Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Subaru Impreza WRX - LSTere,
kirjutan mõne sõnaga enda hobiautost.
2014 sügisel sai hangitud täiesti tavaline WRX.
Odomeetri järgi oli läbisõit 124k ja tehniliselt päris ok korras.
Esialgu oli lihtsalt plaanis ilus hobiauto, aga läks nagu ikka...
Tasapisi hakkasin juppe külge kruvima
Vahetatud said:
Mootori, käikari, difri õlid (Liqui Moly, mootorisse koos protectiga)
esimesed stabika kondid-puksid
Tagumised kettad, klotsid
Esimesed kettad, Ferodo klotsid
BC Coiloverid
Oil catch tank
KN paneelfilter
STI Luuptuled
STI Side skirts
STI front grill
STI Y-pipe
Walbro 255 kütusepump
Veljed Rota Grid 18" 9,5
Rehvid Federal rs-r 595 255/35/18
ATE super blue racing piduriõli
Whiteline stabilisaator vardad
STI 6 käiguline kast
STI esimesed veovõllid
STI sidurikomplekt
Eibach rear camber bolts
Rõhku tõstetud 1,3 bar-i peale. (Corsa Motors)
Arvestuslikult andis see 200-210kw mootorist
2015 hooaja saldo:
1x turbo
1x käigukast
1x mootor
2016 hooaja ettevalmistused:
Mahle sepiskolvid
Manley kepsud
12mm Õlipump
Racing saaled
SKF veepump
SKF hammasrihma komplekt
ATHENA tihendisari
STI Intercooler
TGV eemaldamine
Subaru Impreza WRX - LSMulle Impeza meeldib eriti selle hääl ja konkreetne isendi muudatused on asjalikud, isegi sõidaks sellisega aga jääb mulje, et nad standardkonfis ei kesta ? Evo tundub olema pommikindlam.
20.11.2015 at 10:45
1 edit. Last edited 20.11.2015 at 13:22 by peep (Moderator)
Subaru Impreza WRX - LSVõrdsete pikkustega kollektoriga jääb hääl tagasihoidlikumaks aga boxerile omane "podin" on endiselt täitsa olemas. Originaalseades kestavad Stid kenasti (2,5 välja arvatud).
Kui plaanis võimsust oluliselt tõsta, siis on evo parem materjal, saab sama raha eest rohkem ja odavamalt.
Kütuse vahepaak lisa kiirelt nimekirja ja siis edasised muudatused sõltuvad sellest, palju jõudu tahad.
Mis turbo seal hetkel on?
Subaru Impreza WRX - LSsiia oleks muidugi võinud panna kõrgema surveastmega kolvid, muidu oleks võinud kasutada ka originaal kolbi, mida on võimalik saada mõistliku hinnaga. kui huvi pakub, siis on olemas korralik td05 turbo sirge õhuvõtu kaanega, mis on suurem kui td04, aga annab kuni 340-350hp. ja ei tekita eriti palju suuremat lägi ka.
quote:T.K: siia oleks muidugi võinud panna kõrgema surveastmega kolvid, muidu oleks võinud kasutada ka originaal kolbi, mida on võimalik saada mõistliku hinnaga. kui huvi pakub, siis on olemas korralik td05 turbo sirge õhuvõtu kaanega, mis on suurem kui td04, aga annab kuni 340-350hp. ja ei tekita eriti palju suuremat lägi ka.
wrx-i originaal kolb on väga nõrga ringlandiga, eelmistega juhtus nii:
aga kirjuta mulle lauri@kahur.ee, mis hinda soovid selle td05 eest.
Subaru Impreza WRX - LSväga huvitav lugu midagi pole meeldinud, et detos nii. ma olen erinevate imprezadega sõitnud 1,5bariga, seadistamata, pole selliseid probleeme esinenud, pole ka detoneerinud. käisin enamuses küll kruusal ja lumel/jäärajal, nii et turbo hõõgus nagu lamp. ei olnud probleeme.
Subaru Impreza WRX - LSSelle hooaja esimene OT seljataga.
Kokkuvõttes jäin tulemusega rahule, kuigi ootused olid suuremad.
Parim aeg tuli 1:31,9, mis on eelmise aastaga võrreldes 1,9s kiirem.
Loll on see kes vabandust ei leia. Sellel korral oli probleem piduritega või õigemini nende puudumine.
Kuna eelmisel hooajal töötas Ferodo Performance klots hästi, siis läksin kindla peale ja võtsin samad klotsid.
Seekord aga hakkasid need pika sirge lõpus järgi andma.
Teine mure on järskudes kurvides sisemise tagaratta õhku tõstmine ja selle kaudu veo kadumine.
Kuna all on veel WRXi LSD tagadiffer, siis libiseb pea enamus jõudu läbi.
Hiljem proovisin lasta tagumise stabika lahti, see parandas märgatavalt olukorda, kuid mitte päris.
Onboard video ühest sessioonist, küll mitte kõige kiiremast. Kvaliteet on kehva, kuna unustasin kaamera häälestada.
quote:-LS-: Selle hooaja esimene OT seljataga.
Kuna all on veel WRXi LSD tagadiffer, siis libiseb pea enamus jõudu läbi.
Hiljem proovisin lasta tagumise stabika lahti, see parandas märgatavalt olukorda, kuid mitte päris.
Kas Subaru LSD-le ei saa eelpinget peale keerata, et haaraks teist ratast paremini kaasa?
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
quote:-LS-: Selle hooaja esimene OT seljataga.
Kuna all on veel WRXi LSD tagadiffer, siis libiseb pea enamus jõudu läbi.
Hiljem proovisin lasta tagumise stabika lahti, see parandas märgatavalt olukorda, kuid mitte päris.
Kas Subaru LSD-le ei saa eelpinget peale keerata, et haaraks teist ratast paremini kaasa?
WRXi LSD on visko, pole kindel, aga arvatavasti ei saa.
STI-l on ketastega, mis mul tegelikult olemas - riiuli peal
Subaru Impreza WRX - LSMa ei tea mis ketaslukk sul on aga minu RA oma on 2-way ja seda ma asfaltile ei soovita (lööb aeglustusel samuti lukku- mul oli peale stardisirget pidevalt tagasild blokeerunud), torsen on kindlasti lihtsamini sõidetav.
Subaru Impreza WRX - LSUpdaten teemat, et mis veel peale mootori remonti talvel tehtud sai.
Peale läksid Deatsch Werks -i 1000cc pihustid. Juhuks kui peaks tulevikus soov olema etanooli peale minna.
quote:Ivalo: Ma ei tea mis ketaslukk sul on aga minu RA oma on 2-way ja seda ma asfaltile ei soovita (lööb aeglustusel samuti lukku- mul oli peale stardisirget pidevalt tagasild blokeerunud), torsen on kindlasti lihtsamini sõidetav.
2-way ketaslukk? Tüüpiline passiivne ketaslukk on "all-way" ehk kogu aeg peal. Läbi libiseb siis, kui jõu erinevus kahe ratta vahel suureks läheb. Mina nimetaks seda just ringrajale sobivaks, sest ta on "targem natuke läbi libiseda, kui pauguga lõhi minna" tüüpi. Aktiivne ketaslukk on juhitav ehk eelpinget saab jooksvalt reguleerida. Mis sellest häda on, kui stardisirgel tagasild blokeeritud on? Sellel hetkel sõidad ju otse, mõlema ratta all on sama asfalt ja ketaslukk ega üksi teine difrilukk ei teeks nagunii mitte midagi? Torseneid, eriti type-1, on ringrajal kerge lammutada. Õnneks neid enam palju liikvel pole. ATB (torque biasing) on jälle töökindlamad.
quote:Ivalo: Ma ei tea mis ketaslukk sul on aga minu RA oma on 2-way ja seda ma asfaltile ei soovita (lööb aeglustusel samuti lukku- mul oli peale stardisirget pidevalt tagasild blokeerunud), torsen on kindlasti lihtsamini sõidetav.
2-way ketaslukk? Tüüpiline passiivne ketaslukk on "all-way" ehk kogu aeg peal. Läbi libiseb siis, kui jõu erinevus kahe ratta vahel suureks läheb. Mina nimetaks seda just ringrajale sobivaks, sest ta on "targem natuke läbi libiseda, kui pauguga lõhi minna" tüüpi. Aktiivne ketaslukk on juhitav ehk eelpinget saab jooksvalt reguleerida. Mis sellest häda on, kui stardisirgel tagasild blokeeritud on? Sellel hetkel sõidad ju otse, mõlema ratta all on sama asfalt ja ketaslukk ega üksi teine difrilukk ei teeks nagunii mitte midagi? Torseneid, eriti type-1, on ringrajal kerge lammutada. Õnneks neid enam palju liikvel pole. ATB (torque biasing) on jälle töökindlamad.
Mõeldu li ilmselt seda, et pidurdamisel taga rattad plokeeruvad.
Subaru Impreza WRX - LSJu ma siis ei oska sellesse laugesse paremkurvi sirgelt sisse pidurdada aga jah, võtab parema tagumise nurga kergeks ja lööb läbi difri sama ratta ka lukku. Natuke oleneb muidugi keskluku asendist ka. Kindlasti saab piduri balansi reguleerimisega natuke asja paremaks aga selles pole kogu probleemi olemus peidus ma arvan.