register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 911/964 RSR replica   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Poster Message
rollingjack
 
Porsche 911/964 RSR replica
quote:
uzzac: Mitte küll sama palju kui eesmootoriga tagavedune

Ma lihtsalt oma kogemuse põhjal arvan natuke teisiti. Õhkjahutusega 911 mootori temperatuur on 120-130C, tavaautol 80-90C.
Võtsin ka tagant kaalu säästmiseks polstrit maha, aga pidin tagasi panema, sest tagaosa läks piisavalt palavaks.
Pluss parema ukse lävepaku alt lähevad õlitorud ette õliradikasse. Ka need kütavad parema uksealuse parajalt kuumaks.

Armatuurlaua ülemise katva osa, nimelt 911-l ei ole tavalist armatuurlauda, mida saaks autost tervelt välja võtta, alcantaraga katmise eest küsiti just äsja 500 eurot.



____________________________
Have fun and be safe!
02.03.2015 at 20:22
peep
 
Moderator
Porsche 911/964 RSR replica
Rinka kopsikutel põleb tihti värv põrandalt ära, väljalase annab põhilise matsu. Ülemise otsa rinka 911'tel on kullakihiga foolium termoisolatsioonina, see oleks tõsiselt efektne.
02.03.2015 at 20:38
ICE
  
Porsche 911/964 RSR replica
Peep, keegi ei keela :)
http://shop.aftermarket.ee/toode/kuumamatt-kullatud/


____________________________
Petrolheads.ee
02.03.2015 at 21:04
erkiko
Porsche 911/964 RSR replica
quote:
rollingjack:
quote:
uzzac: Mitte küll sama palju kui eesmootoriga tagavedune

Ma lihtsalt oma kogemuse põhjal arvan natuke teisiti. Õhkjahutusega 911 mootori temperatuur on 120-130C, tavaautol 80-90C.
Võtsin ka tagant kaalu säästmiseks polstrit maha, aga pidin tagasi panema, sest tagaosa läks piisavalt palavaks.
Pluss parema ukse lävepaku alt lähevad õlitorud ette õliradikasse. Ka need kütavad parema uksealuse parajalt kuumaks.

Armatuurlaua ülemise katva osa, nimelt 911-l ei ole tavalist armatuurlauda, mida saaks autost tervelt välja võtta, alcantaraga katmise eest küsiti just äsja 500 eurot.




Kus see tehti ja kas ma saaks seda korra ka live pildis näha?
02.03.2015 at 21:27
erkiko
Porsche 911/964 RSR replica
Originaalis on seal all sellised veljed ja ideaalis tahaks samasuguseid, neid kahjuks ei toodeta enam.


Olen leidnud sellise koha http://www.tramont.fr/index_en.html, kus toodetakse Speedline litsentsi alusel sellises mõõdus nagu mul vaja on. Nädala lõpuks saan ET teada ja siis saab vaadata mis pakkumine sealt täpselt tuleb.

Mis antud lahendusest arvate?

Veel on mul lahtine kas pannad LSD või mitte.
02.03.2015 at 21:47 1 edit. Last edited 02.03.2015 at 21:47 by erkiko
peep
 
Moderator
Porsche 911/964 RSR replica
http://www.carnewal.com/Wheels

Ma ise valiks BBSid seal lingi tagant, 8 ja 11", 9 ette on kõlab optimistlikult, sest ega seal ninas palju massi pole ja rajad on ju Saksas pigem kiired kui kurvilised. Olen lugenud, et ehtsad Speedlined tihti ei pea õhku.

02.03.2015 at 22:18
rollingjack
 
Porsche 911/964 RSR replica
quote:
erkiko: Kus see tehti ja kas ma saaks seda korra ka live pildis näha?

Ei, see oli alles pakkumine ja Sadulsepp tegi selle pakkumise.

Olen mitu korda hoogu võtnud, aga armatuurlaua katmiseni pole veel jõudnud.

____________________________
Have fun and be safe!
02.03.2015 at 23:18
jaan tatikas
 
Porsche 911/964 RSR replica
http://www.fvd.de/de/en/Porsche-0/996_GT3-140-28/-/-/item/item_details/VID_10598504-VCD_13406260-gid_133-sort_4-display_50-item_113111840AG/WHEELS_-_Motorsports_113111840AG_Rim_BBS_Motorsport_11x18_ET_40_alustar_gold.html
02.03.2015 at 23:53
uzzac
 
Porsche 911/964 RSR replica
No selles osas vahet eriti ei olegi kui kuumaks miski täpselt läheb sest kont ei jaksa kiire sõidu korral plekki jahutada niikuinii. Mu point oli rohkem selles. Taolistel juhtudel kui kuumus kisub liiaks on jahutusega kombed või siis auto kulla ja karraga ära isoleerida kuumaallika poolt vaadatuna. Kondi kaotamise kaaluvõit on üks boonus, lisaks töötav agregaat varastab ka mootorirammu mida palavaga ka just ülemäära liigselt just ei vedele.

Erki, kui plaanid 15% tavaoludes liiklemist ehk siis pm rajale või rajalt-rajale sõidukit, viiks ma selle võimalikult rinka masina laadseks. Selle 15% kannatab kõrvaklappidega ja lahtise aknaga ka ära täristada.

____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
02.03.2015 at 23:58
erkiko
Porsche 911/964 RSR replica
Korralik dieet on plaanis igal juhul ja kõik mis vähegi võimalik lendab välja, ma olen mugavuse arvelt päris palju nõus ära andma. Samas kuumas autos 1,5h tundi rajal pihta anda võib lihtsalt kurnavaks muutuda ja hea oleks mingit jahutust saada ikka. Kas mingit lihtsamat/kergemat lahendust ei ole salongi jahutamiseks? (plastikust luugiga aknad on juba Ringo juures nurgas valves)
03.03.2015 at 00:22
KungLao
Porsche 911/964 RSR replica
Sa tee armatuur hoopis carbonist ja värvi mis iganes värvi sa soovid.
Tagumise akna võid üldse ära kaodata ja teha sinna mustan gt500 stiilis õhuvõtu.
03.03.2015 at 00:42
uzzac
 
Porsche 911/964 RSR replica
Ma ei tea kui hästi siit pildilt aru saab aga Chevy kasutas WTCC masinatel küljepeegli korpuse juures olevaid õhuavasid. Enda rinka autol on mul ka kõrvalistuja uksest õhu sissevõtt tehtud, mis isegi läbi kombe täitsa tuntavat tuult toob. Võimalusel saad installida ka diskreetse katusescoobi, mis peaks hoo pealt juba piisavalt oma tööd tegema. Välja pääseb see kuumem õhk kusagilt ikka :)



____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
03.03.2015 at 01:57
rustang
  
Moderator
Porsche 911/964 RSR replica
911 kapoti-tuuleklaasi nurgas on ju tehase värske õhu sissevõtt olemas. Päris ringraja-autodel on sealt mõnikord toodud otse voolik juhile näkku (läbi kuuest näidikust parempoolseima ehk kella ava). Pool-tänavaautole võiks teha intelligentsema siibritega lahenduse, kus saad valida, kas sooja või külma. Mul on nii tehtud, algsed ventilaatorid on eemaldatud ja 911 jahutustiiviku toodetud rõhust piisab sooja õhu salongipuhumiseks täiesti, härmas hommikul Eiffeli metsade vahel autot käivitades võib see täitsa abiks olla.
03.03.2015 at 10:23
Indrek_S
 
Porsche 911/964 RSR replica
quote:
erkiko: Originaalis on seal all sellised veljed ja ideaalis tahaks samasuguseid, neid kahjuks ei toodeta enam.



Neid HR velgesi liigub meil kasutatuna a 350-400 jooks (reeglina 8.5/9.5 laiad)
Auguvahe on 5x112, kuid flantsima peaks nikuiniigi ja siis saad õige poldivalemi peale üle minna.
Mis on positiivne - sellele veljele saad osta uued lip'id (1.5-4.75 tolli laiad) nii et saad velje ja koopa suhte igal juhul paika


____________________________
not done until it's done
03.03.2015 at 11:07
Raceboy
 
Porsche 911/964 RSR replica
Need replicad on rasked kobakad ja kui päriselt huvi selle autoga rajal ka sõita, siis pole mõtet neid alla panna. Vahe normaalse velje ja selle vahel on mäekõrgune roolitunnetuses. Need veljed on komplekti peale 10-12 kg raskemad, kui mõni normaalne velg (18x8 puhul üle 8kg velge ma ei paneks rajaautole).

Lisaks, kui vähegi soovi autoga tänaval sõita ja sellest sõidust mõnu tunda, siis ma jätaks konditsioneeri alles. Rajal pole kasu, aga maha tulles juba on ja hiljem saad normaalselt inimese moodi suve nautida mitte pärst tunniajalist sõitu higist särki vahetada. Need paarkümmend kg vs auto olematu kasutusmugavus pärast ekstreem-kaalusäästu pole seda väärt IMO. Niiehknaa saad auto juba kergemaks kui AIR-ist või GT Racingust kergemad stanged ostad. Juba tehase-istmed kaaluvad kahe peale kokku ~40kg.

911 puhul peaks algul selgeks tegema, mida ootad. Kui tahad 3.8 RS replicat ja nii, et see pärast midagi väärt ka oleks, siis tuleb paraku vastavalt teha, st originaal 3.6 Turbo Speedline'id ostma (kasutatuna leiab neid kui otsida), seest originaali moodi jne. Plastklaasid on mistahes tänaval liikumise jaoks pointless, omal nahal järele proovitud. Suht mõistlike vahenditega (ilma pleksklaaside jm selliseta) saab 964 tühimassi alla 1200kg. Kui valida, kas osta normaalne velg ja säästa 10 kg või panna pleksklaasid ja säästa 10 kg, siis mõtle selle peale, et raske velg halvendab dünaamikat ja pleksklaas halvendab kasutatavust.

911 armatuuriga kaalusäästu ei saa eriti, see pealmine osa kaalub ~2kg kanti ainult. Mida seal süsinikust teha on? Võistlusautodel võetakse see pealmine osa üldse ära.







____________________________
www.vems.ee
03.03.2015 at 11:21
Indrek_S
 
Porsche 911/964 RSR replica
sepisvelje kaupmehi on siin kodumaal kah.
Vintage seeriast miskit võiks sobida küll

http://www.forged.ee/hre-2/hreadv-1-kollektsioon/

____________________________
not done until it's done
03.03.2015 at 13:06
peep
 
Moderator
Porsche 911/964 RSR replica
Tuuning kobakaid pole tõesti mõtet alla panna nagu mu nimekaim juba ütles. Ma ei jaksa hetkel netist otsida aga kas need originaal Speedline'd on üldse kerged ? Kui ei, siis mõttetu teema.

Eile vaatasin netist pilte 964 rsr märksõnaga ja annab enamustele rinkaautodele BBS'i race velgedega pildid, põhiliselt küll keskmutriga aga pole see BBS kindlasti võõrkeha 964 RSR'i all.
03.03.2015 at 16:07
Raceboy
 
Porsche 911/964 RSR replica
Siin pakutakse normaalseid BBS E28 velgi, sobivad laia kerega autole, nagu sul vaja on: http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-used-parts-sale-wanted/841636-bbs-e28-wheels-sale-996-gt3-fitment.html

____________________________
www.vems.ee
03.03.2015 at 17:05
erkiko
Porsche 911/964 RSR replica
Toorik on käes ja homme hakkame vaatame millega siis täpselt tegu on




04.03.2015 at 22:00
HoCi
  
Porsche 911/964 RSR replica
See on vist vananemisega seotud, et mida vanemaks, seda rohkem on mul austust Porschede vastu. Väga huvitav projekt, jõudu :)

____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T
04.03.2015 at 22:28
Marvin
Porsche 911/964 RSR replica
Valge auto seal taustal puutub vist kah viisil või teisel foorumisse? :)
05.03.2015 at 07:04
hall
 
Porsche 911/964 RSR replica
quote:
Marvin: Valge auto seal taustal puutub vist kah viisil või teisel foorumisse? :)

Täiesti õigesti arvatud ;)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
05.03.2015 at 13:39
erkiko
Porsche 911/964 RSR replica
Head uudised ja halvad:
Head, tundub, et läbisõit (70 000) on õige, õlivahetuse klepsud ja muidu sisu.
Halvad, käigukasti korpus on katki:
05.03.2015 at 17:31
Raceboy
 
Porsche 911/964 RSR replica
Ilmselt pole teada, kas korpus purunes seesmiste või välimiste jõudude mõjul? Mõlema variandi puhul pead ilmselt kiirelt kasti maha võtma (koos mootoriga ~2 h rahulikult tehes) ja korpuse osa otsima hakkama. Või laskma keevitada kui annab teha.

____________________________
www.vems.ee
05.03.2015 at 17:56
erkiko
Porsche 911/964 RSR replica
Välimised jõud on kallal käinud. Järgmine nädal läheb üldiseks lammutamiseks, eks siis selgub kas pääseb korpusevahetusega.
05.03.2015 at 18:48
opentrack.tqhq.ee foorum : Kurvisõiduautod : Porsche 911/964 RSR replica   1 2 3 4 5 6 7 ..  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.