Poster |
Message |
rustang Moderator |
Eesti Porsche Klubi rahvusvaheline rajapäev 2015
8.8 toimus säärane rajapäev, sõideti OT sarnaste reeglite põhiselt, v.a. see, et autod on kõik tänavasõidu konditsioonis ja slikid on keelatud.
Parimad ajad:
Juha Porsche 991 GT3 1.22,269
Kai Porsche 996 Turbo 1.22,541
Thomas Porsche 991 Turbo S 1.23,017
Huvitaval kombel oli seekord kiireim auto ilma turbota.
Parimate ringide pdf. |
09.08.2015 at 16:25 |
1 edit. Last edited 09.08.2015 at 16:34 by rustang (Moderator)
|
Beast1 |
Eesti Porsche Klubi rahvusvaheline rajapäev 2015
Mõned pildid ürituselt:
https://plus.google.com/photos/116670464507215516690/albums/6181083134615395361?sort=1
http://timkaseppanen.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumat/PCF+P%C3%A4rnu+2015 |
11.08.2015 at 13:23 |
2 edits. Last edited 11.08.2015 at 13:25 by Beast1
|
rustang Moderator |
Eesti Porsche Klubi rahvusvaheline rajapäev 2015
Reijo Sipp tegi ilusaid pilte: Flickr galerii |
12.08.2015 at 12:29 |
|
peep Moderator |
Eesti Porsche Klubi rahvusvaheline rajapäev 2015
Sama põlvkonna Turbo ja GT3 on olemuselt küll täiesti erinevad aga suht sama kiirusega autod standardkonditsioonis. Küll aga võib kindlalt öelda, et 991'l on 997 ja vanemate mudelitega võrreldes oluline eelis seoses PDK käigukastiga ja muidugi ka juhitavus on tal parem. Esimesed kaks juhti on tõenäoliselt võrreldava kogemusega aga kui rajal sõitu kõrvalt vaadata, siis standard 991 GT3 sõit oli stabiilne, samas kui ulatuslikult ümber ehitatud 996 Turboga sõitev juht pidi tõsiselt pingutama, et rajal püsida ja kiirust läks külglibisemistesse kindlasti mingil määral kaduma. |
12.08.2015 at 13:17 |
|