register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT XVIII järelkaja   1 2 3 4  
Poster Message
meph
 
OT XVIII järelkaja
Minu poolt ka viispluss ja tänud korraldajatele. Pidurdusmärgid olid väga head ning abiks. Apexi koonused tundusid ka minu sõidutrajektoori jaoks õiges kohas olevat. Alguses proovisin sõita nii nagu kogu aeg siiamaani on sõidetud. Avastasin, et kõik apexi koonused peale stardisirge järgse kurvi oma olid kohe, ilma sõidutrajektoori muutmata juba õigete kohtade peal :) Sellele stardisirge järgse kurvi koonuse paigutusest väga ei saanud aru, ei tea kas keerasin liiga vara kurvi või milles asi oli, aga minu apex jäi tunduvalt rohkem kurvi alguse poole.
Nagu kõik mu mula vist kohapeal juba ka kuulsid, jäin arvamusele, et investeering powerflexi polypuksidesse tasus ennast ära. Minu tavapärasest rehvisetingust (0.5mm mustriga tänavarehv) isegi veel rohkem kulunud rehvidega õnnestus enda rajarekordit parandada üle pooleteise sekundi :) 1.08,2xx jäi siis mäletamist mööda seekord parimaks. Sama aeg sai veel niiske rajaga vihma sees ka sõidetud, seega jäin arvamusele, et oleks veel paar satsi sõitnud, oleks ka 1.07 vast ära tulnud. Nüüd igatahes on kindel, et järgmiseks hooajaks tuleb kas rinkaslikk või vähemalt R888 ära hankida endale ning 1.06-1.05'te sõitma hakata :)
10.09.2007 at 09:16
lordvampire
OT XVIII järelkaja
meph, miks nii madalad eesmärgid, alla 1.00.00 proovi ikka
10.09.2007 at 09:41
meph
 
OT XVIII järelkaja
Niisama tühikargaja ka ei taha olla.
10.09.2007 at 10:10
jura
OT XVIII järelkaja
quote:
meph: Sellele stardisirge järgse kurvi koonuse paigutusest väga ei saanud aru, ei tea kas keerasin liiga vara kurvi või milles asi oli, aga minu apex jäi tunduvalt rohkem kurvi alguse poole.


Mina peamine süüdlane neis apeksikohtades... See stardijärgse kurvi apeks vist pole jah üheselt paika pandav... oleneb auto kiirusest ja rehvidest jne... aga kurvi alguses see siiski ka vist pole (apexiks pean seda viimast punkti, kust edasi hakkad sirgemaks keerama ja täiega tallama, nii et ilma gaasi järgiandmata välja veab). mina isiklikult ka keeran äärekivisse palju varem sisse ja sõidangi pool kurvi või rohkemgi reaalselt mööda kivi, aga see koht, kust kiirendama hakkan, on ikkagi seal lõpupool. Nüüd esimest korda r888 sõites hakkasin teisest sessioonist alates ise ka suts varem kiirendama, ehk siis oleks ka minu puhul võinud tõsta veidi ettepoole. Ülejäänud kurvides apexid erinevatel autodel +- meeter sinna tänna vist samad, ehk need valed ei tundunud vast kellelegi.
10.09.2007 at 11:06
que
 
OT XVIII järelkaja
Mina kiitsin ka jura't takka - siis tundus kõik väga hästi, aga sellesse kurvi läksin pärast sõidu ajal kuidagi liiga kiiresti ja ka enam ei kohtunud koonusega - see võis ka tulla erinevast kaalujaotusest - ehk siis kaardilugejast kõrvalistmel.
Samas jura 4wd ja mina fwd blokiga, mis tähendab, et sinu trajektoor ongi erinev.
10.09.2007 at 11:39
Jesper
 
OT XVIII järelkaja
Minuarust oli ka üsna õiges kohas see koonus, ja mul on ju rwd. Lihtsalt see kurv on minuarust nagu kahe apeksiga vms, algul tuleb rajanurk hästi kähku lähemale (aga päris apeksiks veel ei ole, sellist krõpsu nagu ei käi), kaugeneb jälle kriipsukese võrra ja siis tuleb see päris apeks, kus koonus oli.

Ma vanasti sõitsin seda koguaeg liiga varajase apeksiga ja puterdasin siis sealt endale kaevatud august välja kiirendamisega, pärast selle koonuse nägemist läks kõik paika ja hoopis lõbusam oli sõita. Tõele au andes võtsin ma seda sealt enda jaoks küll mõne meetrikese varasemaks, aga noh mul on nõrk auto kah. Samas Garfieldi rajajuhendiga ei klapi see nagu kuidagi :), laieneva lõpuosaga kurv peaks minu talupojaloogika kohaselt just varast apeksit tahtma.
10.09.2007 at 12:21 1 edit. Last edited 10.09.2007 at 12:23 by Jesper
rustang
  
Moderator
OT XVIII järelkaja
Hetkel ei tea kas jama on minu või kellegi teise meilisüsteemis aga aegade faile ei ole veel kohale jõudnud. senikauaks toksisin sisse paberväljatrükkidelt parimad ajad - xls fail.
10.09.2007 at 21:43
505
  
OT XVIII järelkaja
Sileda tänavakummiga sain parima aja 1.04.925
Palju slick juurde annaks?
10.09.2007 at 21:57
ABC
OT XVIII järelkaja
Tänud ka minu poolt korraldajatele!
nr 34 sõitis tänavarehviga
10.09.2007 at 22:05
peep
 
Moderator
OT XVIII järelkaja
Eesotsa aegu vaadates oleks minu valik päeva parimate juhtide suhtes nr. 45 ja 34. Suure kolaka bemmiga see aeg sõita on ikka päris hea ja seda ma ka täpselt ette ei kujuta kuidas 964'ga on võimalik nii kiiresti sõita aga ma kavatsen selle välja selgitada kunagi.:D Kindlasti tagapool on veel väga häid tulemusi, lihtsalt need kaks jäid silma.

Ise sõitsin kiiret aega ainult viimasel sessioonil ja seda time attack stiilis mõned ringid, sest bensiin oli otsas ja ei tea, kas segas väike vihmahoog või oli lihtsalt inspiratsioonist puudus aga ajas oleks võinud natuke veel alla tulla.
10.09.2007 at 22:41 1 edit. Last edited 10.09.2007 at 22:48 by peep
-XR-
OT XVIII järelkaja
quote:
peep: Eesotsa aegu vaadates oleks minu valik päeva parimate juhtide suhtes nr. 45 ja 34. Suure kolaka bemmiga see aeg sõita on ikka päris hea ja seda ma ka täpselt ette ei kujuta kuidas 964'ga on võimalik nii kiiresti sõita aga ma kavatsen selle välja selgitada kunagi.:D Kindlasti tagapool on veel väga häid tulemusi, lihtsalt need kaks jäid silma.

Mis autod need olid (45 ja 34)? Mingi tabel on juba kuskil üleval?
10.09.2007 at 22:48 1 edit. Last edited 10.09.2007 at 22:48 by -XR-
peep
 
Moderator
OT XVIII järelkaja
vt. rustangi postitust
10.09.2007 at 22:50
-XR-
OT XVIII järelkaja
Carrera GT ei sõitnud aja peale?

____________________________
TRD MR2, Brabus B11 W211
10.09.2007 at 22:58
peep
 
Moderator
OT XVIII järelkaja
Eks ta mingi aja ikka sõitis (mida siin tabelis näha pole millegipärast) aga ta oli ainult ühe sessiooni peal ja kihutamiseks ei läinud.
10.09.2007 at 23:07
Lembit
OT XVIII järelkaja
quote:
peep: Eks ta mingi aja ikka sõitis (mida siin tabelis näha pole millegipärast) aga ta oli ainult ühe sessiooni peal ja kihutamiseks ei läinud.
Kas mitte see:
Margus Porsche t 43 1.09.270 4

10.09.2007 at 23:31
peep
 
Moderator
OT XVIII järelkaja
See jah. Et kui vaid rada läbi kulgeda, siis 1.09 tuleb ikka ära. Natuke meelitada ja ma usun, et alla minuti auto...sikaaniga rajal.
10.09.2007 at 23:40
rustang
  
Moderator
OT XVIII järelkaja
Kõik ringiajad ka olemas: http://opentrack.pri.ee/ajad/080907/
11.09.2007 at 09:15
Beast1
 
OT XVIII järelkaja
Tundub et 3sõit on tabelist kuhugi kaduma läinud.
11.09.2007 at 12:05
rustang
  
Moderator
OT XVIII järelkaja
Nüüd 3. sõit olemas.
11.09.2007 at 12:18
peep
 
Moderator
OT XVIII järelkaja
Kui sessioonide aegu vaadata siis isegi kiirema otsa meestel on veel parandada küllaga, enamusel on parima ringiaja ja tüüpilise ringiaja vahe päris suur, minul näiteks üle 0,5 sekundi. See tähendab, et mingi hetk teen midagi õigesti aga see on juhus.:D
11.09.2007 at 16:31
Kuuno
  
OT XVIII järelkaja
mul oli nii et kui parasjagu murupeal ei sõitnud tulid suht yhte auku ajad:
16:00:55.1 4 1:10.292 112,673
16:02:05.5 5 1:10.399 112,502
16:03:16.0 6 1:10.522 112,305
16:04:26.4 7 1:10.392 112,513

Mis kiirusi keegi nägu kui jõudis vaadata pika sirge lõpus peale šikaani...?
11.09.2007 at 16:39
jura
OT XVIII järelkaja
quote:
peep: Kui sessioonide aegu vaadata siis isegi kiirema otsa meestel on veel parandada küllaga, enamusel on parima ringiaja ja tüüpilise ringiaja vahe päris suur, minul näiteks üle 0,5 sekundi. See tähendab, et mingi hetk teen midagi õigesti aga see on juhus.:D

Vaatasin sellest seisukohast oma sessioonide aegu ja tekkis hoopis teistmoodi mõtteid. Ise pean ennast väga stabiilseks sõitjaks... mida minu arvates ka ringiajad tavaliselt näidanud, aga sellegipoolest on erinevate sessioonide ajad väga erinevad, kas siis tõesti hetke ilmastikuolud (päike väljas või pilvetaga, temperatuur, raja puhtus) ja auto kaal loevad ringiaegades nii palju. All selgelt näha, kus paagi tühjenedes aeg paraneb (isegi sessiooni lõikes võibolla... kuna ajad sessiooni lõikes üldjuhul iga järgmise ringiga paranevad, aga mitte palju) ja kuidas kõrvalistuja lisakaal paneb kohe sekundi juurde. All toodud arvestuses jätsin möödasõitude ja muu nahka läinud ringiajad loomulikult arvestamatta, ikka kiirelt sõidetud ringid.

1. sessioon läks R888 käitumise õppimiseks - parim 1.05.123 (sessiooni jooksul paranes sujuvalt 0,450 sek)
2. sessioon oli siis päeva kiireim, paak tühi ja ilm hea? Sain teha küll kahjuks ainult kaks kiiret ringi - 1.03.745 (esimene ring 0,538 aeglasem)
3. sessioon oli siis juba peale tankimist - 1.04.702 (jälle sujuv paranemine sessiooni jooksul 0,377 sek)
4. sessioon kõrvalistujaga - 1.05.987 (vahe 0,213)
5. sessioon teise kõrvalistujaga - 1.05.135 (vahe 0.149)
6. sessioon kolmanda kõrvalistujaga, vist hakkas tibutama? - 1.06.243 (üks kiire ring ainult)
11.09.2007 at 17:34 1 edit. Last edited 11.09.2007 at 18:00 by jura
ABC
OT XVIII järelkaja
Erinevus ringiaegades võivad olla pahatihti seotud ka liiklusega rajal. Minu ajad paranevad reeglina koos mingi avastusega.
Kui keegi viitsiks seletada kuidas apekseid kasutada, siis saaks võibolla aega nats parandadagi.
Mul rinkakogemust ju ainult ca 1 hooaeg.
11.09.2007 at 18:43
ABC
OT XVIII järelkaja
See kole punane post icon eelmisel kirjal on kogemata sinna sattunud:o)
11.09.2007 at 18:56
joonas
OT XVIII järelkaja
quote:
ABC: Erinevus ringiaegades võivad olla pahatihti seotud ka liiklusega rajal. Minu ajad paranevad reeglina koos mingi avastusega.
Kui keegi viitsiks seletada kuidas apekseid kasutada, siis saaks võibolla aega nats parandadagi.
Mul rinkakogemust ju ainult ca 1 hooaeg.

http://en.wikipedia.org/wiki/Apex_%28racing%29


____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
11.09.2007 at 20:07
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT XVIII järelkaja   1 2 3 4  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.