register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Le Mans   1 2 3 4 5 6  
Poster Message
Jesper
 
Le Mans
Sellest uuest LMP1-st ei oskagi midagi arvata, eelmine aasta ByKolles sõitis kvalifikatsioonis LMP2-ga võrreldavaid aegu ja võistlusel kooles seitsme ringiga. Ma üldse ei imestaks, kui mõni korralikult koos püsiv P2 end sinna rivisse sügavale sisse murrab. Anoh eks 3. mail Spas ole näha.

Stardinimekiri

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
28.03.2018 at 18:16
peep
 
Moderator
Le Mans
Ma pole süvenenud, kas mitte reegled ei muutnud neile kiiruse lisamiseks ja hübriide keerati natuke maha vôrdsustamiseks ?
28.03.2018 at 20:22
Jesper
 
Le Mans
Ma ei saa nendest uutest reeglitest üldse aru kui aus olla, mingi "the level of performance of the current non-hybrid LMP1 regulations managed via equivalence of technologies". Kõlab justkui nagu see GT klassis toimuv "balance of performance", millest vist Issand Jumal taevas ka täpselt aru ei saa.

Loodetavasti need kõik on ajutised hapukurgihooaja üle elamiseks kasutusele võetud meetmed ning P1-st ei saa võidusõidutehnoloogia tour de force'i asemel mingit seeniorite Vormel Ühte vms.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
29.03.2018 at 15:54 1 edit. Last edited 29.03.2018 at 16:02 by Jesper
Jesper
 
Le Mans
Paul Ricardi testipäeval oli P1 ja P2 vahe siiski selge, umbes 3 sekundit ringi kohta. Samas kui P2 saab tänu väiksemale kütusekulule Le Mansis juhuslikult ühe ringi tankimise kohta rohkem teha, siis...

http://fiawec.alkamelsystems.com/

Toyota aegu pole mõtet vaadata, nad sõitsid (kokkuleppel kohtunikega) illegaalse autoga.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.04.2018 at 14:44
Marvin
Le Mans
Selle aasta ametlik stardinimekiri siis väljas. Eurasia #44 on nimekirjas, Asmer mitte.
http://assets.lemans.org/explorer/pdf/courses/2018/24-heures-du-mans/entry-list-24-heures-du-mans-2018.pdf
18.05.2018 at 09:37
Jesper
 
Le Mans
Ma ka imestasin, et kuidas Postimehel on juba veebruari alguses teada et Asmer osaleb, samas kui tiim ise teatas sõitjad märtsi keskel: http://eurasiamotorsport.com/eurasia-motorsport-announces-2018-le-mans-driver-line/

Ilmselt ajakirjanik lähtus Vormel Ühe loogikast, kus sõitjad on praktiliselt istmete külge liimitud. Le Mansis teenib stardikoha välja tiim, kes võib sinna sõitma panna keda iganes - antud juhul tuli ilmselt Tracy Krohn, virutas oma paksu rahakoti nätaki keset lauda ning ülejäänud kaks palgati tema juhtnööride järgi (see kolmik sõitis eelmine aasta ka koos, küll GTE klassis).

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
18.05.2018 at 10:53
Jesper
 
Le Mans
Tõstan vestluse siia, et mitte N24 teemat risustada:
quote:
Henri_: Ei tea, kas LeMans ka samasugune rahvasimman on?
Le Mansis on kõigile midagi, võid osaleda palja ülakehaga jõmmide "rahvasimmanil", võid vestelda õlle kõrvale Audi tiimi mehaanikutega monokokis pragude parandamise tehnoloogiast, võid salaja hiilida peenema rahva hospitality alasse, seal suupistetest ja heast veinist kõhu täis laduda ning tänu "teejuhistest valesti aru saamisele" läbi öise paddocki minema kõndida, to name a few :D

Ma N24 pole käinud, seega otseselt võrrelda ei oska, aga usun et pettunult ei tule sealt küll keegi tagasi, isegi kui võistlus ise väga pingeline ei ole.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
18.05.2018 at 11:20 1 edit. Last edited 18.05.2018 at 11:21 by Jesper
Henri_
 
Le Mans
Lahe, peab kavasse võtma.

Aga Asmeri ja LeMansi kohta - minuarust Marko ise ka facebookis sheeris mingit uudist, kus kirjas tema osalemine...ehk lihtsalt plaanid muutusid, mingitel analoogsetel asjaolude nagu sa kirjeldasid?

____________________________
http://petrolheads.ee/ ; EVO RX ; E46 V8
18.05.2018 at 13:57
rustang
  
Moderator
Le Mans
Mina olen mõlemil käinud. LM24 oli Toyota-Porsche LMP1 kakluse tippaeg ja ülpõnev dramaatiline sõit, seetõttu on see eredamalt meeles kui N24. Kirjutasin oma LM-reisist väikese loo ka.

Kui võrrelda siis N24 meenutas lapsepõlve öiseid rallide vaatamisi 1970-ndate lõpus, LM on mõnevõrra elitaarsem.
18.05.2018 at 15:05
Jesper
 
Le Mans
Ma Radio Le Mansi ülekandest kuulsin, et järgmine aasta peaks nad nädalase vahega olema, et soovi korral ning vastupidavate ee, khm, jalgade :D korral saab mõlemad ühe ringiga ära võtta pluss veel N24 ajal jaanipäeva pidada. Ise küll ilmselt ei jaksaks 2 nädalat selles melus keerelda, iga asi ammendab end lõpuks, kui kunagi veel LM24 peaksin sammud seadma, siis ainult laupäevaks-pühapäevaks. Anoh samas mine tea :)

Tänavu on Classic ka ju veel, see on jälle üldse täitsa kolmandat sorti üritus - vaikselt olen plaani soojendanud et minna, aga jube kiire on koguaeg ja kahtlustan, et vist ikka ei mängi välja.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
18.05.2018 at 15:25 2 edits. Last edited 18.05.2018 at 15:30 by Jesper
Marvin
Le Mans
quote:
Henri_:Aga Asmeri ja LeMansi kohta - minuarust Marko ise ka facebookis sheeris mingit uudist, kus kirjas tema osalemine...ehk lihtsalt plaanid muutusid, mingitel analoogsetel asjaolude nagu sa kirjeldasid?
Tracy Krohn ei ole mingi niisama natuke jõukas mees - ta on ikkagi Texase naftamiljardär. Kui Suur Raha räägib, siis teised vaikivad.
20.05.2018 at 09:37
rustang
  
Moderator
Le Mans
LeMansi kvali tehtud (link), lahe kohapealne detail on Porsche bokside kujundus, vt kasvõi siit: telliskiviseinad, roostes sildid, see pidi olema koopia vanadest Nürka boksidest. Ja põrsateema on ka lõpuni viidud, lisaks autole T-särgid, mängunotsud jne. Näis kas "balance of performance" võtmes tehakse ACO poolt autodele enne sõitu veel mingeid muudatusi.
15.06.2018 at 09:52
Sebastien
Le Mans
https://twitter.com/jpmontoya/status/1006876499625041921?s=20
For all my fans. It’s Le Mans week! A to show my appreciation of your support. 3-month free trial to http://Motorsport.tv , which includes exclusive access to the biggest Le Mans archive. Click the link and use code MONTOYALM24: https://motorsport.tv/register/promo/?code=MONTOYALM24

Kahjuks nad ikkagi sõitu ei näita.
16.06.2018 at 13:13 1 edit. Last edited 16.06.2018 at 15:39 by Sebastien
alpal664
 
Le Mans
Youtubes on ka mitu ülekannet. Järjest pannakse streame kinni, aga uued tekivad asemele.


16.06.2018 at 23:59 2 edits. Last edited 17.06.2018 at 09:14 by alpal664
rustang
  
Moderator
Le Mans
Lemans läbi, Toyota sai lõpuks mis tahtis, Porsche võitis kõik klassid kus osales.
3 tundi enne lõppu andsid kuuma GTE-Pro 2. koha peale võidelnud Bourdais (Ford) ja Makowiecki (Porsche). Porsche mootoril oli ilmselgelt rohkem jõudu aga Fordi aerodünaamika jälle parem. All on video kohaheitlusest, see ei olnud ainus kord kui edasitagasi koha eest heideldi, hea leid operaatori poolt oli Sebastiani isa Fordi boksis, kes heitlusele kaasa elas.

https://video-it.eurosport.com/wec/24-ore-di-le-mans/2018-2019/sorpasso-e-controsorpasso-al-limite-tra-bourdais-e-makowiecki-che-lotta-per-il-2-posto-gte_vid1101452/video.shtml

Siin videos on näha liigutust mida Makowiecki sirgetel palju kasutas,vasakule-paremale vingerdamine, et Bourdais ei saaks kasutada "tow" või aerodünaamilise tõmbe efekti.

Bourdais oli pärast oma vahetust maruvihane nii selle vingerdamise kui ka rajalt väljasurumise pärast aga stewardid ütlesid "no action". Mis on mõnevõrra imelik - sellist ussi sõitmist näen mina tippvõidusõidus küll esimest korda. Ma ei leidnud selle sirge peal vingerdamise kohta head videot aga suunamuutus toimus mitte 1 või 2 korda vaid pigem 3-4 korda.

Bourdais kommentaar.
18.06.2018 at 09:46
Garfield
  
Le Mans
quote:
rustang:Ma ei leidnud selle sirge peal vingerdamise kohta head videot aga suunamuutus toimus mitte 1 või 2 korda vaid pigem 3-4 korda.
Minuteada sirgel võid ussi sõita küll aga enne kruvi (vahetult enne pidurdamise hetke kuni kurvi pööramiseni) tohid teha ühe suunamuutuse. Näiteks, kui oled välistrajektooril ja tahad katta, siis võtad ennast keskele raja telje poole. Aga tagasi äärde enam ei tohiks minna. Sõltub muidugi rajakohtunikest, kas see rikkumine fikseeritakse.


____________________________
Focus RS
18.06.2018 at 10:40
Jesper
 
Le Mans
:smokin


____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
28.09.2018 at 00:15
Jesper
 
Le Mans
Ausalt öeldes tundus see alguses paraja ulmena, et niiöelda "hüperautodel" baseeruvast tippklassist võiks juba 2020. a. hooajaks asja saada. Aga Glickenhaus teatas täna, et kui jahiks läheb, siis nemad löövad kaasa: http://www.dailysportscar.com/2018/11/05/glickenhaus-commits-to-2020-hypercar-programme-for-full-wec.html



Veidi pikem artikkel taustast: http://www.dailysportscar.com/2018/09/25/so-just-what-is-going-on-with-the-2020-hypercar-regulations.html .

Oleks lahe kui asi käima läheks, natuke veider on kui maailma parimate autode jaoks pole suudetud mingit sarja kokku panna ja võidusõit käib ainult sillast fermini. Põhiline hirmutav punkt on muidugi see, et BMW on laua taga - neil on ju teatavasti komme tulla kohale kolmanda seeria veepüstoliga näpus ja siis nõuda, et kõik normaalsed autod sellega samale tasemele piirataks :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
06.11.2018 at 12:47 1 edit. Last edited 06.11.2018 at 12:51 by Jesper
Marvin
Le Mans
Lugemist on nüüd jupiks ajaks.

https://www.motorsport.com/wec/news/hypercar-prototype-rules-road-based/4309255/
https://www.fiawec.com/en/news/new-2020-hypercar-regulations-approved/6186
05.12.2018 at 23:15
Jesper
 
Le Mans
Ohjah, Cary McCarface... :D
quote:
The name of the new hypercar class will be chosen by popular vote

Aga autode enda osas on mul küll seierid punases, peab vist ühe tiiru veel kohapeal ära käima, et lõpuks korra elus ilusate ja kiirete autode võidusõit ka ära näha :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
06.12.2018 at 00:08 2 edits. Last edited 06.12.2018 at 00:23 by Jesper
Marvin
Le Mans
quote:
Jesper:Aga autode enda osas on mul küll seierid punases, peab vist ühe tiiru veel kohapeal ära käima, et lõpuks korra elus ilusate ja kiirete autode võidusõit ka ära näha :)
Kui pundi kokkupanemiseks läheb, anna siin ka teada. Ma tahan kah Le Mansi ära näha. 2020 saab kenasti veel planeerida ka.

06.12.2018 at 12:17
peep
 
Moderator
Le Mans
Raja kõrvalt ei saa aru, kas ringiaeg on 10 sek aeglasem või kiirem aga sellest on kerge aru saada kui konkurentsi pole.
06.12.2018 at 20:05
Jesper
 
Le Mans
ACO president räägib plaanidest.

Lühikokkuvõte:
- hetkel on pardal neli tootjat
- programmi hind 25 miljonit aastas
- stardipauk antakse sisuliselt 2021.a. alguses, st tehniliselt küll 2020.a., aga sügisel
- IMSA on ka laua taga, aga nende osaluse maht ja iseloom sõltub pigem hetkel Daytona prototüüpe jooksutavate tiimide soovidest

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
19.12.2018 at 08:41 1 edit. Last edited 19.12.2018 at 11:33 by Jesper
rustang
  
Moderator
Le Mans
Kisub põnevaks, kvalid käivad.

13.06.2019 at 11:29
Marvin
Le Mans
Kas kusagilt sõitu ka näha saab või peab mingit nurgatagust striimi otsima hakkama?
14.06.2019 at 21:07
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Le Mans   1 2 3 4 5 6  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.