna täpselt sama, aga puuritud ketas oli üsna krõbeda hinnaga siis võtsin juba asjalikumad kettad.
Tegu 360mm ketastega mis on ujuvad nö nagu pildilt näha ja tänu alumiinium keskosale kergemad kui st orig. kettad. Kuna pidurid on nüüd tehtud piisavaks siis nüüd hakkan plaani tegema selles suunas vaikselt, et ikka hoo ülesse kah saaks
____________________________
Ford Focus ST225 |
16.01.2016 at 10:58 |
|
charger |
Ford Focus ST - Raigo
Miks see puuritud ketas hea on? Slotted OK, sellest ma saan aru. |
16.01.2016 at 11:07 |
|
Raigo L |
Ford Focus ST - Raigo
Mina olen harjunud asju Eesti keeles nimetama, puuritud ehk siis slotted välismaa keeles või noh kui päris korrektne olla siis augustatud .
____________________________
Ford Focus ST225 |
16.01.2016 at 11:09 |
1 edit. Last edited 16.01.2016 at 11:18 by Raigo L
|
peep Moderator |
Ford Focus ST - Raigo
Aukudega ketas on ilusam (maitseasi muidugi) ja kuigi nad kipuvad kergemini pragunema siis lõpuks ei ole ls. vahe tavakettaga märkimisväärne ehk kannatab aukudega ketastega sõita küll. |
16.01.2016 at 11:53 |
2 edits. Last edited 16.01.2016 at 13:25 by peep (Moderator)
|
charger |
Ford Focus ST - Raigo
Slotted on soonitud, mitte puuritud. Soonte mõte on klotsi pinda puhastada. Aukude otstarbest ei ole ma seni aru saanud. Kaal või jahutus või ...? Kindel on see, et aukudega kettad pragunevad kergesti. |
16.01.2016 at 12:11 |
|
Raigo L |
Ford Focus ST - Raigo
Aukude mõte on jahutus, antud ketast ilma aukudeta vist ei saagi. Soonitud ketas on välismaa keeles grooved
____________________________
Ford Focus ST225 |
16.01.2016 at 12:16 |
|
ziim_ |
Ford Focus ST - Raigo
"Slotted brake discs are blank brake discs into which grooves have been cut." |
16.01.2016 at 15:01 |
|