register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Subaru Impreza WRX - LS  
Poster Message
-LS-
Subaru Impreza WRX - LS
Tere,
kirjutan mõne sõnaga enda hobiautost.
2014 sügisel sai hangitud täiesti tavaline WRX.
Odomeetri järgi oli läbisõit 124k ja tehniliselt päris ok korras.
Esialgu oli lihtsalt plaanis ilus hobiauto, aga läks nagu ikka...




Tasapisi hakkasin juppe külge kruvima





Vahetatud said:
Mootori, käikari, difri õlid (Liqui Moly, mootorisse koos protectiga)
esimesed stabika kondid-puksid
Tagumised kettad, klotsid
Esimesed kettad, Ferodo klotsid
BC Coiloverid
Oil catch tank
KN paneelfilter
STI Luuptuled
STI Side skirts
STI front grill
STI Y-pipe
Walbro 255 kütusepump
Veljed Rota Grid 18" 9,5
Rehvid Federal rs-r 595 255/35/18
ATE super blue racing piduriõli
Whiteline stabilisaator vardad
STI 6 käiguline kast
STI esimesed veovõllid
STI sidurikomplekt
Eibach rear camber bolts


Rõhku tõstetud 1,3 bar-i peale. (Corsa Motors)
Arvestuslikult andis see 200-210kw mootorist





2015 hooaja saldo:
1x turbo
1x käigukast
1x mootor

2016 hooaja ettevalmistused:
Mahle sepiskolvid
Manley kepsud
12mm Õlipump
Racing saaled
SKF veepump
SKF hammasrihma komplekt
ATHENA tihendisari
STI Intercooler
TGV eemaldamine





20.11.2015 at 11:15 8 edits. Last edited 24.11.2015 at 10:55 by -LS-
peep
 
Moderator
Subaru Impreza WRX - LS
Mulle Impeza meeldib eriti selle hääl ja konkreetne isendi muudatused on asjalikud, isegi sõidaks sellisega aga jääb mulje, et nad standardkonfis ei kesta ? Evo tundub olema pommikindlam.
20.11.2015 at 11:45 1 edit. Last edited 20.11.2015 at 14:22 by peep
bagiauto
 
Subaru Impreza WRX - LS
Häälega on vist ka nii, et kui teed korraliku kollektori, siis on hääl ka läinud :D...
20.11.2015 at 14:20
Ivalo
 
Subaru Impreza WRX - LS
Võrdsete pikkustega kollektoriga jääb hääl tagasihoidlikumaks aga boxerile omane "podin" on endiselt täitsa olemas. Originaalseades kestavad Stid kenasti (2,5 välja arvatud).
Kui plaanis võimsust oluliselt tõsta, siis on evo parem materjal, saab sama raha eest rohkem ja odavamalt.

Kütuse vahepaak lisa kiirelt nimekirja ja siis edasised muudatused sõltuvad sellest, palju jõudu tahad. :)
Mis turbo seal hetkel on?
20.11.2015 at 16:40
-LS-
Subaru Impreza WRX - LS
surgetank on plaanis.
Hetkel veel stock turbo TD04
21.11.2015 at 18:15
T.K
Subaru Impreza WRX - LS
siia oleks muidugi võinud panna kõrgema surveastmega kolvid, muidu oleks võinud kasutada ka originaal kolbi, mida on võimalik saada mõistliku hinnaga. kui huvi pakub, siis on olemas korralik td05 turbo sirge õhuvõtu kaanega, mis on suurem kui td04, aga annab kuni 340-350hp. ja ei tekita eriti palju suuremat lägi ka.
24.11.2015 at 01:03
-LS-
Subaru Impreza WRX - LS
quote:
T.K: siia oleks muidugi võinud panna kõrgema surveastmega kolvid, muidu oleks võinud kasutada ka originaal kolbi, mida on võimalik saada mõistliku hinnaga. kui huvi pakub, siis on olemas korralik td05 turbo sirge õhuvõtu kaanega, mis on suurem kui td04, aga annab kuni 340-350hp. ja ei tekita eriti palju suuremat lägi ka.

wrx-i originaal kolb on väga nõrga ringlandiga, eelmistega juhtus nii:



aga kirjuta mulle lauri@kahur.ee, mis hinda soovid selle td05 eest.
24.11.2015 at 10:09
T.K
Subaru Impreza WRX - LS
väga huvitav lugu midagi pole meeldinud, et detos nii. ma olen erinevate imprezadega sõitnud 1,5bariga, seadistamata, pole selliseid probleeme esinenud, pole ka detoneerinud. käisin enamuses küll kruusal ja lumel/jäärajal, nii et turbo hõõgus nagu lamp. ei olnud probleeme.
24.11.2015 at 21:03
-LS-
Subaru Impreza WRX - LS
Selle hooaja esimene OT seljataga.
Kokkuvõttes jäin tulemusega rahule, kuigi ootused olid suuremad.
Parim aeg tuli 1:31,9, mis on eelmise aastaga võrreldes 1,9s kiirem.
Loll on see kes vabandust ei leia. Sellel korral oli probleem piduritega või õigemini nende puudumine.
Kuna eelmisel hooajal töötas Ferodo Performance klots hästi, siis läksin kindla peale ja võtsin samad klotsid.
Seekord aga hakkasid need pika sirge lõpus järgi andma.
Teine mure on järskudes kurvides sisemise tagaratta õhku tõstmine ja selle kaudu veo kadumine.
Kuna all on veel WRXi LSD tagadiffer, siis libiseb pea enamus jõudu läbi.
Hiljem proovisin lasta tagumise stabika lahti, see parandas märgatavalt olukorda, kuid mitte päris.

Onboard video ühest sessioonist, küll mitte kõige kiiremast. Kvaliteet on kehva, kuna unustasin kaamera häälestada.

09.05.2016 at 14:07 3 edits. Last edited 09.05.2016 at 14:29 by -LS-
Ivalo
 
Subaru Impreza WRX - LS
Video pilt ju väga korralik, lihtsalt kaamera asukoht võiks pisut madalamal olla. Mis kaameraga tegu?
09.05.2016 at 20:54
-LS-
Subaru Impreza WRX - LS
quote:
Ivalo: Video pilt ju väga korralik, lihtsalt kaamera asukoht võiks pisut madalamal olla. Mis kaameraga tegu?

Kaamera on Gopro hero3. Valguse mõõtmine jäi kaameral pildi üld valguse järgi ja selle pärast säritas õues oleva ala üle.

Viimasel jälle heliga probleem, kuna oli kinnises korpuses :)
09.05.2016 at 21:02
JustMe
Subaru Impreza WRX - LS
quote:
-LS-: Selle hooaja esimene OT seljataga.
Kuna all on veel WRXi LSD tagadiffer, siis libiseb pea enamus jõudu läbi.
Hiljem proovisin lasta tagumise stabika lahti, see parandas märgatavalt olukorda, kuid mitte päris.


Kas Subaru LSD-le ei saa eelpinget peale keerata, et haaraks teist ratast paremini kaasa?

____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
09.05.2016 at 22:46
-LS-
Subaru Impreza WRX - LS
quote:
JustMe:
quote:
-LS-: Selle hooaja esimene OT seljataga.
Kuna all on veel WRXi LSD tagadiffer, siis libiseb pea enamus jõudu läbi.
Hiljem proovisin lasta tagumise stabika lahti, see parandas märgatavalt olukorda, kuid mitte päris.


Kas Subaru LSD-le ei saa eelpinget peale keerata, et haaraks teist ratast paremini kaasa?

WRXi LSD on visko, pole kindel, aga arvatavasti ei saa.
STI-l on ketastega, mis mul tegelikult olemas - riiuli peal :D
09.05.2016 at 22:52
Ivalo
 
Subaru Impreza WRX - LS
Ma ei tea mis ketaslukk sul on aga minu RA oma on 2-way ja seda ma asfaltile ei soovita (lööb aeglustusel samuti lukku- mul oli peale stardisirget pidevalt tagasild blokeerunud), torsen on kindlasti lihtsamini sõidetav.
09.05.2016 at 23:35
-LS-
Subaru Impreza WRX - LS
Updaten teemat, et mis veel peale mootori remonti talvel tehtud sai.
Peale läksid Deatsch Werks -i 1000cc pihustid. Juhuks kui peaks tulevikus soov olema etanooli peale minna.



Turboks sai valitud Garrett gt2871r





Seadistamise ja turbo installi tegi Corsamotors
10.05.2016 at 14:03
Garfield
  
Subaru Impreza WRX - LS
quote:
Ivalo: Ma ei tea mis ketaslukk sul on aga minu RA oma on 2-way ja seda ma asfaltile ei soovita (lööb aeglustusel samuti lukku- mul oli peale stardisirget pidevalt tagasild blokeerunud), torsen on kindlasti lihtsamini sõidetav.

2-way ketaslukk? Tüüpiline passiivne ketaslukk on "all-way" ehk kogu aeg peal. Läbi libiseb siis, kui jõu erinevus kahe ratta vahel suureks läheb. Mina nimetaks seda just ringrajale sobivaks, sest ta on "targem natuke läbi libiseda, kui pauguga lõhi minna" tüüpi. Aktiivne ketaslukk on juhitav ehk eelpinget saab jooksvalt reguleerida. Mis sellest häda on, kui stardisirgel tagasild blokeeritud on? Sellel hetkel sõidad ju otse, mõlema ratta all on sama asfalt ja ketaslukk ega üksi teine difrilukk ei teeks nagunii mitte midagi? Torseneid, eriti type-1, on ringrajal kerge lammutada. Õnneks neid enam palju liikvel pole. ATB (torque biasing) on jälle töökindlamad.

____________________________
Focus RS
10.05.2016 at 14:11
ats16v
Subaru Impreza WRX - LS
quote:
Garfield:
quote:
Ivalo: Ma ei tea mis ketaslukk sul on aga minu RA oma on 2-way ja seda ma asfaltile ei soovita (lööb aeglustusel samuti lukku- mul oli peale stardisirget pidevalt tagasild blokeerunud), torsen on kindlasti lihtsamini sõidetav.

2-way ketaslukk? Tüüpiline passiivne ketaslukk on "all-way" ehk kogu aeg peal. Läbi libiseb siis, kui jõu erinevus kahe ratta vahel suureks läheb. Mina nimetaks seda just ringrajale sobivaks, sest ta on "targem natuke läbi libiseda, kui pauguga lõhi minna" tüüpi. Aktiivne ketaslukk on juhitav ehk eelpinget saab jooksvalt reguleerida. Mis sellest häda on, kui stardisirgel tagasild blokeeritud on? Sellel hetkel sõidad ju otse, mõlema ratta all on sama asfalt ja ketaslukk ega üksi teine difrilukk ei teeks nagunii mitte midagi? Torseneid, eriti type-1, on ringrajal kerge lammutada. Õnneks neid enam palju liikvel pole. ATB (torque biasing) on jälle töökindlamad.


Mõeldu li ilmselt seda, et pidurdamisel taga rattad plokeeruvad.
10.05.2016 at 16:37
hall
 
Subaru Impreza WRX - LS
quote:
Mõeldu li ilmselt seda, et pidurdamisel taga rattad plokeeruvad.

Difri lukk ei puutu sel juhul asjasse, puhas pidurite regulli teema.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
10.05.2016 at 18:21
Ivalo
 
Subaru Impreza WRX - LS
Ju ma siis ei oska sellesse laugesse paremkurvi sirgelt sisse pidurdada aga jah, võtab parema tagumise nurga kergeks ja lööb läbi difri sama ratta ka lukku. Natuke oleneb muidugi keskluku asendist ka. Kindlasti saab piduri balansi reguleerimisega natuke asja paremaks aga selles pole kogu probleemi olemus peidus ma arvan.
10.05.2016 at 21:01
hall
 
Subaru Impreza WRX - LS
Pigem peaks lukk sel juhul kerge nurga ratast kaasa vedama, mitte vastupidi.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
11.05.2016 at 00:13
-LS-
Subaru Impreza WRX - LS
Täna saabus 3" väljalase


11.05.2016 at 11:08
Ivalo
 
Subaru Impreza WRX - LS
Piilu igaks juhuks lõpupütist ka sisse ja vaata kas seal kõik 3" tundub. :)
11.05.2016 at 12:53 1 edit. Last edited 12.05.2016 at 11:41 by Ivalo
-LS-
Subaru Impreza WRX - LS
quote:
Ivalo:
Piilu igaks juhuks lõpupütist ka sisse ja vaata kas seal kõik 3" tundub. :)


tundub ka seest 3"



Summuti sai eile all ka pandud, istus täpselt nii nagu vaja, kõik kinnitused ja nurgad klappisid.
12.05.2016 at 09:00 2 edits. Last edited 12.05.2016 at 09:06 by -LS-
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Subaru Impreza WRX - LS  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.