register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : BMW Klubi cupi V etapi järelkaja  
Poster Message
Silwer
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Tulemused siin:



Pikem järelkaja üritusele tuleb BMW foorumis: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=44737

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
23.09.2007 at 18:02
rustang
  
Moderator
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Tulemused on puhas rõõm ja RaceChrono abil ringiaegu parandada on väga lahe. Kahjuks jah tuleb väike mõttepaus teha sõitmisele.
23.09.2007 at 19:01
HrHunt
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Keski DriftBoxi kaarti ei saaks tekitada. Oleks huvitav trajektooride üle vaielda. Ma ise täna vahtisin seal 4. kurvis huviga. Mulle tundus, et kõige kasulikum on hilja sisse keerata ja kurvi lõpus hästi sisekurvi hoida.

____________________________

23.09.2007 at 19:22
HoCi
  
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Kurb, et üritus nii lõppes ja nüüd veel süüdlase otsimisega sõjaks läks(bmw foorumis). Loodan, et mõlemad saavad autod ilusti korda.

Mina enda ajaga rahul ei ole. Ei suutnud lihtsalt kiiremini sõita. Kurvis R888 üldse ei pidanud millegipärast (xjan'iga mõtlesime, et äkki liiga palju mustrit alles? :) ). Mõned kohad oleks võinud muidugi julgemalt isegi minna aga eks harjutamine teeb meistriks. Üritus kulges väga hästi ja korraldajatele kummardus. Kahju, et rajahaldajale korda üldse ei lähe see, et enne järgmist rajabroneeringut võiks ikka raja puhtaks teha (eilse ralli korraldajatele suur-suur kivi kapsaaeda ka, sest enda järelt peaks ikka koristama). Xjan on auto väga kiireks saanud. Mina tunnen, et enda autol võimsusest puudus pole sirgetel(kui siis ainult kurvist väljumisel jõuetus, mis on kahjuks lihtsalt selle mootori ja ülekande viga) aga kurvis esiveoline ei pidanud millegipärast täna üldse. Täitsa masendus tekkis hetkeks. Lõpuks hakkasin ise ka lihtsalt üle pingutama. Vaja harjutada.

Ja kuna nägin sallu ja rustang'i matsu pealt, siis siiamaani käib kogu see asi silme eest läbi ja maru kurb vaatepilt oli rustang'i auto :( . Loodan, et saad auto korda ja veelgi paremaks kui praegu!

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
23.09.2007 at 20:24 1 edit. Last edited 23.09.2007 at 20:25 by HoCi
peep
 
Moderator
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
quote:
HrHunt:Mulle tundus, et kõige kasulikum on hilja sisse keerata ja kurvi lõpus hästi sisekurvi hoida.

Minuarust samuti, vähemalt minu autoga.

Endal selline kahe otsaga päev. Ühest küljest läks kehvasti, kuna sõitsin enne võistlust harjutades rajalt välja aga teisest küljest oli jälle hea, et suhteliselt väikeste kaotustega elementaarseid asju meelde tuletatakse - ära roni rajale kui tead, et piduritega pole just kõik korras.

Siis nimelt pidurid olid kuuma saanud eelnevalt ja süsteemis mingil määral õhku sees aga justkui toimisid ja kuna üritus pidi olema vaid kolm kiiret ning otsus osaleda tuli kaks päeva enne, siis lootsin, et küll kestab. Peale kahte kiiret ringi peasirge lõpus pidurdades (ehk raja kiireim koht) selgus ootamatult, et järgi on vaid murdosa normaalsest pidurdusefektiivsusest ja tuli otse välja minna. Õnneks raud jäi terveks, plasti peab natuke lappima ja asendama. Aga vast nüüd jääb meelde, et pidurite seisukorra osas ei tingita ja parem jätta heaga sõitmata.

Muidu, täna oli hea sõidufeeling ja ärajäänud sõidust on kahju...
23.09.2007 at 20:27 1 edit. Last edited 23.09.2007 at 20:50 by peep
que
 
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
quote:
rustang: Tulemused on puhas rõõm ja RaceChrono abil ringiaegu parandada on väga lahe. Kahjuks jah tuleb väike mõttepaus teha sõitmisele.
Hea, et talv ukse ees...
23.09.2007 at 20:37
xjan
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Hirmus on vaadata, et 318IS-d Tabasalus (nagu ka Raplaski) B-klassile päris kannale astuvad :)

____________________________
BMW 1M ...
23.09.2007 at 20:56
matukas
  
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Sellest 'lõpp-paugust' moraal, et pole vaja Tabasalus mööda sõita. Ajasõitudes oli möödasõit keelatud, et ajad sassi ei läheks. Aga õpetuseks edaspidigi, et see möödasõidukeeld toimis.

Kõrvalt vaadata seekord oli pagana raske, aga mis teha. Eks üritan millalgi oma Yokohama A539 kolmeaastase rehviga mingi mulje rajast saada ja võrreldava aja oma kergkaalus masinaga teha.

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
23.09.2007 at 20:59
devilc
Moderator
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Mitte möödasõite pole vaja keelata, vaid mõistust peab olema.

Aga korraldajatele soovitus edaspidiseks: reeglitesse punkt, mis keelab rajal igasuguse driftimise ja muude sarnaste lolluste tegemise, mille eesmärk on show, mitte kiiresti sõitmine.
23.09.2007 at 21:12
Wolle
  
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Ander: sul endalgi vist oli enamvähem sealsamas kohas mingi napikas eelpool mainitud BMW'ga?

____________________________
Maalt ja mälestusega hobusest

Ford. At least they circled the problem.
23.09.2007 at 21:18
I.V.B
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
quote:
devilc: Mitte möödasõite pole vaja keelata, vaid mõistust peab olema.

Aga korraldajatele soovitus edaspidiseks: reeglitesse punkt, mis keelab rajal igasuguse driftimise ja muude sarnaste lolluste tegemise, mille eesmärk on show, mitte kiiresti sõitmine.


Driftimist ja show tegemist ning mõistuse puudumist on tihtipeale raske kui mitte võimatu defineerida ning eristada niisama "püüdlikust ja kiirest" sõitmisest. Küll on aga võimalik eristada maksnud osalejad maksmata osalejatest. Puhtalt kivi nende kapsaaeda, kes selle maksmata kamba rajale lasi, sest kohe alguses oli näha, et kui just ei juhtu mingit tõsisemat väljasõitu või avariid, siis raja sittavad nad mõnuga ära. Juhtusid nii väljasõidud, raja sittamine ja ka avarii. Rada oli lõpuks samasugune nagu hommikul enne võistluse algust.

Jutu järgi tundus, et asjaosalisel driftikunnil jäi õigust ülegi. Kui tore, et mõni mees rullnokka lippu ikka kõrgel hoiab!

rustangi masinast väga kahju, aga vaevalt ta järgmisel aastal sellega aeglasemana tagasi pöördub!
23.09.2007 at 22:45
tiigrike
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Sõna otseses mõttes olen kõrvaltvaataja ja minu jaoks tundub küll marukerge eristada võidusõitjaid ja nende käitumist rajal 'naljavendade' omast.
23.09.2007 at 23:15
Silwer
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Siis kui ajasõidud lõppesid hakkasid korraldajad kola kokku pakkima, ajatabeleid kontollima, edetabelit tegema ja diplomeid kirjutama. Samal ajal tuli ära ka raja tagumise poole julgestaja. Mina isiklikult ei märganud rajal mingit driftimist ega ka raja sittamist (seda viimast ma loen üldse alles foorumitest - ma olin enam kui kindel et jätsime endast viisaka raja maha). Vaba rada oli lihtsalt mõeldud huvilistele aja kasulikuks sisustamiseks - head üritused on ju need kus palju sõita saab. Ja muidu poleks keegi viitsinud seal ka pool tundi oodata kuni autasustamiseni.

Kokkuvõtteks: teeks siis järgmine kord sedasi et kui keegi näeb mingit viga laita (driftimised, väravate asukohad, jne) siis tuleb korraldajate juurde ja otsekoheselt sellest räägib - siis nagu saab ka midagi ette võtta selleks et jamasid vältida. Need üritused on ju sõitjate üritused, ise korraldame, ise sõidame ja ise rõõmustame / kurvastame. Neid ei korralda mingi ettevõte nimega X kellele midagi öelda ei juleta ja siis pärast vaid pooleldi anonüümselt sajatatakse...

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
23.09.2007 at 23:16
HoCi
  
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Paari inimesega jalutasime pärast raja läbi ja rada kahjuks ilus välja ei näinud. Ausalt öeldes lausa JUBE rada välja + rajaäärsed olid nagu küntud põllud :)

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
24.09.2007 at 10:37
devilc
Moderator
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
quote:
I.V.B:Driftimist ja show tegemist ning mõistuse puudumist on tihtipeale raske kui mitte võimatu defineerida ning eristada niisama "püüdlikust ja kiirest" sõitmisest.
Ei ole tegelikult. Lihtsalt on vaja teha nagu Silwer ütles - kui keegi näeb, et mõni kodanik pidevalt külg ees sõidab või ilmselgelt üle punnitab oma sõiduga (mida näeb pidevatest sõiduvigadest), tuleb öelda korraldajatele, kes siis otsustavad, kas teha kerge hoiatus või midagi karmimat ette võtta. Seekord ei jõudnud ise seda tegema, kuna peale eelmise ringi napikat, mis mul Salluga oli, oli ta järgmisel ringil juba rustangiga koos.
24.09.2007 at 12:35
rustang
  
Moderator
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Kui püüda seda tilka tõrva mepotis unustada, siis Tabasalui rada iseeenesest on uues kuues väga lahe rada ja piisavalt tehniline, et mul jäi sinna nuputamist ka järgmiseks korraks ja trajektoor ei ole sugugi paigas. Kui veel metsatagune look valmis tehakse on tegu üsna kiire ja vahva rajaga.

Silweri ja co ees müts maha, et riskisid ja rajarendi ette ära maksid, veel 4-5 päeva enne üritust ei olnud selle plussi tulemine sugugi kindel. Aga nagu näha, julge hundi rind on rasvane (või siis haavleid täis :P ).
24.09.2007 at 12:49
devilc
Moderator
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Ei jää muud üle, kui Avoga nõustuda - Tabasalu rajast on saanud väikestele autodel peaaegu "päris" ringrada. Jääb ainult oodata metsavahelise lõigu valmimist, mis keskmist kiirust veelgi tõstma peaks.
24.09.2007 at 12:55
peep
 
Moderator
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
"Ralli" sõitmise nad peaksid seal kindlasti ära keelama ja väljasõidud korda tegema. Aeglane rada justkui soodustaks piiride otsimist aga iga näpuka pärast ei tahaks ka autot lappida. Vedagu sinna kasvõi liiva väljasõidualadele, peenike kruus oleks veel parem aga ilmselt kallim.
24.09.2007 at 13:05
raix_
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
quote:
peep: "Ralli" sõitmise nad peaksid seal kindlasti ära keelama ja väljasõidud korda tegema. Aeglane rada justkui soodustaks piiride otsimist aga iga näpuka pärast ei tahaks ka autot lappida. Vedagu sinna kasvõi liiva väljasõidualadele, peenike kruus oleks veel parem aga ilmselt kallim.

Just. Eriti veel kui seal sõidad tavakasutuses oleva autoga... siis nagu ei julgegi "pidamise piiri" otsida. Mõnes kohas olid üsna teravad ääred ning endalgi sain ühe velje kõveraks :(
24.09.2007 at 15:08
Silwer
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Minul oli selles suhtes lihtne. Kuna sõitsin võõra autoga ja teadsin juba enne üritust et esikolmikusse kindlasti oma ajaga ei mahu siis ühtegi liigset riski ei võtnud ja kordagi ratast asfaldi pealt maha ka ei pannud.

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
24.09.2007 at 15:20
peep
 
Moderator
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Ma pidasingi silmas rohkem selle raja üldist ideoloogiat, mitte konkreetset üritust. Kui poleks olnud tehnilist probleemi (ja oma lollust, mis selle põhjustas), siis suure tõenäosusega oleksin samuti rajal püsinud, ettevaatlik tüüp nagu ma olen. Aga vahest ju tahaks proovida, kus on see piir, sest ega muidu teada ei saa.:)
24.09.2007 at 15:58
HrHunt
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Mul on sama jama et ma ei saa endale autoga liigset riskimist lubada. Seetõttu pole osalenud ka võistlustel. Samas kui lihtsalt minna ja omaette kimada siis on tegelikult täiesti võimalik sõita üsna kiiresti ja samas ohutult, kuna rajakate on ikkagist uus ja sile ja mingeid väga nilbeid kurve pole. Jääb vaid loota, et igast wannabe-WRC ässad rada ära ei lammuta :)

____________________________

24.09.2007 at 17:48
nael
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
Täitsa lõbus oli.
Tänud korralduse eest :)

Väljasõidud toimusid peamiselt ikkagi sellepärast, et rada oli must juba eelnevalt.
Ideaaltrajektoor sõideti puhtaks, aga kui sattusid natuke sellest kõrvale läks väga libedaks.
Ise käisin kah sellepärast korra väljas ja nägin kuidas Ilja valli sellepärast sõitis nii, et auto põhi korra vastu vaatas mulle.
24.09.2007 at 20:34
urmet
  
BMW Klubi cupi V etapi järelkaja
quote:
HrHunt: Keski DriftBoxi kaarti ei saaks tekitada. Oleks huvitav trajektooride üle vaielda. Ma ise täna vahtisin seal 4. kurvis huviga. Mulle tundus, et kõige kasulikum on hilja sisse keerata ja kurvi lõpus hästi sisekurvi hoida.

http://people.proekspert.ee/urmet/blog/

pane siis oma trajektoori pilt välja.
25.09.2007 at 09:50
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : BMW Klubi cupi V etapi järelkaja  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.