register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Eelseisvad üritused : 3. Mannergute Mõõduvõtt 06.09  
Poster Message
H.E
  
3. Mannergute Mõõduvõtt 06.09


Juba vähem kui kahe nädala pärast on toimub 3. Mannergute Mõõduvõtt.

Hea uudisena sai MM ka omale ametliku kanali, mille kaudu edastame edaspidi kõik olulise informatsiooni toimunud ning ka tulevatest üritustest.
Mannergutemooduvott.ee

Siin mõned olulisemad lingid:
Registreerimisvorm
Ürituse dokumendid


Järgmisel üritusel hindame täis-professionaalselt autode välimust. Kohale on kutsutud seltskond Lowlifereid, kes näitavad oma ilusaid autosid ja hindavad ka Mannerguid.
Lowliferite kodu

Kui kellelgi veel mannergut pole, siis ideaalse kandidaadi leiab Slowball üritusel osalenud kunstnike poolt ilusaks tehtud eksemplaride seast.
Slowball autode oksjon



Mis värk on?

Mannergute Mõõduvõtt on meeskondlik kahetunnine kestvussõit, mille põhiliseks eesmärgiks on anda vanadele, aeglastele ja muul põhjusel ühiskonna poolt ära põlatud autodele veel viimane võimalus end tõestada ning tuua MM-ilt karikas.

Selleks, et rispekt ja street-cred saavutada, on mitmeid võimalusi:
Rispekt:
Masina operaatorid suhtuvad austusega kaassõitjatesse ja suudavad vältida kontakti nii teiste mannergute kui ka rajaäärese haljastusega.
Street-cred:
Kuna disainerid ei oska tegelikult üldse autosid teha, saab meeskond ulatada oma abistava käe ning tuunida pilli nii, nagu seda kunagi varem tehtud ei ole.
Meeskonna vaim:
Käsi kasvab puusast? Pole häda! Ka lihtsalt kõige muhedama olemisega meeskond saab oma mannergu au päästa, tõmmates tähelepanu masinalt enda peale stiilse ja pilkupüüdva läbiva temaatikaga.
Kestvustest:
Mannerg peab vastu pidama neli tundi ja läbima tubli arvu ringe. Selle saavutamiseks peab masin minimaalselt olema tehniliselt heas korras ja hooldatud.

Korduvalt esitatud küsimused:

Mannerguks võib pidada oma ekspluatatsioonitee lõpule lähenevat masinat, mille eest ei taha enam keegi üle 700€ maksta.
Paras kandidaat peab olema alla 1500kg ja maksimaalse potentsiaaliga 75kw ühe tonni kohta. Kainele mõistusele (kohtunik) arusaamatul põhjusel märkimisväärselt kiiremini edenevad masinad ja juhid saavad oma tegevust aeg-ajalt seletamas ning kaine mõistusega arutamas käia.
Kuna tuuning on hinnas, siis ei pea suured veljed, kahurid või näiteks vilkurid mahtuma mannergu hinna sisse. Samuti on ka vabatahtliku turvapuuri või ohutuskaarega mille võib lisada mannergusse ilma, et see tõstaks tema hinnatavat väärtust.
Levinud mannerguks sobivad mudelid on näha siin lingil ning põnevate haruldaste mudelite või muidu kahtluse korral on mõistlik korraldajalt üle küsida- ägedad autod saavad enamasti sõitma.

Auto dokumendid on …..(pikk arusaamatu igav jutt nende puudumisest).
Küsime vastu: kuidas autot utiliseerida plaanitakse? Kui sul on piisavalt dokumente, et vanarauaks viia, on sul ka piisavalt dokumente, et tõestada auto omandisuhet Mannergute Mõõduvõtu korraldusmeeskonnale.

Ma ei tea mis on mu auto tühimas.
Kui auto on eesti registris, siis on see kirjutatud tehnilisse passi või saab toksida auto numbrimärgi maanteeameti kodulehele, kust vastav informatsioon välja tuleb. Kui auto ei ole eesti registris, peaks see olema kirjas ka masina välismaises tehnilises passis. Eksootiliste tehniliste passide puhul, kus seda märgitud ei ole, tegeleme juhtumipõhiselt.

Mis saab, kui mu auto katki läheb ja ma seda koju ei taha/saa viia?
Kui on vajadus taagast vabaneda, on võimalik jätta auto auto24ringile, kus see tasuta utiliseeritakse. Selleks tuleb ürituse lõppedes sellest korraldajale märku anda ning vormistatakse utiliseerimiseks vajalikud paberid.

Kas ma coiloverit, polüuretaanpukse jms juhitavuse parandamise tuuningut tohin teha?
Ei. Mannerg peabki kurvis korralikult kalduma. Igasugune kiiruse (ka kurvikiiruse) tuuning, mis erineb originaallahendustest ei tule kõne alla. Kui see ei ole mingil põhjusel võimalik või mõistlik läheneme asjale juhtumipõhiselt.

Mu autol on mitteoriginaalseid juppe küljes/keelatud modifikatsioonid.
Pole hullu niikaua, kuni need masinat salaja kiiremaks ei tee, ei kujuta sõidu vältel ohtu juhile või teistele osalejatele ega rajale. Näiteks on okei teha augud redeli paigutamiseks küljele või antiloobi sarvede paigutamiseks kapotile. Kui ei ole lahenduses päris kindel, siis on mõistlik enne üritust üle küsida ja leiame mõistliku lahenduse juhtumipõhiselt.

Aga kui mul ei ole kogemust?
Kogemuse alla kuulub igasugune ringraja, võistlus või harrastuskogemus. Kirjuta vabas vormis, milline on sinu suhe autospordi või muidu (jää)rajal kihutamisega. Kui kogemus puudub täielikult saab selleks kasutada eelnevatel päevadel vabade aegade olemasolul Auto24ringi, kus kontrollitakse teie sõiduvõimekusi. Eesmärk ei ole kedagi eemale hoida, küll aga säästa kõigi terviseid hoides tõrvatilgad meepotist eemale.

Mis tähendab 700€ ?
700€ on indikatiivne hinnalagi, et hoida sisenemise kulud madalad. Kui sulgeda silmad ja kujutleda, kui palju maksaks kindlustus selle auto eest vabatahtlikult ja jõuad summani alla 700€ siis ilmselt oled õigel teel. Toodud nimekiri on näited levinud autodest ja ei ole lõplik vaid pigem vastupidi- on hea näha, kui stardirivis on palju erinevaid mannerguid. Kui ei ole ikka päris kindel masina väärtuses, siis läheneme asjale juhtumipõhiselt ja oleme huvitava masina puhul ka paindlikud.



____________________________
Raketibaas
26.08.2015 at 16:15 2 edits. Last edited 26.08.2015 at 16:18 by H.E
H.E
  
3. Mannergute Mõõduvõtt 06.09
Tänase seisuga registreerimisavalduse täitnud meeskonnad:


____________________________
Raketibaas
26.08.2015 at 16:55
cyber
3. Mannergute Mõõduvõtt 06.09
Eelmise korra järelkajadest:
quote:
serõi: Oli taas väga tore.
Küll jäi eelmise korraga võrreldes rohkem silma üle nurkade lõikamist ja ohtlikke manöövreid (möödumise takistamine julmalt ette sõites, kamikadze stiilis kurvi sissepidurdamised jms). Sattusin isegi kergesse kokkupõrkesse, mis oli tingitud kaastestija poolt tehtud tema arust "katmisest". Tegelikult oli see puhas õpikunäide kuidas kindlasti sõita ei tohi. Kuna sellest on olemas nii rajakasmera kui auto pardakaamera videod saab seda ehk õppematerjalina kasutada.

Kas see video on viitsitud kokku panna? Täitsa tahaks näha ja kommentaare kõrvale lugeda. Ilmselt ei jookseks ka sõitjatel see mööda külge maha.
27.08.2015 at 09:00
H.E
  
3. Mannergute Mõõduvõtt 06.09

Siin on (küll mitte päris see millest juttu oli) video, kus näeb õpikunäidet, kuidas mitte sõita.
Kollane Kadett on siin selgelt aeglasem, kui teised sõitjad. Lähenetakse koos kurvi ja väljumisel keerab lihtsalt julmalt ette. Meeskonnaga on juba räägitud ja selgitatud mida me MM-il teeme.
Nagu aru sain, siis oli serõi olukord suhteliselt sarnane aga lõppes plekimõlkimisega.

Olgu veelkord öeldud:
Kiiremad tuleb mööda lasta

____________________________
Raketibaas
27.08.2015 at 09:38 1 edit. Last edited 27.08.2015 at 09:38 by H.E
cyber
3. Mannergute Mõõduvõtt 06.09
Ojaa.. kollane oopel..:) Ka Viikingitel oli mõned sarnased "kohtumised" nendega. Plekki küll ei mõlgitud.
27.08.2015 at 13:05
opentrack.tqhq.ee foorum : Eelseisvad üritused : 3. Mannergute Mõõduvõtt 06.09  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.