register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Mannergute MV   .. 2 3 4 5 6 7 8  
Poster Message
charger
Mannergute MV
quote:
serõi: Kord tunnis jooneületust ajavõtust otsida on paras töö. MM18 ajavõtu koondtabel sisaldab nt 4043 rida ja selle eelnimetatud viisil töötlemine võtab veits aega. Ainuüksi 30 võistkonna standardhälvete arvutamiseks kulus ca 15 min ja see oli veel lihtne ning standardiseeritud valemi sisestamine :)
Ruudulipu alt läbi mittejõudnutele selle valemi rakendamise ärajätmine teeks ju protseduuri lühemaks ;)

Tegelikult on teie Exceli tabel piisavalt põhjalik, kui see korra läbi scrollida ja vaadata, kas kõigi tiimide ajavõtu läbimised jooksevad ikka jätkuvate numbritena 13-st 18-ni, siis oleks ka see punnvõrride reegel tegelt rakendatav.
09.07.2019 at 16:12
uzzac
 
Mannergute MV
Ehk siis arvestusse jõudmise eelduseks peab olema 2 tingimust täidetud?

Esiteks peab olema läbitud vähemalt 50% kõige pikema distantsi läbinud tiimi tulemusest.
Teiseks peab auto nägema ruudulippu. Aktsepteeritav on ka finiš karistusboksis (seda on ette tulnud).

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
10.07.2019 at 09:54
Marvin
Mannergute MV
quote:
uzzac: Ehk siis arvestusse jõudmise eelduseks peab olema 2 tingimust täidetud?

Esiteks peab olema läbitud vähemalt 50% kõige pikema distantsi läbinud tiimi tulemusest.
Teiseks peab auto nägema ruudulippu. Aktsepteeritav on ka finiš karistusboksis (seda on ette tulnud).

Minule kui puristile sobiks see ruudulipu nägemise või karistusboksis olemise kohustus küll, ehkki karistusboksis olemine on miski, mida on samuti vaja ajavõtu seisukohalt käsitsi hallata. Mõistlikum oleks öelda, et finišijoon tuleb ületada näiteks 10 minuti jooksul aja täistiksumisest - kui selle ajaga boksist välja ning ringi lõpetamisega hakkama ei saa, siis ongi saatus kuri olnud ja tulemus jääb saamata.
50% osas olen ma sutsu kõhklevam, kuid kui ajavõtja tõesti alternatiivset lahendust keeruliseks peab, siis jumal temaga. Et ma olen juhtumisi mustmiljonil võistlusel elektrooniliselt aega võtnud ja võtan vahel ikka veel, siis ma seda keerukust küll lõpuni ei mõista, aga no las ta jääda. Excel/LibreOffice on imelised tööriistad, mis teevad palju keerulisi asju lihtsateks (ja vahel vastupidi ka ;)).
10.07.2019 at 10:41 1 edit. Last edited 10.07.2019 at 10:46 by Marvin
hall
 
Mannergute MV
Igatahes järgmise MMi info üleval ja regamine avatud: https://www.mannergutemooduvott.ee/regootel

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
10.07.2019 at 11:18
uzzac
 
Mannergute MV
Boksis on samuti juhe maa all olemas ja võimalik peale karistust finiš võtta.

50% puhul on palju lihtsam protokolli tagumine ots maha arvata, sest piisab elementaarsest jagamistehtest.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
10.07.2019 at 13:15
charger
Mannergute MV
Näen, et mõni mõttes mõlkunud variant on juba siia kirja saanud.

Ma ise tahtsin pakkuda, et näiteks sõidu viimase 15 minuti jooksul peaks tiim korra finishijoont ületama, et standardhälbe arvutuskaruselli siseneda. Kas lükkavad, jookseb tiimiliige ise transpondriga või lahkub boksiteel karistust kandmast, vahet polegi. Kui ajavõtulogis peale 18:45 sissekannet pole, siis jääb Excelise valem sisestamata ja next case (viimati lõppes sõit 19:00).
See 50% distantsist vajab ilmselt eraldi ülevaatamist, aga pole ka vast liiga keeruline ja pmst on täitsa OK mõte.
Kui kvalifitseerunuid vähemaks jääb, saab äkki lõpptulemuse isegi kiiremini kokku lüüa.
10.07.2019 at 13:22
Marvin
Mannergute MV
quote:
uzzac: Boksis on samuti juhe maa all olemas ja võimalik peale karistust finiš võtta.

50% puhul on palju lihtsam protokolli tagumine ots maha arvata, sest piisab elementaarsest jagamistehtest.
Muidugi on lihtne. Lihtsalt - meile ju tegelikult meeldiks, kui rajal oleks lisaks pavlovale ka näiteks lehmakook, kosmoserakett ja Trooja hobune. Need on konstruktsioonilistest iseärasustest tulenevalt tõenäoliselt aeglased - võimalik, et lausa väga aeglased. See-eest on nad lõbusad. Lõbusust võiks soosida.
10.07.2019 at 13:27
Lembit
Mannergute MV
quote:
uzzac: Boksis on samuti juhe maa all olemas ja võimalik peale karistust finiš võtta.

Äkki saaks lausa pakkuda, et kui auto pekki läheb, siis võib tiim ka sõidu lõpuni transponderiga ümber bokside ringe joosta selleks, et keskmist aega hoida. ;)
Ca 1:50 - 2:00'ga võiks teatejooksu formaadis see ring tehtav olla küll hea füüsilise vormi korral.:)
11.07.2019 at 11:44
charger
Mannergute MV
NB jooksjad! Boksiteel on 30km/h piirang! :D
Kui vaheväravast läbi ei pääse, tuleb ca 850m ring, muidu pääseks 500 meetriga.
11.07.2019 at 12:27 1 edit. Last edited 11.07.2019 at 12:40 by charger
Jesper
 
Mannergute MV
Hehe, 800m Eesti rekord on üsna mannergulik 1.45,87 :smokin

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
11.07.2019 at 19:19
uzzac
 
Mannergute MV
quote:
Jesper: Hehe, 800m Eesti rekord on üsna mannergulik 1.45,87 :smokin

Kiiremini ei olegi soovitatav, siis tuleb karistusboksis istuda kui alla 1:40 joosta :D

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
12.07.2019 at 10:19
charger
Mannergute MV
Kuna meie hooaeg katkestati vägivaldselt natuke ennetähtaegselt (kiiruseületamine!) :D siis sai reedel puuduvad 2h juurde sõidetud. Kahjuks selgus hommikul, et kuiv ja päikesepaisteline ilmaprognoos oli tühistatud, päev udune ja sadas vahelduva eduga seenekat, seega jäid ringiajad parandamata. Ootame tuleval aastal vihmaseid MM-e! :p

PS. Vabandan samal ajal GT86-ga sõitnud kliendipäevaliste ees, kui neist kellegi päeva ära rikkusin :)
29.10.2019 at 01:22
hall
 
Mannergute MV
MM 2020 aasta kalender on üleval www.mannergutemooduvott.ee. Kalendris on aasta esimene üritus jaanuaris ilma konkreetse kuupäevata kuna see sõltub ilmaoludest.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
26.11.2019 at 19:01
charger
Mannergute MV
Puhapäevani veel soodsam regamine esimesele üritusele 3.mail: https://www.mannergutemooduvott.ee/regootel
09.04.2020 at 22:47
charger
Mannergute MV
5. juuli ürituse regamine avatud!
12.06.2020 at 14:20
charger
Mannergute MV
fb-s on nüüd hirmus andmine 8h sõidu teemal lahti läinud, 04:21 tuleb ikka häid mõtteid :D
Pikk sõit on väga OK, aga eks mõned nüansid peab läbi mõtlema: kui paremusjärjestus selgitatakse läbitud ringide arvu järgi, sounds like võidusõit ikkagi :p
Ja ajalogist ei saa alla limiidi sõidetud ringe ära kustutada - raskem online jälgida. Kui on märg, pole see muidugi probleemiks. Karistuste süsteem peaks ka olema selline, mis töötaks kõigi jaoks ühetaoliselt, praegu on kogu pullitegemise juures suur osa subjektiivsetel komponentidel, sest see ei ole võidusõit!
Küll me kougime kuskilt kuuri alt järgmise mootori välja ja tuleme jälle kohale :burnout
10.08.2020 at 19:43 1 edit. Last edited 10.08.2020 at 19:52 by charger
hall
 
Mannergute MV
8 tundi kestve mannergutamine toimub 3.oktoobril. Rohkem infot: https://www.mannergutemooduvott.ee/regootel

PS. Regamise lingid aktiveeruvad lähiajal.

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
27.08.2020 at 11:55
charger
Mannergute MV
Mitu autot max rajale lubate? Ehk mis numbri juures regamine lukku läheb?
22.09.2020 at 11:27
charger
Mannergute MV
Uues juhendis on kirjas, et tagaklaasil olev number peab olema klaasi vasakus ülanurgas, aga vanas Mannergute formaadis oli ta keskel. Kas peab keskelt maha kiskuma ja vasakule uue paigaldama või on see nõuetekohane keskele kleebitud nr siiski OK?
22.09.2020 at 11:31
hall
 
Mannergute MV
quote:
charger: Uues juhendis on kirjas, et tagaklaasil olev number peab olema klaasi vasakus ülanurgas, aga vanas Mannergute formaadis oli ta keskel. Kas peab keskelt maha kiskuma ja vasakule uue paigaldama või on see nõuetekohane keskele kleebitud nr siiski OK?

Tagaklaasi numbri asukoht ei ole muutunud, vähemalt viimased kaks aastat on reeglites olnud tagaklaasi number vasakus nurgas. Keskel oleva numbri osas on sul lihtsalt seni silm kinni pigistatud ;)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
22.09.2020 at 13:16
charger
Mannergute MV
Jah, 2019 ja 2020 on see nii, aga eelmisel korraldajal oli juhendis keskel. Anoh, tglt on see igasugu sodi-mudru nr-te juures suht köki-möki :D
22.09.2020 at 14:39
Jesper
 
Mannergute MV
Üldiselt on edukaks tehnilise läbimiseks laias laastus kolm varianti:

1. kui auto ja varustus on 100% superkorras ja reeglitepärane, siis tasub lihtsalt ajasäästu nimel see number õigesse kohta panna, sest kuigi põhimõtteliselt ei huvita see asukoht eales kedagi, lähtuvad ametnikud tõsiasjast, et kaugelt vaadates piinlikult korrektne auto on seda ka lähedalt vaadates ning pikalt ringi ei kaeva
2. kui auto juures on midagi viga või reeglitevastast, siis tasub eriti kindlalt see number õigesse kohta toppida, põhjendus sama
3. kui auto on korras, aga tulekindlad alukad on koju ununenud või siis näiteks on plaan vasaku ja parema kinda asemel kaks korda vasakut näidata, siis tasub number üldse maha tirida ja igaks petteks veel mõni pirn välja keerata või istmekinnitus loksuma lasta - kui austatud komisjonil on auto juures noomiva loengu pidamisega käed-jalad-meeled hõivatud, siis varustusele pööratakse vähem tähelepanu :D

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
22.09.2020 at 17:21 1 edit. Last edited 22.09.2020 at 17:27 by Jesper
hall
 
Mannergute MV
quote:
charger: Jah, 2019 ja 2020 on see nii, aga eelmisel korraldajal oli juhendis keskel. Anoh, tglt on see igasugu sodi-mudru nr-te juures suht köki-möki :D

Kuidas siis praegu see küsimus tekkis? :D

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
22.09.2020 at 19:25
charger
Mannergute MV
Lihtsalt korrektsuse huvides, et kas võiks ka see variant olla lubatud. Muidu jah, aerosooliga vahu peale tehtud graffiti kõrval on see muidugi suht tühiasi :)
23.09.2020 at 09:16
hall
 
Mannergute MV
See tehniliste tingimustega klappivate võistlusnumbrite pealekandmine sõidukile on Mannergutel osalejate jaoks üks keerulisemaid ülesandeid. Minu jaoks omakorda keeruline mõista kuidas see nii keeruline on.

Edit: teine raske pähkel on see, kuidas arvutada välja konkreetse sõiduki võimsus massi kohta (kw/tonn).

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
23.09.2020 at 13:41 1 edit. Last edited 23.09.2020 at 16:19 by hall
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Mannergute MV   .. 2 3 4 5 6 7 8  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.